Homecinemakias Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Καλημέρα. Έχουμε το εξής πρόβλημα (ένας θείος μου) Πρίν 1 περίπου μήνα η τηλεόραση του, άρχισε στην οθόνη να βγάζει μαύρες γραμμές. Στην αρχή ήταν μια πάνω αριστερά σαν μικρό δάκρυ. Μετά εμφανίστηκε και δεύτερο. Μετά έγινε οριζόντια ψηλή γραμμή επάνω και απλώθηκε. Στο τέλος πλέον μαύρισε όλη η οθόνη και έχει μόνο ήχο. Επικοινώνησε με την εταιρεία και εδώ αρχίζουν τα ευτράπελα. Διότι η εταιρεία προσπαθεί με το ζόρι να τους φορτώσει φταίξιμο, πως την έχουν χτυπήσει!!! Ενώ δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Ούτε και κάποιο εξωτερικό σημάδι που να δείχνει κάτι τέτοιο. ΠΩΣ λοιπόν μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε; Η εγγύηση είναι εν ενέργεια ακόμη αλλά λήγει στις 12 Σεπτεμβρίου. Μήπως γι'αυτό προσπαθούν να αποποιηθούν την ευθύνη ως εταιρεία; Ευχαριστώ. Samsung UE49 K 6300
darkman Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Απο ποιο κατάστημα την πηραν ? την εστειλαν για service και η απαντηση της samsung ηταν οτι την εχουν χτυπήσει ? Επεξ/σία 28 Αυγούστου 2018 από darkman
alexakos89 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, Homecinemakias είπε Καλημέρα. Έχουμε το εξής πρόβλημα (ένας θείος μου) Πρίν 1 περίπου μήνα η τηλεόραση του, άρχισε στην οθόνη να βγάζει μαύρες γραμμές. Στην αρχή ήταν μια πάνω αριστερά σαν μικρό δάκρυ. Μετά εμφανίστηκε και δεύτερο. Μετά έγινε οριζόντια ψηλή γραμμή επάνω και απλώθηκε. Στο τέλος πλέον μαύρισε όλη η οθόνη και έχει μόνο ήχο. Επικοινώνησε με την εταιρεία και εδώ αρχίζουν τα ευτράπελα. Διότι η εταιρεία προσπαθεί με το ζόρι να τους φορτώσει φταίξιμο, πως την έχουν χτυπήσει!!! Ενώ δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Ούτε και κάποιο εξωτερικό σημάδι που να δείχνει κάτι τέτοιο. ΠΩΣ λοιπόν μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε; Η εγγύηση είναι εν ενέργεια ακόμη αλλά λήγει στις 12 Σεπτεμβρίου. Μήπως γι'αυτό προσπαθούν να αποποιηθούν την ευθύνη ως εταιρεία; Ευχαριστώ. Samsung UE49 K 6300 Την παιρνει παραμασχαλα παει στο καταστημα αγορας και κανουν εκεινοι τα υπολοιπα. Αν το καταστημα ειναι skroutz ας το παει στην sammy στο σερβις. Εφοσον δεν ειναι δικο σας φταιξιμο πρεπει να φτιαχτει οτι και να λενε. Αν σας κανουν τους δυσκολους πες οτι θα μιλησεις με τον συνηγορο για το θεμα και λογικα θα δικαιωθεις.
heros Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Προφανως παραεισαγωγη... που δεν καλυπτεται απο την τοπικη αντιπροπωπεια... αλλιως θα σε ειχαν στειλει απευιειας...
Homecinemakias Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 8 ώρες πριν, darkman είπε Απο ποιο κατάστημα την πηραν ? την εστειλαν για service και η απαντηση της samsung ηταν οτι την εχουν χτυπήσει ? Ακριβώς. Έστειλαν τεχνικό στο σπίτι. Απαντώ σε όλους τους φίλους που προθυμοποιήθηκαν να βοηθήσουν, με μια φώτο. Για ευνόητους λόγους μιας και δεν είναι δική μου, θα παραποιήσω τα στοιχεία διεύθυνσης και ονόματος.
Agmourk Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Δύο πράγματα να σημειώσω. Εν μέρει έχουν δίκιο να σου λένε πως ίσως να προέρχεται από χτύπημα γιατί είναι συχνό φαινόμενο μετά από έντονο πάτημα ή κράτημα να εμφανίζει αυτό το μάυρο σημάδι το οποίο επεκτείνεται σιγά σιγά (το έχω δεί από τηλεοράσεις μέχρι υπολογιστές). ΟΜΩΣ, σε πολλές τηλεοράσεις και κινητά SAMSUNG έχει παρατηρηθεί ένα φαινόμενο να μαυρίζει σιγά σιγά η οθόνη και στο τέλος να μαυρίζει τελείως και να ακούγεται μόνο ο ήχος. Οπότε, εάν δεν έχει πάει σε service να ανοιχτεί και να γίνει επίσημη διάγνωση (από ότι κατάλαβα δεν την πήρε να την ανοίξει) με το μάτι δεν μπορεί ο άλλος να βγάλει συμπέρασμα. Οπότε, πίεσε τους με τους τρόπους που ανέφεραν πάνω για να δικαιωθείς γιατί δεν ξεμπλέκεις εύκολα, ειδικά με την Samsung.
Homecinemakias Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Πήρε φωτογραφίες ο τεχνικός και συνεχώς λένε οτι είναι χτυπημένη. Αυτή η τηλεόραση μπήκε εξαρχής σε ένα σαλόνι και ουδέποτε κουνήθηκε απο εκείνο το σημείο. Ούτε.... σεισμούς είχαμε για να πέσει!!!
darkman Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, Homecinemakias είπε Ακριβώς. Έστειλαν τεχνικό στο σπίτι. Απαντώ σε όλους τους φίλους που προθυμοποιήθηκαν να βοηθήσουν, με μια φώτο. Για ευνόητους λόγους μιας και δεν είναι δική μου, θα παραποιήσω τα στοιχεία διεύθυνσης και ονόματος. Θα σου πω μια ιστορια Γνωστος μου ειχε μια samsung και εβγαλε ενα θεμα στην οθόνη ,οταν πηγα σπιτι του να την δω του ειπα οτι καπου την χτυπησες και ειναι ετσι , αυτος μου λεει οτι δεν εκανα τιποτα μιας και οπως στην δικια σου περίπτωση δεν ειχε κανενα χτύπημα επάνω , ηρθαν απο την samsung και δεν την πηραν καν γιατι λεει ειναι χτύπημα , οτι του ειχα πει και εγω μου λεει εγω δεν θα το αφησω ετσι θα παω στο mediamark και θα κανω φασαρια , εγω του ειπα θα τους ^&%^$# μια μαντρα 7 μερες εκανε καθε μερα φασαρια στο μαγαζι , την επομενη εβδομαδα τον περνουν απο την samsung και του κανουν προσφορα να αλλαξουν οθονη με 800 ευρω ( η τηλεόραση ηταν τον 3500 ) τους λεει οχι και ξαναπει στο μαγαζι και ξανακανει φασαρια τον περνουν μετα απο τρεις μερες και του λενε ποτε θα εισαστε σπιτι να σας φερουμε μια αλλη εγω έμεινα καγκελο δες και πως ηταν η tv . Επεξ/σία 29 Αυγούστου 2018 από darkman
Homecinemakias Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Πωπω... τραγική!!! Το πρόβλημα τώρα στην περίπτωση αυτή είναι πως το κατάστημα αγοράς έχει κλείσει. Ήταν στο εκπτωτικό χωριό.
alexakos89 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, Homecinemakias είπε Πωπω... τραγική!!! Το πρόβλημα τώρα στην περίπτωση αυτή είναι πως το κατάστημα αγοράς έχει κλείσει. Ήταν στο εκπτωτικό χωριό. Πήγαινε σε κάποιο άλλο κατάστημα Κωτσόβολος. Κανε φασαρία μην το αφήσεις έτσι. Έχεις εγγύηση. Αν δεν έκανες κάτι εσυ θα βρεις το δίκιο σου.
QuantumWanderer Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Καταγγελία σε όλους τους φορείς καταναλωτών, όπως π.χ. στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Αυτό το πράγμα συμβαίνει μόνο στη χώρα αυτή. Πρέπει ως καταναλωτές να μην αφήσουμε κανέναν ψόφιο «μαγαζάτορα» να κάνει τέτοια πράγματα. Καταγγελίες και ξερό ψωμί, για να στρώνουν οι κ.λοι!
Homecinemakias Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Ok παιδιά. Ήθελα πρώτα να κάνω αυτή την συζήτηση προτού ξεκινήσω ενέργειες. Δεν έχουμε και πολλές ημέρες. Τελειώνει η εγγύηση.
darkman Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 1 λεπτό πριν, Homecinemakias είπε Ok παιδιά. Ήθελα πρώτα να κάνω αυτή την συζήτηση προτού ξεκινήσω ενέργειες. Δεν έχουμε και πολλές ημέρες. Τελειώνει η εγγύηση. Οτι κανεις γραψε μας τα νεα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα