kormos Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Επειδή είμαι άνθρωπος που θεωρώ πως όλα πρέπει να λέγονται και να ανταμοίβονται οι καλοί θα αναφέρω εν περιλήψη το παρακάτω... . Είχα ένα "ξεχασμένο" MBP το οποιό γνωστό κατάστημα (αλυσίδα) μου το είχε βγάλει off με γνωμάτευση ότι έχει βραχυκύκλωμα στον επεξεργαστή από υγρασία κλπ κλπ. Το πήρα πίσω, "κομμάτια" σχεδόν και απλά το έβαλα στο πατάρι.... Παρακολουθώντας το θέμα είδα πως ο jrepair είναι ο άνθρωπος που θα έπρεπε να είχα γνωρίσει νωρίτερα και να του στείλω το MBP για έλεγχο. Όχι μόνο το επισκεύασε, όχι μόνο ότι είναι εξυπηρετικός και ευγενικός. Αλλά αποδείχθηκε και "Μάστορας" εφόσον όχι μόνο το επιδιόρθωσε αλλά και εντόπισε επεμβάσεις που είχαν κάνει οι "τεχνίτες του κ***" όπως αποδείχθηκε. . Τον ευχαριστώ και δημόσια εδώ στο φορουμ για όλα!!! Συστήνεται ανεπιφύλακτα απο εμένα και θα χαρώ να ξανασυνεργαστώ στο μέλλον... 1
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, kormos είπε Παρακολουθώντας το θέμα είδα πως ο jrepair είναι ο άνθρωπος που θα έπρεπε να είχα γνωρίσει νωρίτερα και να του στείλω το MBP για έλεγχο. Το ίδιο λέω και γω...
Aprile Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Εγώ τους κατάλαβα γιατί πάντα ζητάω να μιλήσω με τον τεχνικό και όχι με αυτούς που είναι στα τηλέφωνα ότι όχι μόνο δεν είχαν εντοπίσει την βλάβη αλλά δεν ήξεραν τί τους γινόταν. Μου είπε επί λέξη ότι θα αλλάξει υλικά στη πλακέτα και ΑΝ δεν φτιάξει τελικά η βλάβη δεν θα πληρώσω κάτι παρά μόνον τα μεταφορικά ! Είμαι σίγουρος ότι θα έκαναν χειρότερη ζημιά και για αυτό τους είπα να μην την ακουμπήσουν καθόλου. Η ζημιά ήταν απλή για όποιο όμως ήξερε τι να κάνει στη τροφοδοσία της πλακέτας και έτσι μπόρεσε να φτιαχτεί από τον Jrepair αν τους είχα αφήσει να βάλουν χέρι δεν ξέρω τί θα γινόταν τελικά. Η πλάκα είναι ότι στο site τους λένε ότι λατρεύουν τα προϊόντα της Apple ! Πώς λένε ότι η αγάπη σκοτώνει... Τώρα για την αντιπροσωπεία τί να πεις όταν η αντιμετώπιση είναι ίδια σαν να έχεις αγοράσει μια καφετιέρα του πενηντάρικου από τα lidl. Όσο έχει εγγύηση σου αλλάζουν εξαρτήματα ή και ολόκληρο όταν περάσει σου λένε δεν υπάρχουν ανταλλακτικά και πέτα το. Αυτοί πήραν τα λεφτά και τελικά την υποστήριξη στο τέλος τους την μετσθέτουν σε άλλους που δεν είχαν όφελος από την αρχική αγορά όπως ο Jrepair αν είσαι τυχερός και το στείλεις σε αυτόν όπως εγώ γιατί αν είσαι άτυχος άστα..
kormos Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Aprile είπε Εγώ τους κατάλαβα γιατί πάντα ζητάω να μιλήσω με τον τεχνικό και όχι με αυτούς που είναι στα τηλέφωνα ότι όχι μόνο δεν είχαν εντοπίσει την βλάβη αλλά δεν ήξεραν τί τους γινόταν. Μου είπε επί λέξη ότι θα αλλάξει υλικά στη πλακέτα και ΑΝ δεν φτιάξει τελικά η βλάβη δεν θα πληρώσω κάτι παρά μόνον τα μεταφορικά ! Είμαι σίγουρος ότι θα έκαναν χειρότερη ζημιά και για αυτό τους είπα να μην την ακουμπήσουν καθόλου. Η ζημιά ήταν απλή για όποιο όμως ήξερε τι να κάνει στη τροφοδοσία της πλακέτας και έτσι μπόρεσε να φτιαχτεί από τον Jrepair αν τους είχα αφήσει να βάλουν χέρι δεν ξέρω τί θα γινόταν τελικά. Η πλάκα είναι ότι στο site τους λένε ότι λατρεύουν τα προϊόντα της Apple ! Πώς λένε ότι η αγάπη σκοτώνει... Τώρα για την αντιπροσωπεία τί να πεις όταν η αντιμετώπιση είναι ίδια σαν να έχεις αγοράσει μια καφετιέρα του πενηντάρικου από τα lidl. Όσο έχει εγγύηση σου αλλάζουν εξαρτήματα ή και ολόκληρο όταν περάσει σου λένε δεν υπάρχουν ανταλλακτικά και πέτα το. Αυτοί πήραν τα λεφτά και τελικά την υποστήριξη στο τέλος τους την μετσθέτουν σε άλλους που δεν είχαν όφελος από την αρχική αγορά όπως ο Jrepair αν είσαι τυχερός και το στείλεις σε αυτόν όπως εγώ γιατί αν είσαι άτυχος άστα.. Δεν είναι και οι μόνες αναφορές που έχουν γίνει για τα χειρότερα. Αρχίζω να πιστεύω πως το «πάνε αλλιώς το θέμα» •Θα κάνουμε πειράματα στη συσκευή σας για να μάθουμε κιόλας και ισως πετύχει!;!;! •Αν οχι μην ανησυχείτε, εμείς απλά θα σας την καταστρέψουμε και θα σας χαρίσουμε τον χρόνο που χρειαστήκαμε αλλά ξέρετε, πληρώστε τα έξοδα να το παραλάβετε κομμάτια... Αυτο θα πει αξιοπιστία!! . Οσο για τα επίσημα σέρβις, το μόνο που σκέφτομαι είναι πως λόγω μάρκετινγκ έτσι δουλεύουν... 1
Aprile Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Story of my life Και για αρκετούς άλλους όπως φάνηκε. Για να μην λέμε ότι μόνο εδώ γίνονται αυτά με το service τους Ευτυχώς που εγώ προσωπικά βρήκα τον δικό μου Louis Rossman που είναι ο Jrepair. Έχουν δίκιο που λένε ότι η αδίστακτη εταιρεία μπροστά στο κέρδος της γεμίζει τον πλανήτη με ηλεκτρονικά απόβλητα.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 10 λεπτά πριν, Aprile είπε Ευτυχώς που εγώ προσωπικά βρήκα τον δικό μου Louis Rossman που είναι ο Jrepair. Σωστός!
rayven18 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Για cpu δεν το κόβο, λίγο δύσκολο να νεκρώσει έτσι ξαφνικά χωρίς να πέσουν νερά και ιστορίες. Αφού έχει πράσινο φώς αυτό είναι θετικό. Εαν το δεί κάποιος σίγουρα θα βρεί άκρη.
kkaarr Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα στο forum. Χάρη σε αυτό το thread ανακάλυψα και εγώ τον jrepair και θα ήθελα να τον ευχαριστήσω πολύ για την βοήθειά του. Συγκεκριμένα, μου επισκεύασε δύο μητρικές macbook (15" 2012 και retina 2013) οι οποίες σε εξουσιοδοτημένα κατά τα άλλα service είχαν βγει προβληματικές άνευ επισκευής. Μου γλύτωσε πολλά χρήματα και με διευκόλυνε στην δουλειά μου. Εγώ προσωπικά θα τον προτιμήσω ξανά σε μελλοντικά μου προβλήματα. Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου 2018 από kkaarr
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα