mp123 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2018 Ενταξη στην κατηγορια αυτη το mt03 παιζει μονο του.
Dr4In Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Θα δείξει παιδιά αν γίνεται το ίδιο όπως με τα κινητά τότε οι Κινέζοι μπαίνουν δυναμικά σε όλες τις κατηγορίες της αγοράς και πρέπει να είσαι ανοιχτομυαλος σε τέτοιες προτάσεις.. Τωρα αν θα φάω τα μούτρα μου με τέτοια μηχανή οκ θα πάρω το μάθημα μου και θα κοιτάξω να την αλλάξω με κατι ποιο "σίγουρο" 2
mp123 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Κλειστηκε σημερα το yamaha mt03. Τεταρτη το παραλαμβανω. Οχι για μην λετε πως εχω την παπποιυδιερα . 😋😋 Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2018 από mp123 3
Dr4In Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 14 ώρες πριν, mp123 είπε Κλειστηκε σημερα το yamaha mt03. Τεταρτη το παραλαμβανω. Οχι για μην λετε πως εχω την παπποιυδιερα . 😋😋 Ωραιο εργαλειο ποσο το πηρες 5500€? Καλοριζικο!
mp123 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 13 λεπτά πριν, Dr4In είπε Ωραιο εργαλειο ποσο το πηρες 5500€? Καλοριζικο! 5400 με το κλειδι στο χερι. 1
GeorgeHellas Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 4 ώρες πριν, mp123 είπε 5400 με το κλειδι στο χερι. Καλοταξιδοοοο 1
talibanakos Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 30/8/2018 στις 12:04 ΠΜ, Dr4In είπε Θα δείξει παιδιά αν γίνεται το ίδιο όπως με τα κινητά τότε οι Κινέζοι μπαίνουν δυναμικά σε όλες τις κατηγορίες της αγοράς και πρέπει να είσαι ανοιχτομυαλος σε τέτοιες προτάσεις Δε θα γινει αυτο γιατι εδω μιλαμε για heavy duty κατασκευες,με πολλες πιεσεις και ζορια. Στα κινητα ειναι ευκολο να αντιγραψεις μια τεχνογνωσια "Α" και να φτιαξεις ενα σασι με μετρια υλικα , αλλα στις μηχανες που εχουν φθορες με ολη τη σημασια της λεξης δε μπορουν να κανουν και πολλα σε βαθος χρονου.
Nerven Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2018 Κυκλοφορεί το r310 Ελλάδα ή το περιμένουμε ακόμα;
costis ni Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2018 Στις 11/11/2018 στις 3:40 ΜΜ, Nerven είπε Κυκλοφορεί το r310 Ελλάδα ή το περιμένουμε ακόμα; Φέρανε καμια 20-30ρια και τώρα Ιανουάριο-Φεβρουάριο πάλι, λέει ο αντιπρόσωπος εδώ. Οι αντιπροσωπείες τα έχουν κρατήσει test ride, αμα θες να πας να το δεις.
koylis.ch Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2019 Πάντως για ακόμα μία φορά απο αλλού ξεκίνησε και αλλού κατέληξε η συζήτηση, τελικά κανείς δεν έχει άποψη και δεν έχει δοκιμάσει κάποιο απο τα μοντέλα της ζοντας. προσωπικά καταλαβαίνω τι θέλει να πεί ο φίλος κάνοντας αναφορά σε χιαομι και σαμσυνκγ, έχοντας πάθει απο κινέζικα παλαιότερα δεν άλλαζα τα σαμσουνγ αλλά εδώ και 2 χρόνια έχοντας χιαομι δεν θα αγόραζα ποτέ σαμσουνγ. Μήπως εν τέλει ήρθε η ώρα να πούμε το ίδιο και για τα κινέζικα μηχανάκια ειδικά όταν βλέπεις μία σοβαρή προσπάθεια ακόμα απο την βιομηχανία της εταιρίας. Προσωπικά εγώ είμαι φανατικός Ιάπωνας ούτε για Ευρώπη δεν θέλω να ακούω (δεν το αναφέρω για να ανοίξω το ασκό του Αιόλου), αλλά για να δούμε εάν εντέλει η Κίνα αρχίζει να κάνει σοβαρές προσπαθείς σε όλα της. Προσωπικά εγώ είδα το Τ310 και έπαθα την πλάκα μου και ειδικά με όλα αυτα τα ηλεκτρονικά, και πραγματικά θα με ενδιέφερε η αγορά του. Υπάρχει κάποιος φίλος που τα έχει δοκιμάσει η το έχει τελικά να μας πεί καμία άποψη αντικειμενική. 1
Dr4In Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 20 ώρες πριν, koylis.ch είπε Πάντως για ακόμα μία φορά απο αλλού ξεκίνησε και αλλού κατέληξε η συζήτηση, τελικά κανείς δεν έχει άποψη και δεν έχει δοκιμάσει κάποιο απο τα μοντέλα της ζοντας. προσωπικά καταλαβαίνω τι θέλει να πεί ο φίλος κάνοντας αναφορά σε χιαομι και σαμσυνκγ, έχοντας πάθει απο κινέζικα παλαιότερα δεν άλλαζα τα σαμσουνγ αλλά εδώ και 2 χρόνια έχοντας χιαομι δεν θα αγόραζα ποτέ σαμσουνγ. Μήπως εν τέλει ήρθε η ώρα να πούμε το ίδιο και για τα κινέζικα μηχανάκια ειδικά όταν βλέπεις μία σοβαρή προσπάθεια ακόμα απο την βιομηχανία της εταιρίας. Προσωπικά εγώ είμαι φανατικός Ιάπωνας ούτε για Ευρώπη δεν θέλω να ακούω (δεν το αναφέρω για να ανοίξω το ασκό του Αιόλου), αλλά για να δούμε εάν εντέλει η Κίνα αρχίζει να κάνει σοβαρές προσπαθείς σε όλα της. Προσωπικά εγώ είδα το Τ310 και έπαθα την πλάκα μου και ειδικά με όλα αυτα τα ηλεκτρονικά, και πραγματικά θα με ενδιέφερε η αγορά του. Υπάρχει κάποιος φίλος που τα έχει δοκιμάσει η το έχει τελικά να μας πεί καμία άποψη αντικειμενική. Και εγω αυτο κοιταω τωρα ρεαλιστικα ειναι η καλυτερη προταση σε συγκριση με τα αλλα Zontes, εχει χωρους, εχει προστατευτικα καγκελα γενικα ειναι μια ποιο προσεγμενη και αναβαθμισμενη εκδοση των αλλων 2. Τωρα μην περιμενεις αποψεις αντικειμενικες σε Forum, Ελληνικα, υπαρχουν 2-3 ατομα τα οποια θα ειναι αντικειμενικα ολοι οι αλλοι θα κραζουν απλα και μονο λογο της χωρας προελευσης. Απλα βρες καποιο ατομο που ξερει απο μηχανες εχει ανοιχτο μυαλο να το δει και να σου πει την γνωμη του. Σιγουρα ειναι μειων τα πλαστικα, αλλα για ολα τα αλλα ο χρονος θα δειξει. 1
panoskatos Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Προς το παρόν υπάρχουν πολλά reviews και θετικό feedback από τα benelli. Προσωπικά έχω δει σε έκθεση τα περισσότερα μοντέλα της benelli και έχω εντυπωσιαστεί από την ποιότητα κατασκευής τους. Κλάσης ανώτερη από την σημερινή Honda και Suzuki. Βρέθηκα σε έμπορο της KTM και είδα από κοντά το Dominar 400 και τα άλλα δύο γυμνά της bajaj που μου διαφεύγουν αυτή την στιγμή τα "ονόματα" τους. Και αυτά τα μηχανάκια ήταν ποιοτικά και θα μπορούσαν να έχουν στο ντεπόζιτο τους το σήμα από κάποιο ιαπωνεζικο κατασκευαστή. Τα zontes δεν τα έχω δει ακόμα από κοντά , έχω δει σε βίντεο το T310 adventure και από σχεδιασμό τουλάχιστον τα σπάει. Προτεραιότητα έχω θέσει να κάνω test ride στα μηχανάκια της benelli ,trk 502 & bn302 σίγουρα .Διότι μου φαίνονται πολύ ολοκληρωμένες προτάσεις. Μετέπειτα θα δοκιμάσω τις bajaj και της Zontes. Αυτή την στιγμή οι μεγάλοι γνωστοί Ιάπωνες και Ευρωπαίοι μας δουλεύουν ψιλό γαζί, βγάλανε τα μικρά 250&300 κυβικά σε τιμές τραγικές για τα κυβικά τους. 1
koylis.ch Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Κοιτάξτε μέχρι σήμερα έχοντας 2 Χοντα σκουτερ 150,στην κατοχή μου,και έχοντας πιει το λάδι τους. Ποτέ δεν με πρόδωσαν, και έχουν έρθει 3 διαφορετικοί φίλοι με Piaggio και διαφορετικά μοντέλα και μου λέγαν έχω αυτό το σοβαρό πρόβλημα (διαφορετικά προβλήματα) και σοβαρά, και με ρωτούσαν τι φταίει, έπαιρνα το κλειδί τους και έδειχνα την μάρκα και έλεγα αυτό φταίει, και συμπλήρωνα ότι πληρώνεις παίρνεις. Δεν το λέω για διαφήμιση ή δυσφήμιση ή για να μου απαντήσετε άσχημα της πιαζιο οι φαν. Το ξέρω μπορεί να έτυχε μπορεί χίλια δυο. Απλώς θέλω να πω πόσο σκαλωμενος ήμουν με ιαπωνικά, και τώρα βλέποντας όλη αυτή την προσπάθεια και δουλειά από τους Κινέζους έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό, ποια άλλη εταιρεία έχει όλα αυτά τα ηλεκτρονικά και ότι έχει το Τ310 και ας είναι με διπλάσια τιμή, κανένα. Σχεδόν όμοιο είναι cb500xτο τελευταίο που παρουσίασε η Χοντα και ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει. Και μην πεταχτεί κάποιος να μου πει αυτά τα ηλεκτρονικά θα πληρώνεις μεθαύριο, γιατί δεν νομίζω ότι και ο Ιάπωνας στα δικά του ηλεκτρονικά τα βγάζει Ιαπωνία, εισαγωγή από Κίνα είναι. Και όσο για την κλασική ρήση Ιταλικά σκάρτα ηλεκτρικά,ενώ ο Ιάπωνας εγγύηση δεν παθαίνει τίποτα, γιατί;;; μήπως γιατί όλα αυτά τα ηλεκτρονικά δεν τα είχε ο Ιάπωνας, και τώρα που πέρασε ο καιρός και έβαλε και ο Ιάπωνας χίλια δυο ηλεκτρονικά πάνω έχει πάλι το ίδιο όνομα δεν νομίζω. Μήπως εν τέλει ο Κινέζος έχει σοβαρέψει και βγάζει εργαλεία, ποιος θα ξέρει ο χρόνος και η ιστορία θα δείξει. Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2019 από koylis.ch Ορθογραφία 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα