Προς το περιεχόμενο

Συμβουλή για αγορά DSLR


eselor

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδιά, ενδιαφέρομαι για αγορά DSLR κάμερας. Είμαι σχετικά αρχάριος ("προϋπηρεσία¨ με compact φωτογραφικές και κινητό) και βρίσκομαι ανάμεσα απο τις εξής : Nikon D3400, D5300, D5500 και D5600. Έχω ψάξει αρκετά για αυτές και μάλλον βρίσκομαι περισσότερο ανάμεσα στις τελευταίες 3 λόγω υποδοχής Mic. Πιο συγκεκριμένα, στο e-infin εχει 430 την 5500 και 470 την 5600. Δεν εχω βρει σχεδον καμια σημαντική διαφορα μεταξύ των 2. Την 5300 δυστυχώς δεν την εχει. Οπως και να εχει θα ηθελα τη γνωμη σας πάνω σε αυτά και παράλληλα αν το e-infin.com ειναι αξιόλογο site, διότι οι διαφορές τιμών που βλέπω ειναι μεγάλες και ενώ εχω ακούσει για αυτό, θα ήθελα και μια άποψη παραπάνω. 
Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η χρήση θα είναι κυρίως για φωτογραφίες σε ταξίδια και σε παρορμησεις στη φυση (παραλίες / δάση / λίμνες κλπ), καθώς και αστικές φώτο (πλατείες με ανθρώπους κλπ). Επίσης θα ήθελα έξοδο μικροφώνου στην ιδανική περίπτωση, για να βγάζω κάποια μουσικά video με πιάνο.

Έχω ήδη κάποιους φακούς nikon (παλιούς μεν 1985+ απο παλιά φωτογραφική του πατέρα μου, που από ότι είδα είναι συμβατοί, αξίας γύρω στα 300-400 με μια γρήγορη αναζήτηση). 

Budget έως και 450 μαξ ήθελα.

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Δεν είμαι σπίτι τώρα στο πατρικό μου για να σου πω με ακρίβεια, αλλά είναι 1 τηλεσκοπικός, 1 macro (νομίζω) 1 18-55 και ένας ακόμα που δεν θυμάμαι καθόλου (υπενθύμιση πως είμαι αρχάριος ειδικα στους φακούς😅) . Έχει και κάτι φίλτρα που νομίζω δεν χρειάζονται πλέον στις dslr (βάσει κάποιων video που είδα). Έχει κάποιες αγγελίες που είδα τώρα εδώ, με d3300

 

Επεξ/σία από eselor
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, eselor είπε