Προς το περιεχόμενο

Τα χειρότερα πέρασαν για την Tesla υποστηρίζει ο Elon Musk


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ακόμα και το nissan leaf έπεται χρονικά από το roadster και την ανακοίνωση του model s, που έκανε χαμό προ-παραγγελιων.

Ποιος το αποκλείει ότι χωρίς την Tesla δεν θα υπήρχε το leaf;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 112
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Ακόμα και το nissan leaf έπεται χρονικά από το roadster και την ανακοίνωση του model s, που έκανε χαμό προ-παραγγελιων.

Ποιος το αποκλείει ότι χωρίς την Tesla δεν θα υπήρχε το leaf;

Ε βεβαια, την αντιληψη του κοσμου οτι τα ηλεκτρικα δεν ειναι κουβαδακια με μηδεν επιδοσεις και μηδεν αυτονομια,  την αλλαξε το roadster και το model S απο την ανακοινωση εως την παραγωγη. Αυτο δημιουργησε την αγορα για ΕVs ισαξια (ή και καλυτερα) των ICE. 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, sattack είπε

Ε βεβαια, την αντιληψη του κοσμου οτι τα ηλεκτρικα δεν ειναι κουβαδακια με μηδεν επιδοσεις και μηδεν αυτονομια,  την αλλαξε το roadster και το model S απο την ανακοινωση εως την παραγωγη. Αυτο δημιουργησε την αγορα για ΕVs ισαξια (ή και καλυτερα) των ICE. 

Σορυ αλλά 300-400 χιλιόμετρα δεν είναι σοβαρή αυτονομία. Μπορεί να φτάνουν για να πηγαίνεις στη δουλειά σου κάθε μέρα (αν είσαι εντός πόλης) αλλά για οτιδήποτε άλλο, είσαι "δεμένος" κάθε 3 ώρες να περιμένεις άλλη μιαμιση να φορτισει. 

Το ότι βρέθηκαν 500.000 άτομα (το 0.001% του πληθυσμού των ΗΠΑ) να αγοράσουν Tesla, δε σημαίνει ότι άλλαξε η γνώμη του κόσμου. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, ntellos είπε

Το ηλεκτρικό ρεύμα (AC) είναι πολύ  σημαντικό  στο  σπίτι  και στην  βιομηχανία. Οι μικροελεγκτές/μικροϋπολογιστές (DC) είναι παντού όμως και αναπτύσεται με τρελούς ρυθμούς. Από το διάστημα, στην ιατρική, στην πληροφορική μέχρι και στο σπίτι (smart home).

Και για να πάμε και ένα βήμα πιο πέρα την διαμάχη. Τελικά edison ή tesla; ( Ξεκάθαρα μονο με κριτήριο τις εφαρμογές)

Ο tesla κέρδισε μόνο στη μεταφορά του ρεύματος σε όλα τα άλλα ο edison το ρεύμα του edison χρησιμοποιούμε σχεδόν παντού άρα tesla VS edison αδιαμφισβήτητος νικητής ο edison.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε

Σορυ αλλά 300-400 χιλιόμετρα δεν είναι σοβαρή αυτονομία. Μπορεί να φτάνουν για να πηγαίνεις στη δουλειά σου κάθε μέρα (αν είσαι εντός πόλης) αλλά για οτιδήποτε άλλο, είσαι "δεμένος" κάθε 3 ώρες να περιμένεις άλλη μιαμιση να φορτισει. 

Το ότι βρέθηκαν 500.000 άτομα (το 0.001% του πληθυσμού των ΗΠΑ) να αγοράσουν Tesla, δε σημαίνει ότι άλλαξε η γνώμη του κόσμου. 

1) γι αυτο η Tesla θα παραμεινει μπροστα, γιατι εχει το δικτυο των superchargers που σε πολυ λιγο (οσο οταν κανεις μια σταση να ξεκουραστεις) φορτιζει αρκετα για να συνεχισεις (με αυτονομιες μεγαλυτερες απο οσο εγραψες). Αυτο και ακομα πιο πολυ το gigafactory που της δινει την μεγαλη παραγωγη μπαταριων σε τεραστιες ποσοτητες και φτηνοτερες τιμες (και ανωτερης ποιοτητας) ειναι τα 2 μεγαλυτερα  πλεονεκτηματα εναντι των υπολοιπων. Και μετα ακολουθουν τα πλεονεκτηματα των αυτοκινητων καθ' αυτων. (Υποψιν οτι ολη αυτη τη στρατηγικη την εχει σχεδιασει ο ιδιος ο Musk 10+ χρονια πριν και δεν την κρατησε και κρυφη, την ειχε ανακοινωσει δημοσια).

 

2) ηδη στην Αμερικη το model 3 πουλαει περισσοτερο απο οτι: το Audi A4 + Mercedes c class + BMW 3 (+ Lexus) (ΟΛΑ ΜΑΖΙ). Το δε S πουλαει περισσοτερο απο τα αντιστοιχα merc και BMW. (Και στην Αμερικη και σε χωρες της δυτ. Ευρωπης και επισης και στην ιδια τη Γερμανια τους ανταγωνιζεται σε αριθμους). 

Και πουλανε οσα παραγουν και υπαρχει λιστα αναμονης για πολλαπλασια.

Τα δε jaguar ipace, Porsche taycan, τα ηλεκτρικα volvo κλπ κλπ γιατι ανακοινωνονται? Για να ανταγωνιστουν το leaf?

Επεξ/σία από sattack
  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, NT1G είπε

Ποιο είναι το Model E ;

Model 3.

Απο κεκτημενη ταχυτητα εγραψα Ε.

Ο musk ηθελε τα μοντελα του να εχουν τα γραμματα S, E, X, Y. Αλλα το Ε το ειχε κατοχυρωσει η ford και ετσι αναγκαστηκε να το γραψει 3, αλλα με τρεις οριζοντιες γραμμες ωστε να θυμιζει E.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 minutes ago, sattack said:

 

Ο musk ηθελε τα μοντελα του να εχουν τα γραμματα S, E, X, Y. Αλλα το Ε το ειχε κατοχυρωσει η ford και ετσι αναγκαστηκε να το γραψει 3, αλλα με τρεις οριζοντιες γραμμες ωστε να θυμιζει E.

H oπως θα λεγε κι ενα δικο μας παιδι.... Κινηση μεγαλου παικτου. :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, isay είπε

Ρε παιδιά μην αντιδράτε στα λεγομενα του sattack, ξέρει καλυτερα από ολους. Αφου καμια εταιρεία προ tesla δεν ειχε βγάλει ηλεκτρικά αυτοκινητα.

ΥΓ Το πρώτα αυτοκινητα φτιάχτηκαν στην Ευρώπη περιπου το 1880+ (και δεν κάνω λαθος στο νουμερο). Εκτοτε βγήκαν πολλα άλλα.  -> https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_electric_vehicle

Θα πρέπει να ξεχωρίσουμε την εφεύρεση από την καινοτομία και μαζική παραγωγή. Άλλο η ανακάλυψη της φωτιάς και η περιορισμένη χρήση της και άλλο η καινοτομία χρησιμοποιώντας την φωτιά π.χ. ο φούρνος. 

Ο sattack αυτό σου λέει. Άλλο το πότε πρωτοκυκλοφόρησε  το πρώτο ηλεκτρικό και άλλο η καινοτομία και η μαζική παραγωγή και χρήση που πρωτοξεκίνησε ο Elon. Το ότι τον έφτασαν και τον πλησίασαν και άλλες εταιρείες δεν σημαίνει ότι ήταν καινοτόμοι, είχαν τα εργοστάσια των συμβατικών και άρχισαν να παράγουν και ηλεκτρικά. Καινοτομία δεν είναι να συνδέσεις μια μπαταρία με έναν κινητήρα. Υπάρχουν πολλά τέτοια αυτοκίνητα. Η καινοτομία είναι να παράγεις ηλεκτρικά με ΑΙ, με αυτόνομη οδήγηση  και μεγάλη διάρκεια μπαταρίας. Κάτι που το πετυχαίνουν οι άλλες εταιρίες τώρα και όχι από την αρχή. Αυτό σημαίνει καινοτόμος. 

Ας μην κρίνουμε έναν άνθρωπο σκληρά από τον μαλακό καναπέ μας. Ας αναγνωρίσουμε τουλάχιστον το όραμα που είχε και αυτά που δημιούργησε και μετά να πάμε στο οικονομικό κομμάτι. 

Για τον Elon ξέρουμε αρκετά. Για τους αντιπάλους του ξέρουμε ποιοι είναι και τι προσπαθούν να κάνουν; Ας μάθουμε πρώτα, ώστε να δημιουργήσουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα και μετά μπορούμε να κρίνουμε εκ του ασφαλούς. 

Πάντα φιλικά... 

Επεξ/σία από nhzt
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, nhzt είπε

Θα πρέπει να ξεχωρίσουμε την εφεύρεση από την καινοτομία και μαζική παραγωγή. Άλλο η εφεύρεση της φωτιάς και η περιορισμένη χρήση της και άλλο η καινοτομία χρησιμοποιώντας την φωτιά π.χ. ο φούρνος. 

Ο sattack αυτό σου λέει. Άλλο το πότε πρωτοκυκλοφόρησε  το πρώτο ηλεκτρικό και άλλο η καινοτομία και η μαζική παραγωγή και χρήση που πρωτοξεκίνησε ο Elon. Το ότι τον έφτασαν και τον πλησίασαν και άλλες εταιρείες δεν σημαίνει ότι ήταν καινοτόμοι, είχαν τα εργοστάσια των συμβατικών και άρχισαν να παράγουν και ηλεκτρικά. Καινοτομία δεν είναι να συνδέσεις μια μπαταρία με έναν κινητήρα. Υπάρχουν πολλά τέτοια αυτοκίνητα. Η καινοτομία είναι να παράγεις ηλεκτρικά με ΑΙ, με αυτόνομη οδήγηση  και μεγάλη διάρκεια μπαταρίας. Κάτι που το πετυχαίνουν οι άλλες εταιρίες τώρα και όχι από την αρχή. Αυτό σημαίνει καινοτόμος. 

Ας μην κρίνουμε έναν άνθρωπο σκληρά από τον μαλακό καναπέ μας. Ας αναγνωρίσουμε τουλάχιστον το όραμα που είχε και αυτά που δημιούργησε και μετά να πάμε στο οικονομικό κομμάτι. 

Για τον Elon ξέρουμε αρκετά. Για τους αντιπάλους του ξέρουμε ποιοι είναι και τι προσπαθούν να κάνουν; Ας μάθουμε πρώτα, ώστε να δημιουργήσουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα και μετά μπορούμε να κρίνουμε εκ του ασφαλούς. 

Πάντα φιλικά... 

 

Η φωτια φιλε μου, ανακαλυφθηκε.. Δεν εφευρεθηκε...  Ο αναπτηρας ειναι εφευρεση που μας διευκολυνει στην χρηση της..(πχ)

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ZELOMOTH είπε

Η φωτια φιλε μου, ανακαλυφθηκε.. Δεν εφευρεθηκε...  Ο αναπτηρας ειναι εφευρεση που μας διευκολυνει στην χρηση της..(πχ)

Ευχαριστώ... διορθώθηκε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sattack είπε

1) γι αυτο η Tesla θα παραμεινει μπροστα, γιατι εχει το δικτυο των superchargers που σε πολυ λιγο (οσο οταν κανεις μια σταση να ξεκουραστεις) φορτιζει αρκετα για να συνεχισεις (με αυτονομιες μεγαλυτερες απο οσο εγραψες). Αυτο και ακομα πιο πολυ το gigafactory που της δινει την μεγαλη παραγωγη μπαταριων σε τεραστιες ποσοτητες και φτηνοτερες τιμες (και ανωτερης ποιοτητας) ειναι τα 2 μεγαλυτερα  πλεονεκτηματα εναντι των υπολοιπων. Και μετα ακολουθουν τα πλεονεκτηματα των αυτοκινητων καθ' αυτων. (Υποψιν οτι ολη αυτη τη στρατηγικη την εχει σχεδιασει ο ιδιος ο Musk 10+ χρονια πριν και δεν την κρατησε και κρυφη, την ειχε ανακοινωσει δημοσια).

Οταν λεω τον λοννυ παπατζα το λεω γιατί ο άνθρωπος με το ΘΑ, έχει φτιάξει στρατός απο πρόβατα και με περισσότερα ΘΑ δεν τους αφηνει να φύγουν. Μαγκιά του (ειλικρινά) ΑΛΛΑ εσείς μετά απο τοοοοοοοοοσα ΘΑ ακομα δεν έχετε μάθει να ειστε επιφυλακτικοι σε αυτά που λεει; Δεν λεω να φυγετε απο το μαντρι (επιλογή σας τι θα αγοράσετε) αλλά τουλαχιστον περιμένετε να τα δειτε να γινονται και μετα βγείτε και βροντοφωνάξτε υπερ του supreme leader. Με τα ΘΑ δεν εννοώ μονο τα project/υποσχέσεις που δεν έβγαλε (και δε θα βγάλει) αλλά και με τα fake χρονοδιαγράμματα, με τις παρατάσεις επι παρατάσεων ΑΛΛΑ και τις αλλαγές πολιτικής (όπου φυσάει). Τα μεγαλυτερα του ΘΑ για μένα (μέχρι τώρα, γιατι συνεχώς βγάζει νεα) είναι το χρονοδιάγραμμα παραγωγής model 3 για τις μάζες (35κ-7κ tax) και το κωλοτρίψιμο στους μουλάδες για τα λεφτά τους (που εβγαλαν και βγαζουν απο πετρέλαιο). 

 

1 ώρα πριν, sattack είπε

2) ηδη στην Αμερικη το model 3 πουλαει περισσοτερο απο οτι: το Audi A4 + Mercedes c class + BMW 3 (+ Lexus) (ΟΛΑ ΜΑΖΙ). Το δε S πουλαει περισσοτερο απο τα αντιστοιχα merc και BMW. (Και στην Αμερικη και σε χωρες της δυτ. Ευρωπης και επισης και στην ιδια τη Γερμανια τους ανταγωνιζεται σε αριθμους). 

Αν το διάβασες κάπου αλλου και απλά το αναπαραγάγεις τοτε εκανες 2 βασικά λάθη που δείχνουν οτι δεν εχεις κριτική σκέψη, ευκολα παρασυρεσαι απο μαρκετιστες και το χειροτερο εκτείθεσαι με το αναπαραγάγεις χωρίς ελάχιστη διασταυρωση. Οποτε προβατο ή μαρκετιστας. Οταν μάθεις να διαβάζεις, πρώτον πάντα θα επιλεγεις το καλυτερο για σενα και δευτερον θα βοηθάς τη βελτιωση. Τα βασικά λάθη ειναι

Α) Σύγκριση ανόμοιων πραγμάτων σε συνδυασμό με επιλεκτική συγκριση αυτών. Κάποιος στατιστικολόγος θα έκανε χαρακίρι με τετοιες συγκρισεις. 

Β) Με μαθηματικά δημοτικου και βασικές γνώσεις αγγλικών και internet θα μπορουσες να δεις τα νουμερα μονος σου, οποτε ειτε θα διορθωνες επιλεκτικά αυτά που εγραψες (αν ήσουν μαρκετίστας) ή δεν θα αναρτουσες (η κριτική σκέψη που λεγαμε) .

Για τις πωλήσεις US Ιαν-Ιουλ 2018 (δε σου έβαλα το 2017 για θα ήταν στατιστικά λάθος -  αν και ο Loony ελεγε αλλες προβλεψεις για το 2017) έχουμε και λέμε:

  • Πωλήσεις audi A4+Mercedes C + bmw 3/4 (δεν εβρισκα σκετο το 3 ΑΛΛΑ δεν εβαλα τα lexus γιατι δεν εγραψες μοντελο και δε θα ΣΕ συμφερε να βαλω ολα τα lexus) : 100777 τεμάχια
  • Πωλήσεις model 3 : 38617 κομμάτια
  • Από οσο ξέρω το 100777 ειναι μεγαλυτερο απο το 38617
     
  • Πωλήσεις Mercedes C (ΔΕΝ έβαλα και την bmw γιατί δε θα σου αρεσε το νουμερο, ουτε έβαλα μονο το audi 4, γιατί και πάλι δε σε συμφερε - εμεινα στη μεση) : 33500 κομμάτια
  • Πωλήσεις Model S : 12020 κομμάτια
  • Και πάλι νομιζω οτι το 33500 ειναι μεγαλυτερο απο το 12020

Πηγή για νουμερα : http://carsalesbase.com/us-car-sales-data/

 

1 ώρα πριν, sattack είπε

Τα δε jaguar ipace, Porsche taycan, τα ηλεκτρικα volvo κλπ κλπ γιατι ανακοινωνονται? Για να ανταγωνιστουν το leaf?

Μήπως γιατί πάνε με πιο αργά και σταθερά βήματα και σοβαρό λογο; 

  • Like 6
  • Thanks 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 minutes ago, nhzt said:

 

Ας μην κρίνουμε έναν άνθρωπο σκληρά από τον μαλακό καναπέ μας. Ας αναγνωρίσουμε τουλάχιστον το όραμα που είχε και αυτά που δημιούργησε και μετά να πάμε στο οικονομικό κομμάτι. 

Για τον Elon ξέρουμε αρκετά. Για τους αντιπάλους του ξέρουμε ποιοι είναι και τι προσπαθούν να κάνουν; Ας μάθουμε πρώτα, ώστε να δημιουργήσουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα και μετά μπορούμε να κρίνουμε εκ του ασφαλούς. 

Πάντα φιλικά... 

Εννοεις οτι για Mercedes, BMW, Toyota, Nissan, Group VAG, Ford, Groupe PSA, General Motors κλπ κλπ, δεν εχεις ξεκαθαρη εικονα του ποιοι ειναι και τι προσπαθουν να κανουν;

Η, αν παμε στα...διαστημικα, εχεις αντιστοιχες αποριες και για την NASA?

Πώς γινεται να ξερεις καλα, οπως λες, 2-3 νεοκοπες εταιρειες σαν την Tesla και να μην εχεις οσες πληροφοριες χρειαζεσαι για τις παραπανω; Μηπως ισχυει το αναποδο και απλως η πάρλα του Μασκ, οι υποσχεσεις του, το κυνηγι της δημοσιοτητας, η προσωποκεντρικοτητα του , οι συνεντευξεις , τα social media κλπ κλπ, σε κανουν να πιστευεις οτι γνωριζεις καλυτερα αυτον και τις εταιρειες του απ'οτι εταιρειες που βρισκονται στο χωρο πολλαπλασιες 10ετιες;

 

 

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...