anonymous21 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Καλημέρα στην παρέα. Αγόρασα μια εκθεσιακή τηλεόραση από τον Κωτσόβολο την 65xe7096 την Δευτέρα. Ηταν άριστη πραγματικά δεν είχε τίποτα μπρος πίσω πεντακάθαρη Καταπληκτικά χρώματα κι ευκρινια. Σου παίρνει το μυαλό. Αλλα εχθές παρατήρησα στο πάνελ μια βρωμια νομίζω η πολλά πιξελ καμμένα. Εμφανίζεται παντού σε όλα τα χρώματα και σκηνές. Αν το καρφώνεις και ξέρεις που είναι το βλέπεις από τα 2.5 μέτρα. την πάω πίσω και ζητάω τα λεφτά μου πίσω η αντικατάσταση ;η πρέπει να πάω στην σονυ. ; υπάρχει κάποιος τρόπος να φύγει γιατί την λάτρεψα την τηλεόραση ; https://m.imgur.com/a/VkMnUbO
Doubt Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Πάρε τηλέφωνο στον Κωτσόβολο και πες πως η τηλεόραση που πήρες έχει ένα ελάττωμα στο πάνελ. Αν σε παραπέμψουν στη Sony και η αντιπροσωπεία έχει εξυπηρέτηση κατ' οίκον, θα στείλουν άνθρωπο να τη δει, να την πάρει για επισκευή κλπ Μου έτυχε πρόσφατα με Samsung 55αρα 1
woox-2 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Από την στιγμή που φαίνεται στα 2.5 μέτρα απόσταση θέασης ( να τονίσεις αυτό στο σέρβις τις sony, θα σου γίνει αλλαγή τηλεόρασης, όχι πάνελ, η πολιτική τις Sony πλέον έχει αλλάξει, δεν αλλάζουν πλεον πάνελ, σου φαιρνουν καινούργια τηλεόραση. Αν όμως ο τεχνικός που θα έρθει διαπίστωση ότι, αυτή η βρωμιά δεν φαίνεται από απόσταση θέασης, η Sony δεν το θεωρούν σαν βλάβη, είναι εδώ η διαφορα με την Samsung ναι μεν η Sony, αλλάζει με καινούργιες αλλά πρέπει όντως επηρεάζει την εμπειρία χρήση , η Samsung θα σου άλλαζε πάνελ σίγουρα, πάντως επειδή δεν έχουν περάσει η 15 μέρες, σαν καταναλωτης διακαιουσε να επιστρέψεις το προϊόν σου πίσω στο κατάστημα, και να πεις δεν με ικανοποιεί, επιστροφή λεφτων είτε να αγοράσεις κάτι άλλο, μην μπλέξεις με σέρβις αυτό θέλει να κάνει το κατάστημα να σε ξεφωρτοθει, δικαιουσε σαν καταναλωτης να πάρεις την 65 άρα να την βάλεις πίσω στο κουτί της, και να πας στο κατάστημα να τους την πετάξεις στα μούτρα με το δικαίωμα σου επιστροφή λεφτων, η άλλο μοντέλο τηλεόραση.
anonymous21 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, postfire είπε ποσο την πηρες? Τι σημασία έχει; 13 λεπτά πριν, woox-2 είπε Από την στιγμή που φαίνεται στα 2.5 μέτρα απόσταση θέασης ( να τονίσεις αυτό στο σέρβις τις sony, θα σου γίνει αλλαγή τηλεόρασης, όχι πάνελ, η πολιτική τις Sony πλέον έχει αλλάξει, δεν αλλάζουν πλεον πάνελ, σου φαιρνουν καινούργια τηλεόραση. Αν όμως ο τεχνικός που θα έρθει διαπίστωση ότι, αυτή η βρωμιά δεν φαίνεται από απόσταση θέασης, η Sony δεν το θεωρούν σαν βλάβη, είναι εδώ η διαφορα με την Samsung ναι μεν η Sony, αλλάζει με καινούργιες αλλά πρέπει όντως επηρεάζει την εμπειρία χρήση , η Samsung θα σου άλλαζε πάνελ σίγουρα, πάντως επειδή δεν έχουν περάσει η 15 μέρες, σαν καταναλωτης διακαιουσε να επιστρέψεις το προϊόν σου πίσω στο κατάστημα, και να πεις δεν με ικανοποιεί, επιστροφή λεφτων είτε να αγοράσεις κάτι άλλο, μην μπλέξεις με σέρβις αυτό θέλει να κάνει το κατάστημα να σε ξεφωρτοθει, δικαιουσε σαν καταναλωτης να πάρεις την 65 άρα να την βάλεις πίσω στο κουτί της, και να πας στο κατάστημα να τους την πετάξεις στα μούτρα με το δικαίωμα σου επιστροφή λεφτων, η άλλο μοντέλο τηλεόραση. Θα περάσω σήμερα από εκεί να τους δείξω την φωτογραφία. Θα ζητήσω αντικατάσταση με την ίδια η αλλιώς χρήματα πίσω. εχω 14 μέρες νομίζω υπαναχώρησης. Θα μιλήσω μετά με σονυ αν μου πουν Δευτέρα θα είναι σπίτι να την δει θα περιμένω να δω τι θα πει π τεχνικός. Αν πει αλλαγή με άλλη θα πάω με τα λεγόμενα της σονυ. Αν πει όχι θα την πάω πίσω. Αλλα είναι σιγουρα 14 μέρες ; Γιατί Δευτέρα είναι στις 7 Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2018 από anonymous21
postfire Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 απλα ηθελα να δω τιμη σε σχεση με καινουρια
woox-2 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Αυτό να κάνεις, απλά κάνε τις διαδικασίες λίγο γρήγορα, δεν μπορούν να σου αρνηθουν, απλά τα καταστήματα παίζουν με την άγνοια του καταναλωτή, για να γλιτωσουν, αν μπλέξεις με την Sony στο σέρβις και δεν σε ικανοποίηση, μετά το κατάστημα δεν θα αναλάβει την ευθύνη, εγώ πιστεύω ότι το πρόβλημα σου θα λυθεί, απλα να είσαι λίγο εντονος μαζί τους.
anonymous21 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 εν τελη μ εδωσαν νεα σφραγισμενη αυτη την φορα χωρις να δωσω κατι παραπανω.ολα καλα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα