Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σκέφτομαι να προχωρήσω στην αγορά του BV9000 Pro.
Το θέμα της υποστήριξης-εγγύησης είναι αυτό που με προβληματίζει και εξηγούμαι.

Η επίσημη αντιπροσωπεία (myNet-Netone,Θεσσαλονίκη) δεν το έχει καν στην ιστοσελίδα της και στους όρους εγγύησης αναφέρει πως καλύπτονται συσκευές που είναι αγορασμένες μόνο από την εταιρεία τους.

Σε διάφορα καταστήματα στο Skroutz, ο χρόνος εγγύησης διαφέρει. Άλλα καταστήματα δίνουν 1 χρόνο και άλλα 2 χρόνια.

Υπάρχει και στο Gearbest αλλά και στο Ali. Σε περίπτωση αγοράς από εκεί καλύπτονται στην Ελλάδα ή θα χρειαστεί αποστολή σ αυτούς (γενικώς φέξε μου και γλίστρησα :P

Θα ήθελα να ξεκαθαρίσει το θέμα της εγγύησης, πριν προχωρήσω με την αγορά, γιατί όπου κι αν έψαξα στο net, δεν βρήκα μία σαφή απάντηση.

Δημοσ.

Αν αγοράσεις απο mynetnetone θα σε καλύψουν αυτοι.

Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση πρεπει (με την έννοια ειναι υποχρεωμένοι, οχι οτι θα τιμήσουν την εγγυηση χωρίς πιεση και τρεξιμο) να σε καλύψει το κατάστημα που αγορασες, ακομα κι αν χρειαστεί να το στειλουν ή να το στειλεις (αν αγορασες εσυ απο Κίνα) στην Κίνα. 

Δημοσ.

Μάλιστα.
Δλδ το mynetnetone είναι και κατάστημα?  γιατί δε βλέπω πουθενά τιμές στα προιόντα ούτε πληροφορίες αποστολής.
Επίσης το γεγονός ότι δεν έχει στην ιστοσελίδα το BV9000pro σημαίνει ότι δεν έρχεται επίσημα στη χώρα μας?

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν έρχεται επισημα ή οχι, με αντιπροσωπο η οχι. Μπορεις να επικοινωνήσεις με τη μαμα εταιρεια και να ρωτήσεις

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...