APPLEGEEK Δημοσ. 23 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2018 απο αυτα που ειδα και επειδη ασχολουμε με γραφικα απο το 1984 δηλαδη ανυπαρκτα λολ μπορω να πω οτι αυτο που ειδα το ερωτευτικα.....ηταν αυτο που επρεπε εδω και χρονια να υπαρχει....αργουν ...πολυ... παρα πολυ 3
D.Luffy Δημοσ. 23 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, 7700K είπε Nvidia's Flagship RTX 2080 Ti Can't Hit 1080p 60FPS In New 'Tomb Raider' https://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2018/08/21/nvidias-flagship-rtx-2080-ti-cant-hit-1080p-60fps-in-new-tomb-raider/#7f2b92aa1558 Oυσιαστικα λιγο πιο βελτιωμενα γραφικα απο το προηγουμενο παιχνιδι Τις καρτουνιστικες μηχανες γραφικων το μαρκετινιστικο τμημα των fake news των εταιριων τις ονομαζει ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ κοινως ταιζω σανο τους χαχολους Oλη η κατασταση με τα remake μου θυμιζει το redux του gta5 Ανωτερη τεχνολογια θα ειναι οταν δουμε αυτα τα γραφικα σε παιχνιδι Όχι άλλο κάρβουνο!!! Ξεκινάς τον συλλογισμό σου με ένα νέο που αφορά performance σε unoptimized build. Μετά ποστάρεις άσχετο video με GTA Mod για να αποδείξεις κι εγώ δεν ξέρω τι, και τέλος βάζεις και ένα video με ένα tech demo που δείχνει ένα διαμέρισμα με άδεια δωμάτια που σου φάνηκε μάλιστα εντυπωσιακό. ΟΚ. Τρομερή προσπάθεια. Εμένα πάντως το demo του Infiltrator (UE4) μου φάνηκε πολύ πιο εντυπωσιακό από το Paris. Και το αστείο στην περίπτωση σου είναι ότι η Epic (ξέρεις η εταιρία με την UE4 που τρέχει και το Paris που λάτρεψες), συνεργάζεται στενά με την nVidia για να κάνει την μηχανή της optimized για Ray Tracing. Αλλά μάλλον και αυτό παπάντζα είναι... Εν το μεταξύ αυτό που δεν καταλαβαίνετε είναι ότι με αυτή την τεχνολογία αυτό που θέλουν να πετύχουν είναι ο φωτορεαλισμός σε παιχνίδια τα οποία περιέχουν κόσμους, μοντέλα, βλάστηση, AI, κλπ. Όχι μόνο tech demos με άδεια δωμάτια. Στην πρώτη περίπτωση χρειάζεσαι κάρτα που να έχει αρ…..δια. Δεν πειράζει, κράξτε τώρα την nVidia. Όταν ακολουθήσει και η amd του χρόνου ή του παραχρόνου στη χειρότερη, τότε θα δούμε αν θα μιλάτε ακόμη για "παπάντζες". Τέλος και πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι οι περισσότεροι είστε τόσο βαθιά νυχτωμένοι που νομίζετε ότι το Ray Tracing είναι κάποια gimmick τεχνολογία που σκέφτηκε ο Jensen όταν έκανε μπάφο στο μπαρ με τους φίλους του… Ούτε καν σας περνάει από το μυαλό ότι αυτή η τεχνολογία υπάρχει και εφαρμόζεται στις ταινίες εδώ και πολλά χρόνια και απλώς τώρα την βλέπουμε να γίνεται real-time. Αρνείστε να κατανοήσετε ότι η nVidia είναι απλά η πρώτη που μπήκε στο παιχνίδι και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν και οι άλλοι. Δεν πειράζει όμως. Τουλάχιστον μπορείτε να ευγνωμονείτε την nVidia που δεν θα χρειαστεί να βάλετε το χέρι στην τσέπη εφόσον το performance δεν σας καλύπτει και πιστεύετε ότι το Ray Tracing είναι κάποιο Gameworks που της ανήκει... Όλοι είναι ευχαριστημένοι λοιπόν. Και αυτοί που ενθουσιαστήκαμε με το RT, και εσείς που οι κάρτες που έχετε ήδη σας καλύπτουν. Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2018 από D.Luffy 1 1 1
cmvrgr Δημοσ. 23 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, 7700K είπε Nvidia's Flagship RTX 2080 Ti Can't Hit 1080p 60FPS In New 'Tomb Raider' https://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2018/08/21/nvidias-flagship-rtx-2080-ti-cant-hit-1080p-60fps-in-new-tomb-raider/#7f2b92aa1558 Oυσιαστικα λιγο πιο βελτιωμενα γραφικα απο το προηγουμενο παιχνιδι Τις καρτουνιστικες μηχανες γραφικων το μαρκετινιστικο τμημα των fake news των εταιριων τις ονομαζει ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ κοινως ταιζω σανο τους χαχολους Oλη η κατασταση με τα remake μου θυμιζει το redux του gta5 Ανωτερη τεχνολογια θα ειναι οταν δουμε αυτα τα γραφικα σε παιχνιδι Αυτά τα γραφικά μπορείς είδη να τα δεις σε παιχνίδι. Φτιάχνουμε τέτοια demo για πελάτες και δεν χρειάζεσαι RT για να πάρεις αυτήν την ποιότητα και όχι μόνο σε Unreal αλλά και σε unity και σε άλλες game engines. Απλά το RT προσθέτει άλλες λεπτομέρειες και παιχνίδια με τον φωτισμό που σου βγαίνει το λαδί να τα κάνεις με fake τεχνικές. Το θέμα εάν τέτοιο παιχνίδι θέλει πολύ μεγαλύτερο χρόνο κατασκευής γιατί πίστεψε με τα γραφικά για να μοιάζουν αληθοφανή θέλουν πολύ δουλειά στην σχεδίαση και τις υφές και 3d artists με μεγάλα @@. 17 λεπτά πριν, D.Luffy είπε Όχι άλλο κάρβουνο!!! Ξεκινάς τον συλλογισμό σου με ένα νέο που αφορά performance σε unoptimized build. Μετά ποστάρεις άσχετο video με GTA Mod για να αποδείξεις κι εγώ δεν ξέρω τι, και τέλος βάζεις και ένα video με ένα tech demo που δείχνει ένα διαμέρισμα με άδεια δωμάτια που σου φάνηκε μάλιστα εντυπωσιακό. ΟΚ. Τρομερή προσπάθεια. Εμένα πάντως το demo του Infiltrator (UE4) μου φάνηκε πολύ πιο εντυπωσιακό από το Paris. Και το αστείο στην περίπτωση σου είναι ότι η Epic (ξέρεις η εταιρία με την UE4 που τρέχει και το Paris που λάτρεψες), συνεργάζεται στενά με την nVidia για να κάνει την μηχανή της optimized για Ray Tracing. Αλλά μάλλον και αυτό παπάντζα είναι... Εν το μεταξύ αυτό που δεν καταλαβαίνετε είναι ότι με αυτή την τεχνολογία αυτό που θέλουν να πετύχουν είναι ο φωτορεαλισμός σε παιχνίδια τα οποία περιέχουν κόσμους, μοντέλα, βλάστηση, AI, κλπ. Όχι μόνο tech demos με άδεια δωμάτια. Στην πρώτη περίπτωση χρειάζεσαι κάρτα που να έχει αρ…..δια. Δεν πειράζει, κράξτε τώρα την nVidia. Όταν ακολουθήσει και η amd του χρόνου ή του παραχρόνου στη χειρότερη, τότε θα δούμε αν θα μιλάτε ακόμη για "παπάντζες". Τέλος και πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι οι περισσότεροι είστε τόσο βαθιά νυχτωμένοι που νομίζετε ότι το Ray Tracing είναι κάποια gimmick τεχνολογία που σκέφτηκε ο Jensen όταν έκανε μπάφο στο μπαρ με τους φίλους του… Ούτε καν σας περνάει από το μυαλό ότι αυτή η τεχνολογία υπάρχει και εφαρμόζεται στις ταινίες εδώ και πολλά χρόνια και απλώς τώρα την βλέπουμε να γίνεται real-time. Αρνείστε να κατανοήσετε ότι η nVidia είναι απλά η πρώτη που μπήκε στο παιχνίδι και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν και οι άλλοι. Δεν πειράζει όμως. Τουλάχιστον μπορείτε να ευγνωμονείτε την nVidia που δεν θα χρειαστεί να βάλετε το χέρι στην τσέπη εφόσον το performance δεν σας καλύπτει και πιστεύετε ότι το Ray Tracing είναι κάποιο Gameworks... Όλοι είναι ευχαριστημένοι λοιπόν. Και αυτοί που ενθουσιαστήκαμε με το RT, και εσείς που οι κάρτες που έχετε ήδη σας καλύπτουν. Πάνω κάτω συμφωνώ αλλά σε αυτήν την φάση που είναι η πρώτη βιαστική υλοποίηση για να προλάβει τις άλλες δεν αξίζει ακόμα τα χρήματα της. Η επόμενη γενιά που θα μπορεί να κάνει RT σε μεγάλες αναλύσεις και τρελό Frame rate θα έχει νόημα. Πάντως για την δουλειά σε arcviz έχει νόημα γιατί σου γλυτώνει πολύ χρόνο για να κάνεις τους fake φωτισμούς. Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2018 από cmvrgr 1
D.Luffy Δημοσ. 23 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, cmvrgr είπε Πάνω κάτω συμφωνώ αλλά σε αυτήν την φάση που είναι η πρώτη βιαστική υλοποίηση για να προλάβει τις άλλες δεν αξίζει ακόμα τα χρήματα της. Η επόμενη γενιά που θα μπορεί να κάνει RT σε μεγάλες αναλύσεις και τρελό Frame rate θα έχει νόημα. Πάντως για την δουλειά σε arcviz έχει νόημα γιατί σου γλυτώνει πολύ χρόνο για να κάνεις τους fake φωτισμούς. Συμφωνώ στο ότι είναι η πρώτη υλοποίηση και πιθανόν να μη δουλεύουν όλα στην εντέλεια. Διαφωνώ στο ότι βιάστηκε. Από κάπου πρέπει να ξεκινήσει. Τι περιμέναμε? Να βγει απ'ευθείας με την δυνατότητα να τρέξει στα 4Κ με 60 fps? Μήπως και στο καπάκι με καμιά 50αριά games που θα την υποστηρίζουν? Και όλα αυτά μήπως και με 450 ευρώ? Ωραία θα ήταν δεν λέω αλλά ας προσγειώσουμε λίγο τις απαιτήσεις μας. Το αν αξίζει αυτή τη στιγμή είναι υποκειμενικό. Αυτοί που θέλουν να δοκιμάσουν την νέα τεχνολογία (ή μέθοδο τέλοσπάντων γιατί δεν είναι "νέα" τεχνολογία) και παράλληλα να τρέξουν στα 4Κ με καλό performance μερικούς μη-RT τίτλους, ίσως αξίζει. Όσοι θέλουν 4Κ@60 με RT, σωρεία τίτλων με υποστήριξη και καλή τιμή στις κάρτες, ε, πρέπει απλώς να περιμένουν. Επεξ/σία 23 Αυγούστου 2018 από D.Luffy 1 1
M.K Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Επιτελους κατι καινουργιο εκτος απο περισσοτερα fps. Ηταν καιρός για real time rendering διάφορων ζόρικων ρεαλιστικών εφφέ τυπου RT απο mainstream gpu. Οι 3d artists θα κανουν πάρτυ. Όσο για τις επιδόσεις αν όντως είναι κοντά στο 50% κατα μέσο όρο χωρίς rt εφφέ και μαρκετινγκ παπάτζες, τότε μιλάμε για τεχνολογικό άλμα στις gpu. Η μάλλον για μια καινούργια γενιά. Όπως ηταν το dx10 με τα real time displacement/tesselation maps Όμως το πραγμα εχει ξεφυγει υπερβολικα στο θεμα κόστους. Λίγο οι miners, λιγο η AMD που εχει παρατήσει το σπόρ, η Nvidia το εχει ξεφτιλίσει. 1300 ευρω για μια καρτα? Ρε παμε καλά? 1000+ ευρω τα κινητά, 1000+ ευρω οι gpu...μάλλον Ελβετία μένω και δεν το εχω καταλάβει... Δικαίωμα του καθένα να χαλάει τα λεφτά του οπου και όπως θέλει. Είτε μένει στην Ελλάδα της κρισης, είτε Μοζαμβίκη. Αλλά κάποιος που δεν εχει τραπεζικο λογαριασμό Ελβετία και δν εχει χόμπι να βλέπει τα υψηλότερα benchmark scores και fps στο pc του, για να πάρει πλέον μια mainstream gpu θελει 500+ ευρω! Εδω θυμαμαι flagship καρτες που ειχαν 500!!! Πριν μερικά χρόνια. Αντε 700! Και τις θεωρούσαν κιόλας πανάκριβες για αυτά τα 15% έξτρα fps που πρόσφεραν απο τις αμέσως επομενες. Πχ 980 με 970 ή r9 FuryX με Fury. 1300 ευρω εδινες για ενα ολοκληρο καλό pc που επαιζε τα παντα σε 1080p. Παρτε την κάρτα που θα είναι πιο προσιτή (πχ 2060) που θα μπορεί να υποστηρίζει real time ray tracing και την όποια καινούργια τεχνολογια θα προσφέρει η νέα αρχιτεκτονική και απολάυστε σε 1080p με ολα τα εφφε και το AA στο τέρμα. 3 χρόνια αυτό κάνω εγώ με την r9 nano που εχω και παίζω τα πάντα σε 1080p και 60+ frames. Και οικονομικά και τέλεια γραφικά. Πρέπει να μπει η Intel στο gpu market μπας και αρχισει πάλι ο ανταγωνισμός και πεσουν οι τιμες...γιατι η AMD εχει μείνει πολύ πίσω. 1
HALF EVIL Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Ε ναι ρε φίλε αλλά δεν παίζουν όλοι σε 24 άρια μόνιτορ πως να το κάνουμε. Μας ζάλισαν τα π....α με οθόνες 4Κ, HDR, 200 hz gs 34 ίντσες και τώρα για το rt θα γυρίσουμε στην εποχή του χαλκού και πανηγυρίζουμε για την νέα τεχνολογία. Δεν πειράζει, εγώ θα περιμένω 6,7 χρόνια όταν όλα αυτά θα έχουν πραγματικό νόημα. 2 1
cpc464 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Έχει σκεφτεί κάποιος το ενδεχόμενο να ανακαλύψουν οι miners ότι αυτές οι κάρτες "σκάβουν" καλά?,που θα πάνε οι τιμές τότε?, εκτός και εάν η nvidia της έχει κλειδωμένες για αυτή την δουλεία.
7700K Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Tις προαλες επαιζα gow4 σε ενα φιλο και επαθα πλακα με την μηχανη γραφικων στο ΑΠΑΡΧΙΩΜΕΝΟ για τα σημερινα δεδομενα ps4 , ακομα ψαχνω να βρω κατι αντιστοιχο στο σουπερ ντουπερ πισι και αναριωτιεμαι ως ποτε θα παει το δουλεμα Ανακαλυψαν την επανασταση βρισκωντας το τροπο να ενσωματωσουν ΛΕΕΙ ρεαλιστικους φωτισμους σε ΚΑΡΤΟΥΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΑΡΧΙΩΜΕΝΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΓΡΑΦΙΚΩΝ που συνηθως ειναι ΚΑΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ απο κονσολες τιγκα στα bugs Παω δε στοιχημα το 99% των χρηστων που παιζουν ACTION GAMES δεν ενδιαφερονται επι της ουσιας αν το φως πεφτει 5 10 μοιρες πιο σωστα η αν φωτιζεται καλυτερα ο χωρος , αλλα κυριως δεν εχουν ιδεα να αξιολογησουν απο μονοι τους τι σημαινει σωστος φωτισμος Το πισι gaming με αυτες τις πολιτικες σχεδον πεθαινει , εξαιρεση αποτελει το Online Κομματι των κλασσικων παιχνιδιων Μια συμβουλη για το μελλον μην ΠΕΤΑΤΕ τα λεφτα σας σε ΑΧΡΗΣΤΕΣ ΑΚΡΙΒΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ..με αυτο το τροπο αποθρασυνετε τις εταρειες να ζητανε ολο και περισσοτερα Το 1300 μπορει να γινει 2000 η και 300 οποτε καταλαβει ο καταναλωτης την δυναμη του Βεβαια υπαρχει και ενας ασταθμητος παραγοντας που γιαυτο δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα (ΔΑΣΜΟΙ ΣΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ) 4 ώρες πριν, Retromaniac είπε Πρώτον, το να νομίζεις ότι το raytracing εινια καρτούνιστικη τεχνολογία, είναι τελείως λάθος. Όλα τα cgi στο cinema είναι raytraced. Δεύτερον ήρθε απάντηση για το performance: UPDATE: The Shadow of the Tomb Raiderdevs have responded to the perceived poor performance in a tweet: The Nvidia Ray Tracing technology currently being shown in Shadow of the Tomb Raider is an early work in progress version. As a result, different areas of the game have received different levels of polish while we work toward complete implementation of this new technology. — Tomb Raider (@tombraider) August 21, 2018 Πρωτα φτιαχνεις ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ και μετα μιλαμε ΓΙΑ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΦΩΤΙΣΜΟΥΣ ειδαλλως βαζεις το καρο μπρος απο το αλογο 2 ώρες πριν, cmvrgr είπε Αυτά τα γραφικά μπορείς είδη να τα δεις σε παιχνίδι. Φτιάχνουμε τέτοια demo για πελάτες και δεν χρειάζεσαι RT για να πάρεις αυτήν την ποιότητα και όχι μόνο σε Unreal αλλά και σε unity και σε άλλες game engines. Απλά το RT προσθέτει άλλες λεπτομέρειες και παιχνίδια με τον φωτισμό που σου βγαίνει το λαδί να τα κάνεις με fake τεχνικές. Το θέμα εάν τέτοιο παιχνίδι θέλει πολύ μεγαλύτερο χρόνο κατασκευής γιατί πίστεψε με τα γραφικά για να μοιάζουν αληθοφανή θέλουν πολύ δουλειά στην σχεδίαση και τις υφές και 3d artists με μεγάλα @@. Πάνω κάτω συμφωνώ αλλά σε αυτήν την φάση που είναι η πρώτη βιαστική υλοποίηση για να προλάβει τις άλλες δεν αξίζει ακόμα τα χρήματα της. Η επόμενη γενιά που θα μπορεί να κάνει RT σε μεγάλες αναλύσεις και τρελό Frame rate θα έχει νόημα. Πάντως για την δουλειά σε arcviz έχει νόημα γιατί σου γλυτώνει πολύ χρόνο για να κάνεις τους fake φωτισμούς. Αν η μηχανη γραφικων ειναι ΜΑΠΑ οτι και να βαλεις πανω παλι ΜΑΠΑ θα βγει Στις κονσολες δεν ασχολονται με αυτες τις μαρκετινιστικες παπαριες tracing , racing , super sampling και ολο το κακο συναπαντημα , στρωνουν τον κολο τους κατω και φτιαχνουν μηχανες που τρεχουν σε ΑΠΑΡΧΙΩΜΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ Γιια παραδειγμα... Ας μας φτιαξουν μια unreal paris μηχανη γραφικων να τρεχει σε ACTION GAME εστω και με ολες τις σκιες στο off , αυτο θα σημαινει ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ κοινως ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΙΚΑ Τα υπολοιπα τα ακουμε βερεσε Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2018 από 7700K 1 1
razorblade334 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 15 ώρες πριν, SPANK είπε Αυτό που ενδιαφέρει τους περισσότερους αν όχι όλους είναι τι επιδόσεις έχει η συγκεκριμένη γενιά με την τωρινή αλλά χωρίς το Ray tracing , εκεί θα γίνει όλο το παιχνίδι , προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τόσο το Ray tracing όχι στην παρούσα φάση ( αυτό θα ωριμάσει στο μέλλον ) και θα περιμένω να δω πραγματικά benches με games και επεξεργαστές δίπλα δίπλα για να δούμε αν υπάρχει λόγος κάποιος να πάει στην καινούργια γενιά η να επενδύσει στην τωρινή , και για τους κατόχους αντίστοιχα της τωρινής γενιάς αν αξίζει να πάνε σε 2080 , 2070 , 2080 ti κτλ. Οι τιμές προφανώς και είναι απαράδεκτες όσο και να είναι πάνω οι επιδόσεις αλλά για το τι φταίει κτλ είναι μια άλλη συζήτηση Δε διάβασες σωστά μάλλον. Δεν αναφέρεται στην ταχύτητα με ενεργοποίησε ο Ray tracing αλλά στο ποσό πιο γρήγορα γίνεται το κανονικό rendering (rasterizing) χάριν στους tensor cores και το Depp learning(Ai) με άλλα λόγια η κάρτα σου μαθαίνει να τρέχει να παίζει το παιχνίδι καλύτερα. Εγώ πολύ θα γούσταρα να είχα λεφτά να αγόραζα κάτι τέτοιο. Μου φαίνεται μαγικό. Ασχολούμαι με το pc από τον spectrum zx, amstrad 464,commodore 64,amiga 500. Ε! Για κάτι τέτοιες στιγμές που βγαίνει κάτι τέτοιο ζω! Και κανένα κόμπλεξ δε θα με έπιανε επειδή αγόρασα π. χ. 1080τι και τη θεωρώ πιο αργή και δεύτερη επειδή κυκλοφόρησε η νέα γενιά με τεχνολογικές εξελίξεις. Γιατί δυστυχώς ούτε την 1080τι μπορώ να αγοράσω. Πολλοί εδώ μέσα αυτό έχουν πάθει και δε ξέρουν τι γράφουν. Θυμίζει δημοτικό σχολείο ή φάση. Να χαίρεστε με αυτό που έχετε γιατί κάποιος άλλος δε μπορεί να το χει. Όπως έλεγε κι ο Αισωπος :ο,τι δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμμασταρια!! Ας μη δίνατε 1000 ευρω για κάρτα επειδή έπεσε το bitcoin μην τυχόν κι ανέβει πάλι κι ας περιμένατε λίγο. Τόση λάσπη τσάμπα το μοντέλο αποδιπομπαιου τράγους που ρίχνουν τα ΜΜΕ στον Τσιπρα θυμίζει... 1 1
exor Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Για την χαλια εικονα σε βιντεο αν κανουν κατι μπορει να το συζητουσα
TopicStrarter Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Αυτό που με απογοητεύει στο Insomnia (και όχι απο την Nvidia αυτή κάθε πέρσι και καλύτερα σε λίγο θα βρουν τρόπο να σε πείσουν να σου περνάνε και ένα δαχτυλάκι στην κοπέλα σου προτού σου δώσουν μια κάρτα που θα ειναι 5% καλύτερη απο την παραπροπέρσινη) Είναι ότι 2 καρτέλες τώρα (δεν τις διάβασα όλες αλλά έχει σημασία που έστω στις πρώτες δύο κανείς δεν το σχολίασε) κανένας δεν σχολίασε το καρακαταύποπτο που η Nvidia ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ AVG FPS και settings αλλά μας δείχνει ΔιαστρεΒλωμένα αποτελέσματα όπως θα έκανε κάποιος κινέζος λαδέμπορας για να μας πει ότι το 10ευρώ προιόν του ειναι καλύτερο απο τα 100 ευρώ προιόντα του ανταγωνισμού... και όλα αυτά για ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ.. άντε πες αν το έκανε για σύγκριση με την AMD εντάξει.... δεν μας λένε ρυθμίσεις δεν μας λένε drivers δεν μας λένε το υπόλοιπο σύστημα δεν μας λένε κάν τι εννοούν "Επιδόσεις" FPS?? ms ανα frame?? τι ;;; απλά το ένα το βάζουν 1 και το άλλο 2... άντε κατάλαβε εσύ τώρα ότι θέλεις... ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΤΕΤΟΙΑ τερτίπια;; κανείς δεν το σχολίασε και απογοητεύτηκα και εδώ ειναι η απόδειξη που η Nvidia πουλάει ότι θέλει όσο θέλει... απλά ότι και να πει το δέχεστε ως 100% αλήθεια... εδώ αυτός έδειξε ας πούμε ότι ανάλογα των ρυθμίσεων (που δεν αποκαλύπτει η nvidia) ακόμη και η GTX 1070 ti μπορεί να ειναι γρηγορότερη!!! και πως με όλα high η GTX 1080 ti αποδίδει το ίδιο και καλύτερα!!! 18 ώρες πριν, Retromaniac είπε Μα η σύγκριση είναι χωρίς το raytracing και φτάνει στο 50% χωρίς το DLSS, και στο 100% με το DLSS... Ναι και η διαφορά ειναι ότι στην πράξη το DLSS μπορεί να κάνει ίδια με το AA και βλέπουμε ότι "κάπως" επηρεάζει τις επιδόσεις χωρίς ray tracing δηλαδή η RTX αποδίδει κάπου μεταξύ του 1 και του 1,5 τι ειναι αυτό το 1 και τι ειναι το 1,5 και γιατί δεν έχει ακριβώς πόσο ανάμεσα δηλαδή ειναι η γραμμή πχ στο SotTR στο 1,2?1,25?,1,4?? το 1 θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει ας πούμε 10 FPS και το 2 20 FPS... και τα δύο παιχνίδια σε αυτές τις ρυθμίσεις να ειναι unplayable και η RTX απλά να παίζει με 12 FPS ενώ η GTX 1080 ti με 10 ME DLSS!!!!!!!!!! Που δεν ειναι φτιαγμένη καθόλου η GTX να τρέχει (και σιγά μην κάνανε update ton driver ) άρα με AA η GTX και DLSS η RTX τότε(ή ΑΑ και η RTX), η GTX μπορεί και να νικάει! Γενικά ειναι αρκετά υπτο το ότι Α) αλλάξανε όνομα στην κλασική σειρά Β) η κλασσική σειρά συνεχίζει να ειναι εμπορικά διαθέσιμη και κανένα price reduction όσο αφορά τουλάχιστον το (εικονικό πια ) MSRP Γ) Δεν δείξανε avg FPS σε πραγματικά παιχνίδια όπως κανανε παντα έως τώρα Δ) Ακόμη και τώρα αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι να κάνουν σύγκριση με τις ίδιες τις κάρτες τους!!! Ε) Έχουν γεμίσει τα media με την ιδέα του τώρα μιλάμε με διαφορετικά metrics ξεχάστε τα gigaflops kai ta FPS... Γιατί να τα ξεχάσουμε ; ναι προφανώς μπήκε ΚΑΙ μια νέα μεταβλητή (το πως αποδίδει μια κάρτα σε raytracing) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι επιστημονικά αποδεκτές μονάδες μέτρησης σταματάνε να έχουν νόημα ή εγκυρότητα...Απλά θέλουν μάλλον να τις παραβλέψουμε γιατί μάλλον δεν θα υπάρχει διαφορά ή θα υπάρχει πολύ μικρή διαφορά εκει.... Και άν όλα αυτά τα κάνουν επειδή στην πράξη (εκτός raytracing) η νέα γενιά RTX απλά αποδίδει ελάχιστα καλύτερα ή είναι εντελώς ίδια με την σειρά GTX 1ΧΧΧ τότε ας μην ξεχνάμε ότι η προηγούμενη σειρά ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ 3 ΧΡΟΝΩΝ πια Δηλαδή μας κάνανε να περιμένουμε ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ για μια νέα σειρα (ενώ παλιότερα βγάζανε κάθε χρόνο) και στο τέλος δεν θα έχει και διαφορά στις επιδόσεις απλά θα έχει ένα νέο χαρακτηριστικό (όπως πχ τα cuda στην 8800 GTX και το PhysX κτλ) Να το πω αλλιώς πως θα σου φαινόταν αν γυρνούσαμε τον χρόνο πίσω και σου πουλούσα μια 9800 GTX που θα υποστήριζε PhysX στα 1200$ και που θα ήταν μόνο 1-5% γρηγορότερη απο την αντίστοιχη περσινή;; (φαντάσου απο πάνω αντι για ένα χρόνο να είχες να περιμένεις 3 χρόνια!!!! ) Ε αυτό μάλλον γίνεται τώρα... Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2018 από TopicStrarter 3 1
KilliK Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Αναφορά σε κείμενο και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν και οι άλλοι. ποιοι αλλοι; η AMD? lel της Nvidia της πηρε 10 χρονια για να φτιαξει την συγκεκριμενη τεχνολογια. ποια εταιρεια εχει τους πορους για να πετυχει κατι παρομοιο, σε λιγοτερο ομως χρονο, χωρις να παραβιαζει τις πατεντες της πρασινης και φυσικα να ειναι το ιδιο ανταγωνιστικο; καμια. εγω αυτο που καταλαβαινω ειναι πως αν το real-time ray tracing γινει ο στανταρντ τροπος για να φτιαχνονται τα γραφικα παιχνιδιων σε 2-3 γενιες καρτων απο σημερα, τοτε η Nvidia θα εχει το απολυτο, ακλονητο μονοπωλιο για παντα. και θα βλεπουμε τοτε διχιλαρα για xx80ti και 500αρικα για xx60 καρτες. δεν ειναι ευοιωνο το μελλον.
TopicStrarter Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, cmvrgr είπε Αυτά τα γραφικά μπορείς είδη να τα δεις σε παιχνίδι. Φτιάχνουμε τέτοια demo για πελάτες και δεν χρειάζεσαι RT για να πάρεις αυτήν την ποιότητα και όχι μόνο σε Unreal αλλά και σε unity και σε άλλες game engines. Επειδή είσαι το ίδιο μη σχετικός με κάποιον άλλο που του εξήγησα σε άλλο ποστ ότι άλλο "photorealistic mod" στο GTA άλλο ray tracing ... (επειδή έχει το mod μπροστά την λέξη"photo" και την λέξη "realism" δεν σημαίνει ούτε ότι ειναι η ίδια τεχνολογία ούτε ότι λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο ούτε ότι έχει τα ίδια αποτελέσματα... ) Θα παραθέσω την απάντηση που έδωσα στο δικό του screenshot για το πως διαφέρει με το raytracing (-βασικά έχει και άλλες διαφορές εξήγησα ένα κύριο χαρακτηριστικό εδώ) για να μην τα ξαναγράφω... Στις 21/8/2018 στις 10:38 ΠΜ, TopicStrarter είπε Αδερφέ απλά δεν το κατέχεις το τόπι δεν ειναι κακό ούτε ντροπή άκου και διάβαζε περισσότερο απόσο μιλάς και θα έρθει η ώρα σου να παίξεις τοπι... Τα βίντεο που μου δείχνεις ειναι απλά βίντεο με καλύτερα textures κτλ δεν έχουν σχέση με raytracing για να καταλάβεις να πω ένα απλό παράδειγμα στην εικόνα πχ που σήκωσες πιο πάνω δες το αμάξι στο κέντρο πλάγια αντανακλά πράματα ενώ πίσω στον κώλο και στην πλάτη δεν αντανακλά τίποτα... Αυτό ξέρεις γιατί γίνεται; γιατί το effe που μιμείται το καθρέπτισμα στο κλασικό rendering απλά κοπιάρει to αντικείμενο μπροστά στην ανακλαστική επιφάνεια και το κάνει paste σε low rez (για λογους οικονομίας πόρων) πάνω στην επιφάνεια... Αν δεν ειναι στο framebuffer όμως ένα αντικείμενο δεν το κάνει paste γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει πηγή να κάνει copy Ποιά αντικείμενα δεν ειναι στο frambuffer? Αυτά που δεν φαίνονται στο frame δηλαδή αυτά που δεν βλέπει η κάμερα... Πίσω απο τον κώλο σίγουρα υπάρχουν κτίρια και άλλα αμάξια αλλά εσύ κοιτάς το αμάξι και πίσω του δεν βλέπεις γιαυτό και δεν έχει τιποτα το frame buffer για πίσω και γιαυτό δεν έχει αντανάκλαση... Με RTX θα έχει και πίσω αντανάκλαση γιατί ο τρόπος που γίνονται οι αντανακλάσεις ειναι διαφορετικός. δεν εξαρτάται απο τα αντικείμενα που ειναι στο Frame το αν θα ανακλαστούν σε κάποια επιφάνεια. Έχοντας πει βέβαια όλα αυτά η nvidia συνεχίζει να μην με πείθει με τις επιδόσεις στο raytracing που θα έχουν οι κάρτες που πουλάει τόσα πολλά ευρώ και την εφαρμογή της τεχνολογίας στα τελευταία παιχνίδια πχ ακόμη και το starwars demo Είχε ελάχιστο ray tracing και ακόμη και έτσι έτρεχε μόνο στα ~20-25 FPS..... Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2018 από TopicStrarter
DaRkRaGe Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, KilliK είπε ποιοι αλλοι; η AMD? lel της Nvidia της πηρε 10 χρονια για να φτιαξει την συγκεκριμενη τεχνολογια. ποια εταιρεια εχει τους πορους για να πετυχει κατι παρομοιο, σε λιγοτερο ομως χρονο, χωρις να παραβιαζει τις πατεντες της πρασινης και φυσικα να ειναι το ιδιο ανταγωνιστικο; καμια. εγω αυτο που καταλαβαινω ειναι πως αν το real-time ray tracing γινει ο στανταρντ τροπος για να φτιαχνονται τα γραφικα παιχνιδιων σε 2-3 γενιες καρτων απο σημερα, τοτε η Nvidia θα εχει το απολυτο, ακλονητο μονοπωλιο για παντα. και θα βλεπουμε τοτε διχιλαρα για xx80ti και 500αρικα για xx60 καρτες. δεν ειναι ευοιωνο το μελλον. Μην την υποτιμάς την AMD, πριν την pascal ήταν αρκετά competitive με την nvidia, απλά από ότι φαίνεται χρησιμοποίησε όλους τους πόρους της στα CPU για να επανέλθει στο παιχνίδι και κάπου εκεί έχασε λίγο το GPU game. Θα επανέλθει και μάλιστα προβλέπω πολύ δυνατό comeback μετά το "φιάσκο" της nvidia στο rasterizing performance, αλλά και pricing Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2018 από DaRkRaGe 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα