Προς το περιεχόμενο

Mercedes SLK200 H WV SCIROCCO 1,4 160hp


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παιδιά είμαι κάτοχος Corolla 1,6 2003 μοντέλο  εδώ και 4 χρόνια, και θέλω μια αλλαγή διαθέτω μέχρι 12000χιλιαρικα max είμαι ανάμεσα σε slk200 από 2005-2008 και scirocco 1,4 160hp,μου αρέσουν πολύ και τα 2 βέβαια κλίνω πιο πολύ στo Mercedes γιατί έχω ακούσει πολλά θέματα για τον κινητήρα του scirocco εσάς ποια είναι η γνώμη σας ευχαριστώ! 

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω δυο φίλους με slk200 facelift (πρέπει να είναι 08 και μετά) και δεν έχουν κάποιο παράπονο με εξαίρεση ισως την υψηλή κατανάλωση που είναι λογική για ένα τέτοιο αμάξι....

 

δε συγκρίνονται όντως τα αμάξια η Mercedes είναι κλάσεις ανώτερη 

Επεξ/σία από paylidis
  • Thanks 1
Δημοσ.

αντε παλια τα ιδια.

12000 ευρω αμαξι δεκαετιας .πεταμενα λεφτα.   

αλλα ξεχασα εδω τα αμαξια δεκαετιας με 150000 χλμ τουλαχιστον τα θεωρειτε καινουργια.

 

  • Like 3
Δημοσ.

Στα 12 περιπου βρίσκεις Giulietta 1.4 170hp του 13-14 full extra , γιατι να παρεις την merc 10ετιας με τα 2πλα χλμ ?

Δεν αξίζει τόσα το αστέρι imo

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω το scirocco με τα 160hp του 2011. Τρομερό αμαξι και τρομερή κατανάλωση. Βλέπω άνετα 5.7lt / 100χλμ σε ταξίδι με σταθερή ταχύτητα 120/140 χλμ. Εγώ ανάμεσα στα δύο πάλι σε Scirocco θα πήγαινα. 

Συμβουλές για να προσέξεις είναι:

Μοντέλο 2011 και μετά. Είναι facelift + ενισχυμένα μέταλλα στο μοτέρ που πονούσαν τα άλλα.

Θα κοιτάξεις αν έχει αντικατασταθεί καδένα αν έχει πάνω από 100.000χλμ

Προσωπική άποψη να βρεις κάποιο εργοστασιακό με το πολύ 80.000χλμ

Όχι dsg γιατί θα μπλέξεις

Ότι θες με ρωτας. Το αυτοκίνητο να ξέρεις είναι φοβερό. Μπαίνει τραίνο και έχει πολύ δύναμη για 14αρι. Βέβαια εγώ το έχω δεύτερο στάδιο.

Η κακη φήμη έχει βγει από καφρους που εκτώς αυτού κάνανε και ελλειπή συντήρηση. Δεν έχεις κάτι να φοβάσαι αν προσέξεις.

Επεξ/σία από Liapisftw
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, paylidis είπε

Έχω δυο φίλους με slk200 facelift (πρέπει να είναι 08 και μετά) και δεν έχουν κάποιο παράπονο με εξαίρεση ισως την υψηλή κατανάλωση που είναι λογική για ένα τέτοιο αμάξι....

δε συγκρίνονται όντως τα αμάξια η Mercedes είναι κλάσεις ανώτερη 

Ευχαριστώ πολύ ;)

2 ώρες πριν, amagawd είπε

Στα 12 περιπου βρίσκεις Giulietta 1.4 170hp του 13-14 full extra , γιατι να παρεις την merc 10ετιας με τα 2πλα χλμ ?

Δεν αξίζει τόσα το αστέρι imo

Το ξέρω το έχω κοιτάξει απλά δεν μ άρεσαν ποτέ τα Alfa Romeo ιδιαίτερα γνώμη μου πάντα σε ευχαριστώ πολυ 

1 ώρα πριν, Liapisftw είπε

Έχω το scirocco με τα 160hp του 2011. Τρομερό αμαξι και τρομερή κατανάλωση. Βλέπω άνετα 5.7lt / 100χλμ σε ταξίδι με σταθερή ταχύτητα 120/140 χλμ. Εγώ ανάμεσα στα δύο πάλι σε Scirocco θα πήγαινα. 

Συμβουλές για να προσέξεις είναι:

Μοντέλο 2011 και μετά. Είναι facelift + ενισχυμένα μέταλλα στο μοτέρ που πονούσαν τα άλλα.

Θα κοιτάξεις αν έχει αντικατασταθεί καδένα αν έχει πάνω από 100.000χλμ

Προσωπική άποψη να βρεις κάποιο εργοστασιακό με το πολύ 80.000χλμ

Όχι dsg γιατί θα μπλέξεις

Ότι θες με ρωτας. Το αυτοκίνητο να ξέρεις είναι φοβερό. Μπαίνει τραίνο και έχει πολύ δύναμη για 14αρι. Βέβαια εγώ το έχω δεύτερο στάδιο.

Η κακη φήμη έχει βγει από καφρους που εκτώς αυτού κάνανε και ελλειπή συντήρηση. Δεν έχεις κάτι να φοβάσαι αν προσέξεις.

Και εγώ κάπως έτσι πιστεύω βγήκε η φήμη σε ευχαριστώ πολύ 

1 ώρα πριν, Liapisftw είπε

Έχω το scirocco με τα 160hp του 2011. Τρομερό αμαξι και τρομερή κατανάλωση. Βλέπω άνετα 5.7lt / 100χλμ σε ταξίδι με σταθερή ταχύτητα 120/140 χλμ. Εγώ ανάμεσα στα δύο πάλι σε Scirocco θα πήγαινα. 

Συμβουλές για να προσέξεις είναι:

Μοντέλο 2011 και μετά. Είναι facelift + ενισχυμένα μέταλλα στο μοτέρ που πονούσαν τα άλλα.

Θα κοιτάξεις αν έχει αντικατασταθεί καδένα αν έχει πάνω από 100.000χλμ

Προσωπική άποψη να βρεις κάποιο εργοστασιακό με το πολύ 80.000χλμ

Όχι dsg γιατί θα μπλέξεις

Ότι θες με ρωτας. Το αυτοκίνητο να ξέρεις είναι φοβερό. Μπαίνει τραίνο και έχει πολύ δύναμη για 14αρι. Βέβαια εγώ το έχω δεύτερο στάδιο.

Η κακη φήμη έχει βγει από καφρους που εκτώς αυτού κάνανε και ελλειπή συντήρηση. Δεν έχεις κάτι να φοβάσαι αν προσέξεις.

 

3 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Εννοείται slk200, αλλα αν μπορείς πάρε την 184hp που έβγαινε μετά το 07"

Μακριά απο vw

Και εγώ αυτό προσπαθώ να βρω αλλά παίζει γύρος στα 15000 είναι μεγάλη διαφορά ενώ 2005 εγώ βρει και με 9500 από την Mercedes μέσα 

24 λεπτά πριν, Vaggosktm είπε

Ευχαριστώ πολύ ;)

Το ξέρω το έχω κοιτάξει απλά δεν μ άρεσαν ποτέ τα Alfa Romeo ιδιαίτερα γνώμη μου πάντα σε ευχαριστώ πολυ 

Και εγώ κάπως έτσι πιστεύω βγήκε η φήμη σε ευχαριστώ πολύ 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Η κακη φήμη έχει βγει από καφρους που εκτώς αυτού κάνανε και ελλειπή συντήρηση. Δεν έχεις κάτι να φοβάσαι αν προσέξεις.

Η κακή φήμη δεν βγήκε μόνο από τους κάφρους. Βγήκε και από την "αξιοπιστία" των γερμανών, που έσκαγαν οι CAVD κινητήρες του 2009 (1.4 TSi 160hp) ο ένας μετά τον άλλο, λόγω ελαττωματικής χαρτογράφησης...

Μετα τα επανηλλειμενα κρούσματα σπασιματος κινητηρων με τον κωδικο CAVD 1.400cc-160Hp , η VW προχώρησε σε αναβάθμιση του λογισμικου του εν λόγω κινητηρα για αποφυγή την συνεχόμενης λειτουργίας σε συνθηκες κρουστικής καύσης (πειράκια).

Αρκετά αυτόκινητα του ομίλου με τον εν λόγω κινητηρα , κατέληξαν στο συνεργείο με σπασμένο κινητηρα και απο οσο ξέρω σε όλα τους είχε σπάσει ο 1ος κύλινδρος.Απο οσο επίσης γνωρίζω απο επίσημη πηγή ,οι κινητηρες αυτοί ήταν με το εργοστασιακό πρόγραμμα και οχι αναπρογραμματισμένοι με κάποιο βελτιωτικό πρόγραμμα της αγοράς.

Η αιτία:
οι εργοστασιακά ρυθμισμενες συνθηκες λειτουργίας με ''φτωχό μειγμα'' για λόγους οικονομιας καυσιμου και προδιαγραφών ρύπων , σε συνδυασμο με κακης ποιότητας βενζινη και τις αυξημενες θερμοκρασιες του ελληνικου κλίματος ,οδήγησαν κάποιους κινητηρες στο να σπάσουν.Φυσικα οι βλάβες καλύφθηκαν απο την αντιπροσωπεία πλήν ελαχίστων εξαιρεσεων.

Στο δια ταύτα , τα επίσημα συνεργεία εχουν ενημερωθεί να προβαίνουν σε ελεγχο των συγκεκριμενων κινητηρων για τυχόν εργοστασιακες αναβαθμίσεις του λογισμικου του κινητηρα για καλύτερη αντιμετώπιση του φαινομένου της κρουστικης καυσης (νεα ρύθμιση των knock sensors) και ο ελεγχος αυτός ειναι υποχρεωτικό να γίνεται αυτόματα απο το εξουσιοδοτημενο συνεργείο σε κάθε service .

Αυτονόητο ειναι οτι αυτοκινητα με τελευταίες εκδόσεις λογισμικού , είναι καλυμμένα καθότι ήδη το λογισμικό τους περιέχει τις νεες ρυθμίσεις και 7 επιπλέον χάρτες για την διαχειριση του κινητηρα.
Παρόλα αυτά οι κάτοχοι οχημάτων με τις πρώτες γενιές κινητηρων CAVD (ΜΥ2009 ή εκδόσεις λογισμικού 3xxx ή ενδεχομένως και 4xxx) καλο θα ηταν ,αν αργεί το επομενο ετήσιο service να επισκέπτονται ενα εξουσιοδοτημενο συνεργείο και να κάνουν νωρίτερα την εν λόγω αναβάθμιση.

Σε αυτη την περίπτωση δεν αναφέρουμε περί αναβάθμισης στο συνεργείο καθότι δεν ειναι δυνατον να το γνωρίζουμε οτι υπάρχει κατι τετοιο.Τα ''παραπονα μας'' θα ειναι για ''πειρακια'' κατα τη λειτουργία του κινητηρα.

Οι τυχόν κινητηρες με '' aftermarket πρόγραμμα-βελτιωμενοι'' δεν ειναι αμεσης αναγκης για αναβαθμιση καθότι λειτουργούν σε περιβάλλον πλουσιοτερου μείγματος και ως επι το πλείστον εχουν καλύτερη αντιμετωπιση στα ''πειράκια''.

Η παραπάνω αναβαθμιση αφορά μόνο τους κινητηρες 1.400cc-160Hp με κωδικό κινητηρα που ξεκιναει απο CAVD.

 

 

 

 

 

Και άν τη γλιτώσεις από εκει, παραμονεύει η χαλάρωση της καδένας λόγω ελαττωματικού τεντωτήρα γραναζιού, με αποτελέσματα πήδημα δοντιού, κούρεμα βαλβίδων, και λοιπά ωραία...

 

VW, εγγύηση!

Επεξ/σία από mpas0u
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Βαλε αλλα 2-3χιλ εστω με δανειο και παρε του 08", αγοράζεις αυτοκίνητο που ο κινητήρας του είναι διαμάντι, τα 500.000 χιλ για αυτον τον κινητήρα είναι τίποτα

  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Βαλε αλλα 2-3χιλ εστω με δανειο και παρε του 08", αγοράζεις αυτοκίνητο που ο κινητήρας του είναι διαμάντι, τα 500.000 χιλ για αυτον τον κινητήρα είναι τίποτα

Φτάσαμε στο κόστος ενάμιση i10 καινούριου, πρόσεχε τα λόγια σου αδερφέ... 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Βαλε αλλα 2-3χιλ εστω με δανειο και παρε του 08", αγοράζεις αυτοκίνητο που ο κινητήρας του είναι διαμάντι, τα 500.000 χιλ για αυτον τον κινητήρα είναι τίποτα

δικαιονομε αλλη μια φορα.οχι 150000 χλμ  που ελεγα αλλα  500000 χλμ για εδω ειναι λιγα.  

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
37 minutes ago, mp123 said:

δικαιονομε αλλη μια φορα.οχι 150000 χλμ  που ελεγα αλλα  500000 χλμ για εδω ειναι λιγα.  

 

Και εγώ δικαιώνομαι. 

Κανείς δεν έχει βάλει ακόμα λεφτά στο λογαριασμό μου για να πάρω καινούριο αμάξι παρόλο που έχει ξεπεράσει τα 200.000χλμ το δικό μου. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, mp123 είπε

αντε παλια τα ιδια.

12000 ευρω αμαξι δεκαετιας .πεταμενα λεφτα.   

αλλα ξεχασα εδω τα αμαξια δεκαετιας με 150000 χλμ τουλαχιστον τα θεωρειτε καινουργια.

Ναι. Ενώ 12000€ για Χιουντάι μεγάλη επιτυχία...! Ο καθένας με βάση το πορτοφόλι του, τις ανάγκες, το γούστο του και τη μυαλό του κρίνει και επιλέγει...

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ναι. Ενώ 12000€ για Χιουντάι μεγάλη επιτυχία...! Ο καθένας με βάση το πορτοφόλι του, τις ανάγκες, το γούστο του και τη μυαλό του κρίνει και επιλέγει...

Παλι δικαιονομε για την επιλογη μου. Ακριβως οπως τα λες. 😋 Δεν θα δωσω 12000 για τον δεινοσαυρο δεκαετιας που εχει οργωσει ποιος ξερει ποσα στρεμματα. Παλι καλα που ειστε και εσεις και δινετε τοσα για αμαξια δεκαετιας.η χαρα του μαντρα. 

Υ.γ σε δεκα μερες ερχετε καινουγιο στο γκαραζ. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...