Προς το περιεχόμενο

Περι booking.com


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, mpampis81 είπε

Βάζω χρεωστική της Πειραιώς αλλά δεν μου την δέχεται... Τι μπορώ να κάνω; 

Εχει αρκετά χρήματα η κάρτα που βάζεις ;

 

Δοκίμασε με άλλη κάρτα αν έχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

19 λεπτά πριν, mpampis81 είπε

Βάζω χρεωστική της Πειραιώς αλλά δεν μου την δέχεται... Τι μπορώ να κάνω; 

Χθες ειχε προβλημα η Πειραιως. Για παρε τηλ στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, mpampis81 είπε

Βάζω χρεωστική της Πειραιώς αλλά δεν μου την δέχεται... Τι μπορώ να κάνω; 

Πολλές χρεωστικές δεν είναι κατάλληλες για κράτηση... αν δεν έχεις πιστωτική, μίλα με το Ξενοδοχείο για να σου προτείνουν λύσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
1 ώρα πριν, mindreader είπε

Τελικα το booking δεχεται μονο καρτες; Θα θελα να δεχεται και paypal...

το booking δεχεται τα παντα, και paypal... αλλα για να πληρωσεις με paypal πρεπει το ξενοδοχειο στο οποιο θα μεινεις να εχει ενεργοποιησει τη λειτουργία που επιτρεπει στο booking να προεισπρατει για λογαριασμο του...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, kon1to είπε

το booking δεχεται τα παντα, και paypal... αλλα για να πληρωσεις με paypal πρεπει το ξενοδοχειο στο οποιο θα μεινεις να εχει ενεργοποιησει τη λειτουργία που επιτρεπει στο booking να προεισπρατει για λογαριασμο του...

Αρα ειναι θεμα ξενοδοχειου λες; Μπορει σε καποια να προ-πληρωσω με paypal;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, mindreader είπε

Αρα ειναι θεμα ξενοδοχειου λες; Μπορει σε καποια να προ-πληρωσω με paypal;

Ναι, το booking πλεον δινει τη δυνατοτητα στα Ξενοδοχεια να διαχειριζεται αυτο τις πληρωμές κυριως για κρατήσεις με εναλλακτικους τροπους πληρωμής (οπως paypal) που συχνα δεν μπορει να υποστηριξει ενα ξενοδοχειο. Ουσιαστικά ο πελατης πληρωνει το Booking και αυτο με τη σειρα του εκδιδει μια virtual card προς το ξενοδοχειο. Απλά προφανως για να μπορεσει να γινει αυτό, πρεπει το ξενοδοχειο να συμμετεχει στη συγκεκριμένη ενέργεια... νομιζω παντως, πως τα περισσοτερα το κάνουν ήδη...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...

Επαναφέρω το θέμα. Έκανα κράτηση με προέγκριση της κάρτας από το booking και εξόφληση στο ξενοδοχείο. Ωστόσο το ξενοδοχείο μου λέει ότι έχει πρόβλημα το pos και ότι δέχεται μόνο μετρητά. Εγώ όμως θέλω να πληρώσω με κάρτα για πολλούς λόγους που δεν τους αφορούν κιόλας. Τι κάνω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, konsgeorgiou είπε

Επαναφέρω το θέμα. Έκανα κράτηση με προέγκριση της κάρτας από το booking και εξόφληση στο ξενοδοχείο. Ωστόσο το ξενοδοχείο μου λέει ότι έχει πρόβλημα το pos και ότι δέχεται μόνο μετρητά. Εγώ όμως θέλω να πληρώσω με κάρτα για πολλούς λόγους που δεν τους αφορούν κιόλας. Τι κάνω;

Σε αντίστοιχη περίπτωση σε ταξίδι στο εξωτερικό έστειλα στην εξυπηρέτηση του booking και με πήραν αμέσως τηλέφωνο. Τους εξήγησα ότι έκλεισα το ξενοδοχείο με βάση και αυτό το κριτήριο (ότι μπορείς να πληρώσεις με κάρτα) και μου λένε ότι δεν γίνεται. Κάλεσαν το ξενοδοχείο και ως δια μαγείας το pos λειτούργησε και μου είχαν δώσει και εκπτωτικό κωδικό και επόμενη κράτηση μέσω booking.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, mindreader είπε

Αναρωτιεμαι αν αξιζει τελικα να κλεινεις μεσω booking, 'ή αμεσα με το καθε ξενοδοχειο...

Εξαρτάται το κατάλυμα και τι κάλο στον εγκέφαλο έχεις αυτός που το διαχειρίζεται.

Η Booking.com έχει ώς minimum προμήθεια 15%.Στα 20%,ένα σύνηθες επίπεδο προμήθειας για τα ξενοδοχεία πόλης,το κατάλυμα εξαγοράζει κερδίζει "ιδιαίτερη μεταχείριση" απο την πλατφόρμα και προβάλλεται περισσότερο... Αν θυμάμαι καλά, υπάρχει μέχρι 30% max.

Στα ήδη ψαλιδισμένα κέρδη του ξενοδοχείου, ένας "genius" πελάτης της πλατφόρμας κάνει κράτηση με έκπτωση 10%, οπότε ένα δωμάτιο των 100 ευρώ, αποδίδει ουσιαστικά 60 ή 70 ευρώ στο κατάλυμα.

Παίρνεις τηλέφωνο λοιπόν, γνωρίζοντας πως δουλεύει το σύστημα και λές "το δωμάτιο κάνει 100, κάνε μου κράτηση με 85 εκτός OTA και όλοι είμαστε χαρούμενοι".Ε λοιπόν,υπάρχουν επιχειρηματίες που έχουν δώσει εντολή "οχι,να το κλείσει on-line".

Τέτοιες επιχειρήσεις χάνουν και τον πελάτη και τον υπάλληλο.Μιλάω εκ πείρας (ως υπάλληλος).

 

Επεξ/σία από Tenshi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/2/2023 στις 8:11 ΜΜ, konsgeorgiou είπε

Επαναφέρω το θέμα. Έκανα κράτηση με προέγκριση της κάρτας από το booking και εξόφληση στο ξενοδοχείο. Ωστόσο το ξενοδοχείο μου λέει ότι έχει πρόβλημα το pos και ότι δέχεται μόνο μετρητά. Εγώ όμως θέλω να πληρώσω με κάρτα για πολλούς λόγους που δεν τους αφορούν κιόλας. Τι κάνω;

Γιατι δε δοκιμαζεις να συνεννοηθεις με τον ξενοδοχο να πληρωσεις χερατα με τη σχετικη "εκπτωση"; Σε χαλαει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, mindreader είπε

Αναρωτιεμαι αν αξιζει τελικα να κλεινεις μεσω booking, 'ή αμεσα με το καθε ξενοδοχειο...

Το εχω δοκιμασει 2-3 φορες και η διαφορα στην τιμη ηταν ανυπαρκτη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cumulus είπε

Το εχω δοκιμασει 2-3 φορες και η διαφορα στην τιμη ηταν ανυπαρκτη.

Συνηθως υπαρχει διαφορα στην τιμη. Το θεμα ειναι οτι ετσι δεν εχεις καμμια καλυψη σε περιπτωση αντιεπαγγελματια ξενοδοχου (μου εχει τυχει να μου ακυρωσει την κρατηση εκτος booking 1 μερα πριν την αφιξη και να μου τιναξει τις διακοπες στον αερα, μου εχει τυχει να μου δωσουν αλλο δωματιο απο αυτο που ειχαμε συμφωνησει κλπ κλπ). Συνηθως μεσω booking ειναι πιο ομαλα τα πραγματα, αφενος γιατι ξερει οτι θα αφησεις κριτικη, αφετερου γιατι αν κανει κατι χοντρο θα εχει κυρωσεις απο την πλατφορμα.

Γενικα αν παω σε αγνωστο μερος για να εχω το κεφαλι μου ησυχο, booking. Σε επιλεγμενες περιπτωσεις, οπου γνωριζω και εμπιστευομαι τηλεφωνο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά να σας πω ότι έστειλα μήνυμα στην booking και μου έδωσαν σαν λύση (αφού πρώτα μίλησαν όπως μου είπαν με τον ξενοδόχο και τους είπε αυτά που μου είχε πει και μένα περί βλάβης του pos λόγω καιρικών συνθηκών ενώ όλη την προηγούμενη βδομάδα είχε ήλιο ) ότι μου είχε προτείνει και ο ξενοδόχος. Πληρωμή με μετρητά. Δηλαδή μιλάμε για τραγικά πράγματα. Τελικά έπεσε η απειλή στον ξενοδόχο ότι θα φωνάξω αστυνομία κλπ. Και ως για μαγείας μου πρότεινε άλλη λύση που δεν είχε πει μέχρι τότε. Να φύγω χωρίς να πληρώσω και μόλις φτιάξουν το pos θα με πάρουν τηλέφωνο για να πληρώσω με την κάρτα. Δεν ξέρω πως θα το κάνουν αυτό. Έστειλα 2ο mail στη booking όπου απλά τους λέω άχρηστους κι ότι δε θα χρησιμοποιήσω ξανά την υπηρεσία τους. Αναμένω απάντηση και θα ενημερώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...