Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κατι αλλο. τι γινεται στην περιπτωση που παιζεις σε premade groups? δηλαδη πες εγω θελω να παιξω heal αλλα ειμαι low sr ενω ο φιλος μου παιζει tank οπου εχει υψηλο sr. 

πως θα στησει τις ομαδες το matchmaking? η αντιπαλη ομαδα θα εχει αντιστοιχα ενα low skill heal και ενα high skill tank?

---

10 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Δεν αντιλεγω,ειδικα σαν ενα ατομο που δεν main αρει dps(γιατι κατα τα ψεματα αυτο το μετρο κυριως οσοι δεν παιζουν dps το θελουν).

ΑΠλα η Blizzard εχει την κακη συνηθεια να ακουει πολλες φορες την κλαψα του καθε ακυρου και να τα κανει ...χαλια,γιαυτο και εκφραζω καποιες φοβιες μου οτι ακομα και αυτο το μετρο ισως να μην ειναι αρκετο.

το hero queue δεν ειναι κατι που το σκεφτηκαν οι παικτες απο μονοι τους και το ζηταγανε να γινει πραξη. ειναι ενα mechanic που υπαρχει στα αλλα esports games εδω και χρονια για να λυσει προβληματα οπως αυτα του OW, ειναι κατι που εχει δοκιμαστει και εχει αποδειξει οτι δουλευει. νομιζω μαλιστα το βαλανε και στο HOTS προσφατα. αν η Blizz εχει μια κακη συνηθεια ειναι οτι δεν εφαρμοζει τις ετοιμες λυσεις που υπαρχουν ηδη στον χωρο, παρα μονο ακολουθει την δικια της "φιλοσοφια".

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, KilliK είπε

κατι αλλο. τι γινεται στην περιπτωση που παιζεις σε premade groups? δηλαδη πες εγω θελω να παιξω heal αλλα ειμαι low sr ενω ο φιλος μου παιζει tank οπου εχει υψηλο sr. 

πως θα στησει τις ομαδες το matchmaking? η αντιπαλη ομαδα θα εχει αντιστοιχα ενα low skill heal και ενα high skill tank?

---

το hero queue δεν ειναι κατι που το σκεφτηκαν οι παικτες απο μονοι τους και το ζηταγανε να γινει πραξη. ειναι ενα mechanic που υπαρχει στα αλλα esports games εδω και χρονια για να λυσει προβληματα οπως αυτα του OW, ειναι κατι που εχει δοκιμαστει και εχει αποδειξει οτι δουλευει. νομιζω μαλιστα το βαλανε και στο HOTS προσφατα. αν η Blizz εχει μια κακη συνηθεια ειναι οτι δεν εφαρμοζει τις ετοιμες λυσεις που υπαρχουν ηδη στον χωρο, παρα μονο ακολουθει την δικια της "φιλοσοφια".

Αυτή την απορία με το premaid group την έχω και γω. Μακάρι να υλοποιηθεί με αντιστοιχία όπως το αναφέρεις. 

Με το τεράστιο αυτό update πάντως και στο reddit που μπήκα και χαζεύω ο κόσμος έχει κατενθουσιαστει. Δίνει κίνητρο στο καθένα πλέον να παίξει comp. Θεωρητικά μιλώντας πάντα θα γίνουν ωραία πράγματα. Και αρκετός κόσμος που είναι καλός σε ένα ρόλο ή θεωρεί ότι είναι καλός θα ανέβει πιο '' αξιοκρατικά '' πλέον. Θα γυρίσει κόσμος πίσω. Δείτε και στο forum μας, απέκτησε λίγη ζωή πάλι 😛

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, KilliK είπε

το hero queue δεν ειναι κατι που το σκεφτηκαν οι παικτες απο μονοι τους και το ζηταγανε να γινει πραξη. ειναι ενα mechanic που υπαρχει στα αλλα esports games εδω και χρονια για να λυσει προβληματα οπως αυτα του OW, ειναι κατι που εχει δοκιμαστει και εχει αποδειξει οτι δουλευει. νομιζω μαλιστα το βαλανε και στο HOTS προσφατα. αν η Blizz εχει μια κακη συνηθεια ειναι οτι δεν εφαρμοζει τις ετοιμες λυσεις που υπαρχουν ηδη στον χωρο, παρα μονο ακολουθει την δικια της "φιλοσοφια".

Μονο που δεν μιλαμε για Hero Queue αλλα για ταυτοχρονο Role Queue αλλα και Role Lock.

Στο πιο γνωστο league of legends για παραδειγμα μετα απο ποσα χρονια το βαλανε το Role queue,που μιλαμε για παιχνιδι που εχει οχι μονο πολλαπλασιο κοσμο απο το OW αλλα και πολλαπλασια Updates παραπανω απο το OW.

Παρολα αυτα αν δεν κανω λαθος(δεν ειμαι σιγουρος)δεν εχουν Hero lock με το καλημερα. 

Κοινως μπορει να μπει ο Edel σε queue σαν healer και οταν διαλεγουν τους χαρακτηρες να παρει τελικα dps(στις αρχες ετσι γινοταν,δεν ξερω αν το αλλαξανε μετα).

Επισης το Overwatch σε αντιθεση με πολλα αλλα παιχνιδια σου εχει την δυνατοτητα να αλλαξεις επιτοπου μεσα στο παιχνιδι με αλλο χαρακτηρα.

Αλλοι για παραδειγμα ζητανε το Role Lock να εφαρμοστει μονο στο competitive και οχι και στο Quick Play.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το role queue ηταν σε δοκιμαστικη φαση αρκετο καιρο πριν το βαλουν στο κανονικο παιχνιδι. προφανως μπηκε διοτι δουλευε.

και ο Τζεφ στο βιντεο αναφερει οτι κανανε εκτενες τεστ στο νεο συστημα, πριν το ενσωματωσουν στο OW. αυτο δειχνει οτι ειναι βεβαιοι πως θα δουλεψει.

στο LOL οχι δεν εχουν hero lock, αλλα οι ρολοι δουλευουν με διαφορετικο τροπο, εχουν να κανουν με την τοποθετηση στον χαρτη, οχι με το πως αλληλεπιδρας με τους συμπαικτες σου. επισης το παιχνιδι δεν διαθετει in-game hero switch, οπως το OW.

περα απο αυτο, υπαρχουν mechanics που αυξομειωνουν η προσδιδουν νεες λειτουργιες στους ηρωες, οποτε λειτουργουν περισσοτερο ως υβριδια. στους εκατονταδες ηρωες του παιχνιδιου, μονο πολυ λιγοι εχουν τελειως συγκεκριμενους ρολους.

απο την αλλη, στο OW εχεις 30 μονο ηρωες με προκαθορισμενους, αμεταβλητους ρολους, απο τους οποιους οι μισοι ειναι dps. αν δεν υπηρχε το hero lock, θα γινοταν καταχρηση του hero queue πχ καποιος παιρνει την mercy για να εχει μικρο χρονο αναμονης, και μολις ξεκιναει το παιχνιδι αλλαζει σε doomfist. μονο που ο doomfist δεν χηλαρει. με το hero lock αποφευγεις τετοια σκηνικα.

ναι, πλεον ομως θα μπορεις να αλλαζεις μονο στον ρολο που εχεις επιλεξει εξαρχης. βεβαια οπως ειπα και πιο πανω, αυτο εχει και τα αρνητικα του, αλλα το τελικο οφελος θα ναι μεγαλυτερο. και επισης δεν χανεται η προσαρμοστικοτητα που ειναι το core mechanic του OW, αφου το in-game hero switch παραμενει αλλα σε περιοριζει πλεον μονο στο να παιζεις τους ρολους που θες και ξερεις να παιζεις.

οχι να εφαρμοστει και στο quick play. και οποιος δεν γουσταρει μπορει να παιξει το ελευθερο quick play στο arcade. η να φτιαξει το δικο του στα custom games.

στην ουσια αυτο που κανανε ειναι να κανουν υποχρεωτικο το hero queue/hero lock στην αναζητηση παιχνιδιων που ειχαν προσθεσει πριν κανα εναμιση χρονο. θα ειδανε οτι δεν ειχε επιτυχια αφου κανεις δνε το χρησιμοποιουσε, οποτε το βαλανε τωρα ως μονιμο mechanic των qp/comp modes.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Το ότι το qp θα έχει συνθήκες comp είναι ενθαρρυντικό και γισ νέους παίχτες που θα δοκιμάσουν τώρα πρώτη φορά το παιχνίδι. Θα παίξουν με ιδανικές συνθήκες. Όχι αυτό το τσίρκο που γινόταν μέχρι τα εικοσιπέντε λεβελ 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το quick play κανονικα αυτο τον ρολο πρεπει να εχει και οχι να θεωρειτει competitive χωρις rating. Γιαυτο λεγεται κιολας Quick και δεν εχει rating.

Γιαυτο το λογο και εχει πχ μονο 1 γυρο στα escort map ή στα defend the point.Να στο θεσω πιο απλα,στο competitive εχει νοημα να κανεις tryhard,στο Quick Play σχεδον κανενα απολυτως λογο.

Το τσιρκο των 25level ηταν λαθος της εταιρειας που το εβαλε εξ αρχης τοσο χαμηλα(ειδικα οσο ελειπε και το Arcade) και δεν το ανεβαζε πολυ ψηλοτερα.

Και στην τελικη θες να σου πω και το αλλο?Εν μερη και στο ranked δεν εχεις καποιο πραγματικα σοβαρο κινητρο για να παιξεις το παιχνιδι.

Ουτε οι ''καλυτεροι'' αντιπαλοι(ειδικα για την πλειοψηφια του κοσμου που ειναι απο Platinum και κατω),ουτε οι λιγο παραπανω ποντοι για χρυσο οπλο(που τους παιρνεις ακομα και bronze να εισαι) ειναι πραγματικα σοβαρο κινητρο για να ασχοληθει καποιος σοβαρα με το ranked.

Γιαυτο και το competitive εγινε και αυτο τσιρκο.

Αν η Blizzard ηθελε οντως να το διαχωρισει ετσι το Overwatch και να δωσει παραπανω αυστηροτητα στο Quick Play ας το εκανε νωριτερα,οχι μετα απο κοντα 3.5χρονια που εν μερη οι περισσοτεροι δεν δινουν καν δεκαρα για το Quick Play πλεον για να μην πω για το ιδιο το παιχνιδι και ουτε με το τελευταιο update θα αλλαξει αυτο.

Μπορει να βαλει η Blizzard οσα Mode θελει,αλλα στην πραξη αυτο που ισχυει ειναι Competitive/ranked και μετα σε ενα τσουβαλι ολα τα αλλα modes μαζι,ειτε αυτη προσπαθει να τα διαχωρισει,ειτε οχι.

 

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το QP ανεκαθεν ειχε rating, γυρω απο αυτο στηνει τις ομαδες ο matchmaker. απλως τωρα το MMR θα χωριστει σε 3 ξεχωριστα ενα για καθε ρολο. το αντιστοιχο ισχυει για το SR του comp. τα εξηγει ολα το λινκ που παρεθεσα. 

δεν παει ετσι, το παιχνιδι εχει σχεδιαστει γυρω απο την συνεργασια και συνθεση των ομαδων. αυτο ισχυει ειτε παιζεις qp, ειτε comp. προφανως δεν περιμενεις tryhard στο qp, αλλα θες να ικανοποιουνται τουλαχιστον οι συνθηκες για ενα σωστο παιχνιδι. 

οταν εγω εχτες παιζω qp με 5 dps και 1 heal, οποτε πριν καν ξεκινησει το ματς εχω χασει αυτοματως 5 λεπτα απο τον χρονο μου τζαμπα, και οι ιδιοι παικτες μετα πανε και παιζουν comp ενω ειναι τελειως ανεξοικείωτοι (η αδιαφοροι) με το βασικο concept του παιχνιδιου, τοτε υπαρχει σοβαρο προβλημα.

μα γιαυτο το κανει τωρα, ως αντιδρση στον κοσμο που εχει χασει. αλλιως δεν θα αλλαζε τιποτα. γιαυτο βλεπεις τον Jeff τοσα χρονια ενω ηταν πολεμιος του hero queue/hero lock, τωρα να κανει κωλοτουμπες. το παιχνιδι ειχε φτιαχτει για τον casual πρωτιστως, και πιστευανε οτι το να αφησεις το παιχνιδι ναναι μπαχαλο,  τους παικτες ελευθερους να κανουν οτι γουσταρουν,  αυτο θαταν αρκετο για να διασκεδαζουν και να συνεχισαουν να παιζουν το παιχνιδι. μονο που δεν τους βγηκε αυτη η πολιτικη.

δεν θυμαμαι, οταν ειχε πρωτοβγει το παιχνιδι και δεν υπηρχε το same hero limit  στην συνθεση της ομαδας, αυτο το βαλανε αργοτερα πρωτα στο comp και μετα στο qp, η το βαλανε ταυτοχρονα και στα δυο modes;

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Fulgore είπε

Γιαυτο λεγεται κιολας Quick και δεν εχει rating.

Κανεις λαθος, σε ολα τα παιχνιδια της blizz το competitive rank σου σχηματιζεται απο το "hidden" un-ranked. Το μεγαλυτερο φαουλ εδω και παρα πολλα χρονια απο το SC, μετα SC2 και το συνεχιζει μεχρι τωρα. Γενικα ειναι τραγικη σε competitive καταστασεις και εντελως αμπαλη.

Στο hots ηταν που το παρα-χεσανε

  • Like 1
Δημοσ.

Προφανως και αναφερομαι για τον ρολο του Quick Play μετα των πρωτων παιχνιδιων που παιζει καποιος υποχρεωτικα για να σχηματιστει το mmr του την πρωτη φορα που θα μπει σε competitive.

4 ώρες πριν, KilliK είπε

οταν εγω εχτες παιζω qp με 5 dps και 1 heal, οποτε πριν καν ξεκινησει το ματς εχω χασει αυτοματως 5 λεπτα

Γιατι να χασεις 5 λεπτα αυτοματα απο τον χρονο σου?leave game δεν υπαρχει οταν βλεπεις τους 5dps πριν ξεκινησει το παιχνιδι?

Περαν τουτου εγω στο εχω ξαναπει και παλιοτερα,οτι το mmr σου ειναι παρα πολυ χαλια. Γιαυτο και απο ολους οσους εχουν γραψει στο forum εισαι ο μοναδικος που πετυχαινεις τοσο συχνα 5dps στην ομαδα σου ή σε αντιπαλη.

Επαιξα σημερα καποιες ωρες επιτηδες quick play.Οχι μονο δεν πετυχα 5dps σε καμια ομαδα(δικη μου αλλα και αντιπαλη)αλλα δεν πετυχα και κανενα παιχνιδι που να ειχαμε μονο 1 tank ή μονο 1 healer.

Περαν τουτου ουτως ή αλλως οταν ερθει αυτο το update προσωπικα θα κοψω μονιμα το Quick Play γιατι για μενα δεν εχει λογο υπαρξης πλεον,εκτος απο νεους παικτες,αρα ας κανουν οτι θελουν με το Quick Play.

Και κατι μου λεει οτι και αλλοι σε βαθος χρονου θα το παρατησουν τελειως το Quick Play,και ειτε competitive θα παιζουν,ειτε Arcade.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και να φυγω δεν εχει σημασια. στο επομενο παιχνιδι παλι τα ιδια θα γινονται. συν οτι αλλες φορες ενω η συνθεση ειναι καλη, αλλαζουν αμεσως μολις ξεκιναει το ματς. γιαυτο και αναφερθηκα στην καταχρηση του queue. 

ναι αλλα ακριβως επειδη στο δικο μου mmr το παιχνιδι ειναι τσιρκο, το συστημα λυνει αυτοματως το προβλημα αυτο. πλεον οι ομαδες ειναι υποχρεωμενες να εχουν την ιδια συνθεση ενω οι παικτες θα ειναι ισαξιοι μεταξυ τους ως προς τον ρολο τους, και οχι μονο ως συνολο. αν εσυ αυτο δεν το θεωρεις θετικο, τοτε  σταματα να παιζεις QP οπως λες.

γιατι να παρατησουν το QP? συνεχιζεις να εχεις χαλαρο fun χωρις να αγχωνεσαι για ranks. κανεις προπονηση. μαθαινεις τους νεους ηρωες.δεν τρως μια ωρα σε καθε ματς με πολλαπλους γυρους.

αν ειναι να κανει κατι η Blizzard για να διαχωρισει περισσοτερο το qp απο το comp, αρκει να βαλει περισσοτερα awards στο comp τα οποια ομως θα απαιτουν και μια σοβαροτερη προσπαθεια για να τα αποκτησεις. 

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ.

γιατι απλα δεν φτιαχνεις ενα team να παιζεις και να τελειωνει το παραμυθι? θα σου παρει λιγο παραπανω αλλα θα εχεις ενα 2-2-2 και θα συναντησεις μια αλλη 6αδα απεναντι και θα παιξεις ενα ημι-σοβαρο qp....μπορεις να δοκιμασεις και κανενα νεο χαρακτηρα δηλ και να πεις οκ εχει νοημα

Δημοσ.

Αντε και τον επομενο χρονο να βαλει αυτο που επισης ζητανε πολλοι εδω και καιρο. Να μπορεις να διαλεξεις ποιους χαρτες να μην παιξεις(οταν μπαινεις σε queue)...

Δημοσ.

η Blizzard βαζει μονο οτι θεωρει ειναι θετικο για το παιχνιδι και τους παικτες. και γιαυτο εβαλε το νεο συστημα , επειδη αναγνωρισε την αξια του. που σημαινει οτι δικαιως το ζηταγαμε τοσο καιρο εμεις οι παικτες.

αυτη ειναι η πραγματικοτητα, Fulgore.

Δημοσ.

Καλα θα ελεγα τωρα τι αναγνωρισε και τι οχι.

Απλα επειδη βλεπει οτι αρκετος κοσμος εχει φυγει εδω και καιρο και στα events που κανει οσοι ξαναεπιστρεφουν μετα φευγουν+του κραξιματος που εφαγε περυσι στην Blizzcon γενικα,γιαυτο εβαλε αναγκαστικα(με το ζορι που λεμε)τωρα και το role queue/lock.Γιατι εν μερη δεν ειχε τιποτα αλλο να προσφερει.

Ουτως ή αλλως το Overwatch ειναι αυτη την στιγμη ισως το μοναδικο παιχνιδι που να εχει η εταιρεια την πιο θετικη εικονα στον κοσμο σε σχεση με ολα τα υπολοιπα που εχει φαει ΤΟ κραξιμο για διαφορους λογους.

Το χουμε ξαναπει και παλιοτερα(και σε αλλα forum φυσικα εχει γραφτει),οτι οταν θες να εχεις ενα online competitive παιχνιδι ζωντανο,δεν βγαζεις update καθε 4-5+μηνες,μαζι με νεους ηρωες/πιστες.

Το Role queue επρεπε να ειχε μπει τουλαχιστον απο το 2017,αντε στην χειροτερη το 2018,και ας ειχε μπει σε πρωτη φαση με ενιαιο Rating και ας το διαχωριζαν αργοτερα.

Δεν μας κανει την χαρη που το βαζει σχεδον 3.5χρονια αργοτερα.

Τωρα μεχρι και ο νεος ηρωας θα αργησει να βγει,και ειμαστε ηδη 4μηνες απο οταν βγηκε ο Baptiste.

Γενικα η υποστηριξη που εχει παρει το Overwatch για 60ευρω παιχνιδι χωρις single player ειναι απλα τραγικη.

 

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...