Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Εκανα μια κρατηση σε ενα ξενοδοχειο για ενα βραδυ 21-22/9/2018 Λεει πληρωμη στο καταλυμα αλλα ζητησε πιστωτικη . Δεν ειχα και εβαλα χρεωστικη mastercard συνδεδεμενη με λογαριασμο μισθοδοσιας. Γραφει δωρεαν ακυρωση εως 12/9 Πηρα στο καταλυμα να ρωτησω αν πρεπει να υπαρχουν τα χρηματα στην καρτα στις 12/9 και μου ειπαν οτι χρεωστικη συνεδεμενη με λογαριασμο μισθοδοσιας θα αποριφθει . Τους ειπα οτι εγινε επιβεβαιωση οταν την εβαλα στο booking και μου ειπαν οτι 16ψηφιο και να εβαζα θα γινοταν δεκτος !!!Ακομα και τηλεφωνικο αριθμο... Ειναι δυνατον ? Μου ειπαν αν υπαρξει προβλημα θα με καλεσουν στο κινητο ... Πρωτη φορα χρησιμοποιω την υπηρεσια αλλα ο εμπορος νομιζω δεν τα λεει και πολυ καλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hapatingo Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Η κάρτα που έβαλες στο booking είναι ανεξάρτητη από αυτήν που θα πληρώσεις στο κατάλυμα. Δηλαδή μπορείς να πληρώσεις και από οποιαδήποτε άλλη κάρτα εάν θες. Επίσης η πληρωμή στο κατάλυμα θα γίνει από pos του καταλύματος και όχι ηλεκτρονικά από την booking.com. Οτι καρτα περνάει στο booking την βάζεις, μην κοιτάς εάν ειναι ή όχι πιστωτική. Εγώ είχα βάλει και προπληρωμένη με cc πιο παλιά, χωρίς κανένα πρόβλημα. Όσων αφορά το κατάλυμα ποτέ δεν είχα πρόβλημα πληρώνοντας με χρεωστική ακόμα και με prepaid στο pos. Εάν υπάρξει πρόβλημα, τότε νομίζω μπορεί να ζητήσει από την booking.com να γίνει η πληρωμή με την κάρτα που έχεις ήδη βάλει, μέσω πλατφόρμας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Σε ευχαριστω. Αυτα που μου ειπε οτι και τυχαιους αριθμους να βαλω γινοντε δεκτοι ισχυει ? Τι νοημα εχει με τα να βαλουμε καρτα αφου θα πληρωθει στο pos ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kon1to Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Hapatingo είπε Η κάρτα που έβαλες στο booking είναι ανεξάρτητη από αυτήν που θα πληρώσεις στο κατάλυμα. Δηλαδή μπορείς να πληρώσεις και από οποιαδήποτε άλλη κάρτα εάν θες. Επίσης η πληρωμή στο κατάλυμα θα γίνει από pos του καταλύματος και όχι ηλεκτρονικά από την booking.com. Οτι καρτα περνάει στο booking την βάζεις, μην κοιτάς εάν ειναι ή όχι πιστωτική. Εγώ είχα βάλει και προπληρωμένη με cc πιο παλιά, χωρίς κανένα πρόβλημα. Όσων αφορά το κατάλυμα ποτέ δεν είχα πρόβλημα πληρώνοντας με χρεωστική ακόμα και με prepaid στο pos. Εάν υπάρξει πρόβλημα, τότε νομίζω μπορεί να ζητήσει από την booking.com να γίνει η πληρωμή με την κάρτα που έχεις ήδη βάλει, μέσω πλατφόρμας. Είναι θέμα πολιτικής του Ξενοδοχείου αν θα αποδεχθεί πληρωμή με άλλη κάρτα, φυσικά πρέπει να το αναφέρει στους όρους και προϋποθέσεις αν δεν αποδέχεται. Στην Ελλάδα δεν συνηθίζεται, αλλά το τυπικό είναι -και για αυτό είναι ψιλο-standar στο εξωτερικό- να πληρώνεις με την κάρτα που χρησιμοποίησες για να κάνεις την κράτηση. Η Booking.com δεν καλύπτει το κατάλυμα σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα με την πληρωμή, εκτός αν ο πελάτης έχει επιλέξει να πληρώσει απευθείας στην Booking (συνήθως πληρωμές με PayPal). 1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε Σε ευχαριστω. Αυτα που μου ειπε οτι και τυχαιους αριθμους να βαλω γινοντε δεκτοι ισχυει ? Τι νοημα εχει με τα να βαλουμε καρτα αφου θα πληρωθει στο pos ? Αυτό περί τυχαίων αριθμών δεν ισχύει, πρέπει να βάλεις κάποια πραγματική κάρτα, αυτό όμως δεν σημαίνει απαραίτητα οτι είναι έγκυρη, έχει υπόλοιπο κτλ. Κάρτα βάζεις για να εξασφαλιστεί το Ξενοδοχείο σε περίπτωση μη έγκαιρης ακύρωσης ή no-show. Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2018 από kon1to Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, kon1to είπε Αυτό περί τυχαίων αριθμών δεν ισχύει, πρέπει να βάλεις κάποια πραγματική κάρτα, αυτό όμως δεν σημαίνει απαραίτητα οτι είναι έγκυρη, έχει υπόλοιπο κτλ. Κάρτα βάζεις για να εξασφαλιστεί το Ξενοδοχείο σε περίπτωση μη έγκαιρης ακύρωσης ή no-show. Και πως εξασφαλιζεται το ξενοδοχειο με μη εγκυρη καρτα χωρις υπολοιπο ? Εντελως συμπτωματικα χθες πριν την κρατηση ειχα αλλαξει την καρτα γιατι ειχε προβλημα με τα ΑΤΜ . Αν εβαζα την παλια θα την δεχοταν ? Αν στις 12/9 δεν εχει υπολοπο η καρτα που στη συγεκριμενη περιπτωση ειναι τι θα γινει ? Επισης τι θα γινει αν εχει ? Θα δεσμευτει απλα το κοστος αν εχει υπολοιπο ? Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2018 από Γιάννης Platano Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hapatingo Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Για τυχαίους αριθμούς δεν το ξέρω, δεν το έχω δοκιμάσει. Κάρτα ζητάει για να κάνεις κρατήσεις που δεν δέχονται πληρωμή στο κατάλυμα, για ασφάλεια του καταλύματος και τέλος για να σου δώσει η booking το bonus 15 δολαρίων κάθε φορά που κάποιος θα κλείνει ξενοδοχεία μέσω του share συνδέσμου σου. 3 minutes ago, kon1to said: Είναι θέμα πολιτικής του Ξενοδοχείου αν θα αποδεχθεί πληρωμή με άλλη κάρτα, φυσικά πρέπει να το αναφέρει στους όρους και προϋποθέσεις. Στην Ελλάδα δεν συνηθίζεται, αλλά το τυπικό είναι -και για αυτό είναι ψιλο-standar στο εξωτερικό- να πληρώνεις με την κάρτα που χρησιμοποίησες για να κάνεις την κράτηση. Η Booking.com δεν καλύπτει το κατάλυμα σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα με την πληρωμή, εκτός αν ο πελάτης έχει επιλέξει να πληρώσει απευθείας στην Booking (συνήθως πληρωμές με PayPal). Από την στιγμή που επιλέγεις πληρωμή στο κατάλυμα, το κατάλυμα δεν ξέρει τι κάρτα έχεις, ούτε μπορεί να δει τους αριθμούς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kon1to Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 2 λεπτά πριν, Hapatingo είπε Από την στιγμή που επιλέγεις πληρωμή στο κατάλυμα, το κατάλυμα δεν ξέρει τι κάρτα έχεις, ούτε μπορεί να δει τους αριθμούς. Το κατάλυμα φυσικά και ξέρει τι κάρτα έχεις, και όχι απλά ξέρει αλλά οφείλει και να την προ-εγκρίνει για να τσεκάρει οτι δεν είναι κλεμμένη, έχει υπόλοιπο κτλ. Το Booking είναι αυτό που δεν ξέρει, γιατί είναι μεσάζοντας και θεωρητικά δεν προβλέπεται να έχει πρόσβαση σε ευαίσθητα στοιχεία. Η μόνη περίπτωση που μπορεί να μην ξέρει είναι αν κάνεις κράτηση σε Ξενοδοχείο που δεν ζητάει κάρτα για την επιβεβαίωση κράτησης. 2 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Και πως εξασφαλιζεται το ξενοδοχειο με μη εγκυρη καρτα χωρις υπολοιπο ? Αν στις 12/9 δεν εχει υπολοπο η καρτα που στη συγεκριμενη περιπτωση ειναι τι θα γινει ? Επισης τι θα γινει αν εχει ? Θα δεσμευτει απλα το κοστος αν εχει υπολοιπο ? Αν η κάρτα δεν περάσει την προ-έγκριση, το Ξενοδοχείο σου δίνει μέσω Booking διορία 24 ωρών να αλλάξεις κάρτα αλλιώς σου ακυρώνει την κράτηση. Αν δεν έχεις πιστωτική, το πιο απλό που μπορείς να κάνεις είναι να μιλήσεις απευθείας με το Ξενοδοχείο και να κάνεις μια κατάθεση προκαταβολής σε Τράπεζα. Τώρα υπάρχει περίπτωση το Ξενοδοχείο να είναι "χύμα" και να μην ελέγχει όλες τις κάρτες, ειδικά αν δεν είναι fully booked, μιας και δεν έχει κατι να χάσει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hapatingo Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 1 minute ago, kon1to said: Το κατάλυμα φυσικά και ξέρει τι κάρτα έχεις, και όχι απλά ξέρει αλλά οφείλει και να την προ-εγκρίνει για να τσεκάρει οτι δεν είναι κλεμμένη, έχει υπόλοιπο κτλ. Το Booking είναι αυτό που δεν ξέρει, γιατί είναι μεσάζοντας και θεωρητικά δεν προβλέπεται να έχει πρόσβαση σε ευαίσθητα στοιχεία. Η μόνη περίπτωση που μπορεί να μην ξέρει είναι αν κάνεις κράτηση σε Ξενοδοχείο που δεν ζητάει κάρτα για την επιβεβαίωση κράτησης. Μα αφού η booking κρατάει προμήθεια πως γίνετε να μην ξέρει την κάρτα? Τα υπόλοιπα τα δίνει στο κατάλυμα, ούτως ή άλλως ''e-pos'' της booking χρησιμοποιείς στις κρατήσεις μέσο πλατφόρμας. Και στις υπόλοιπες κρατήσεις η booking κρατάει προμήθεια από το κατάλυμα σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε εκεί. Ουδέποτε μου ζητήθηκε πιστωτική κάρτα για κράτηση είτε πληρωμή από την πλατφόρμα, είτε από το κατάλυμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kon1to Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Η Booking κρατάει προμήθεια από το Ξενοδοχείο, όχι από τον πελάτη. Ποτέ δεν πληρώνεις απευθείας την Booking, ακόμα και αν πληρώσεις με PayPal πχ η Booking δημιουργεί μια virtual card την οποία την χρεώνει το Ξενοδοχείο όταν έρθει η ώρα. Στο τέλος κάθε μήνα το Ξενοδοχείο πληρώνει το ποσό που έχει προκύψει από τις κρατήσεις του προηγούμενου μήνα, συμπεριλαμβανομένων και των κρατήσεων που αναφέρω παραπάνω με τις virtual cards. Η Booking δεν πληρώνει ποτέ, μόνο εισπράττει... Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2018 από kon1to Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thleorasakias Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 1-2 μερες ποιο πριν θα σου τραβηξει 1 ευρω απο την καρτα.Τωρα οταν πας εκει πληρωνεις οπως κανει κεφι.Ολες περνανε τωρα πετυχες περιπτωση αλλα δεν θα εχεις προβλημα. Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2018 από thleorasakias 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 12 λεπτά πριν, thleorasakias είπε 1-2 μερες ποιο πριν θα σου τραβηξει 1 ευρω απο την καρτα.Τωρα οταν πας εκει πληρωνεις οπως κανει κεφι.Ολες περνανε τωρα πετυχες περιπτωση αλλα δεν θα εχεις προβλημα. Σε ευχαριστω.Μια δυο μερες πριν παω ή πριν την ημερομηνια δωρεαν ακυρωσης ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spartak1 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 18 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Σε ευχαριστω.Μια δυο μερες πριν παω ή πριν την ημερομηνια δωρεαν ακυρωσης ? Εξαρταται απο την πολιτικη του ξενοδοχείου. Υπάρχει περιπτωση να μη σου χρεωσει τίποτα μέχρι τη μέρα που θα πας 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasbm Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 οταν ζητανε στοιχεια καρτας τα περισσοτερα ξενοδοχεια - εταιρειες ειναι σαν να σου ζητανε ταυτοτητα-διαβατηριο οταν παςς ο ιδιος να κανεις μια κρατηση η για να μεινεις ..δεν ειναι παντα υποχρεωτικο να ειναι καρτα που θα πληρωσει το λογαριασμο και αποτελει ας πουμε ενα ειδος επιβεβαιωσης της κρατησης ...οπως ειπε και ο σπαρτακ αναλογα με τη πολτικη τους 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Οπως ξαναεγραψα ειναι η πρωτη φορα που χρησιμοποιω την υπηρεσια αλλα τα πραγματα δεν ειναι ξεκαθαρα... Απο την μια λεει πληρωμη στο ξενοδοχειο και απο την αλλη δωρεαν ακυρωση μεχρι 12/9 .Αυτα βεβαια ειναι λογια του ξενοδοχειου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spartak1 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε Οπως ξαναεγραψα ειναι η πρωτη φορα που χρησιμοποιω την υπηρεσια αλλα τα πραγματα δεν ειναι ξεκαθαρα... Απο την μια λεει πληρωμη στο ξενοδοχειο και απο την αλλη δωρεαν ακυρωση μεχρι 12/9 .Αυτα βεβαια ειναι λογια του ξενοδοχειου. Ξεκάθαρο είναι. Πληρωμη στο ξενοδοχείο σημαίνει ότι πληρωνεις εκεί όταν πας. Η Κάρτα είναι ένα είδος εγγύησης αν δεν πας ότι θα τραβηχτούν τα χρήματα της κράτησης. Ημερομηνία ακύρωσης είναι η τελευταία μερα που μπορείς να ακυρωσεις χωρίς κόστος για σένα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα