Castiel Δημοσ. 21 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2018 Καλησπέρα παιδιά Έχω ένα inspiron 5567 το οποίο αγόρασα στις 26/2/17 και δεν μπήκα ποτέ στο site της Dell για να το δηλώσω είναι η αλήθεια. Επειδή ψαχνόμουν να κάνω μια αναβάθμιση δίσκου και να βάλω έναν SSD, έτυχε να ψαχτώ λίγο στο σαιτ της Dell, μήπως τυχόν επι πληρωμή μπορούν να μου το αλλάξουν οι ίδιοι ώστε να μην χάσω την εγγύηση. Μπαίνοντας λοιπόν και τοποθετώντας το service tag μου βγάζει αυτό Εγώ με αυτό καταλαβαίνω ότι μάλλον έχει αγοραστεί το ίδιο λάπτοπ από άλλον πριν απο εμένα και επιστράφηκε, εκτός κι αν διαβάζω κάτι λάθος. Εγώ το λάπτοπ το πήρα με σφραγισμένο κουτί κλπ (έχω ξαναπάρει λάπτοπ Dell πρόσφατα, ήταν σφραγισμένο με τον ίδιο ακριβώς τρόπο) από τα Media Markt την ημερομηνία που αναφέρω και ήταν άψογο χωρίς κάποιο πρόβλημα εμφανισιακά ή λειτουργικά (είμαι μέγιστος ψείρας, τα εξετάζω από πάνω μέχρι κάτω). Ξέρετε τι μπορεί να σημαίνει το παραπάνω; Και αν όντως είναι λάπτοπ που έχει επιστραφεί και πουληθεί ως καινούριο, υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω ή δεν έχει νόημα να ασχοληθώ; Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας
29gk Δημοσ. 21 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2018 Εγω βλεπω οτι το φορητο αγοραστηκε τον Νοεμβριο του 2016, ειχε εγγυηση "collect & return" για ενα ετος, εως δηλαδη τον Νοεμβριο του 2017 ενω η μαμα Dell παρεχει ενα online support για ενα ετος ακομα, εως δηλαδη και τον Νοεμβριο του 2018. Η πιθανοτητα λοιπον ειναι ειτε η εγγυηση να ενεργοποιηθηκε απο το καταστημα αγορας, ειτε οντως να προκειται για ειδος επιστροφης η οποια ομως δεν εγινε απολυτα "νομοτυπα" καθως το καταστημα στην πιθανη περιπτωση που το φορητο οντως ειχε αγοραστει και επιστραφει δεν θα επρεπε να το δεχτει απο τη στιγμη που δεν συνοδευοταν απο ολα τα παρελκομενα του. Και η φουλ εγγυηση ειναι ενα απο αυτα τα παρελκομενα. Πρακτικα λοιπον και βασει της Dell οπως και της αποδειξης αγορας που εχεις, εισαι μειον 4 μηνες εγγυηση. Αυτο στην περιπτωση που την χρειαστεις, ειτε στον πρωτο χρονο ειτε στον δευτερο, θα πρεπει να το συζητησεις με το καταστημα αγορας καθως αυτοι ειναι υπολογοι απεναντι σου. Το να ζητησεις ομως κατι σημερα, την ωρα που δεν αντιμετωπιζεις καποιο ζητημα, μονο ανευ λογου ταλαιπωρια θα σου φερει και με αμφιβολο αποτελεσμα οπως και βασικα αιτημα προς το καταστημα. Τι θα μπορουσες να ζητησεις δηλαδη; Αποζημιωση λογω πιθανης εξαπατησης; Βασιμενη και κοστολογημενη σε ποιες βασεις; Κι αν αρνηθουν, ποιος μεσολαβητης θα ασχοληθει με την περιπτωση; Για μενα το κρατας, συνεχιζεις την χρηση και εαν κι εφοσον χρειαστεις την εγγυηση τους κανεις ( στο καταστημα εννοω ) φασαρια. 1
Dr.Tesla Δημοσ. 21 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2018 Κλήση στη dell. Θα ακολουθησεις τη διαδικασία που θα σου πουν στο τηλεφωνο , θα στειλεις μαιλ/φαξ την απόδειξη και θα έχεις 2 χρόνια από την ημερομηνία της αγοράς εγγύηση. Αυτό είναι μόνιμο πρόβλημα με τις εισαγωγές σε lenovo/dell μιάς και διατηρούν εναρξη εγγύησης την ημερομηνία που έγινε η εισαγωγη/εξαγωγη. Το ξέρουν και το διορθώνουν πάντα , σε αυτούς που το ψάχνουν παραπάνω. 2
Xristaras12 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2018 Το πόστ του αποπάνω. επίσης σε dell αν ανοιχτούν δεν χάνεται η εγγύηση, αρκεί να μην υπάρχει φυσική ζημια (πχ κοψιμο καλωδιοταινίας) σε περίπτωση που θες να το αναβαθμίσεις. Στο λέω απο πρώτο χέρι (αν δεις υπογραφή) καθώς μετά το πέρας του 2ου έτους (είχα κάνει επέκταση για 3 ετη) ανοιξα τον φορητό για καθαρισμό. Λίγο πριν την λήξη του 3ου έτους το λαπτοπ βαράει καλωδιοταινία οθόνης (μετά τις 90° δεν έδειχνε τιποτα και σφυραγε 9 μπιπ που σημαινει οτι δεν βλέπει οθόνη). Ενημερώνω οτι το λαπτοπ έχει ανοιχτεί για καθαρισμό πριν 1 χρόνο κλπ και μου λένε οτι αν διαπιστωθεί οτι εχω προκαλέσει εγώ το πρόβλημα θα γίνει αντίστοιχη χρέωση. έρχεται ο τεχνικος του δείχνω τι παίζει, εν τέλει μου άλλαξε και οθονη και καλωδιοταινία καθώς απο την εταιρία του είχαν δώσει και τα 2 σαν ανταλλακτικά. Ούτε τον απασχόλησε που οι βίδες ηταν απασφαλισμένες (απο το threadlocker που ΄βάζουν- αυτη τη μπλε κολλα) ούτε τίποτα. Μου έριξε και εναν ακόμα καθαρισμό και αλλαξε και θερμοαγώγιμη με αυτή που ήθελα εγω και είχα αγορασμένη (arctic MX-4 )
dpolal Δημοσ. 21 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2018 Αφού το πήρες σφραγισμένο με τις κανονικές ταινίες της DELL τότε δεν είναι ούτε ανοιγμένο ούτε επιστροφή. Όπως σου είπαν προφανώς μέτρησαν την ημερ. εισαγωγής για την έναρξη της εγγύησης και όχι της πώλησης. Ενήμερωσε για την αλλαγή όπως σου έγραψαν και τέλος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα