Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εβαλα 50αρα γραμμη της wind και ενω μου ειπε ο τεχνικός οτι συγχρονιζω στα 35mbps εχω συγχρονιζω στα 1,5 πηγα απο το κατάστημα χθες και πήραν τηλεφωνο απο τον οτε οπου αναγνώρισαν οτι είναι δικο τους τι πρόβλημα και είπαν οτι θα με ενημερώσουν μεχρι  το πρωί αλλα όπως ειναι φυσικό δεν με πηραν ποτε και ουτε αλλαξε προς το παρών κατι.. Υπάρχει περίπτωση να μπορω να αλλαξω καποιο προφίλ στο ρουτερ ωστε αναγκάστηκα να συνδέεται σε vdsl γραμμη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, PseudonimoEl είπε

Ευχαριστώ πολυ για τις πληροφορίες επικοινώνησα με την wind και θα ρθει αυριο τεχνικός στο σπίτι

Πάνε οτε καλύτερη εξυπηρέτηση και άμεση επίλυση στης βλάβες... αν δε διορθωθεί το θέμα σου στο περίμενε θα Είσαι :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...