Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο φίλος TopicStarter έχει απόλυτο δίκιο. Μπορείς να πάρεις σχεδόν οποιοδήποτε φθηνό XLR μικρόφωνο με ένα εξωτερικό interface όπως το Behringer U-Phoria UM2 και να ακούγεται καλύτερα από το Blue Yeti. Το μόνο θέμα με όλο αυτό είναι ότι είναι πιο "επαγγελματικό" hardware και, πέρα από το ότι πιάνει περισσότερο χώρο, είναι λίγο πιο μπερδεμένο το πως θα το στήσεις. Το Blue Yeti είναι φτιαγμένο για τον τελείως άσχετο, που δεν έχει μεγάλες ανάγκες στην ποιότητα ήχου και απλά θέλει να αγοράσει κάτι, να το συνδέσει και να παίξει. Πάντως με τα €100 που θα δώσει κάποιος για να πάρει το Yeti Nano, αν τον ενδιαφέρει η ποιότητα ήχου και έχει λίγο χώρο, μπορεί να πάρει ένα πολύ καλύτερο combo με XLR μικρόφωνο και εξωτερικό interface.

  • Like 3
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, desperados είπε

Μπουρδες support; Που με ενα απλο τηλεφωνο σου αντικαθιστουν ολοκληρα ποντικια και πληκτρολογια αξιας 100+ ευρω χωρις να σου ζητησουν το ελαττωματικο πισω; Μαλιστα... Θα θελα να μαθω τι σημαινει καλο support για σενα.

για την Logitech λες; γιατί εδώ άλλη εταιρία ειναι 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, desperados είπε

Μπουρδες support; Που με ενα απλο τηλεφωνο σου αντικαθιστουν ολοκληρα ποντικια και πληκτρολογια αξιας 100+ ευρω χωρις να σου ζητησουν το ελαττωματικο πισω; Μαλιστα... Θα θελα να μαθω τι σημαινει καλο support για σενα.

Nαι μπραβο τους αν σου τα αλλαξαν.. εμενα πριν 2 χρονια που εψαχνα να βρω ακρη με  eshop + logitech μου πετουσε ο ενας το μπαλακι στον αλλο μεχρι που περασε ο χρονος εγγυησης και τελικα εμεινα με ελλατωματικο προιον.. δεν υπηρχε τηλ. για σερβις επρεπε να κανεις thread se forum..

Επεξ/σία από cpgr
Δημοσ.

Πάντως τώρα που το συζητάμε οι podcasters είναι σε ταμείο ασφάλισης εγγεγραμμένοι; Μπορώ να παραμιλω και εγώ σαν τον Χατζηνικολάου να έχω κοινό και να μου στελνουν donate αφορολογητα? Χορηγοί; Πώς λειτουργεί;

Γεμίσαμε με σημαντικούς ανθρώπους που λένε σημαντικά πράγματα έτσι;

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, aris1986 είπε

Πάντως τώρα που το συζητάμε οι podcasters είναι σε ταμείο ασφάλισης εγγεγραμμένοι; Μπορώ να παραμιλω και εγώ σαν τον Χατζηνικολάου να έχω κοινό και να μου στελνουν donate αφορολογητα? Χορηγοί; Πώς λειτουργεί;

Γεμίσαμε με σημαντικούς ανθρώπους που λένε σημαντικά πράγματα έτσι;

Toυλαχιστον εχεις τη ποικιλια να επιλεξεις απο οτι γουσταρεις..

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

για την Logitech λες; γιατί εδώ άλλη εταιρία ειναι 

Στο αρθρο αναφερεται οτι η Blue εξαγοραστηκε προσφατα απο την Logitech.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, cpgr είπε

Nαι μπραβο τους αν σου τα αλλαξαν.. εμενα πριν 2 χρονια που εψαχνα να βρω ακρη με  eshop + logitech μου πετουσε ο ενας το μπαλακι στον αλλο μεχρι που περασε ο χρονος εγγυησης και τελικα εμεινα με ελλατωματικο προιον.. δεν υπηρχε τηλ. για σερβις επρεπε να κανεις thread se forum..

Η logitech εχει τηλεφωνικο κεντρο στο εξωτερικο με ανθρωπους που μιλανε Ελληνικα εδω και μια δεκαετια τουλαχιστον...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, desperados είπε

Η logitech εχει τηλεφωνικο κεντρο στο εξωτερικο με ανθρωπους που μιλανε Ελληνικα εδω και μια δεκαετια τουλαχιστον...

Αυτο https://support.logitech.com/el_gr/contact-phone ?

Και για ποιο λογο να χρεωθω κληση στο εξωτερικο για κατι που εχω πληρωσει και δικαιουμαι δωρεαν υποστηριξη..anyway off topic, για μενα δεν ειναι σωστο support αυτο.

Επεξ/σία από cpgr
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, cpgr είπε

Αυτο https://support.logitech.com/el_gr/contact-phone ?

Και για ποιο λογο να χρεωθω κληση στο εξωτερικο για κατι που εχω πληρωσει και δικαιουμαι δωρεαν υποστηριξη..anyway off topic, για μενα δεν ειναι σωστο support αυτο.

Μπορείς να τους κάνεις call me back αν έχεις CU. 

Επεξ/σία από StigmaX
Δημοσ.
1 ώρα πριν, StigmaX είπε

Μπορείς να τους κάνεις call me back αν έχεις CU. 

Η αν δεν θελει να χρεωθει να παρει κανενα κινεζικο απο το bestgear για να μην κλαιει τα λεφτα του .

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, cpgr είπε

Αυτο https://support.logitech.com/el_gr/contact-phone ?

Και για ποιο λογο να χρεωθω κληση στο εξωτερικο για κατι που εχω πληρωσει και δικαιουμαι δωρεαν υποστηριξη..anyway off topic, για μενα δεν ειναι σωστο support αυτο.

Ε άμα δεν θες να χρεωθείς μισό ευρώ για την κλήση τότε μείνε στα forums και στα emails. Λες και όλα τα τηλεφωνικά κέντρα των μεγάλων εταιριών του εξωτερικού δεν έχουν καμία χρέωση, μόνο της Logitech έχει... Άρα η Logitech έχει μπούρδες support επειδή χρεώνει τις κλήσεις, έτσι;

Επεξ/σία από desperados
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, desperados είπε

Ε άμα δεν θες να χρεωθείς μισό ευρώ για την κλήση τότε μείνε στα forums και στα emails. Λες και όλα τα τηλεφωνικά κέντρα των μεγάλων εταιριών του εξωτερικού δεν έχουν καμία χρέωση, μόνο της Logitech έχει... Άρα η Logitech έχει μπούρδες support επειδή χρεώνει τις κλήσεις, έτσι;

Μπουρδες support εχει γιατι δεν εχει φυσικη παρουσια στην Ελλαδα.. οχι για το μισο ευρω κοστους του τηλ. απλα το ανεφερα σαν παραδειγμα οτι support με τηλ στο εξωτερικο και μεσα απο forums δεν το θεωρω σωστο.

Επεξ/σία από cpgr
Δημοσ.
18 ώρες πριν, aris1986 είπε

με τις πρώτες αναφορές πάντως να κάνουν λόγο για σημαντική διαφορά στην ποιότητα της εγγραφής έναντι των άλλων μοντέλων της Blue, με τον ήχο να μη φτάνει στα επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η εταιρεία. 

Λογικό εφόσον εξαγοράστηκε τώρα θα φτιάχνεται με πιο φτηνά υλικά της Logitech για να έχουν μεγαλύτερη παραγωγή με φτηνότερο κόστος και περισσότερα κέρδη.

Οι μόνοι κερδισμένοι ο CEO και οι άλλοι παράγοντες της Blue. Ζωαρα τώρα θα κολυμπάνε στα λεφτά...!

Δεν νομιζω πως προλαβε να σχεδιαστει και να κυκλοφορησει προιον μετα την εξαγορα. εκτος κι αν κατω απο το τραπεζι να ειχα βρει καιρο πριν, και συμμετειχε στις αποφασεις καιρο πριν η logitech.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, cpgr είπε

Μπουρδες support εχει γιατι δεν εχει φυσικη παρουσια στην Ελλαδα.. οχι για το μισο ευρω κοστους του τηλ. απλα το ανεφερα σαν παραδειγμα οτι support με τηλ στο εξωτερικο και μεσα απο forums δεν το θεωρω σωστο.

Ενω αν ειχε αντιπροσωπο στην ελλαδα οπως η razer θα την επαιρνες τηλ και θα σου εστελνε δυο πληκτρολογια δωρο 

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, panosveto12 είπε

Ενω αν ειχε αντιπροσωπο στην ελλαδα οπως η razer θα την επαιρνες τηλ και θα σου εστελνε δυο πληκτρολογια δωρο 

Δε ξερω τι θα μου εστελνε, θα μιλουσα face to face παντως.. οχι απροσωπα τελειως με ενα τυχαιο τηλεφωνητη. Οπως κανουν και οι εταιριες κιν/σταθ. τηλεφωνιας που εχουν κλεισει ολα τα καταστηματα και ο μονος τροπος support ειναι να περνεις στα τηλ. κεντρα και να μιλας με ρομποτ χωρις να βγαζεις ακρη ουτε εσυ ουτε αυτοι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...