panagiotis54 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 με τον sigma το παιχνιδι ειναι τερμα τιγκα στο cc ξανα... επισης οταν παιζει αμυνα ειναι για τα μπαζα δεν αξιζει καθολου....καλα οταν εχεις ασπιδα αληθινη εννοω rein/orisa και sigma μαζι γινεται ο χαος για τους heal που παιζουν dps θα πανε στο αναλογο rank αναλογα με το παιχνιδι που κανουν...ετσι ειναι αυτη η φαση τωρα για αυτο ειναι beta...μιλαμε για ενα soft reset αρα θα παιχτουν τετοιες καταστασεις για αυτο ελεγα πιο πανω μην βιαστειτε τοσο πολυ για comp 1
KilliK Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 9 ώρες πριν, Aztec είπε Μια χαρά είναι το competitive ! Έκανα placement ως healer . Κάθε Ρόλος χρειάζεται 5 παιχνίδια και με έβγαλε 3280 . Καλύτερα από ότι περίμενα να πω την αλήθεια . Το μόνο πρόβλημα που έτυχε είναι οι τύποι που παίζουν τανκ να μην θέλουν να παίξουν shield tank και να πηγαίνουμε με hog zarya ! Γενικά τα παιχνίδια είναι τουλ καλά από άποψη σύνθεσης αλλά φυσικά δεν λείπει η περίπτωση που η μια ομάδα να κατατροπώνει την άλλη . Ααα και φυσικά θα πετύχεις main healers που διαλέγουν ρόλο DPS . Απλά στο προηγούμενο σύστημα που θα μπορούσε να γίνει κάποια αλλαγή ρολόυ στην ομάδα , λέμε τώρα , τώρα δεν είναι δυνατόν . Θετική εικόνα πάντως προς το παρών α ξεχάσα με τον Sigma νιώθω ότι έχει γίνει λίγο χαοτικό το παιχνίδι. το προβλημα οτι δεν θα παιρνουν τους καταλληλους ηρωες ακομη και στον εκαστοτε ρολο τους, το ειχα επισημανει και εγω. πχ θες παντα ενα barrier στην ομαδα σου, αλλα οπως λες πηρανε zarya/hog. αυτο ειναι ενα θεμα που δεν ξερω πως θα λυθει. οσο αφορα main healers να παιζουν DPS, το νεο συστημα το αντιμετωπιζει με τα ξεχωριστα role SR/MMR. ετσι οταν ενας main healer παιζει DPS και η αποδοση του ειναι χαμηλη, θα πεφτει και το SR/MMR του, οποτε το συστημα θα αρχισει να τον βαζει οποτε παιζει DPS, με tanks/heals που εχουν το ιδιο χαμηλο SR/MMR με το δικο του. απλως επειδη τωρα ειναι μια μεταβατικη περιοδος και τα skill levels ξεκινανε απο την αρχη για τον καθε ρολο, πρεπει να περιμενουμε μεχρι να εξισορροπηθει η κατασταση και ο καθε παικτης να εχει τα hero skill levels που του αρμοζουν, οποτε και το συστημα θα φτιαχνει πιο ισαξιες συνθεσεις ομαδων. πιστευω στην επομενη σεζον ειναι που το συστημα θα αρχισει να δουλευει πραγματικα οπως πρεπει, και θα ανεβει η ποιοτητα του παιχνιδιου. παντως ηδη οι πρωτες εντυπωσεις ειναι θετικοτατες.
panagiotis54 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 θα μπορουσε να ζηταει 1 main tank και 1 off...αλλα η λογικη τους ειναι να βγαζουν τυπους οπως ο sigma που δεν ειναι ουτε main ουτε οff....σε μια φυσιολογικη κατασταση θα ειχαμε πχ 4-5 mains....4-5 off tanks πχ....10 dps και αντιστοιχα main και off heals
Fulgore Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Aztec είπε Το μόνο πρόβλημα που έτυχε είναι οι τύποι που παίζουν τανκ να μην θέλουν να παίξουν shield tank και να πηγαίνουμε με hog zarya ! Προφανως και ειναι παρα πολυ απλος ο λογος. Αυτους τους χαρακτηρες τους αρεσει να παιζουν.Προτιμουσες πχ αυτος που επαιζε Zarya και hog να επαιρνε Reinhart και να εκανε ολη την ωρα charge στους αλλους? Καπως ετσι βγηκε και η κακη φημη των Reinhart που χωνονταν ολη την ωρα. Επειδη επαιζαν κατι με το ζορι που δεν ηθελαν. Στην ουσια το παραπανω ειναι αλλη μια μορφη του να κανει συμπληρωσει,και πιστεψε με(σχεδον)κανεις δεν πληρωνει ενα παιχνιδι για να καθεται να μαθαινει πολλαπλους χαρακτηρες/ρολους για να συμπληρωνει οτι λειπει στην ομαδα και οι αλλοι να παιρνουν οτι γουσταρουν. Ουτως ή αλλως οπως εχω πει και παλιοτερα,(ειδικα κατω απο Master) δεν εχεις καν καποιο σοβαρο κινητρο για να tryhard αρεις πολυ στο παιχνιδι,ειδικα οταν το ουσιωδες reward πλεον ειναι μονο οι παραπανω ποντοι για χρυσο οπλο. Γιαυτο παιξτε ο καθενας οτι θελετε(ειδικα μιας και πλεον δεν χρειαζεται να φοβαται καποιος αν θα εχει tank ή healer στην ομαδα του),και μην κολλατε σε τετοιες λεπτομερειες. Ειχε σχολιασει και ο Seagull αυτες τις μερες στο γιατι ακομα και στην pro σκηνη που εχει αναφερθει ανα καιρους απο καποιους,δεν υπαρχει μεγαλη ποικιλια σε ηρωες σε σχεση παντα με τα αλλα παιχνιδια. Γιαυτο ειχα γραψει πριν λιγο καιρο,οτι αφου μπηκε μετα απο τοσο καιρο το role select,αντε σιγα σιγα να μπει και το Map select που επρεπε να υπηρχε ηδη. Επεξ/σία 14 Αυγούστου 2019 από Fulgore
KilliK Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 στο competitive κανεις tryhard ανεξαρτητως επιπεδου για να βελτιωθεις ως παικτης και να ανεβεις στο ladder. αυτο ειναι η ουσιαστικη επιβραβευση για αυτους που παιρνουν το competitive σοβαρα, οχι να μαζευεις ποντους για χρυσα οπλα. καποιοι που παιζουν αποκλειστικα zarya/roadhog, και το συστημα τους βαζει μαζι ειναι προβλημα για ολους. προφανως το να αλλαξει ενας απο αυτους σε main tank δεν ειναι λυση. αυτο που πρεπει να κανει προς το παρον η Blizzard ειναι να βγαλει περισσοτερα tanks με barrier, ειναι λιγο γελοιο ενα τοσο βασικο mechanic για το παιχνιδι, να το εχουν μονο 3 tanks. γενικα πρεπει να κανει κατι με το θεμα των updates, διοτι οι ηρωες ακομη και ως συνολο ειναι πολυ λιγοι για να υπαρχει ποικιλια στις συνθεσεις η να καλυπτουν τα κενα στους ρολους. 30 ηρωες σε 3 χρονια, απο τους οποιους οι 20 βγηκαν μαζι με το παιχνιδι, ειναι λιγο αθλιο. 1
Fulgore Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Το προβλημα του overwatch ειναι αυτο που ελεγε και ο Seagull πιο πανω που εν μερη ισχυει και για το competitive. Ειναι παρα πολλα τα maps του παιχνιδιου(ειδικα μιας και δεν εχεις την δυνατοτητα να διαλεξεις σε ποια δεν θες να παιξεις),και επισης οι αλλαγες περι balance ειναι συχνες και χανεις τον μπουσουλα. Ασε που το παιχνιδι δεν σχεδιαστηκε εξ αρχης για το τωρινο 2 2 2, και αυτο φαινεται και απο το αρχικο roster του παιχνιδιου που ηταν οι περισσοτεροι dps και οι λιγοτεροι ρολοι ηταν τα tanks και οι healers. Και δεν γινεται με 1 χαρακτηρα ανα 4-5μηνες να αλλαξει και πολυ αυτο. Επεξ/σία 14 Αυγούστου 2019 από Fulgore
KilliK Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 τι για νεους λογαριασμους και παικτες; το competitive υπαρχει για οποιονδηποτε παικτη θελει να ασχοληθει σοβαρα με το παιχνιδι. το απο που προερχεται και ποσο παιζει ειναι αδιαφορο. εδω μεχρι και παλιοι παικτες που το ειχαν παρατησει, επιστρεφουν στο παιχνιδι, επειδη πιστευουν οτι ο κοπος και χρονος τους δεν θαναι ματαιος οπως συνεβαινε προηγουμενως με το τσιρκο. αυτο ειναι το σημαντικο εδω, αυτο ειναι που αλλαζει το νεο συστημα. δεν λυνει ολα τα προβληματα, προφανως, αλλα επιτελους κανει το παιχνιδι πιο δικαιο και πιο διασκεδαστικο. το προβλημα με το diamond ειναι οτι οσοι φτανουν εκει, δεν ενδιαφερονται να συνεχισουν παραπανω αφου θεωρειται το entry point για τους "καλους παικτες". κατι αντιστοιχο με το rank 5 στο Hearthstone, δηλαδη. μια λυση θα ηταν η Blizzard να δινει καλυτερα βραβεια στα πιο πανω ranks, οπως legendary skins και δωρεαν golden guns. γενικα το παιχνιδι θα χρειαστει και αλλες βελτιωσεις στο μελλον, ισως hero ban, map select οπως λες, πιο γρηγορα updates, λιγοτερα reworks και περισσοτερο balancing, κοκ. η μαιμου δεν εινια anchor tank, γιαυτο δεν την μετραω. 1
Fulgore Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Μονο το Map select/ban περιμενω να δω καποια στιγμη. Δεν υπαρχει περιπτωση η Blizzard να δωσει πιο γρηγορα updates,ειδικα η Blizzard του σημερα. Εδω ο Sigma άργησε να κυκλοφορησει κιολας οπως παραδεχτηκε και ο Jeff. Γιαυτο λεω οτι ειτε αποδεχεται καποιος το Overwatch με τα καλα και τα κακα του, ή κοιταζει αλλου. Και το νεο συστημα αν και θα καλυτερέψει τα πραγματα στο κομματι του queue,δεν θα αλλαξει ολο το υπολοιπο παιχνιδι. Στις 7/8/2019 στις 4:10 ΜΜ, Edel είπε Επειδή παίζω σε κονσόλα και δεν έχω εικόνα ptr games. Η brig πέφτει πολύ ? Global ultimate cost για ολους τους ηρωες 12% πανω. Inspire (Passive) Healing amount increased from 100 to 130 Self-healing from Inspire is now halved Repair Pack Now has 3 charges Healing amount changed from 150 to 120 Now heals over 2 seconds instead of instantly If you throw multiple packs at the same person, the current duration will be extended by 2 seconds Whip Shot Out-going velocity increased from 60 to 80 Retracting time reduced from 0.6 seconds to 0.3 Barrier Shield Barrier health reduced from 500 to 200 Shield Bash Stun duration reduced from 0.9 seconds to 0.75 Rally Ultimate cost increased 10% Με λιγα λογια η Brig σε ενα patch τρωει 22% nerf στο cooldown της ulti της και χανει πανω απο 50% της ασπιδας της,απλα πλεον πεταει απο μακρια παραπανω repair packs. https://playoverwatch.com/en-us/news/patch-notes/pc Επισης μιας και λεγαμε για Tracer Pulse Bomb Damage increased from 300 to 350 Developer Comment: Pulse Bomb was reduced in power some time ago to make sure it was not overly punishing to Tanks, which are much easier to stick the bomb to. While this is still a goal, we’re restoring some of this lost power to help deal with other hefty targets such as Bastion, or enemies with bonus armor from Brigitte. Μα αφου ο Bastion εχει 300hp,τι εννοουν? Επεξ/σία 14 Αυγούστου 2019 από Fulgore
KilliK Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) τι ισχυει στην πραξη; εχεις αποδειξεις περι αυτου; διοτι προς το παρον μονο την αποψη σου λες, και τιποτα παραπανω. θα επρεπε να σου λεει κατι, διοτι αντικρουει την δηλωση σου οτι μονο οι νεοι παικτες παιζουν σοβαρα στο competitive. ενω βλεπουμε απο χτες παλιοι παικτες να επιστρεφουν στο competitive και να τους αρεσει επειδη πλεον νιωθουν οτι το tryhard τους μετραει. την μελλοντολογια αστην για τις χαρτορίχτρες, το μονο που εχει σημασια για ολους τους παικτες, απο οπου και να προερχονται, ειναι το competitive να ειναι υγιες, δικαιο και να ανταμοιβει σωστα τον κοπο τους. αυτο εντελει θα τους προσφερει εκπληρωση και διασκεδαση. αυτο πρεπει να ειναι και η πρωτη προτεραιοτητα της Blizzard, κατι που αργησε να υιοθετησει. δεν θα βγει Overwatch 2. εχουν επενδυσει πολλα στην League, για να την αντικαταστησουν τοσο συντομα με κανουργιο παιχνιδι. οτι ειναι να βγει και αφορα το online, θα χτιστει πανω στις υπαρχουσες βασεις του Overwatch. οτι αναλογο συνεβει με το Fortnite και το BR του. αν βγει ξεχωριστο Overwatch παιχνιδι, αυτο μαλλον θαναι κανα coop single player campaign. θα δουμε. κακο του κεφαλιου της τοτε. ναι, οκ λες τα αυτονοητα. οποιος το γουσταρει, συνεχιζει και το παιζει, οποιος οχι, φευγει. συμφωνοι. Επεξ/σία 14 Αυγούστου 2019 από KilliK 1
Fulgore Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Να δουμε πως θα το χειριστει η εταιρεια το role queue και τι αλλες προσθηκες θα κανει πανω σε αυτο. Επεξ/σία 14 Αυγούστου 2019 από Fulgore
KilliK Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) αυτο λεγεται hasty generilazation fallacy, ειναι μια πλανη επειδη η προσωπικη σου εμπειρια (οτι διαβαζεις στα φορα), δεν αντικατοπτρίζει απαραιτητα και την πραγματικοτητα. και εγω με την σειρα μου διαβαζω οτι παλιοι παικτες επιστρεφουν στο παιχνιδι για να ξαναπαιξουν competitive, και δηλωνουν χαρουμενοι με τις αλλαγες. ακομη και εδω στο τοπικ, το ιδιο πραμα λενε πιο πανω. οποτε με βαση την λογικη σου, το γεγονος ειναι οτι οχι μονο οι νεοι, αλλα και οι παλιοι παικτες δειχνουν την επιθυμια να ασχοληθουν σοβαρα με το competitive. ειδικα οι παλιοι παικτες ειναι αυτοι που δειχνουν να παιρνουν και το competitive πιο σοβαρα , ακριβως επειδη το νεο συστημα βελτιωνει την εμπειρια του, και αυτο ειναι το κινητρο για την επιστροφη τους. αρα η αρχικη σου δηλωση παραμενει λαθος. και οι νεοι παικτες που ξεκινανε το competitive, δεν θα κατσουν για πολυ να παιζουν competitive, αφου εντελει γινονται ..παλιοι παικτες. οποτε ουτε η δικια σου δηλωση μου λεει προσωπικα κατι. see how it goes? Επεξ/σία 14 Αυγούστου 2019 από KilliK 1
Edel Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Killik έχει πολύ ζέστη στην Αθήνα και σε έχει βαρέσει; σου έκανα πολλά απανωτά λαικ 😭😭 1
Aztec Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 5 ώρες πριν, Fulgore είπε Προφανως και ειναι παρα πολυ απλος ο λογος. Αυτους τους χαρακτηρες τους αρεσει να παιζουν.Προτιμουσες πχ αυτος που επαιζε Zarya και hog να επαιρνε Reinhart και να εκανε ολη την ωρα charge στους αλλους? Καπως ετσι βγηκε και η κακη φημη των Reinhart που χωνονταν ολη την ωρα. Επειδη επαιζαν κατι με το ζορι που δεν ηθελαν. Στην ουσια το παραπανω ειναι αλλη μια μορφη του να κανει συμπληρωσει,και πιστεψε με(σχεδον)κανεις δεν πληρωνει ενα παιχνιδι για να καθεται να μαθαινει πολλαπλους χαρακτηρες/ρολους για να συμπληρωνει οτι λειπει στην ομαδα και οι αλλοι να παιρνουν οτι γουσταρουν. Ουτως ή αλλως οπως εχω πει και παλιοτερα,(ειδικα κατω απο Master) δεν εχεις καν καποιο σοβαρο κινητρο για να tryhard αρεις πολυ στο παιχνιδι,ειδικα οταν το ουσιωδες reward πλεον ειναι μονο οι παραπανω ποντοι για χρυσο οπλο. Γιαυτο παιξτε ο καθενας οτι θελετε(ειδικα μιας και πλεον δεν χρειαζεται να φοβαται καποιος αν θα εχει tank ή healer στην ομαδα του),και μην κολλατε σε τετοιες λεπτομερειες. Ειχε σχολιασει και ο Seagull αυτες τις μερες στο γιατι ακομα και στην pro σκηνη που εχει αναφερθει ανα καιρους απο καποιους,δεν υπαρχει μεγαλη ποικιλια σε ηρωες σε σχεση παντα με τα αλλα παιχνιδια. Γιαυτο ειχα γραψει πριν λιγο καιρο,οτι αφου μπηκε μετα απο τοσο καιρο το role select,αντε σιγα σιγα να μπει και το Map select που επρεπε να υπηρχε ηδη. Σε ένα ομαδικό παιχνίδι δεν έχει σημασία το εγώ αλλά η ομάδα και να βοηθήσεις τους συμπαίκτες σου . Όσο πιο καλή συνοχή και επικοινωνία έχει μια ομάδα τόσο καλύτερο θα είναι το αποτέλεσμα . Λογική μου αρέσει να παίζω τον hog και ας πέφτετε σαν τα κουνούπια δεν συνάδει με ομαδικό πνεύμα. 1
Fulgore Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 41 λεπτά πριν, Aztec είπε Σε ένα ομαδικό παιχνίδι δεν έχει σημασία το εγώ αλλά η ομάδα και να βοηθήσεις τους συμπαίκτες σου . Όσο πιο καλή συνοχή και επικοινωνία έχει μια ομάδα τόσο καλύτερο θα είναι το αποτέλεσμα . Λογική μου αρέσει να παίζω τον hog και ας πέφτετε σαν τα κουνούπια δεν συνάδει με ομαδικό πνεύμα. Και θα σου απαντησει λοιπον ο αλλος που παιζει Hog''πες του αλλου που παιζει tank να παρει rein ή Orisa,γιατι να αλλαξω εγω και οχι αυτος?'',οτι δηλαδη γινοταν παλιοτερα που δεν ηθελε να παρει πχ κανενας tank ή healer(αναφερομαι κυριως σε χαμηλοτερα ranks). Προφανως δεν υπαρχει κανεις που να σου πει οτι σε ομαδικο παιχνιδι πρεπει να σκεφτεσαι 100% τον εαυτο σου. Αλλα αν ο αλλος εχει τετοιο μυαλο,δεν γινεται να του το αλλαξεις. 2 ώρες πριν, KilliK είπε αυτο λεγεται hasty generilazation fallacy, ειναι μια πλανη επειδη η προσωπικη σου εμπειρια (οτι διαβαζεις στα φορα), δεν αντικατοπτρίζει απαραιτητα και την πραγματικοτητα. Δηλαδη οταν μπαινω και διαβαζω παραπονα στο forum του Overwatch,αυτα δεν αντικατοπτριζουν( εως ενα βαθμο παντα)την Πραγματικοτητα? https://eu.forums.blizzard.com/en/overwatch/top Ποιος αντικατοπτριζει την πραγματικοτητα?Απο το κεφαλι τους τα βγαζουν αυτα που αναφερουν? Περαν τουτου για τους παλιους και τους νεους παικτες,θα χρεωσω το λαθος απο δικη μου μεριας οτι δεν εγραψα μαλλον σωστα αυτο που ηθελα να πω,γιαυτο και θα σβησω τα προηγουμενα σχολια προς αποφυγης μπερδεματος. Παρολα αυτα ξανατονιζω ενα πραγμα. Ελπιζω αυτος ο αρχικος ενθουσισμος να κρατησει σε βαθος χρονου. Επεξ/σία 14 Αυγούστου 2019 από Fulgore
Aztec Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 13 λεπτά πριν, Fulgore είπε Και θα σου απαντησει λοιπον ο αλλος που παιζει Hog''πες του αλλου που παιζει tank να παρει rein ή Orisa'',οτι δηλαδη γινοταν παλιοτερα που δεν ηθελε να παρει πχ κανενας tank ή healer(αναφερομαι κυριως σε χαμηλοτερα ranks). δεν θα διαφωνήσω. Βασικά στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν ειπώθηκε τίποτα και χάσαμε . Σε γενικές γραμμές πάντως δεν συμβαίνει και οι ρόλοι γεμίζουν επαρκώς.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα