Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα,θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση αν γνωρίζει κάποιος να με βοηθήσει...Έκανα αίτηση φορητότητας από κατάστημα Γερμανός για να φύγω από την Wind και να πάω cosmote..Δεν είχα ενημέρωση από το κατάστημα πως σε περίπτωση που θελήσω να ακυρώσω την φορητότητα βάση νέας νομοθεσίας δεν μπορώ την στιγμή που έγινε μέσω καταστήματος.. Εγώ για πολλούς λόγος το μετάνιωσα ενώ ήδη είχα υπογράψει.. Όμως ο αριθμός ταυτότητας είναι λάθος στην αίτηση ..Είναι ο παλιός που ειχα πριν 2 χρόνια.. Μπορώ να σταθώ εκεί και να προχωρήσει η ακύρωση?Το έχω ήδη αναφέρει και σαφή απάντηση δεν έχω πάρει.. στέκονται στην αλλαγή νομοθεσίας.. 

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Συμφωνα με του νεους κανονισμους της ΕΕΤΤ μπορεις να ακυρωσεις την φορητοτητα μεσα σε 14 ημερες μονο εαν το αιτημα εχει γινει απο αποσταση. Εχουν δικιο

https://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0755.html

Επισης εχει καταργηθει στην πραξη και η δυνατοτητα αντιπροσφορων απο τις εταιρειες (κατι που το θεωρω καλο).

https://tecky.eu/eett-katargi-tis-antiprosfores-ton-parochon-se-periptosis-etimaton-foritotitas/

Το θεμα ακυρωσης της συμβασης λογω λαθους αναγραφης του αριθμου ταυτοτητας θεωρω οτι εχει μηδαμινες πιθανοτητες ακομη και αν εκδικαστει απο δικαστηριο αφου σαφεστατα υπαρχει η συναινεση σου και αυτη αποδεικνυεται πανευκολα με την υπογραφη σου. Δεν μπορει να αποδειχθει καποια μη ταυτοπροσωπεια στην ολη διαδικασια.

Sorry αλλα πρεπει να αποδεχθεις το λαθος σου!

Δημοσ.

Εγώ δεν βλέπω κάπου την κατάργηση της δυνατότητας αντιπροσφορών όταν από παντού έχεις την δυνατότητα κατάργησης της φορητότητας εκτός από τα καταστήματα.. Απλά όταν η νομοθεσία γίνει περισσότερο γνωστή δεν θα επιλέγει κανένας να κάνει αίτηση μέσω καταστήματος Αλλά από απόσταση.. Εννοείται ότι πήγα πλήρως συνειδητοποίημένη να κάνω την αίτηση στο κατάστημα.. Αλλά φυσικά και δεν είχα καμία ενημέρωση ότι πρώτον η διαδικασία είναι μονόδρομος  κάτι που θα έπρεπε πλέον να γίνεται σαφές σε κάθε συνδρομητή Αλλά προκειμένου να ολοκληρωθεί η φορητότητα και να κερδίσουν συνδρομητές δεν θα το ανέφεραν για κανένα λόγο και δεύτερον για τον το ίδιο λόγο δεν διαστύρωσαν καν στοιχεία.. Αναγνωρίζω πλήρως το λάθος μου αλλά για άλλη μια φορά ο νόμος εκθέτει τον καταναλωτή...

Δημοσ.

Η καταργηση της δυνατοτητας αντιπροσφορων ειναι εμμεση μιας και τα ειδικα τμηματα τα οποια εχουν δικαιωμα αντιπροσφορας (μονο αυτα μπορουν να το κανουν) παιρνουν επισημα την πληροφορια οταν εσυ πια δεν εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης (μετα τις 14 ημερες δηλαδη). Οποτε εαν θελουν να επιζησουν θα πρεπει να αλλαζουν την ηλιθια νοοτροπια τους. Τους εχω παρει επανηλλημενα τηλεφωνο για να τους εξηγησω τις προσφορες που εχω και με γειωναν κανονικα και επικοινωνουσαν μαζι μου μονο οταν εκανα τελικα αιτηση φορητοτητας την οποια για λογους τιμής δεν ακυρωσα ποτε μου για καποια καλυτερη αντιπροσφορα.

Δημοσ.

Καλά ο Έλληνας θα το βρει το τρυπάκι..κάνεις το αίτημα τηλεφωνικά ή μέσω web και αφού σε αυτούς δεν γνωστοποιείται , Τους το γνωστοποιείς Εσύ.. "Παιδιά έχω κάνει αίτημα φορητότητας και σε 14 μέρες που θα το λάβετε θα έχω φύγει.. θα με κρατήσετε"??? ..Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου πως αν δεν αλλάξουν οι εταιρείες την ηλίθια νοοτροπία τους όποια νομοθεσία και να θεσπιστεί..θα έχει τρύπες  ..

Δημοσ.

Για να ολοκληρωθεί η φορητότητα κινητού απαιτούνται 2 βήματα, η αίτηση για φορητότητα και η ενεργοποίηση στον νέο πάροχο με 2 ξεχωριστές αιτήσεις και φυσικά υπογραφές. Αν δεν έχεις κάνει και την 2η αίτηση δεν θα ολοκληρωθεί. 

Αν την έχεις κάνει, το πράγμα έχει τελειώσει.

Δημοσ.

Έχω υπογράψει μόνο την αίτηση φορητότητας στο κατάστημα.. Με πήραν τηλ.για την ενεργοποίηση από τους τεχνικούς και τους ενημέρωσα πως δεν  θα προχωρήσει όποτε να μην με καλέσουν ξανά..Τον εξοπλισμό θα τον έφερνε ο τεχνικός επομένως δεν έχω παραλάβει κάτι.. Την αίτηση ενεργοποίησης που αναφέρεις την υπογράφεις όταν πραγματοποιηθεί κιόλας από τον τεχνικό?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Kelly-arm είπε

Καλά ο Έλληνας θα το βρει το τρυπάκι..κάνεις το αίτημα τηλεφωνικά ή μέσω web και αφού σε αυτούς δεν γνωστοποιείται , Τους το γνωστοποιείς Εσύ.. "Παιδιά έχω κάνει αίτημα φορητότητας και σε 14 μέρες που θα το λάβετε θα έχω φύγει.. θα με κρατήσετε"???

Ναι, αλλα δεν υπαρχει τροπος να επικοινωνήσεις ΕΣΥ με το ειδικό τμήμα αντιπροσφορών!!! Μονο αυτοι επικοινωνουν μαζί σου και κανενας δεν σου δινει καποιο τηλεφωνο επικοινωνίας μαζί τους. Ουτε καν τα ιδια τα καταστηματα δεν εχουν τηλεφωνο επικοινωνιας μαζί τους και επικοινωνουν μονο μεσω email.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Ναι, αλλα δεν υπαρχει τροπος να επικοινωνήσεις ΕΣΥ με το ειδικό τμήμα αντιπροσφορών!!! Μονο αυτοι επικοινωνουν μαζί σου και κανενας δεν σου δινει καποιο τηλεφωνο επικοινωνίας μαζί τους. Ουτε καν τα ιδια τα καταστηματα δεν εχουν τηλεφωνο επικοινωνιας μαζί τους και επικοινωνουν μονο μεσω email.

έχεις δίκιο σε αυτό που λες..αλλά θα δεις πως οι πολιτικές αλλάζουν ανάλογα τις υπάρχουσες νομοθεσίες..Πριν εννοείται πως σε κρατουσαν σε αναμονή μέχρι να κάνεις το αίτημα γιατί ήξεραν τον τρόπο να σε γυρισουν.. τώρα θα ανακαλύψουν ξανά μία διαδικασία για να είναι προς όφελος τους..Το θέμα για εμένα είναι πως την ταλαιπωρία για άλλη μια φορά την έχει ο συνδρομητής..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν βλεπω ταλαιπωρια παντως. Σε καλυτερα θα βγει αυτο πιθανα γιατι με καποιο τροπο θα μπορεις να επικοινωνησεις εσυ ή να ζητησει αντιπροσφορα το καταστημα για εσενα.

Αρνουμαι εκ πεπιθησεως καθε αντιπροσφορα μεχρι σημερα για αυτο ακριβως τον λογο. Προσπαθω να επικοινωνησω μαζι τους και να δουμε εαν μπορω να παραμεινω πελατης τους αλλα αυτοι με γραφουν. Οταν αποφασιζω να παω αλλου δεν παιρνω τον λογο μου πισω ουτε πουλαω τον πωλητη που ξεκινησε να με εξυπηρετησει και να μου προσφερει κατι. Οποτε σε ολες τις αντιπροσφορες εχω πει οχι ακομη κι αν ηταν καλυτερες. Ειναι θεμα ταξης.

Αν παλι τους πω οτι προτιθεμαι να φυγω απο πελατης και με καλεσουν για νεα προσφορα ειμαι σαφως διατεθημενος να το συζητησω και δεν εχω κολλησει ποτε στις μικρες διαφορες μεταξυ τους.

Εαν με γραφουν τους γραφω με ενα «τωρα πια ειναι αργα για την προσφορα σας»

Επεξ/σία από SeNNinhA
Δημοσ.

Δ

7 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Δεν βλεπω ταλαιπωρια παντως. Σε καλυτερα θα βγει αυτο πιθανα γιατι με καποιο τροπο θα μπορεις να επικοινωνησεις εσυ ή να ζητησει αντιπροσφορα το καταστημα για εσενα.

Αρνουμαι εκ πεπιθησεως καθε αντιπροσφορα μεχρι σημερα για αυτο ακριβως τον λογο. Προσπαθω να επικοινωνησω μαζι τους και να δουμε εαν μπορω να παραμεινω πελατης τους αλλα αυτοι με γραφουν. Οταν αποφασιζω να παω αλλου δεν παιρνω τον λογο μου πισω ουτε πουλαω τον πωλητη που ξεκινησε να με εξυπηρετησει και να μου προσφερει κατι. Οποτε σε ολες τις αντιπροσφορες εχω πει οχι ακομη κι αν ηταν καλυτερες. Ειναι θεμα ταξης.

Αν παλι τους πω οτι προτιθεμαι να φυγω απο πελατης και με καλεσουν για νεα προσφορα ειμαι σαφως διατεθημενος να το συζητησω και δεν εχω κολλησει ποτε στις μικρες διαφορες μεταξυ τους.

Εαν με γραφουν τους γραφω με ενα «τωρα πια ειναι αργα για την προσφορα σας»

Δεν κατανοώ πλήρως την νοοτροπία σου αλλά οκ..Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς θέμα τάξης .. ???&5%?? Όλοι κοιτάζουμε τον συμφέρον μας..και ο πωλητής που θα εξυπηρετήσει στο κατάστημα που θα πας για αλλαγή παρόχου το συμφέρον του κοιτάει.. παντού διατυμπανίζεται ότι πρωτεύον σκοπός είναι η ικανοποίηση του πελάτη ..αλλά όλα αυτά είναι βλακείες..γνώμη μου να κοιτάς το συμφερον σου σε κάθε περίπτωση..προς όφελος σου είναι..και σίγουρα εις βάρος κανενός σε τέτοιες περιπτώσεις..

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θεμα ταξης ειναι να εχεις μιλησει με καποιον πωλητη, να εχει ξοδεψει χρονο και κοπο για να σε εξυπηρετηση με μια προσφορα, να εχεις συμφωνησει και να εχεις ξεκινησει την διαδικασια ενεργοποιησης και τελευταια στιγμη ο παλιος σου παροχος (που εχεις προσπαθησει πολλαπλως να επικοινωνησεις ο ιδιος μαζι του για να βρειτε τροπο να παραμεινεις πελατης του αλλα εχεις πεσει σε τοιχο) να επικοινωνει μαζι σου για να υπαναχωρησεις τελευταια στιγμη απο την αποφασή σου και εσυ να το δεχεσαι.

Εχω μαθει να τηρώ τον λογο μου και την υπογραφή μου και τις συμφωνιες που κανω. Οπως επισης να μην πουλαω τελευταια στιγμη ανθρωπους που με εχουν εξυπηρετησει για καποιον που με εχει γραψει και εξ αναγκης ασχολειται μαζι μου.

Τα ιδια σκατα ειναι ολες οι εταιρειες αλλα εγω τιμω τον πωλητη που ασχοληθηκε μαζι μου. Δεν θα ψαξω τα ψιχουλα της διαφορας και προτιμω να παρει το credit του νεου πελατη που εφερε.

Το αντιθετο λεγεται οπορτουνισμος.

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Θεμα ταξης ειναι να εχεις μιλησει με καποιον πωλητη, να εχει ξοδεψει χρονο και κοπο για να σε εξυπηρετηση με μια προσφορα, να εχεις συμφωνησει και να εχεις ξεκινησει την διαδικασια ενεργοποιησης και τελευταια στιγμη ο παλιος σου παροχος (που εχεις προσπαθησει πολλαπλως να επικοινωνησεις ο ιδιος μαζι του για να βρειτε τροπο να παραμεινεις πελατης του αλλα εχεις πεσει σε τοιχο) να επικοινωνει μαζι σου για να υπαναχωρησεις τελευταια στιγμη απο την αποφασή σου και εσυ να το δεχεσαι.

Εχω μαθει να τηρώ τον λογο μου και την υπογραφή μου και τις συμφωνιες που κανω. Οπως επισης να μην πουλαω τελευταια στιγμη ανθρωπους που με εχουν εξυπηρετησει για καποιον που με εχει γραψει και εξ αναγκης ασχολειται μαζι μου.

Τα ιδια σκατα ειναι ολες οι εταιρειες αλλα εγω τιμω τον πωλητη που ασχοληθηκε μαζι μου. Δεν θα ψαξω τα ψιχουλα της διαφορας και προτιμω να παρει το credit του νεου πελατη που εφερε.

Το αντιθετο λεγεται οπορτουνισμος.

Έχω υπάρχει πωλήτρια σε εταιρία κινητής τηλεφωνίας ,και πάνω από όλα είμαι χρόνια στα εμπόριο , επομένως η ηθικολογία δεν χωράει σε ένα κόσμο που δεν υπάρχει..Είναι πολύ σημαντικό που θες να τηρείς κάποιες αρχές..αλλά συμβουλή μου σε αυτόν τον  τομέα credits μόνο σε εσένα..Κοιτά το συμφέρον σου και μόνο και ας έχει πισωγυρίσματα αφού δεν ζημιώνεις κατ'ουσίαν κάποιον..

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Kelly-arm είπε

Έχω υπογράψει μόνο την αίτηση φορητότητας στο κατάστημα.. Με πήραν τηλ.για την ενεργοποίηση από τους τεχνικούς και τους ενημέρωσα πως δεν  θα προχωρήσει όποτε να μην με καλέσουν ξανά..Τον εξοπλισμό θα τον έφερνε ο τεχνικός επομένως δεν έχω παραλάβει κάτι.. Την αίτηση ενεργοποίησης που αναφέρεις την υπογράφεις όταν πραγματοποιηθεί κιόλας από τον τεχνικό?

Με συγχωρείς , νόμιζα πως αναφέρεσαι σε φορητότητα κινητής λόγω του section που έκανες το post. Τα παραπάνω δεν ισχύουν για φορητότητα σταθερής. 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε

Με συγχωρείς , νόμιζα πως αναφέρεσαι σε φορητότητα κινητής λόγω του section που έκανες το post. Τα παραπάνω δεν ισχύουν για φορητότητα σταθερής. 

Μάλιστα ..κατάλαβα ούτε μπορώ να σταθώ στο γεγονός πως η ταυτότητα είναι λάθος?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...