lazaros1 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, leroef είπε Έχω μπει στην ΕΕΤΤ αλλά δε βρήκα κάτι σχετικό με την τύχη της αίτησης φορητότητας αν δε γίνει παραλαβή καρτών sim https://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0755.html Για τις sim δεν ξέρω κάτι Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2018 από lazaros1
leroef Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλημέρα κι ευχαριστώ. Αυτό το είδα. Το ερώτημά μου είναι αν δεν παραλάβω sim και δεν πάω να υπογράψω , ποια είναι η τύχη του αιτήματος φορητότητας; Αυτό ψάχνω σε νομοθεσία , αν υπάρχει. Να προσθέσω ότι κανείς από το κατάστημα δε με ενημέρωσε ότι δε μπορώ να ακυρώσω την αίτηση φορητότητας και ότι δε μπορώ να υπαναχωρήσω από τη σύμβαση όταν υπογραφεί. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2018 από leroef
leroef Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Νεότερα Με πήραν μόλις από το Γερμανό και μου είπαν ότι έχουν έρθει sim και κινητά και να πάω να παραλάβω. Όταν τους είπα ότι είμαι εκτός μου είπαν ότι τη Δευτέρα το πρωί θα ενεργοποιηθούν οι γραμμές και θα μεταφερθώ αυτόματα στην cosmote. Στην ένστασή μου ότι πώς θα γίνει αυτό αφού δεν έχω παραλάβει sim και δεν έχω υπογράψει συμβόλαιο μου είπαν ότι έχω υπογράψει το αίτημα φορητότητας και ότι τα στέλνουν μαζί (αίτημα και συμβόλαιο). Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2018 από leroef
Μακιαβέλλι Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Αυτό δεν ισχύει. Δεν έχεις παραλάβει sim. Δεν έχουν κόψει παραστατικό για την sim και δεν έχουν δικαίωμα να το κάνουν πάρα μόνο με δική σου παρουσία και συμφωνία. Προχωρά με την επιλογή που θες.
SeNNinhA Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 31/8/2018 στις 10:09 ΠΜ, leroef είπε Ξαναπάω στο κατάστημα Γερμανός και λέω στον υπάλληλο να προχωρήσουμε. Γίνεται ηλεκτρονικά το αίτημα φορητότητας. Σημείωση , δεν έχω υπογράψει απολύτως τίποτα. 2 ώρες πριν, leroef είπε Στην ένστασή μου ότι πώς θα γίνει αυτό αφού δεν έχω παραλάβει sim και δεν έχω υπογράψει συμβόλαιο μου είπαν ότι έχω υπογράψει το αίτημα φορητότητας και ότι τα στέλνουν μαζί (αίτημα και συμβόλαιο). Διευκρινησέ μας καταρχας εαν έχεις ή δεν έχεις υπογραψει κατι. Εαν εχεις υπογράψει το αίτημα φορητότητας στο μαγαζί τότε αυτό είναι έγκυρο και ΔΕΝ μπορεις να υπαναχωρήσεις συμφωνα με την νομοθεσία. Εαν δεν εχεις υπογράψει το αίτημα φορητότητας στο μαγαζί και η αίτηση έγινε ηλεκτρονικά θεωρητικά το αίτημα έγινε ηλεκτρονικά (ακόμη κι αν υπηρξε φυσική παρουσία σου στο καταστημα) γι αυτο και προωθήθηκε χωρίς να χρειαστεί η υπογραφή σου και σε αυτή την περίπτωση έχεις το δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες ακόμη κι αν έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά σου στον αλλο πάροχο σε αυτο το διαστημα. Εαν δεν μπορεις να βγαλεις ακρη μπορεις να απευθυνθείς στην ΕΕΤΤ τηλεφωνικώς. Σε καθε περιπτωση μην αφήσεις να περασει η προθεσμία των 14 ημερολογιακών ημερων. Κανε επισημο αίτημα υπαναχώρησης κι ας το απορίψουν ωστε να εισαι εντος της προθεσμίας. Εχεις φυσικά δικαιωμα καταγγελιας του θεματος στην ΕΕΤΤ Σχετικη νομοθεσια (αν και υπαρχουν και επιπλεον πιο νεες τροποποιησεις). Εδω θα βρεις και τις 30 ημερες που ανεφερες πριν. https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi9kJ-3wpndAhXK_qQKHRlxCjgQFjABegQICRAC&url=https%3A%2F%2Fwww.eett.gr%2Fopencms%2Fexport%2Fsites%2Fdefault%2Fadmin%2Fdownloads%2Ftelec%2Fapofaseis_eett%2Fkanonistikes_apofaseis_eett%2FAP696-115-11.7.2013.pdf&usg=AOvVaw0ePyYhu72LBJJsD_woDZH4 https://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0360.html Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2018 από SeNNinhA
Μακιαβέλλι Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Το συμβόλαιο δεν μπορεί να συνταχθεί πριν δώσει έγκριση η εταιρία που ανήκεις. Όχι να υπογραφεί, αλλά ούτε καν να συνταχθεί. Η υπογραφή στην φορητότητα είναι αίτημα για τα δικαιώματα διαχείρισης του αριθμού από νέο πάροχο. Καμία σύναψη συμβολαίου. Σε περίπτωση που σου κάνουν μανουρα ζητά κωδικό αίτησης ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ, όχι φορητότητας. Με αυτόν τον αριθμό μπορείς να μάθεις μέσω του 13888 ποτέ έγινε η αίτηση. Η οποία το νωρίτερο που.μπορει να έχει γίνει είναι 1 μέρα μετά την επίσκεψη σου στο κατάστημα και φυσικά χωρίς υπογραφή σου. Η αίτηση φορητότητας δεν μπορεί να ακυρωθεί με αίτηση του πελάτη πλέον αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα την ενεργοποιήσουν όποτε θέλουν αυτοί. Σε ένα μήνα θα ακυρωθεί έτσι κι αλλιώς συστημικά.
leroef Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Ευχαριστώ και τους δυο για τις απαντήσεις. Απ' όσο θυμάμαι (γιατί πλέον άρχισα να μπαίνω σε αμφιβολίες) δεν έχω υπογράψει τίποτε. Ήμασταν με τον πωλητή μπροστά στον υπολογιστή , συμπλήρωσε τα στοιχεία κι έστειλε το αίτημα μέσω υπολογιστή. Τα ίδια θυμάται και ο γιος μου που ήταν μαζί μου(17 ετών) , ότι δεν υπέγραψα τίποτε.Το ότι έχω υπογράψει , όπως επισημάνθηκε παραπάνω , το λέει ο Γερμανός και όχι εγώ.Η λογική λέει ότι αν είχα υπογράψει κάτι θα έπρεπε να πάρω κι ένα αντίγραφο.Δεν έχω όμως κάτι τέτοιο.Το μόνο που έχω είναι το παρακάτω sms το οποίο μου ήρθε την επόμενη μέρα από την cosmote. "Το αίτημα μεταφοράς της σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας στο δίκτυο της cosmote με αριθμό ------------- έχει κατατεθεί".(Τετάρτη 29/8 , 13.32) Ευχαριστώ και για το link όπου βρήκα στο άρθρο 7 παρ. 9 γ ότι " γ.Στην περίπτωση των αριθμών της κινητής τηλεφωνίας , ο πάροχος-δέκτης προχωρεί σε υλοποίηση της φορητότητας μόνο μετά την παραλαβή της κάρτας SIM από το συνδρομητή." Σε σημερινή επικοινωνία μου με τη vodafone μου είπαν ότι στο σύστημά τους το αίτημα φαίνεται να είναι σε επεξεργασία.
Μακιαβέλλι Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δεν χρειάζεται να έχεις αντίγραφο. Ωστόσο είναι αδύνατο να υπέγραψες σύμβαση, εφόσον έχεις πάει μόνο 1 φορά στο κατάστημα.
leroef Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Κι ένα επιπλέον στοιχείο(δεν ξέρω αν παίζει ρόλο) Ο αριθμός μου και ο αριθμός του μικρού είναι στο δικό μου ΑΦΜ ενώ της γυναίκας μου είναι στο δικό της. Η αίτηση έγινε από εμένα και για τους τρεις αριθμούς. Η γυναίκα μου σίγουρα δεν έχει υπογράψει πουθενά. Εγώ έδωσα τον αριθμό ταυτότητάς της και το ΑΦΜ της κι έκανα τη συνολική αίτηση. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2018 από leroef
leroef Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Από τη μία η ώρα περίπου έχουμε μείνει χωρίς τηλέφωνο εγώ , η γυναίκα μου και ο γιος μου επειδή η cosmote τράβηξε και τις τρεις γραμμές στο δίκτυό της χωρίς να έχω ακόμη παραλάβει τις sim. 🤬
leroef Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Και πάμε σε λεπτομέρειες και στα νεότερα Τη Δευτέρα το πρωί μου τηλεφωνούν από το κατάστημα Γερμανός και μου λένε να πάω να παραλάβω τις sim διότι όπως είπαν στις 12 η ώρα θα περάσω στο δίκτυο της cosmote αυτόματα και δε θα έχω τηλέφωνο. Αποφασίζω να το ρισκάρω και να μην πάω. Το υπόλοιπο της ημέρας δεν έγινε τίποτε. Την επόμενη μέρα κι ενώ συνεχίζω να είμαι κανονικά στο δίκτυο της vodafone , ξαφνικά , κατά τη μία το μεσημέρι αντιλαμβάνομαι ότι δεν έχω τηλέφωνο. Επιστρέφω στο σπίτι και μου λέει κι ο γιος μου το ίδιο. Επικοινωνώ με τη γυναίκα μου στη δουλειά , το ίδιο. Είχαμε μεταφερθεί στο δίκτυο της cosmote χωρίς να έχουμε παραλάβει sim. Τηλεφωνώ στην cosmote κι εκφράζω τα παράπονά μου. Φυσικά βρήκα τοίχο. Όταν τους είπα ότι μου είναι αδύνατο να πάω να παραλάβω sim προτού περάσει μία εβδομάδα , η απάντηση ήταν ότι πολύ απλά θα μείνω χωρίς υπηρεσίες. Μπαίνω στο site της ΕΕΤΤ κι αμέσως κάνω δύο καταγγελίες(μία εγώ και μία η γυναίκα μου). Τηλεφωνώ στη vodafone και γίνεται αμέσως αίτημα να επιστρέψω από την cosmote. Μετά από δυο μέρες επιστρέφει το καρτοσυμβόλαιο του γιού μου και την επόμενη(χτες) επιστρέφουμε και εγώ με τη γυναίκα μου.(αφού έχουμε μείνει τρεις μέρες χωρίς τηλέφωνο). Σήμερα πηγαίνω στο κατάστημα Γερμανός και ζητώ αντίγραφο της αίτησης φορητότητας. Σουρπρίζ! Υπάρχει υπογραφή , μόνο που δεν είναι η δική μου. Δεν έχει καμία σχέση.(πλαστογραφία νομίζω λέγεται αυτό). Και τώρα περιμένω...
renaxan Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 10 hours ago, leroef said: Και πάμε σε λεπτομέρειες και στα νεότερα Τη Δευτέρα το πρωί μου τηλεφωνούν από το κατάστημα Γερμανός και μου λένε να πάω να παραλάβω τις sim διότι όπως είπαν στις 12 η ώρα θα περάσω στο δίκτυο της cosmote αυτόματα και δε θα έχω τηλέφωνο. Αποφασίζω να το ρισκάρω και να μην πάω. Το υπόλοιπο της ημέρας δεν έγινε τίποτε. Την επόμενη μέρα κι ενώ συνεχίζω να είμαι κανονικά στο δίκτυο της vodafone , ξαφνικά , κατά τη μία το μεσημέρι αντιλαμβάνομαι ότι δεν έχω τηλέφωνο. Επιστρέφω στο σπίτι και μου λέει κι ο γιος μου το ίδιο. Επικοινωνώ με τη γυναίκα μου στη δουλειά , το ίδιο. Είχαμε μεταφερθεί στο δίκτυο της cosmote χωρίς να έχουμε παραλάβει sim. Τηλεφωνώ στην cosmote κι εκφράζω τα παράπονά μου. Φυσικά βρήκα τοίχο. Όταν τους είπα ότι μου είναι αδύνατο να πάω να παραλάβω sim προτού περάσει μία εβδομάδα , η απάντηση ήταν ότι πολύ απλά θα μείνω χωρίς υπηρεσίες. Μπαίνω στο site της ΕΕΤΤ κι αμέσως κάνω δύο καταγγελίες(μία εγώ και μία η γυναίκα μου). Τηλεφωνώ στη vodafone και γίνεται αμέσως αίτημα να επιστρέψω από την cosmote. Μετά από δυο μέρες επιστρέφει το καρτοσυμβόλαιο του γιού μου και την επόμενη(χτες) επιστρέφουμε και εγώ με τη γυναίκα μου.(αφού έχουμε μείνει τρεις μέρες χωρίς τηλέφωνο). Σήμερα πηγαίνω στο κατάστημα Γερμανός και ζητώ αντίγραφο της αίτησης φορητότητας. Σουρπρίζ! Υπάρχει υπογραφή , μόνο που δεν είναι η δική μου. Δεν έχει καμία σχέση.(πλαστογραφία νομίζω λέγεται αυτό). Και τώρα περιμένω... Διαβάζω... Πραγματικά είναι απίστευτο. Μπράβο για το κουράγιο σου, ντροπή για τις εταιρείες της κινητής τηλεφωνίας...
leroef Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Μεγάλο μερίδιο της ντροπής θα πρέπει να πάει και στο ελληνικό κράτος με τον απίστευτα ηλίθιο νόμο που θέσπισε και ισχύει εδώ και 3 μήνες. Δεν ξέρω και κατά πόσο είναι σύμφωνο με το σύνταγμα το να έχω δικαίωμα ακύρωσης φορητότητας αν αυτή γίνει εξ αποστάσεως ενώ να μην έχω αν γίνει σε κατάστημα. Και προσοχή! Το έντυπο τιτλοφορείται ΑΙΤΗΣΗ-ΣΥΜΒΑΣΗ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ. Δηλαδή μαζί με την αίτηση φορητότητας υπογράφεις και συμβόλαιο. Πριν γίνει δεκτή η αίτηση!Πριν παραλάβεις sim!
Μακιαβέλλι Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 8 ώρες πριν, leroef είπε Μεγάλο μερίδιο της ντροπής θα πρέπει να πάει και στο ελληνικό κράτος με τον απίστευτα ηλίθιο νόμο που θέσπισε και ισχύει εδώ και 3 μήνες. Δεν ξέρω και κατά πόσο είναι σύμφωνο με το σύνταγμα το να έχω δικαίωμα ακύρωσης φορητότητας αν αυτή γίνει εξ αποστάσεως ενώ να μην έχω αν γίνει σε κατάστημα. Και προσοχή! Το έντυπο τιτλοφορείται ΑΙΤΗΣΗ-ΣΥΜΒΑΣΗ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ. Δηλαδή μαζί με την αίτηση φορητότητας υπογράφεις και συμβόλαιο. Πριν γίνει δεκτή η αίτηση!Πριν παραλάβεις sim! Θα μπορούσες να το βγάλεις μια φωτογραφία κρύβοντας τα στοιχεία σου φυσικά; Μου κάνει εντύπωση. Δεν νομίζω να ισχύει.
leroef Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Ορίστε Η υπογραφή είναι η "πλαστή" σάρωση 10001.tif
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα