Προς το περιεχόμενο

Πωλήσεις 3 εκατομμυρίων PlayStation VR ανακοίνωσε η Sony


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σοβαρα τωρα....Τελος της ωρας του παιδιου..

Λοιπον,

Εκτος απο τις τεχνολογιες που πρεπει να ερθουν σε ενα σημειο στο οποιο να ειναι ολα χωρις προβληματα,δηλαδη να μην κουραζουν στα ματια, να υπαρχει υποστηριξη για σχεδον ολα τα παιχνιδια που βγαινουν, κτλ κτλ κτλ, θα πρεπει νομιζω να εξαλειφθει και το χασμα γενεών που υπαρχει ακομα οσον αφορα στα τεχνολογικα δρομενα..

Θα πρεπει ολα αυτα να γινουν ρουτινα και για ολους... Και να φτασουν οι τιμες στην ξεφτιλα που το καθε τι θα θεωρειται δεδομενο για ολους και θα ειναι καθημερινοτητα..

Κι εννοω οτι θα πρεπει απο τον 10χρονο μεχρι τον 70χρονο, να θεωρουνται ολα αυτα που ζουμε ως δεδομενα και οχι οσο μεγαλυτερος ειναι καποιος, τοσο πιο ασχετος να ειναι..

Αρα εγω νομιζω οτι η κοινωνια μας εφοσον συνεχισει χωρις διακοπες στην εξελιξη της(πολεμοι κτλ), θα ειναι ετοιμη για vr και για οτιδηποτε υπαρχει, σε τουλαχιστον 15 χρονια απο τωρα..

Βεβαια οταν θα φτασουμε στο σημειο εκεινο που ολα θα ειναι απλα και δεδομενα και για τον πιο απλο πολιτη και θα κυκλοφοραμε με ενα vr στο κεφαλι η΄ vr  απλών γυαλιων στα ματια κτλ κτλ, θα εχει παει ηδη αλλου το θεμα αρα...

Δικοπο μαχαιρι ειναι κι αυτο και πολλα αλλα στην εξελιξη μας..

 

Επεξ/σία από ZELOMOTH
  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

40 λεπτά πριν, ZELOMOTH είπε

Σοβαρα τωρα....Τελος της ωρας του παιδιου..

Λοιπον,

Εκτος απο τις τεχνολογιες που πρεπει να ερθουν σε ενα σημειο στο οποιο να ειναι ολα χωρις προβληματα,δηλαδη να μην κουραζουν στα ματια, να υπαρχει υποστηριξη για σχεδον ολα τα παιχνιδια που βγαινουν, κτλ κτλ κτλ, θα πρεπει νομιζω να εξαλειφθει και το χασμα γενεών που υπαρχει ακομα οσον αφορα στα τεχνολογικα δρομενα..

Θα πρεπει ολα αυτα να γινουν ρουτινα και για ολους... Και να φτασουν οι τιμες στην ξεφτιλα που το καθε τι θα θεωρειται δεδομενο για ολους και θα ειναι καθημερινοτητα..

Κι εννοω οτι θα πρεπει απο τον 10χρονο μεχρι τον 70χρονο, να θεωρουνται ολα αυτα που ζουμε ως δεδομενα και οχι οσο μεγαλυτερος ειναι καποιος, τοσο πιο ασχετος να ειναι..

Αρα εγω νομιζω οτι η κοινωνια μας εφοσον συνεχισει χωρις διακοπες στην εξελιξη της(πολεμοι κτλ), θα ειναι ετοιμη για vr και για οτιδηποτε υπαρχει, σε τουλαχιστον 15 χρονια απο τωρα..

Βεβαια οταν θα φτασουμε στο σημειο εκεινο που ολα θα ειναι απλα και δεδομενα και για τον πιο απλο πολιτη και θα κυκλοφοραμε με ενα vr στο κεφαλι η΄ vr  απλών γυαλιων στα ματια κτλ κτλ, θα εχει παει ηδη αλλου το θεμα αρα...

Δικοπο μαχαιρι ειναι κι αυτο και πολλα αλλα στην εξελιξη μας..

 

Τι λες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, fytotech είπε

Τι λες;

 

Οτι τεχνολογιες τυπου vr κτλ στην ουσια για να εχουν επιτυχια θελουν μια πιο μπασμενη κοινωνια στην τεχνολογια και αυτη η τεχνολογια να ειναι αρκετα πιο εξελιγμενη.. Απλα καπου στην πορεια μεσα στην νυστα μου, ηρθε και το παραλληρημα...😂

 

Επεξ/σία από ZELOMOTH
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, fytotech είπε

Τι λες;

Σωστα τα λεει. Πρωτα πρεπει να φυγει η γενεια της ενχρωμης τηλεορασης (της ασπρομαυρης εχει φυγει ηδη). Μετα ειμαστε εμεις- η γενεια των Pentium/athlon64. Εμεις θα δωσουμε τα λεφτα στην γενεια των κινητων να το παρουν. Αν πεφτω εξω, θα ειμαστε κ μεις φευγατοι, κ η γενεια των κινητων θα το παρει στη γενεια των κβαντικων/ ΑΙ/ κρυπτο. Οι μεγαλες εταιριες καλυπτουν τους παντες κ κοιταν να ξεζουμησουν τα ηδη υπαρχοντα σχεδια. Αν δεν γινει καμια "επανασταση" απο καναν "τρελο", θα μας πανε σιγα-σιγα για καμια 20ετια ακομα. 

Οι παλιοι -που κανουν κουμαντο στα φραγκα ακομα- δεν συγκινουνται ευκολα με 3D κ VR. Τα μικρα που θα τα χρησιμοποιησουν ειναι ακομα πολυ μικρα για να ειναι αγοραστικο κοινο. Καπως ετσι το βλεπει το τμημα μαρκετινγ της καθε sony. Γι αυτο κ πανε να το δωσουν μεσα απο κονσολα κ οχι ξεχωριστη συσκευη (φαντασου νουμερα που θα επιανε τοτε...).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Malthador είπε

Απογοητευτικά νούμερα. Το μέλλον του PSVR (και του VR γενικότερα) μοιάζει πιο δυστοπικό από ποτέ. Πραγματικά κρίμα.

Είναι προφανές ότι το VR έχει τεράστια θέματα για την ώρα που το εμποδίζουν να κάνει σοβαρές πωλήσεις και δυστυχώς είναι θέματα που δεν πρόκειται να λυθούν μέσα στα επόμενα 5 με 10 χρόνια.

ακριβως. τουλαχιστον 20 χρονια θελει το VR ωστε να ωριμανσει αρκετα για την mainstream αγορα. μεχρι τοτε, το AR θα ειναι η νεα πλατφορμα ψυχαγωγιας/πληροφοριας που θα εχει καθιερωθει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι νωρίς ακόμα, νιώστε λίγο. O ένας λέει θέλει ακόμα 20 χρόνια. O άλλος συγκρίνει το PSVR με το PS Vita.

Screenshot_1.png

Source: https://www.tomshardware.com/news/vr-ar-quarterly-sales-down,37335.html

Επεξ/σία από whoever81
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, whoever81 said:

Είναι νωρίς ακόμα, νιώστε λίγο. O ένας λέει θέλει ακόμα 20 χρόνια. O άλλος συγκρίνει το PSVR με το PS Vita.

Δεν συνέκρινα το PSVR με το PSV. Ο φίλος ρώτησε αν οι πωλήσεις του PSVR είναι ικανοποιητικές έτσι ώστε να συνεχίσει να το υποστηρίζει η Sony και του απάντησα ότι προϊόντα με πολλαπλάσιες πωλήσεις από αυτές του PSVR τα εγκατέλειψαν σύντομα τόσο η Sony, όσο και η MS. Όταν η Sony πετάει στον Καιάδα ολόκληρη κονσόλα γιατί δεν τις έκατσαν τα νούμερα, τι νομίζεις ότι θα κάνει με ένα απλό περιφερειακό;

Από εκεί και πέρα, ναι είναι νωρίς. Δεν είναι νωρίς γιατί το κοινό δεν είναι έτοιμο να απορροφήσει την τεχνολογία, είναι νωρίς γιατί η τεχνολογία που χρειάζεται για να την απορροφήσει το κοινό δεν υπάρχει. Τα έχω πει πολλές φορές, για εμένα τρία είναι τα καίρια σημεία στα οποία πρέπει να εστιάσουν οι VR εταιρείες για να αρχίσει το gaming κοινό να ενδιαφέρεται για αυτό:

1) Τα headsets να έχουν μέγεθος το πολύ γυαλιών ηλίου, εάν είναι δυνατόν να μην χρειάζεται καν headset.

2) 4Κ ανάλυση και εξαφάνιση των καλωδίων. Δεν νοούνται motion controls με τα καλώδια να σε περιορίζουυν.

3) Να υπάρχει τρόπος να επικοινωνείς με τον έξω κόσμο όσο φοράς το headset, για παράδειγμα να διακόπτεται το session αν μπαίνει κάποιος στο δωμάτιο.

Μέχρι να συμβούν αυτά (που δεν πρόκειται να συμβούν πριν τα επόμενα 10 χρόνια) ας μην κοροϊδευόμαστε, το βραχυπρόθεσμο μέλλον του VR δεν βρίσκεται στο gaming, βρίσκεται στο πορνογραφικό υλικό. Ο best seller τίτλος λέει είναι το Skyrim VR, ξαναζεσταμένο φαγητό 7-ετίας, εν ολίγοις οι gaming εταιρείες δεν ενδιαφέρονται για το VR, αφού το κόστος παραγωγής είναι τεράστιο και τα κέρδη ελάχιστα, λόγω της χαμήλης διείδυσης της τεχνολογίας στην αγορά. Από την άλλη οι πορνογραφικές εταιρείες έχουν αγκαλιάσει την τεχνολογία βγάζοντας άπειρο content, ακόμα και σε 4Κ. Το πρόβλημα είναι ότι δεν χρειάζονται cutting-edge headsets για pre-rendered videos.

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, whoever81 είπε

Είναι νωρίς ακόμα, νιώστε λίγο. O ένας λέει θέλει ακόμα 20 χρόνια. O άλλος συγκρίνει το PSVR με το PS Vita.

Φίλε μου μακάρι η IDC να έχει δίκιο στις προβλέψεις της και εσύ, όπως και οι υπόλοιποι εδώ μέσα, να χαιρόμαστε το VR χωρίς προβλήματα... Αλλά δεν παύει να μην σκέφτομαι τις δυσκολίες όλου αυτού του εγχειρήματος, πχ...

την Sony. Που από την στιγμή που ηγείται, σε πωλήσεις, θα θελήσει να ξεζουμίσει την αγορά μέσω πατεντών και κλειδωμένων προτύπων...

της τιμής. Που ακόμα και σε δυο τρία χρόνια θα είναι ακριβό... λίγο ο όλος ο σχεδιασμός των headset, λιγο οι απαιτησεις σε επεξεργαστική ισχύ... καταλαβαίνεις ότι το κόστος δεν πρόκειται να πέσει άμεσα... 

της ευκολίας. Που είναι άβολο και κουραστικό να έχεις ένα κράνος ουσιαστικά και όλο αυτό για να παίξεις παιχνίδια...

της υποστήριξης. Που για την δημιουργία VR τίτλων και χωρίς κάποιο αποδεχόμενο πρότυπο, μόνο τα studios της Sony θα μπορούν να δημιουργούν τίτλους αξιόλογους...

της εξάπλωσης. Αν μείνει μόνο στις κονσόλες και δεν μπουν στο παιχνίδι ουσιαστικά τα κινητά μην περιμένεις να εξαπλωθεί και να αναπτυχθεί σωστά και γρήγορα...

Γενικότερα και για να πιάσει μια νέα τεχνολογία θα πρέπει να έχει την αποδοχή ολόκληρης της αγοράς μέσω των καταναλωτών, των κατασκευαστών και των δημιουργών περιεχομένου... τέτοιο ρεύμα ακόμα δεν βλέπω... όταν μπουν στο παιχνίδι Samsung, Apple, Google και Microsoft τότε το ξανά συζητάμε...

Επεξ/σία από AtiX
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
9 minutes ago, AtiX said:

της ευκολίας. Που είναι άβολο και κουραστικό να έχεις ένα κράνος ουσιαστικά και όλο αυτό για να παίξεις παιχνίδια...

Bασικότατος λόγος που θα αποτύχει το παρόν μοντέλο στο gaming και θα πετύχει στην πορνογραφία (που ξαναλέω, το δεύτερο μπορείς να το κάνεις και με ένα random smartphone): το μέγεθος των headsets. Στην πορνογραφία φοράς την περικεφαλαία (sic), κάνεις τη δουλειά σου σε είκοσι λεπτά - μισή ωρίτσα και ξένοιασες. Στο gaming για πλάκα κάνεις ένα 5ωρο session. Πώς θα το βγάλεις φορώντας ένα άβολο κράνος;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Malthador είπε

Bασικότατος λόγος που θα αποτύχει το παρόν μοντέλο στο gaming και θα πετύχει στην πορνογραφία (που ξαναλέω, το δεύτερο μπορείς να το κάνεις και με ένα random smartphone): το μέγεθος των headsets. Στην πορνογραφία φοράς την περικεφαλαία (sic), κάνεις τη δουλειά σου σε είκοσι λεπτά - μισή ωρίτσα και ξένοιασες. Στο gaming για πλάκα κάνεις ένα 5ωρο session. Πώς θα το βγάλεις φορώντας ένα άβολο κράνος;

Πριν και για κάποιες δεκαετίες τα πρότυπα καθιερώνονταν μέσω της πειρατείας... θα συμφωνήσω ότι πλέον το παιχνίδι παίζεται στο media περιεχόμενο, με την πορνογραφία να είναι η αιχμή του δόρατος... απλά με το VR είναι ριψοκίνδυνο αφού δεν θα έχεις επαφή με το περιβάλλον και εύκολα μπορεί να σε πιάσει κάποιος στην κορύφωση σου... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Malthador είπε

Απογοητευτικά νούμερα. Το μέλλον του PSVR (και του VR γενικότερα) μοιάζει πιο δυστοπικό από ποτέ. Πραγματικά κρίμα.

Είναι προφανές ότι το VR έχει τεράστια θέματα για την ώρα που το εμποδίζουν να κάνει σοβαρές πωλήσεις και δυστυχώς είναι θέματα που δεν πρόκειται να λυθούν μέσα στα επόμενα 5 με 10 χρόνια.

Συμφωνω , εχει  αρκετα προβληματα  στην παρουσα φαση  με κυριοτερα την ποιοτητα της εικονας ,την ναυτια που προκαλει σε μεγαλη μεριδα χρηστων και το δυσχρηστο του gear .Αν δεν λυθουν αυτα επαρκως δεν  θα προχωρησει .

Απλα δεν ειμαι σιγουρος για το χρονικο διαστημα που εθεσες ισως να θελει λιγοτερο ισως ομως και περισσοτερο .

Επεξ/σία από Fotis13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ βλέπω το VR να χάνει momentum, με έναν τρόπο που θυμίζει έντονα το 3D στις τηλεοράσεις, κάτι που ήταν και προσωπική μου εκτίμηση από την αρχή με το Oculus Rift.

Φυσικά, η τεχνολογία δεν θα σταματήσει να εξελίσεται. Απλά χρειάζεται σημαντική ωρίμανση και ακολούθως τέτοια προώθηση που θα φέρει το VR στο προσκήνιο, όπως έγινε για παράδειγμα με το iphone και την εδραίωση των smartphones μετέπειτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...