Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαιρετώ την παρέα. Πριν λίγο μπήκα σπίτι και η 2 μηνών Samsung QE55Q7F αρνείται να ανοίξει. Έβγαλα όλα τα καλώδια τροφοδοσίας και τα ξαναέβαλα. Την άφησα 1 ώρα εκτός ρεύματος, πάτησα συνεχόμενα το power button αλλά τίποτα. Αναβοσβήνει το κόκκινο φωτάκι, η εικόνα δεν εμφανίζεται ποτέ, ο ήχος έρχεται και φεύγει, και κάνει κάτι πολύχρωμες λωρίδες.

Καμιά ιδέα;

Η αγορά της έγινε 26/6 από Public με επέκταση εγγύησης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παιρνεις τηλεφωνο αυριο το πρωι στις 9.00 που ανοιγει η samsung, να τους πεις το προβλημα, και σε πρωτη φαση να μιλησεις με καποιον τεχνικο. 

Επεξ/σία από manoskost
Δημοσ.

Samsung ή Public λόγω της εγγύησης που έχω κάνει επέκταση για να μου φέρουν και προϊόν αντικατάστασης;

Δημοσ.

samsung για να δεις τι προβλημα εχει, για να σου φερουν προιον αντικαταστασης πρεπει να δωσει βλαβη η samsung για επισκευη αν χρειαζεται, για να στην κανουν.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλημέρα, μίλησα μόλις με Samsung. Άνοιξαν το ticket για τη βλάβη και θα επικοινωνήσει εντός 2 εργάσιμων ημερών ο τεχνικός της περιοχής μου (Καλαμάτα) για να κλείσουμε ένα ραντεβού να έρθει να τη δει.

Προϊόν αντικατάστασης μου είπαν από τη Samsung ότι δεν παρέχουν, με παρότρυναν να μιλήσω με τα Public που έχω κάνει την επέκταση εγγύησης και το αναφέρει μέσα στους όρους τους.

Δημοσ.

Μίλησα και με το Public, απλά αυτοί ήθελαν να την έχω συσκευάσει εγώ την τηλεόραση και να στείλουν κούριερ να την πάρει. Πράγμα που δεν έχω όρεξη ούτε χρόνο για να κάνω.

Ωστόσο, με πήρε τσακ μπαμ ο τεχνικός, το μεσημέρι θα έρθουν να την πάρουν.

Δημοσ.

Ωχ φιλε μου ελπιζω να βρεις ακρη , θυμαμαι ιδια περιοδο τις πηραμε κ  ιδιο μοντελο.

μακαρι να πανε ολα καλα

Δημοσ.

Προβλημα τροφοδοτικου ή av board...  με λιγη ταλαιπωρια ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ  δεν τρεχει τιποτα..ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΟΜΩΣ ΓΙΣ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ SAMSUNG.. παρομοιο προβλημα ειχε βγαλει σε μενα μια 46f7000 μετα απο 3 χρονια χρησης

Δημοσ.

Την πήρε ο τεχνικός, ευτυχώς είχα κρατήσει και το κουτί της. αυτός θα τη φτιάξει μου είπε. Αύριο θα έχω νεότερα.

Δημοσ.

Update: Μίλησα με τον τεχνικό, μου είπε ότι έχει παραγγείλει panel. Όπα λέω από μέσα μου ξεκινήσαμε...Τώρα τι panel είναι δε ρώτησα, γιατί δεν ήθελε να μου πει κιόλας περισσότερες πληροφορίες από το λακωνικό μας τηλεφώνημα. 

Παίρνω τη Samsung, συγνώμη τους λέω, η πολιτική σας όταν χαλάει μια τηλεόραση ποια είναι; 

Μου λέει ο υπάλληλος, βλέπω ότι έχει παραγγείλει κάποια ανταλλακτικά ο τεχνικός, χωρίς όμως να μπορώ να δω ποια είναι συγκεκριμένα. Αν ο τεχνικός κρίνει ότι φτιάχνεται, έχει καλώς, αν δε κρίνει τότε προχωράμε σε αντικατάσταση.

Κι ερωτώ εγώ, σε μία τηλεόραση που χάλασε με το που έκλεισε δίμηνο, κόστους 1000+€ πρέπει να δεχτώ χειρουργείο; 

Πραγματικά, ξενέρωσα πολύ που θα ανοιχθεί η τηλεόραση.

Και δε ξέρω τι άλλο να κάνω, ή τι μπορώ να κάνω, από τη στιγμή που έχει έτσι η πολιτική της Samsung.

Δημοσ.

Έτσι είναι η πολιτική τις Samsung χειρουργείο, δεν δίνουν καινούργιες αλλάζουνε πάνελ, εμένα από την πρώτη μέρα μου το κάνανε αυτο, και μου αλλάξανε 3 πάνελ όσα τους καλύπτει ο νόμος και μετά μου είπαν ασικτιρ, αντί να φτιάξουν τα πάνελ τούς πήρα ένα μοντέλο με αρκετές ίντσεςκαι χάλια ανομιομορφια banding κτλ( τελικά με δικαίωσε ο νόμος) , η Sony όμως αν είχες το ίδιο πρόβλημα θα σου άλλαζε τηλεόραση καινούργια, περιμένε όμως ... αν η Sony για παράδειγμα είχες κάποια καμένα πιξελ και μικρή ανομιομορφια λόγω του ότι η πολιτική τις, είναι να αλλάζουν τηλεόρασεις σε πελάτες που έχουνε όμως σοβαρό πρόβλημα δηλαδή αν κρίνουν ότι από απόσταση θέασης είσαι μια χαρά δεν αλλάζουν εύκολα τηλεόραση εκτός αν τους πίεσης πολύ , στη Samsung όμως μπορούν να σου αλλάξουν πάνελ για μικρό πηδημα που λέμε,επειδή ο πελάτης δεν είναι ευχαριστημενος από το πάνελ, αυτή είναι η διαφορά τους, τους ξέρω από έξω και ανακατοτα, και lg αλλάζει πάνελ λίγο καλύτερο σέρβις από όλους αλλά και πάλι. Η κάθε εταιρία έχει την πολιτική τις στο θέμα σέρβις 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανως εξαρτατε απο την εκαστοτε βλαβη. εμενα την πρωτη μου την αλλαξαν στο μηνα επανω, η δευτερη που πηρα μου εβγαλε προβλημα στους 14 μηνες, η διαγνωση εβγαλε αλλαγη οθονης, δεν την δεχθηκα, εκανα καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη και δεν δικαιωθηκα, γιατι με βασει καποιον νομο, οταν ο προμηθευτης δεν σου αρνειται την επισκευη, τοτε προεχει η επισκευη απο την αντικατασταση. οποτε την εχουν στο service τωρα, αλλα δεν υπαρχει panel εδω και το εχουν παραγγειλει απο εξω.

Επεξ/σία από manoskost
Δημοσ.

Μάλιστα, κατάλαβα πως έχει η κατάσταση. Οπότε κάθομαι στα αυγά μου και θα περιμένω πότε με το καλό θα επισκευαστεί. Έπρεπε να είχα πάει μέσω του Public που είχα επέκταση εγγύησης για να είχα αυτόν τον καιρό τηλεόραση αντικατάστασης.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, bill_viper είπε

Μάλιστα, κατάλαβα πως έχει η κατάσταση. Οπότε κάθομαι στα αυγά μου και θα περιμένω πότε με το καλό θα επισκευαστεί. Έπρεπε να είχα πάει μέσω του Public που είχα επέκταση εγγύησης για να είχα αυτόν τον καιρό τηλεόραση αντικατάστασης.

αν υπαρχουν τα ανταλλακτικα δεν θα αργησει. εμενα δυστηχως δεν υπαρχει οθονη εδω και εχει παραγγελθει απο εξω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...