Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 hours ago, Fulgore said:

Οι αλλαγες που εγιναν αν και αργα ειναι σωστες. Ηταν εξ αρχης πολυ κακη η ολη εφαρμογη του 2 2 2 για τον πολυ απλο λογο οτι τα dps δεν ειχαν το Impact που επρεπε για τον ρολο τους. Ειδικα στα πιο χαμηλα ranks που επαιζε η μαζα,οπως ακομα και στο Quick Play,ηταν σκετη αηδια.

Το μονο λαθος στο 3 2 1 ειναι εαν το εφαρμοσουν παλι υποχρεωτικα τους 2 να ειναι μονο ή support ή μονο tank.

Το ιδανικο ειναι να υπαρχει ελευθερια σε αυτο και στην τελικη ας δημιουργησουν υπο κατηγοριες πχ 1 mode στο οποιο θα ειναι 2 τα support και ενα στο οποιο θα ειναι 2 τα tanks. 

Τετοια παιχνιδια μονο απο την ποικιλια σωζονται περαν της γενικης υποστηριξης.

Έχοντας παίξει ελάχιστα το experimental, σίγουρα είναι καλύτερο για τους dps αλλά είναι πραγματικά εφιάλτης για οτιδήποτε άλλο. Για μένα το βασικό πρόβλημα με το 3-2-1 είναι ο ελάχιστος αριθμός tanks, ειδικά αν λάβεις υπόψιν ότι Roadhog και hamster πιθανότατα είναι εκτός.

Απλά το παιχνίδι παίζεται από τα dps. Μπορείς να σκοτώσεις το αντίπαλο tank πριν πεθάνει το δικό σου? Αν ναι, νίκησες. Αλλιώς, έχασες.

Αυτά φυσικά είναι πρώτες εντυπώσεις δεν έχω παίξει και πολύ.

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αυτο ηταν προβλημα παλιοτερα κυριως στα χαμηλοτερα ranks επειδη δεν παιζανε πολλοι tank.

Με το role queue δεν υπαρχει πλεον θεμα.

Πιο πολλα dps λογικα θα σημαινει και πιο γρηγορα queue times.

Πρεπει να υπαρχει παραπανω δραση για να μην βαριεσαι.

Shield πισω απο shield που ειναι το τωρινο meta,ηταν η εννοια του να σε παρει ο υπνος.

 

Δημοσ.
35 minutes ago, Fulgore said:

Αυτο ηταν προβλημα παλιοτερα κυριως στα χαμηλοτερα ranks επειδη δεν παιζανε πολλοι tank.

Με το role queue δεν υπαρχει πλεον θεμα.

Πιο πολλα dps λογικα θα σημαινει και πιο γρηγορα queue times.

Πρεπει να υπαρχει παραπανω δραση για να μην βαριεσαι.

Shield πισω απο shield που ειναι το τωρινο meta,ηταν η εννοια του να σε παρει ο υπνος.

Μα αυτό λέω το καινούριο experimental είναι ακριβώς σαν το παλιό quick play. Σφαγή παντού. Πιο γρήγορα queue times είναι για τα dps για του άλλους δεν αλλάζει πρακτικά κάτι. ΓΙα την ακρίβεια τα tanks θα έχουν πιο αργά queues τώρα.

Δημοσ.

Μα πως θα γινεται αυτο. Υποτιθεται οτι τα tank ειναι οι ρολοι που παιζουν λιγοτεροι.

Το να χρειαζεται αυτη την φορα μονο 1 tank να βρεθει για να ξεκινησει ενα παιχνιδι δεν ειναι πιο γρηγορο απο το ναχρειαζεται να βρεθουν 2,ασχετους σε ποιο ρολο θα μπεις?

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Μα πως θα γινεται αυτο. Υποτιθεται οτι τα tank ειναι οι ρολοι που παιζουν λιγοτεροι.

Το να χρειαζεται αυτη την φορα μονο 1 tank να βρεθει για να ξεκινησει ενα παιχνιδι δεν ειναι πιο γρηγορο απο το ναχρειαζεται να βρεθουν 2,ασχετους σε ποιο ρολο θα μπεις?

Φαίνεται ότι έχεις να παιξεις μήνες competitive! 

  • Like 1
Δημοσ.
8 minutes ago, Fulgore said:

Μα πως θα γινεται αυτο. Υποτιθεται οτι τα tank ειναι οι ρολοι που παιζουν λιγοτεροι.

Το να χρειαζεται αυτη την φορα μονο 1 tank να βρεθει για να ξεκινησει ενα παιχνιδι δεν ειναι πιο γρηγορο απο το ναχρειαζεται να βρεθουν 2,ασχετους σε ποιο ρολο θα μπεις?

Όχι αναγκαστικά. Εξαρτάται από τα νούμερα. Δεν μπορώ να σου βγάλω κάποιον τύπο, αλλά ένα παράδειγμα:

Πες ότι έχεις 100 tank players, 200 damage και 150 support. Με το 2-2-2 θα φτιαχτούν 50 games, οπότε οι 100 dps players και οι 50 support θα πρέπει να περιμένουν.

Με το 1-3-2 θα φτιαχτούν 66 games, οπότε 28 support και 34 tanks θα περιμένουν. Σίγουρα μείωσες το queue time για τους damage (και κατά λιγότερο για τους support) αλλά το αύξησες για τα tanks και λαμβάνοντας υπόψιν ότι έχεις ήδη αρκετά λιγότερους παίχτες tank είναι σοφή επιλογή να τους κάνεις να περιμένουν κιόλας?

Ύστερα επειδή δεν έχεις συνεργασία μεταξύ tanks και αφού είσαι horribly outnumbered στην ομάδα μπορεί τα tanks που σου αρέσει να παίζεις να μην ταιριάζουν με την ομάδα. Οπότε θα αναγκάζεσαι να παίζεις tanks που δεν σου αρέσουν ή να αυξάνεις τις πιθανότητες ήττας. Επίσης κάποια tanks απλά δεν μπορούν να γίνουν anchors, οπότε τι κάνεις? Τους αλλάζεις δραστικά το playstyle? Τους κάνεις damage?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Edel είπε

Φαίνεται ότι έχεις να παιξεις μήνες competitive! 

Εχει εφαρμοστει το μετρο αυτο με το 1tank στο competitive εδω και μηνες και εχει αποδειχθει το αντιθετο?Η μηπως ξαφνικα ο ρολος που παιζουν οι περισσοτεροι ειναι τα tanks?

1 ώρα πριν, Aruil είπε

Ύστερα επειδή δεν έχεις συνεργασία μεταξύ tanks και αφού είσαι horribly outnumbered στην ομάδα μπορεί τα tanks που σου αρέσει να παίζεις να μην ταιριάζουν με την ομάδα.

Οπότε θα αναγκάζεσαι να παίζεις tanks που δεν σου αρέσουν ή να αυξάνεις τις πιθανότητες ήττας.

Επίσης κάποια tanks απλά δεν μπορούν να γίνουν anchors, οπότε τι κάνεις? Τους αλλάζεις δραστικά το playstyle? Τους κάνεις damage?

Παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο στο ποιος ρολος θα περιμενει και ποσο,ακομα και με το τωρινο συστημα του 2 2 2.

Καποιος ρολος αναγκαστικα θα περιμενει περισσοτερο απο καποιον αλλο.Δεν υπαρχει χρυση τομη για να περιμενουν ολοι το ιδιο σε ολα τα ranks,οτι και να κανει η εταιρεια.

 Σου εχει ενα estimate στο περιπου και απο εκει και περα βλεπεις τι θα κανεις.

Τελος να με συγχωρεις προσωπικα δεν εχω βλεψεις για esports ομαδα για να try hard αρω τοσο πολυ.

Παιζω το παιχνιδι απο την Beta και ενας απο τους λογους που ακομα και σε rank επεσα απο Platinum σε Gold επιτηδες ειναι για να μην μου ζαλιζουν το κεφαλι οι αλλοι στο τι θα παιξω και για να μην σκαω με το rating. Γιαυτο και με το competitive εδω και καιρο δεν ασχολουμαι τοσο σοβαρα οσο τον πρωτο καιρο. 

Δεν το πληρωσα για να παιρνουν οι αλλοι οτι χαρακτηρα γουσταρουν και εγω να καθομαι να συμπληρωνω ρολους και να μαθαινω χαρακτηρες που δεν μαρεσουν για να τους κανω και την χαρη.

Το εκανα αυτο στις αρχες που ηταν χύμα η κατασταση στους ρολους/χαρακτηρες,δεν θα ξανακανω αυτο το λαθος,ειδικα πλεον που υπαρχει role check.

Οπως εγω δεν τους ζαλιζω με το τι χαρακτηρα θελουν να παιξουν,ετσι δεν με ζαλιζουν και αυτοι. 

Το παιχνιδι το παιζω για να περναω εγω καλα πανω απο ολα και για αυτο το λογο το πληρωσα. Γιαυτο κιολας και συνεχιζω να ασχολουμαι που και που με το παιχνιδι,ενω οι περισσοτεροι το εχουν παρατησει και ασχολουνται με αλλα.

 

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
3 minutes ago, Fulgore said:

Εχει εφαρμοστει το μετρο αυτο με το 1tank στο competitive εδω και μηνες και εχει αποδειχθει το αντιθετο?Η μηπως ξαφνικα ο ρολος που παιζουν οι περισσοτεροι ειναι τα tanks?

Παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο στο ποιος ρολος θα περιμενει και ποσο,ακομα και με το τωρινο συστημα του 2 2 2.

Καποιος ρολος αναγκαστικα θα περιμενει περισσοτερο απο καποιον αλλο.Δεν υπαρχει χρυση τομη για να περιμενουν ολοι το ιδιο σε ολα τα ranks,οτι και να κανει η εταιρεια.

 Σου εχει ενα estimate στο περιπου και απο εκει και περα βλεπεις τι θα κανεις.

Τελος να με συγχωρεις προσωπικα δεν εχω βλεψεις για esports ομαδα για να try hard αρω τοσο πολυ.

Παιζω το παιχνιδι απο την Beta και ενας απο τους λογους που ακομα και σε rank επεσα απο Platinum σε Gold επιτηδες ειναι για να μην μου ζαλιζουν το κεφαλι οι αλλοι στο τι θα παιξω και για να μην σκαω με το rating. Γιαυτο και με το competitive εδω και καιρο δεν ασχολουμαι τοσο σοβαρα οσο τον πρωτο καιρο. 

Δεν το πληρωσα για να παιρνουν οι αλλοι οτι χαρακτηρα γουσταρουν και εγω να καθομαι να συμπληρωνω ρολους και να μαθαινω χαρακτηρες που δεν μαρεσουν για να τους κανω και την χαρη.

Το εκανα αυτο στις αρχες που ηταν χύμα η κατασταση στους ρολους/χαρακτηρες,δεν θα ξανακανω αυτο το λαθος,ειδικα πλεον που υπαρχει role check.

Οπως εγω δεν τους ζαλιζω με το τι χαρακτηρα θελουν να παιξουν,ετσι δεν με ζαλιζουν και αυτοι. 

Το παιχνιδι το παιζω για να περναω εγω καλα πανω απο ολα και για αυτο το λογο το πληρωσα. Γιαυτο κιολας και συνεχιζω να ασχολουμαι που και που με το παιχνιδι,ενω οι περισσοτεροι το εχουν παρατησει και ασχολουνται με αλλα.

Ναι οκ δεκτά όλα αυτά, αλλά το θέμα είναι ότι το 1-3-2 χειροτερεύει την εμπειρία για τον tank παίχτη, χωρίς να βελτιώνεται η εμπειρία για κάποιον άλλο πέρα από το πόσο θα περιμένει. Αφού παίζουν πολλοί παράγοντες για το ποιος θα περιμένει και πόσο τότε γιατί να καιγόμαστε τόσο να μειώσουμε το χρόνο που περιμένουν οι damage? Να πρόσεχαν να μην επέλεγαν τον πιο overpopulated ρόλο. Θα μου πεις αυτό τους αρέσει και αυτό παίζουν. Δεκτό, αλλά μη γκρινιάζεις και πιέζεις για καταστάσεις που σκατώνουν το παιχνίδι για τους υπόλοιπους επειδή δεν θες να περιμένεις.

Θυμάσαι πως ήταν στο quick play όταν δεν ήθελε κανείς tank και έπαιρνε ένας roadhog γιατί μόνο αυτός τους άρεσε από τα tanks? Ε, φαντάσου αυτό αλλά υποχρεωτικά. Δεν είναι απλά για το παίζω ότι γουστάρω και θέλω να περάσω καλά. Δεν θα περάσεις καλά, γιατί θα νιώθεις απίστευτα άχρηστος. Η λύση είναι τα πάντα damage μια shield με πόδια και ένα ασθενοφόρο. Αν εκεί θέλουν να το πάνε, το experimental είναι μια καλή αρχή.

Δημοσ.

Το λάθος ήταν από την αρχή με το role queue, που πιέζεται ο κόσμος να παίρνει ρόλους που δεν θέλει επειδή θα "τιμωρηθεί" περιμένοντας 20 λεπτά για να πάρει το dps. Από κει και πέρα, δεν υπάρχει τρόπος να διορθωθεί η αναμονή των dps. Πρέπει απλά να καταργήσουν το role queue, δεν έχει νόημα να υπάρχει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το 3-2-1 δεν θα δουλεψει, για τον απλουστατο λογο οτι τα τανκς ειναι η κολα που κραταει την ομαδα μαζι. αν τωρα εχεις ενα μονο τανκ στο οποιο βασιζεται η ομαδα, και πεθαινει αυτο το τανκ, αυτοματως η ομαδα χανει το ποιντ/χρονο και κατα επεκταση το ματς. πχ στο experimental που επαιξα,  και οι δυο ομαδες ειχανε zarya που εριχναν συνεχεια φουσκες. μολις η μια zarya πεθανε, αμεσως εχασε η ομαδα της γιατι δεν ειχαν τανκ να κρατησει την αμυνα.

αν θελουν να μειωσουν τον χρονο αναμονης, ας βαλουν την συνθεση των ομαδων στους 5 παιχτες, με hero lock  1-1-3. βεβαια, οπως αναφερθηκε πιο πανω, το προβλημα θαναι οτι τα τανκ/χηλ δεν θα μπορουν να παιξουν τους ηρωες που θελουν πχ ο solo roadhog δεν εχει το ιδιο value με την solo orisa για την ομαδα, κυριως λογω barrier. το να δυναμωσουν τα off tanks οπως κανανε τωρα, δεν θα διορθωσει αυτο το προβλημα.

τεσπα, τα εχουν κανει σκατα με τον core σχεδιασμο του παιχνιδιου, και το experimental ειναι κατι που επρεπε να υπηρχε εξαρχης. σταματησαν να βγαζουν και νεους ηρωες, και εδεσε το γλυκο.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θεμα ειναι οτι το παιχνιδι ξεκινησε με αλλη φιλοσοφία στις αρχες και οσον αφορα τους ιδιους τους χαρακτηρες και τους ρολους και τα maps και ολα.

Γιαυτο και ο Roadhog αν και τανκ ειναι αυτος που ειναι.

4χρονια μετα και ακομα δεν μπορουμε να διαλεξουμε maps που δεν θελουμε να παιξουμε σε competitive ή και casual παρα μονο σε custom. Γιαυτο και δεν εχουν ολα τα tanks ασπιδες. Παλι καλα που επρεπε να περασουν χρονια για να βγει η Symmetra απο support σε dps,αντι να την κανουν Rework σε...ουσιωδες support.

Ειχε κανει αναλογη τοποθετηση οπως ειχα αναφερει παλιοτερα ο Seagull πανω σε αυτο

https://dotesports.com/news/seagull-says-overwatch-pros-retire-due-to-excessive-balance-changes

Και η απαντηση της εταιρειας ειναι...το Overwatch 2.

Οταν μπηκε το Role Queue ειχε πει ο κοσμος οτι ειναι η τελευταια ευκαιρια του παιχνιδιου να τραβηξει κοσμο.Ε και που μπηκε,το εφαρμοσανε στο meta 2 2 2 με τα απειρα shields που ξενερωσαν ακομα περισσοτερο τον κοσμο.

Αλλα κατα τα αλλα ναι αυτο ειναι το προβλημα,τα queue times που περιμενεις στον καθε ρολο,οχι το ιδιο το παιχνιδι......

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

στο experimental τωρα

Sombra

Machine Pistol (Primary Fire) Spread decreased by 10%

χριστε μου, καντο να παει live

prayerthatsavedus_manpraying.jpg

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ.

Τι αηδία αυτό το hero pool, έλεος δηλαδή. Πληρώσαμε το παιχνίδι να παίζουμε τον hero που μας αρέσει και δε μας αφήνουν. Έτσι βελτιώνεται το παιχνίδι;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...