tzotzo Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 5 ώρες πριν, talibanakos είπε Η φθηνια τρωει τον παρα φιλε.. Καλά αυτό δεν ισχύει στις μοτοσυκλέτες. Και δή στις ευρωπαικές. 1
LouCi4er Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Εγω παιδια παντως προχτες ετυχε να πιασω ενα Daytona 125cc?(δεν ειμαι σιγουρος για τα κυβικα) ενος πιτσιρικα εδω στην γειτονια.Του κολλησε η πισω δαγκανα και του αλλαξα τακακια υγρα+εξαερωση.Επειδη το παγουρακι για τα υγρα το εχει κατω απο τα πλαστικα,αναγκαστηκα να λυσω πολλα πραγματα.Ουτε μια στιγμη δεν εννοιωσα οτι φτιαχνω κατι κατωτερης ποιοτητας ή "Κινεζικο".Ολα τα πλαστικα ειχαν πολυ καλη εφαρμογη,ειχαν στις βιδες πλαστικες ροδελες οπου χρειαζοταν για τους κραδασμους,γενικα μου φανηκε πολυ καλης ποιοτητας παπι.Το παιδι μου ειπε οτι το εχει περιπου 4 χρονια,κανει αρκετα χιλιομετρα και δεν του εχει βγαλει τιποτα εκτος απο την δαγκανα που κολλησε(εκανε μαλακια διοτι ειχαν φαγωθει τα τακακια μεχρι το σιδερο,δεν ειχε σχεδον καθολου υγρα μεσα στο παγουρι και μαλλον ζεσταθηκε ο αερας στα σωληνακια και "κλειδωσε"η δαγκανα,συμβαινει).Τωρα που το κατασκευαζουν δεν ξερω αλλα εμενα μου φανηκε πολυ καλο. Οσο για την KTΜ και την Bajaj ειναι μεγαλη ιστορια και δεν ειναι απλα τα πραγματα.Ο παπαρας ο Pierer ειναι χαρτογιακας και το μονο που τον νοιαζει ειναι να μπαινει χρημα στα ταμεια και να ειναι οι μετοχοι ευχαριστημενοι και με γεματες τσεπες.Δεν τον νοιαζει η ιστορια της ΚΤΜ αρκει να εχει πωλησεις.Δεν μπορει να βλεπω το δικο μου το 640 να εχει 48αρια καλαμια με ρυθμισεις για compression και rebound και το καινουργιο το Duke να εχει 43αρια χωρις καμια ρυθμιση,το 640 να εχει πισω αναρτηση με ρυθμισεις compression-rebound-preload και το καινουργιο μονο preload,εμενα να φοραει Brembo και το καινουργιο Bybre,και το κερασακι συμπλεκτης με ντιζα.Δεν μπορω να χωνεψω το οτι το μεγαλυτερο θεμα του 640 ηταν τα ρολερ στα κοκορακια τα οποια αντεχαν χαλαρα 40000χλμ (που κανονικα λιγα ειναι αλλα τεσπα)) και μου σχεδιαζεις τον 690 απο λευκο χαρτι(δεν εχει ουτε βιδα ιδια με τον 640) και εχεις προβλημα στα ρολλερ 10 φορες χειροτερο(σκορπανε και σε 12000χλμ),τι διορθωσες?Το quick shift στο SDR 1290 να δουλευει ξυραφι και στο 790 να πεταει κενο αναμεσα σε καθε ταχυτητα,γιατι,επειδη το ενα κανει 20.000€ και το αλλο 12.000€?Μην το βαζεις καθολου.2 ΚΤΜ εχω αλλα τα τελευταια χρονια με εχει ξενερωσει πολυ σαν κατασκευαστης λογω του μαλακα. Να πω και του στραβου το δικιο τον παραδεχομαι διοτι την πηρε στα ορια της χρεωκοπιας και την εκανε τον μεγαλυτερο ευρωπαιο κατασκευαστη.Αλλιως θα ψυχοραγουσε οπως η Ducati που ο ενας την πουλαει και ο αλλος την αγοραζει,εναν κατασκευαστη με τεραστια ιστορια.Τεσπα,το μηχανακι του τιτλου εμενα προσωπικα εμφανισιακα μου αρεσει αρκετα,και το Χ και το R(το Χ μου αρεσει παρα πολυ).Και απ'οσο ειδα εχει πολυ δυνατο εξοπλισμο που στην κατηγορια αυτη δεν βρισκεις(κατηγορια τιμης).Εγω αν ημουν στην θεση σου θα το χτυπαγα.Μην περιμενεις οτι θα παρεις τιποτα το ιδιαιτερο με Bajaj μηχανακια επειδη απο πισω βρισκεται η ΚΤΜ,εδω εχει κανει σκατα τα δικα της μηχανακια(η ΚΤΜ),απο την Bajaj θα δεις ασπρη μερα? 3
talibanakos Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2018 4 λεπτά πριν, tzotzo είπε Καλά αυτό δεν ισχύει στις μοτοσυκλέτες. Και δή στις ευρωπαικές. Τι εννοας;
LouCi4er Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Μαλλον εννοει οτι οι Ευρωπαικες μοτοσυκλετες καθε αλλο παρα φθηνες ειναι.
tzotzo Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) δεν ισχύει στις μοτοσυκλετες ότι η φτήνια τρώει τον παρά, Δλδ σε βλάβες πιο θα σου ζητήσει πιο πολλά. Ένα F650 ή ένα transalp; 3 λεπτά πριν, LouCi4er είπε Μαλλον εννοει οτι οι Ευρωπαικες μοτοσυκλετες καθε αλλο παρα φθηνες ειναι. και κατά τι περισσότερο ζημιάρικες. Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2018 από tzotzo 1
LouCi4er Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Επειδη ειναι πιο γρηγορα.Οπως λενε και οι Αμερικανοι:The faster it goes,the faster it breaks.😁 2
talibanakos Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 8 λεπτά πριν, LouCi4er είπε Μαλλον εννοει οτι οι Ευρωπαικες μοτοσυκλετες καθε αλλο παρα φθηνες ειναι. 6 λεπτά πριν, tzotzo είπε δεν ισχύει στις μοτοσυκλετες ότι η φτήνια τρώει τον παρά, Δλδ σε βλάβες πιο θα σου ζητήσει πιο πολλά. Ένα F650 ή ένα transalp; και κατά τι περισσότερο ζημιάρικες. Για ποιες ευρωπαικες μιλαμε τωρα; Εγω για κινεζικες μιλαω.
tzotzo Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 και σου λέω, οτι στις μοτοσυκλέτες δεν ισχύει. Στις ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες που κατά κανόνα είναι ακριβότερες από όλες τις υπόλοιπες, είναι και πολύ περισσότερο ζημιάρικες 3
Jiakometi Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 3 λεπτά πριν, tzotzo είπε και σου λέω, οτι στις μοτοσυκλέτες δεν ισχύει. Στις ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες που κατά κανόνα είναι ακριβότερες από όλες τις υπόλοιπες, είναι και πολύ περισσότερο ζημιάρικες Αυτό είναι όπως το ..." τα Ιταλικά αυτοκίνητα έχουν πρόβλημα με τα ηλεκτρικά τους .." ? Αστικός μύθος θεωρώ.... Εκτός εάν 'έχεις στοιχεία και όχι την άποψη του μπάρμπα Μήτςου του "μηχανικού" στη γωνία.....
tzotzo Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 11 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Αυτό είναι όπως το ..." τα Ιταλικά αυτοκίνητα έχουν πρόβλημα με τα ηλεκτρικά τους .." ? Αστικός μύθος θεωρώ.... Εκτός εάν 'έχεις στοιχεία και όχι την άποψη του μπάρμπα Μήτςου του "μηχανικού" στη γωνία..... Κοίταξε να δεις, δεν είμαι εδώ να σε πείσω για το αυτονόητο. Αλλά ας κάνω μια προσπάθεια, άδεια έχω. Δες πόσο κοστίζει ενα Transalp του 2001 και πόσο κοστίζει ένα F650 του 2001. Δες πόσο κοστίζει ένα Punto του 2009 και πόσο κοστίζει ένα Yaris του 2009. Δες πόσο κοστίζει ένα Xantia του 1994 και πόσο κοστίζει ένα Corolla του 1994. την αξιοπιστία και τις βλάβες έτσι θα τις μετρήσεις. Στις 20/8/2018 στις 1:12 ΜΜ, Dr4In είπε Η Bajaj και η CFMoto ηταν οι πρωτες μου επιλογες μετα την Duke 390 την Duke δεν μπορω να την παρω λογο οικονομικου, με τις αλλες θα την παλεψω, αλλα μου ειπαν να μην παρω Bajaj η CFMoto οπως μου λετε και εσεις ουσιαστικα να μην παρω τη Daytona απο Zantes. Το review που κοιταξα ειναι αυτο http://www.bikeit.gr/test-bikes/naked-sm-test-bikes/daytona-test-naked-bikes/16370-daytona-r310-by-zontes Ξενα δεν εχω βρει ακομα τουλαχιστον που να μιλανε αγγλικα ειναι πολυ νωρις γενικα. Παντως και η Dominar 400 μ αρεσει αλλα πραγματικα δεν ξερω ποια ειναι η πιο αξιοπιστη στο θεμα της αντοχης στο χρονο. Να πάρεις όποια σου αρέσει και νομίζεις οτι θα σου κάνει το κέφι. Η μοτοσυκλέτα είναι ερωμένη που όλο ζητάει. Διαλεξε λοιπόν ερωμένη που θα σου αρέσει τουλάχιστον 3
Jiakometi Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, tzotzo είπε Κοίταξε να δεις, δεν είμαι εδώ να σε πείσω για το αυτονόητο. Αλλά ας κάνω μια προσπάθεια, άδεια έχω. Δες πόσο κοστίζει ενα Transalp του 2001 και πόσο κοστίζει ένα F650 του 2001. Δες πόσο κοστίζει ένα Punto του 2009 και πόσο κοστίζει ένα Yaris του 2009. Δες πόσο κοστίζει ένα Xantia του 1994 και πόσο κοστίζει ένα Corolla του 1994. την αξιοπιστία και τις βλάβες έτσι θα τις μετρήσεις. Θα με συγχωρέσεις αλλά η αξιοπιστία δεν μετριέται με τις ελληνικές εμμονές, του: 1. Ιάπωνας = Δεν σπάει, δεν χαλάει.... 2. Ας είναι ότι είναι ....(τεχνικά - εμφανισιακά) άμα δεν χαλάει είναι καλό. Τα παραπάνω φαινόμενα που αναφέρεις..(τα οποία δεν αμφισβητώ, είναι άληθινά), συμβαίνουν μόνο στην χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας a.k.a Ελλαδιστάν. Είχα Ιαπωνικά (πολλά) από εξακύλινδρα Honda Boldor 900 μέχρι Yamaha XJ 650 δικύλινδρο, και φυσικά το FJ 1300 ένα από τα καλύτερα tourer. Και φυσικά αρκετά ευρωπαϊκά. Άλλο πράγμα..... Οπότε δεν χρειάζεται να με πείσεις και αυτό που λες δεν είναι αυτονόητο. Καλή ξεκούραση στην άδεια σου... Επεξ/σία 25 Αυγούστου 2018 από Jiakometi
tzotzo Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 14 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Θα με συγχωρέσεις αλλά η αξιοπιστία δεν μετριέται με τις ελληνικές εμμονές, του: 1. Ιάπωνας = Δεν σπάει, δεν χαλάει.... 2. Ας είναι ότι είναι ....(τεχνικά - εμφανισιακά) άμα δεν χαλάει είναι καλό. Τα παραπάνω φαινόμενα που αναφέρεις..(τα οποία δεν αμφισβητώ, είναι άληθινά), συμβαίνουν μόνο στην χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας a.k.a Ελλαδιστάν. Είχα Ιαπωνικά (πολλά) από εξακύλινδρα Honda Boldor 900 μέχρι Yamaha XJ 650 δικύλινδρο, και φυσικά το FJ 1300 ένα από τα καλύτερα tourer. Και φυσικά αρκετά ευρωπαϊκά. Άλλο πράγμα..... Οπότε δεν χρειάζεται να με πείσεις και αυτό που λες δεν είναι αυτονόητο. Καλή ξεκούραση στην άδεια σου... έχεις μπερδευτεί μάλλον. Σχολίασε ο ταλιμπανακος οτι η φθήνια τρώει τον παρά. Εννοώντας μάλλον το buy cheap, pay twice, ενώ ταυτόχρονα πρότεινε να πάρει ένα μεταχειρισμένο. Και εγώ απάντησα ότι στις μοτοσυκλέτες δεν ισχύει αυτός ο κανόνας, που γενικώς είναι σωστός. Οι ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες εν γένει είναι οι ακριβότερες και συνήθως πιο ζημιάρικες και πιο ακριβές στην συντήρηση. Το αν είναι κάτι ζημιάρικο ή όχι αντικατοπτρίζεται στην αξία που έχει ως μεταχειρισμένο σε σχέση με ένα άλλο όμοιο του. Είναι ο πιο αξιόπιστος και μετρήσιμος τρόπος να εξετάσουμε τα δεδομένα, και όχι να λέμε είχα αυτό είχα εκείνο είχα το άλλο Για αυτό και παρέθεσα το f650 που που όταν αρχικά βγήκε ήταν ακριβότερο, συγκριτικά με το αντίστοιχο καινούριο Transalp που ήταν φθηνότερο. Και τώρα συμβαίνει το ανάποδο ελέω αξιοπιστίας. 1
LouCi4er Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Εγω καταλαβαινω το σκεπτικο σου αν και πιστευω οτι ειναι λαθος διοτι οι Ευρωπαικες μοτοσυκλετες(ΚΤΜ,Ducati κτλ) ηταν ακριβοτερες απο αντιστοιχες Γιαπωνεζικες διοτι στις Ευρωπαικες πληρωνες περιφεριακα(φρενα,αναρτηση κτλ).Για πες μου ποιο Γιαπωνεζικο ειναι ακριβοτερο απο αντιστοιχο μοντελο ΚΤΜ?Κανενα αν και η ΚΤΜ (πολυ αδικα και μονο στην Ελλαδα) καθε αλλο παρα αξιοπιστη θεωρειται.Ποιο Yamaha ειναι ακριβοτερο απο αντιστοιχο Ducati?Αν και στα R1M η Yamaha εβαλε και Brembo και Ohlins αλλα και παλι φθηνοτερα τα κοστολογει που και γκαζι εχουν και περιφεριακα και αξιοπιστια.Θελω να πω οτι η αξιοπιστια δεν χρεωνεται στα μηχανακια τουλαχιστον.Βλεπεις οτι οι Ιαπωνες τωρα τελευταια που αρχισαν να φορανε ακριβα περιφεριακα,αρχισαν να τιμολογουν της μοτοσυκλετες πολυ πιο ακριβα σε σχεση με το παρελθον,οχι γιατι ειναι πιο αξιοπιστες(αξιοπιστια παντα ειχαν) αλλα γιατι ανεβηκε το κοστος κατασκευης και γι αυτους λογω περιφεριακων.
talibanakos Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 11 ώρες πριν, tzotzo είπε Οι ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες εν γένει είναι οι ακριβότερες και συνήθως πιο ζημιάρικες και πιο ακριβές στην συντήρηση. Καταλαβα πως το λες,αλλα εγω ουδεποτε προτεινα να παρει ευρωπαικο οπως και να εχει. Εσυ το εφερες στη συζητηση που αφορουσε ιαπωνικα vs κινεζικα. Και ναι,συνεχιζω να προτεινω να παρει μεταχειρισμενο ιαπωνικο αντι για καινουργιο κινεζικο. Σε αυτο εχεις καποια ενσταση;
tzotzo Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2018 Καμμία. Πρότεινε στον άνθρωπο και μοντέλα μεταχειρισμένα στα 3500€ που για δύο χρόνια δεν θα πάθουν καμμία βλάβη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα