Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα συμφωνήσω με τον ripper η τεχνολογίας μέχρι να αναπτυχθεί αρκετά και βγάζει ικανοποιητικά νούμερα εμένα θα με νοιάζει η διαφορά απόδοσης με την προηγούμενη γενιά γιατί καποιος που αγόρασε 80ti το πιο πιθανό είναι να την αγόρασε για 1440p η 4κ όχι για 1080p και ούτε και smooth.Και ούτε πρόκειται να πουλήσει το μόνιτορ του για να γυρίσει σε 1080 χωρίς πάλι να μπορεί να παίξει κομπλε και να μπαίνει τωρα στο gaming και αγοράσει έναν τέρας κάρτα και 1080p οθόνη έστω και ας βρει παιχνίδι που υποστηρίζει την τεχνολογίας αλλά που δεν την υποστηρίζουν θ είναι κρίμα να παίζουν σε αυτή την ανάλυση.Με λίγα λόγια μέχρι να αναπτυχθεί η τεχνολογία και γίνουν τα νούμερα πιο πειστικά εμένα θα με νοιάζει μόνο η καθαρή διαφορά σε performance από μη προηγούμενη γενιά παρά μια υποανάπτυκτη για την ωρα τεχνολογια που είναι φουλ μαρκετιστικη αλλά προφανώς θα τραβήξει πολύ κόσμο και είναι ικανή να τους πείσει να αναβαθμίσουν.

  • Απαντ. 413
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

40fps σε 1080p η 2080 Ti στο νέο Tomb Raider. Απλά για να μην τρέξουν μερικοί να αγοράσουν νομίζοντας ότι το ray tracing Θα γίνει mainstream. Μπηκε ray tracing απλα για να μπει guys and girls.

Δημοσ.
Στις 20/8/2018 στις 9:07 ΜΜ, KilliK είπε

RIP AMD

με τετοιες τιμες δεν νομιζω...

2 ώρες πριν, TheGrisGrisMan είπε

Δεν διάβασα όλη τη συζήτηση κ δεν έχω άποψη. απλά ήθελα να διευκρινήσω ότι σε όρους marketing, impulse buy είναι το να αγοράζεις κάτι ξαφνικά, χωρίς να το έχεις σχεδιάσει/υπολογίσει πρώτα.

Τώρα γενικότερα εμείς σαν καταναλωτές καλό θα ήταν να απαιτούμε τις χαμηλότερες δυνατες τιμες και η μόνη δύναμη που έχουμε στα χέρια μας είναι να μην αγοράζούμε κάτι μέχρι να πέσει η τιμή στα επίπεδα που επιθυμουμε. Αυτό βέβαια μπορεί να μην συμβεί κ ποτέ, μια και το κόστος παραγωγής του προϊόντος παίζει το ρολο του οπως και δεκάδες άλλοι παράγοντες. 

οσο υπαρχουν βλακες που πανε και τα σκανε αβερτα, δυσκολα θα κατεβουν οι τιμες. Ο γερμανος που περνει 3000 - 4000 τον μηνα δεν το εχει σε τιποτα ( οχι οτι δεν υπαρχουν και τετοιοι εδω )

Θα χασουν παρα πολυ απο το κομματι των esports games που απαιτουν  μονο υψηλα fps... ελπιζω μονο να κατεβει η προηγουμενη σειρα 10xx

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, sweetemily είπε

40fps σε 1080p η 2080 Ti στο νέο Tomb Raider. Απλά για να μην τρέξουν μερικοί να αγοράσουν νομίζοντας ότι το ray tracing Θα γίνει mainstream. Μπηκε ray tracing απλα για να μπει guys and girls.

Δεν καταλαβαίνω, πώς περιμενατε να γίνει η μετάβαση;

Θέλουμε δεν θέλουμε άλλος τρόπος από το raytracing δεν υπάρχει για φωτορεαλιστικά γραφικά. Όσο και αν νομίζετε ότι βλέπετε φωτορεαλιστικά γραφικά με το κλασικό rasterizer, αν δείτε την αντίστοιχη σκηνή με raytracing τότε θα καταλάβετε την διαφορά. Μην κρίνεται από τα demo που είδατε τώρα. Αυτά έχουν μερική χρήση του raytracing με το περισσότερο να γίνεται render με τον κλασικό rasterizer.

Οπότε παίρνοντας ως δεδομένο ότι πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά και μπροστά σημαίνει raytracing, θα πρέπει να γίνει μεταβαση.

Πώς θα γίνει η μετάβαση;

Δεν μπορεί να σου κόψει όλα τα cuda cores και να βάλει μόνο rt. Πάει η συμβατότητα με τα "παλιά" και τωρινά παιχνίδια.

Επίσης δεν μπορεί να σου βάλει μερικά cuda cores και πολλά rt γιατί τα κλασικά παιχνίδια θα είναι πολύ αργά.

Δεν μπορεί να βάλει πολλά cuda cores και άλλα τόσα rt γιατί το κόστος θα πήγαινε στον Θεό.

Μονή λυση;  Δίνει λίγα παραπάνω cuda cores να κάνεις λίγο upgrade από την προηγούμενη γενιά, δίνει μερικά rt cores για να εισάγει το raytracing, και προσπαθεί να το υποστηρίξουν οι developers. Θα μπορούσε να δώσει ακόμη παραπάνω cuda cores και να δείτε μεγαλύτερη διαφορά σε κλασικό rasterizer και καθόλου rt. Αλλά αυτό θέλουμε; Δηλαδή να διαιωνισουμε τον κλασικό rasterizer γιατί θέλουμε πάντα την μέγιστη δυνατή διαφορά με την προηγούμενη γενιά; Δεν είμαστε καθόλου διατεθειμένοι να πληρώσουμε να μπει και μια νέα τεχνολογία;

Η Nvidia μοίρασε το κόστος σε μερική απόδοση παραπάνω σε κλασικό rasterizer και αρκετά rt για να υποστηριχθεί και να εισαχθεί το raytracing. ΤΟ ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ.

Δεν θέλετε το raytracing; Καθίστε με την Pascal. Παρτε AMD. Αλλά μην γκρινιάζετε για μαρκετιστικες τεχνολογίες.

Αν νομίζετε ότι υπήρχε καλύτερος τρόπος να μπει επιτέλους το raytracing στα video games, περιμένω να τον ακούσω.

Όσοι πιστεύετε εντέλει ότι δεν είναι απαραίτητο το raytracing, απλά να σας πω πως ότι cgi βλέπετε στο σινεμά εδώ και δεκαετίες είναι raytracing.

Ο κλασικος rasterizer αδυνατεί εκ φύσεως να παραγει τα γραφικά αυτά. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ 100 ΦΟΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΗ GPU ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΩΡΙΝΕΣ.

Και αυτό γιατί δεν είναι μαθηματικά και δομικά ο σωστός τρόπος να κάνεις rendering για φωτορεαλιστικά γραφικά. Είναι καλός μόνο για ταχύτητα.

Τέλος αν σας νοιάζει ΜΟΝΟ η ταχύτητα, μην ξοδεύετε τα λεφτά σας, πάρτε μια 1050 και βάλτε όλα τα settings στο low. Απόλαυση.. 😛

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 7
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ επίσης δεν καταλαβαίνω αυτό το 15-20% performance που κάνετε copy paste αρκετοί απο δω κι από κει. Τελικά έχουν βγει benchmarks που να το επιβεβαιώνουν ή πρόκειται απλώς για ράδιο αρβύλα??? Ούτε για θυτεία στο στρατό να μιλούσατε...

 

Κατά τ'αλλα συμφωνώ απόλυτα με Retromaniac στο ότι η τεχνολογία (στο real-time processing) πρέπει κάπως να προχωρήσει. Πόσα "κούντα" πια θα βάζουν σε κάθε γενιά?

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Εγώ επίσης δεν καταλαβαίνω αυτό το 15-20% performance που κάνετε copy paste αρκετοί απο δω κι από κει. Τελικά έχουν βγει benchmarks που να το επιβεβαιώνουν ή πρόκειται απλώς για ράδιο αρβύλα??? Ούτε για θυτεία στο στρατό να μιλούσατε...

Αυτο με το infiltrator παντως που βγηκε ειναι μουφα παιζουν αλλα στη μεση και δεν ισχυει. Αναμενουμε στις 20/9 απο οτι λενε benchmarks. Αργουν πολυ.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

Δεν καταλαβαίνω πως παριμενατε να γίνει η μετάβαση.

Θέλουμε δεν θέλουμε άλλος τρόπος από το raytracing δεν υπάρχει για φωτορεαλιστικά γραφικά. Όσο και αν νομίζετε ότι βλέπετε φωτορεαλιστικά γραφικά με το κλασικό rasterizer. Αν δείτε την αντίστοιχη σκηνή με raytracing τότε θα καταλάβετε την διαφορά. Μην κρίνεται από τα demo που είδατε τώρα. Αυτά έχουν μερική χρήση του raytracing με το περισσότερο να γίνεται render με τον κλασικό rasterizer.

Οπότε παίρνοντας ως δεδομένο ότι πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά και μπροστά σημαίνει raytracing, θα πρέπει να γίνει μεταβαση.

Πώς θα γινει η μετάβαση;

Δεν μπορεί να σου κόψει όλα τα cuda cores και να βάλει μόνο rtx. Πάει η συμβατότητα με τα "παλιά" και τωρινά παιχνίδια.

Επίσης δεν μπορει να σου βάλει μερικα cuda cores και πολλά rtx γιατί τα κλασικά παιχνίδια θα είναι πολύ αργά.

Επίσης δεν μπορεί να βάλει πολλά cuda cores και άλλα τόσα rtx γιατί το κόστος θα πήγαινε στον Θεό.

Μονή λυση;  Δίνει λίγα παραπάνω cuda cores να κάνεις λίγο upgrade από την προηγούμενη γενιά, δίνεις μερικά rtx cores για να εισάγεις το raytracing, και προσπαθείς να το υποστηρίξουν οι developers. Θα μπορούσε να δώσεις ακόμη παραπάνω cuda cores και να δείτε μεγαλυτερη διαφορά σε κλασικό rasterizer και καθόλου rtx. Αλλά αυτό θέλουμε; Δηλαδή να διαιωνισουμε τον κλασικό rasterizer γιατί θέλουμε πάντα την μέγιστη δυνατή διαφορά με την προηγούμενη γενιά; Δεν είμαστε καθόλου διατεθειμένη να πληρώσουμε να μπει και μια νέα τεχνολογία;

Η Nvidia μοίρασε το κόστος σε μερική απόδοση παραπάνω σε κλασικό rasterizer και αρκετά rtx για να υποστηριχθεί και να εισαχθεί το raytracing. ΤΟ ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ.

Δεν θέλετε το raytracing; Καθίστε με την Pascal. Παρτε AMD. Αλλά μην γκρινιζεται για μαρκετιστικες τεχνολογίες.

Αν νομίζετε ότι υπήρχε καλύτερος τρόπος να μπει επιτέλους το raytracing στα video games, περιμενω να τον ακούσω.

Όσοι πιστεύετε εντέλει ότι δεν είναι απαραίτητο το raytracing, απλά να σας πω ότι cgi βλέπετε στο σινεμά εδώ και δεκαετίες είναι raytracing.

Ο κλασικος rasterizer αδυνατεί εκ φύσεως να παραγει τα γραφικά αυτά. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ 100 ΦΟΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΗ GPU ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΩΡΙΝΕΣ.

Και αυτό γιατί δεν είναι μαθηματικά και δομικά ο σωστός τρόπος να κάνεις rendering για φωτορεαλιστικά γραφικά. Είναι καλός μόνο για ταχύτητα.

Τέλος αν σας νοιάζει τόσο πολύ ταχυτητα, μην ξοδεύετε τα λεφτά σας, πάρτε μια 1050 και βάλτε όλα τα settings στο low. Απόλαυση.. 😛

Πολύ σωστά όλα αυτά και για αυτό θα αγοράσουμε turing όταν και αν το raytracing γινει mainstream. Μέχρι τότε pascal και Άγιος ο Θεός.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, music_lover είπε

Πολύ σωστά όλα αυτά και για αυτό θα αγοράσουμε turing όταν και αν το raytracing γινει mainstream. Μέχρι τότε pascal και Άγιος ο Θεός.

Αντιφατικό όλο αυτό. Αν δεν αγοράσεις εσύ που το θες, πώς περιμένεις να γίνει mainstream, από αυτον που δεν το θέλει; Εκτός και αν δεν το θες.

Πάντως mainstream θα γίνει, αργά ή γρήγορα, γιατί κάποια στιγμή θα πρέπει να πάμε μπροστά, εκτός από fps και αναλύσεις και σε φωτορεαλιστικά γραφικά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Τέλος αν σας νοιάζει τόσο πολύ ταχυτητα, μην ξοδεύετε τα λεφτά σας, πάρτε μια 1050 και βάλτε όλα τα settings στο low. Απόλαυση.. 😛

Δεν θα πάρουν 1050 αλλά καμιά 1060 με συνδιασμούς low και medium γιατί έτσι κι αλλιώς το online gaming κυριαρχεί πλέον εδώ και χρόνια, το eye candy στο online είναι τρελό disadvantaged στα περισσότερα παιχνίδια. Θα βγαίνουν παιχνίδια στο μέλλον με RT και θα το κάνουν disable για να πιάνουν frames και για να ξεχωρίζουν ευκολότερα τους αντιπάλους τους. Μόνο σε σόλο βρίσκουν απήχηση αυτά προς το παρόν και από ότι φαίνεται χρειάζονται πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να γίνουν στάνταρ. Θα δείξει που θα το πάει και η MS με το DirectX κι αν θελήσει να το ενσωματώσει και να το "προμοτάρει" στο καινούριο Xbox ή να το κάνει skip...

Επεξ/σία από Basilhs1982
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, GoMaR είπε

μιας και εισαι του χωρου..
Πιασε redshift :)

έχω δοκιμάσει gpu renderers όπως octane, iray,vay RT με cpu i5 2400 και gtx 470 αλλά δεν ενθουσιάστηκα απο το οπτικό αποτέλεσμα(μεωμένος ρεαλισμός,θόρυβος που θέλει πάρα πολλά iteration και photoshop μετά,λίγο optimize κλπ) ούτε τους χρόνους που απλά βελτιωνόταν λίγο η κατάσταση.

οι gpu renderers τα πάνε καλύτερα σε animation και σκηνές με απλά materials δηλαδή όχι δέρματα,λάστιχα matte επιφάνιες κλπ γιατί εκεί αρχίζουν τα artifacts , τα μεγαλύτερα render times κλπ που το Vray adv και η mental ray με κόλπα αλγόριθμων με τον επεξεργαστή τα καταφέρνουν καλύτερα.

άλλωστε άμα ξέρεις να σετάρεις κάνεις θαύματα και με αδύναμο σύστημα πχ με τον παλιό μου επεξεργαστή i5 2400  έβγαλα σε 1920x1080 αυτή την σκηνή σε 5 λεπτά , όχι κάτι τρελό απο άποψη ποιότητας αλλά δεν έκανα μια βδομάδα και με έναν ryzen 8c/16t θα έβγαινε σε 1.5 λεπτό και μια πιο ρεαλιστική σκηνή με τον ryzen θα έβγαινε πχ σε 3-5 λεπτά.

οι cpu renderers Vray adv και mental ray είναι πάρα πολυ καλά προγραμματισμένοι με τρελούς αλγόριθμους που ξεπερνάνε σε ποιότητα και χρόνους τις gpus και στα συν ότι για να τρέξεις gpu renderer θές και δυνατό επεξεργαστή καθώς μέρος της δουλειάς δεν ξέρει να το κάνει η κάρτα γραφικών και το κάνει ο επεξεργαστής δηλαδή άν βάλεις i5 8400 με 4x1080 δεν θα αξιοποιήσεις ούτε την μισή δύναμη των gpus , αν όμως βάλεις έναν 10 core κάτι κάνεις, άρα δεν γλυτώνεις λεφτά τόσο απο τον επεξεργαστή βάζοντας γομάρια κάρτες γραφικών. 

με 1150 ευρώ φτιάχνεις pc με ryzen 7 1700,1050 ti , 32gb ram,500gb ssd sammy,τροφοδοτικό καλό 600w κλπ και άμα ξέρεις να σετάρεις mental ray η vray σε στατικές εικόνες είσαι μια χαρά επαγγελματίας, απο κει και πέρα αν είσαι κάποιος που βγάζει πολλά λεφτά απο την δουλειά του εννοείται ρίχνεις κάτι παραπάνω για να μην θες 5 λεπτά και ένα frame αλλά 2 με πιο ακριβό h/w.

15443159_1158067920944919_8492349925289772037_o.jpg

η φωτό δεν φαίνεται καλή γιατί την κατέβασα απο το φβ που την είχα ανεβάσει και έχει πέσει η ανάλυση γιατί δεν βρήσκω το render file.

8 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Εμένα τι με κάνεις παράθεση; Εγώ ανέφερα τι είπε ο άλλος. Για το τι είναι το raytracing έχω αναφερθεί αρκετές φορές.

συμπληρώνω αυτό που λες γιατί ο άλλος έκανε μετάφραση "ανίχνευση μορίων" που δεν έχει σχέση με τα γραφικά :P 

 

Επεξ/σία από georgepppo
  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Αντιφατικό όλο αυτό. Αν δεν αγοράσεις εσύ που το θες, πώς περιμένεις να γίνει mainstream, από αυτον που δεν το θέλει; Εκτός και αν δεν το θες.

Πάντως mainstream θα γίνει, αργά ή γρήγορα, γιατί κάποια στιγμή θα πρέπει να πάμε μπροστά, εκτός από fps και αναλύσεις και σε φωτορεαλιστικά γραφικά.

Εννοούσα τα games. Όχι τις κάρτες. Να υπάρχει ικανός αριθμός από raytracing games ώστε να δικαιολογείται η αγορά μια turing κάρτας αλλιώς θα έχουμε σκάσει ένα σωρό λεφτά χωρίς ουσιαστικό λόγο.

Δημοσ.

μνήμη χρυσόψαρου.... δεν θυμάται κανείς πως ήταν το hairworks στο tomb raider στην 1η υλοποίηση; έκοβε άπειρα. μετά από μερικά patches έστρωσε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Retro έδωσε σωστά μια κατεύθυνση, αλλά να ρωτήσω κάτι πολύ απλό.

Υστερα από τόσο ντόρο το Metro Exodus που πολλοί περιμένουν , σε 1440p 144hz , High settings και Rtx on θα μπορεί να παιχτεί η όχι; με μια 2080ti

Αν όχι, εμένα προσωπικά , η νέα τεχνολογίας rtx καλοδεχούμενη , αλλά δεν μου προσφέρει προς το παρόν. 

Γιατί κάτι μου λέει ότι τέλος 2019, αρχές 2020 η nvidia θα βγάλει κάρτες στα 7 nm και ότι η σειρά 20ΧΧ βγήκε γιατί έπρεπε απλώς;  Πολύ ύποπτο να παρουσιαστεί άμεσα και η ti. Ποτέ δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο. 

 

Επεξ/σία από HALF EVIL
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.tomshardware.com/news/nvidia-rtx-2080-gaming-benchmarks-rasterized,37679.html
Με λιγα λογια δλδ σε raw fps εχει γυρω στα 30% συμφωνα με την nvidia performance και αν υποστηριζεται το DLSS απο τους developers επειδη θα το χειριζεται το αλλο τσιπ με το AI θα το βγαζει απο το κεντρικο της καρτας το φορτιο (καθως δεν θα εχει να κανει και το ΑΑ) και θα παρατηρουνται fps gains πανω απο 70-80%. 

Επεξ/σία από tsibosp
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, tsibosp είπε

https://www.tomshardware.com/news/nvidia-rtx-2080-gaming-benchmarks-rasterized,37679.html
Με λιγα λογια δλδ σε raw fps εχει γυρω στα 30% συμφωνα με την nvidia performance και αν υποστηριζεται το DLSS απο τους developers επειδη θα το χειριζεται το αλλο τσιπ με το AI θα το βγαζει απο το κεντρικο της καρτας το φορτιο (καθως δεν θα εχει να κανει και το ΑΑ) και θα παρατηρουνται fps gains πανω απο 70-80%. 

Τι άλλο θελετε, 30%+,tensor cores, rt cores... Πόσο πιο ομαλά να βάλει το raytracing στο παιχνίδι...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...