Sanjuro Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αναφορά σε κείμενο I know better than to underestimate Baptiste. I helped train him myself, and he was one of our best. I’ve never known a medic to be such a good shot, and his adaptability to new situations is a rare talent. All of us have seen our fair share of conflict, but Baptiste was built to survive. Οπότε Ana αλλά με survivability;; High skill ceiling Healer σκέτο;; Healer tank hybrid;; Ποιος ξέρει;; "adaptability to new situations" πως να μεταφράζεται σε χαρακτηριστικό ήρωα;; Μπορεί αυτό να είναι υπονοούμενο πως είναι hybrid, δηλαδή μπορεί να παίξει διάφορους ρόλους. Μπορεί να είναι healer tank dps hybrid! Δεν ξέρω. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2019 από Sanjuro
KilliK Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) για multiclass μου ακουγεται και εμενα, με toggle ablities ισως. πχ ενεργοποιει το ενα ability για να κανει πιο πολυ damage με το οπλο του, το αλλο για να χηλαρει πιο πολυ, και ενα τριτο για να αντεχει περισσοτερο damage. μην ειναι κανα hard counter για shields/armor/healing φοβαμαι ομως.. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2019 από KilliK
basilis_k6 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 άλλος ενα moba χαρακτηρας που θα κάνει το παιχνιδι χειροτερο θα ειναι. Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να έχουμε τοσο συχνα χαρακτηρες οταν το μισο καστ και πανω ειναι σχεδον unplayable και μετα απο 3 χρονια δεν εχουμε ουτε σωστα τανκς (εχουμε fat dps) ουτε balanced supports. Ακόμα κουβαλάνε παιχνιδια τα heals και ειναι πιθανο αυτος να ειναι healer τυπου brig, abomination δηλαδη. 1
Sanjuro Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, KilliK είπε για multiclass μου ακουγεται και εμενα, με toggle ablities ισως. πχ ενεργοποιει το ενα ability για να κανει πιο πολυ damage με το οπλο του, το αλλο για να χηλαρει πιο πολυ, και ενα τριτο για να αντεχει περισσοτερο damage. μην ειναι κανα hard counter για shields/armor/healing φοβαμαι ομως.. Είναι περίεργη η θέση της Blizzard. Προφανώς πρωτεύοντος θέλει να αλλάζει το meta κάθε κάποιους μήνες για να νιώθουν οι παίκτες πως παίζουν κάτι κάπως φρέσκο. Απο'κει και πέρα είναι μεν βαρετό να βλέπει κανείς goats στο OWL και βαρετό για τους high diamond+ (που είναι λιγότερο από 10% του playerbase αλλά περισσότερο φανατικοί με το παιχνίδι) να αναγκάζονται να παίζουν goats, αλλά αν το παρακάνεις με τους anti-tank ήρωες ή το nerf στα tank μπορεί να καταλήξεις να έχεις ακόμα λιγότερους παίκτες που είναι διατεθειμένοι να παίξουν tank σε όλα τα rank. Αυτό όμως μάλλον είναι το εύκολο (όσων αφορά την δουλειά που χρειάζεται για να γίνει) αντίδοτο στο πρόβλημα. 8 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε άλλος ενα moba χαρακτηρας που θα κάνει το παιχνιδι χειροτερο θα ειναι. Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να έχουμε τοσο συχνα χαρακτηρες οταν το μισο καστ και πανω ειναι σχεδον unplayable και μετα απο 3 χρονια δεν εχουμε ουτε σωστα τανκς (εχουμε fat dps) ουτε balanced supports. Ακόμα κουβαλάνε παιχνιδια τα heals και ειναι πιθανο αυτος να ειναι healer τυπου brig, abomination δηλαδη. Το ας πούμε διαφημιστικό μιλάει περί good shot, οπότε εγώ θέλω να ελπίζω high skill ceiling περισσότερο fps και λιγότερο ας πούμε moba χαρακτήρα π.χ. σαν την Ana. Δεν είναι οι ήρωες που λείπουν απ'το παιχνίδι. Το παιχνίδι θέλει π.χ. άλλο map type για να αλλάξει ο τρόπος που το παίζουμε λίγο, clans/guilds με team ladder και τουρνουά, να πρέπει να υπάρχει επιβεβαίωση με κινητό τηλέφωνο για να κοπούν τα πολλά alt accounts που σπάνε την δυνατότητα του matchmaking να καταλάβει σε τι rating είναι πραγματικά ο άλλος κλπ κλπ κλπ. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2019 από Sanjuro 1
basilis_k6 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Μόλις τώρα, Sanjuro είπε , να πρέπει να υπάρχει επιβεβαίωση με κινητό τηλέφωνο για να κοπούν τα πολλά alt accounts που σπάνε την δυνατότητα του matchmaking να καταλάβει σε τι rating είναι πραγματικά ο άλλος κλπ κλπ κλπ. δεν λύνει κάτι αυτο. ποτε δεν ειχαμε προβλημα με αυτο. κανε οσα acc θες, και παλι το sr σου ειναι HERO RELATED. αμα εισαι diamond rein και σου ηρθε να παιξεις widow το matchmaking πήγε περιπατο. Το πρωτο που επρεπε να κανουν οταν ειχαν κοσμο ειναι να έχουν solo q comp mode. εκει ουτε boosting μπορεις να κανεις ουτε τιποτα οποτε θα εισουν τουλαχιστον ανετος απο smurfs που boostarουν κοσμο. Μετα σε group q απλα έπρεπε να έχουν πιο αυστηρο οριο στα report. οποτε εσυ που κάνεις soft throw 3-4 φορες τρως ενα μπανακι 100sr και τα λέμε...
Sanjuro Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) ^Νομίζω πως βλέπεις το θέμα πολύ ιδανικά. Προφανώς δεν είναι τέλεια λύση, μάλλον δεν υπάρχει τέλεια λύση μόνο λύσεις με θετικά και αρνητικά. Αυτό που υποστηρίζω εγώ είναι πως χρειάζονται αναχώματα πληθυντικός, κανένα ανάχωμα δεν θα λύσει όλα τα προβλήματα αλλά κάθε ανάχωμα που θα μπαίνει θα τα περιορίζει. Όσο το παιχνίδι γίνεται φθηνότερο (μέχρι και free to play;;) τόσο σημαντικότερο είναι να βάλουν αυτό που γράφω ως ανάχωμα. Η διαφορά είναι πως η επιβεβαίωση τηλεφώνου στο competitive play δεν χωρίζει το playerbase (δηλαδή δεν είναι ιδιαιτέρως επώδυνη λύση) ενώ αυτό που γράφεις εσύ το χωρίζει και θέλει περισσότερη σκέψη. Εγώ π.χ. δεν θα έπαιζα ΠΟΤΕ σε τέτοιο mode, παίζω πάντα με φίλους για να μετριάσω την τυχαιότητα του matchmaking. Η λύση που παρουσιάζεις μπορεί μόνο να συγκριθεί (ή να γίνει συνδυαστικά;; αλλά σε πόσα κομμάτια να κόψεις το playerbase;;) με την λύση του ξεχωριστού 6-man-team-queue, tournaments και guilds/clans που παρέθεσα. Όποια λύση και αν διαλέξει η Blizzard μεγάλο ρόλο θα παίξει ο τρόπος που θα την εφαρμόσει, και πόσο γρήγορα θα αντιδράσει στα πολύ πιθανά λάθη κλπ που θα έχει κάνει και να την βελτιώσει, αλλάξει κλπ ώστε να μην την εγκαταλείψει ο κόσμος. Ένα επιπλέον πρόβλημα βέβαια είναι πως μπορεί να μην είναι ρεαλιστικό να εφαρμοστεί ένα 6-man-team-queue κλπ σε ένα παιχνίδι που είναι μάλλον στο μέσο (Τέλος λένε κάποιοι. Δεν ξέρω, νομίζω πως μάλλον υπερβάλουν) της ζωής του. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2019 από Sanjuro
Zus Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Το συγκεκριμένο παιχνίδι το λατρεύω και το μισώ ταυτόχρονα και γι' αυτό σταμάτησα να το παίζω. Ο βασικός λόγος είναι το matchmaking και αυτό το λέω όχι επειδή εγώ είμαι κανένας παιχταράς, ίσα, ίσα μέχρι silver έχω καταφέρει να φτάσω, αλλά επειδή κάθε φορά που πάλευα να μπω gold με έβαζε με κάτι κουλάδια σε συνεχόμενα games με αποτέλεσμα να κατρακυλάω συνεχώς και φτου κι από την αρχή. Πώς το κατάλαβα ότι ήταν κουλάδια; Ήμουν σταθερά gold medal σε όλα και θεωρώ τον εαυτό μου μέτριο παίχτη με κάποιες εξάρσεις, συνεπώς δεν μπορούσα να τραβήξω ολόκληρη ομάδα με χειρότερους από εμένα . Μου θύμισε η κατάσταση αρκετά Hearthstone, που κάθε φορά που πάλευα να μπω legend ο αντίπαλος ήταν favored και κατρακυλούσα στο 3. Κατά τα άλλα θεωρώ ότι καλοί παίχτες που αφιερώνουν αρκετό χρόνο στο παιχνίδι μπορούν να φτάσουν αρκετά ψηλά, όχι όμως με random teammates. Χρειάζεσαι ομάδα και επικοινωνία. 2
panagiotis54 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2019 νταξει το gold δεν λεει πολλα...αναλογα την θεση που ησουν...αν ησουν dps και οι αλλοι ηταν healer ε μαλλον θα επρεπε να εχεις gold damage 😛 αν ησουν healer και ειχες gold παλι σημαινε πως αντι να healareis εσκαγες damage και αρα αφηνες κοσμο και κοσμακι να πεθανει! αν και δεν διαφωνω πως το matchmaking γ@μ...αι και σε βαζει να τους κουβαλησεις ωστε να σε ανεβασει αυτος απο silver σε gold πχ
Sanjuro Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το πρόβλημα με το matchmaking στο Overwatch ΔΕΝ είναι πως κρατάει κάποιον πίσω, μάλιστα το αντίθετο μάλλον κάνει! Θεωρητικά το matchmaking μάλλον σε βοηθάει να ανέβεις όχι να πέσεις, γιατί έχεις λιγότερες θέσεις για leavers, flamers, throwers κλπ στο team σου (από 5 και κάτω!) απ'οτι έχει το αντίπαλο team (6). Απ'την άλλη πλευρά στο pc όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότεροι έχουν alt accounts (ένα ποσοστό των οποίων είναι smurf) και η σταδιακή μείωση της τιμής του παιχνιδιού επίσης αυξάνει τον αριθμό τους πράγμα που σημαίνει πως το πράγμα σιγά σιγά πάει προς ισορροπία. Όλα αυτά βέβαια ισχύουν μόνο αν δεν είναι ο ίδιος leaver, flamer, thrower κλπ. Κάποια στιγμή οι περισσότεροι τα παίρνουν στο κρανίο και γίνονται thrower, leaver, flamer κλπ, το θέμα είναι πόσο συχνά το κάνουν. Τα καλά ματς δεν είναι όταν κερδίζεις, και τα άσχημα δεν είναι όταν χάνεις. Τα καλά ματς είναι όταν κερδίζεις ή χάνεις και νιώθεις πως έπρεπε να καταβάλεις προσπάθεια, νιώθεις πως αν ήσουν λίγο καλύτερος θα κέρδιζες (αν έχασες) ή αν ήσουν λίγο χειρότερος θα έχανες (αν κέρδισες). Το πρόβλημα με το matchmaking είναι πως στο competitive mode τα πραγματικά ανταγωνιστικά ματσάκια θα μπορούσαν να είναι πολύ περισσότερα αν μειωνόταν η τυχαιότητα. Τώρα η περίπτωση του hearthstone αμφιβάλλω πως μπορεί να έχει κάποια σχέση. Το hearthstone είναι 1 vs 1, το μόνο που μπορώ να φανταστώ (δεν ξέρω πάρα πολλά για το hearthstone) είναι πως πολλοί που φτάνουν Legend (τους οποίους θα έχει αντίπαλους κάποιος που πάει για legend) δεν τους νοιάζει και τόσο το meta, δεν τους νοιάζει τίποτα αφού γίνουν legend. Μέρος της στρατηγικής απ'οτι έχω καταλάβει σ'αυτού του είδους τα παιχνίδια είναι να σπάσεις το meta. Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2019 από Sanjuro
Zus Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 Για την ιστορία επειδή αναφέρθηκε παραπάνω παίζω D.Va main και όχι, δεν κοιτούσα το dps. 1
Edel Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 Έβαλα να δω λίγο dafran και έχουν ξεφτυλιστει στο goats πάλι! Ημαρτον. Παίζουν τόσοι εκπληκτικοι dps στη λίγκα και αντί να βλέπουμε εντυπωσιακά plays βλέπουμε αυτό το βαρετό brawling έκτρωμα. Είναι φρίκη, πρέπει ν αλλάξει άμεσα αυτό 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 Moderators Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, Zus είπε παίζω D.Va main One of us (κάποτε)! 1
Edel Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 Εντάξει προσκυνώ, στο τρίτο μαπ, Horizon, ο Dafran έπαιξε BAstion στην άμυνα και νίκησαν το σιχαμένο goat. Παίξανε μια τρελή στρατηγική Mei BAstion στην άμυνα. Επιτέλους κάτι διαφορετικό. Βέβαια το μεγαλύτερο μέρος του ματς ήταν goat vs goat εννοείται
Sanjuro Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Zus είπε Για την ιστορία επειδή αναφέρθηκε παραπάνω παίζω D.Va main και όχι, δεν κοιτούσα το dps. Θα μας τρελάνεις εσύ, τι κοιτούσες δηλαδή τα elims (που ως dva κάνεις για πλάκα 1 damage στους πάντες και μαζεύεις όλα τα elims χωρίς να έχεις κάνει τίποτα) και το objective time;; Στην προηγούμενη σελίδα έγραψα αυτό που προφανώς εξακολουθεί να ισχύει... Στις 20/2/2019 στις 4:41 ΜΜ, Sanjuro είπε *Μεγάλη ηλιθιότητα ήταν αυτή η feel-good ιδέα που δίνει σε όλους σχεδόν από ένα μεταλιάκι, και μια καρτούλα και 1+ potg σε σχεδόν κάθε game session κλπ κλπ. Αυτό (αφού τους κάνουν όλους να νιώθουν μεγάλοι γαμάουα) οδηγεί στο λογικό συμπέρασμα πως οι συμπαίκτες τους τους κρατάνε πίσω! Ελάχιστα πράγματα και πάρα πολύ σπάνια μπορεί να κρίνει κανείς απ'τα μετάλια. Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2019 από Sanjuro 1
KilliK Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) και γιαυτο το παιχνιδι ηταν εξαρχης σχεδιασμενο για τον casual. Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2019 από KilliK
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα