Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

σαν εταιρεία την θεωρώ τεράστια. τώρα σχετικά με τη συνεργασία της δεν ξέρω ... δεν είμαι και αμερικανος οικονομολογος για να αναλύσω τα νούμερα της... αλλά δεν πιστεύω τέτοιος γίγαντας να μην ξέρει τι να κάνει...  περιμένω να σχολάσω απτη δουλειά και να πάω να λιώσω κανα τριωράκι!!!! 

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Theofi είπε

απλα προσπαθω να καταλαβω πως σκεφτονται και γιατι βγαζουν τετοια αρνητικότητα

 

welcome to Insomnia.gr που να δεις στις ταινιες και στις σειρες τι γραφουν

Επεξ/σία από najinblue3
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, najinblue3 είπε

welcome to Insomnia.gr που να δεις στις ταινιες και στις σειρες τι γραφουν

αυτό τελευταία είναι γενικό φαινόμενο... και σίγουρα δεν είναι λύση για να  βελτιωθούμε ως κοινωνία!  θα  πάρω ποπκορν και θα μπω να διαβάσω  λιγάκι 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Theofi είπε

αυτό τελευταία είναι γενικό φαινόμενο... και σίγουρα δεν είναι λύση για να  βελτιωθούμε ως κοινωνία!  θα  πάρω ποπκορν και θα μπω να διαβάσω  λιγάκι 

εδω που ζω δεν το παρατηρω, και ευτυχως εχω αποβαλει την αρνητικοτητα απο τη ζωη μου με καθε τροπο. Οτι δεν μου αρεσει, δεν ασχολουμαι, και δε καθομαι να κραξω. Εχω πιο σημαντικα πραγματα να κανω με τον χρονο μου απο το να κραζω και να διαβαζω θεωριες 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι τα παιχνίδια αυτού του είδους σαν να παίζεις Fallout (και να έχεις βαρεθεί να βλέπεις bugs) ή Witcher3 (και να θέλεις ντε και καλά σύστημα μάχης που να μην είναι απλοϊκο στα rpg σου) και να χαλιέσαι... τότε ναι απλά παράτα το παιχνίδι. Νομίζω πως το έχω ξαναγράψει (και όχι μόνο μια φορά) αλλά η ας πούμε αρνητικότητα / αρνητική κριτική στα παιχνίδια competitive τύπου π.χ. Overwatch, Rainbow six: siege, Dota κλπ είναι δεδομένη. Είναι δεδομένη γιατί από ένα σημείο και πέρα τα παιχνίδια αυτά δημιουργούν ένα ιδιότυπο love / hate relationship με τους παίκτες που τα παίζουν. Αυτό συμβαίνει γιατί απλά οι άνθρωποι έχουν μάτια και βλέπουν, και όπως είναι λογικό χαλιούνται ακόμα και αν δεν ξέρουν τον λόγο (και π.χ. το αποδίδουν στους μπιπ τους συμπαίκτες τους κλπ) κυρίως απ'την τυχαιότητα του matchmaking που κάνει τα ματσάκια τα οποία παίζουν λιγότερο competitive από όσο θα μπορούσαν να είναι. Ταυτόχρονα όμως δεν είναι όλα τα ματσάκια χάλια, ανάλογα με την ώρα, μέρα, τύχη κλπ σου κάθονται και πολλά ανταγωνιστικά δηλαδή ίσα... πολύ ωραία ματς τα οποία σου αρέσουν. Το αποτέλεσμα όλου αυτού είναι πως δικαίως, γι'αυτούς που δεν καταλαβαίνουν όλο το παραπάνω, μπορεί η αρνητική κριτική των ανθρώπων που έχουν ένα love/hate relationship με τα παιχνίδια αυτά να μοιάζει σαν αχρείαστη αρνητίλα. Η πραγματικότητα είναι το άκρως αντίθετο, πως η αρνητική κριτική είναι αυτό που πάει το παιχνίδι μπροστά. Το πραγματικό πρόβλημα αρχίζει όταν δεν αρέσει σε κάποιον (έχει βαρεθεί κλπ κλπ) ούτε να παίζει τα ματσάκια που το matchmaking είναι καλό.

Επεξ/σία από Sanjuro
  • Like 3
  • Confused 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Sanjuro είπε

Δεν είναι τα παιχνίδια αυτού του είδους σαν να παίζεις Fallout (και να έχεις βαρεθεί να βλέπεις bugs) ή Witcher3 (και να θέλεις ντε και καλά σύστημα μάχης που να μην είναι απλοϊκο στα rpg σου) και να χαλιέσαι... τότε ναι απλά παράτα το παιχνίδι. Νομίζω πως το έχω ξαναγράψει (και όχι μόνο μια φορά) αλλά η ας πούμε αρνητικότητα / αρνητική κριτική στα παιχνίδια competitive τύπου π.χ. Overwatch, Rainbow six: siege, Dota κλπ είναι δεδομένη. Είναι δεδομένη γιατί από ένα σημείο και πέρα τα παιχνίδια αυτά δημιουργούν ένα ιδιότυπο love / hate relationship με τους παίκτες που τα παίζουν. Αυτό συμβαίνει γιατί απλά οι άνθρωποι έχουν μάτια και βλέπουν, και όπως είναι λογικό χαλιούνται ακόμα και αν δεν ξέρουν τον λόγο (και π.χ. το αποδίδουν στους μπιπ τους συμπαίκτες τους κλπ) κυρίως απ'την τυχαιότητα του matchmaking που κάνει τα ματσάκια τα οποία παίζουν λιγότερο competitive από όσο θα μπορούσαν να είναι. Ταυτόχρονα όμως δεν είναι όλα τα ματσάκια χάλια, ανάλογα με την ώρα, μέρα, τύχη κλπ σου κάθονται και πολλά ανταγωνιστικά δηλαδή ίσα... πολύ ωραία ματς τα οποία σου αρέσουν. Το αποτέλεσμα όλου αυτού είναι πως δικαίως, γι'αυτούς που δεν καταλαβαίνουν όλο το παραπάνω, μπορεί η αρνητική κριτική των ανθρώπων που έχουν ένα love/hate relationship με τα παιχνίδια αυτά να μοιάζει σαν αχρείαστη αρνητίλα. Η πραγματικότητα είναι το άκρως αντίθετο, πως η αρνητική κριτική είναι αυτό που πάει το παιχνίδι μπροστά. Το πραγματικό πρόβλημα αρχίζει όταν δεν αρέσει σε κάποιον (έχει βαρεθεί κλπ κλπ) ούτε να παίζει τα ματσάκια που το matchmaking είναι καλό.

φιλε μου αλλο  πραγμα η κριτικη και αλλο η αρνητικοτητα.   καταλαβαινω τι λες και ως ενα σημειο μπορει να βοηθησει το κραξιμο  απλα   εγώ μιλάω για μιζέρια και γκρίνια που βλέπω στο παιχνιδι και  ειδικα σε αυτο το τοπικ.  το βλέπω και στο voice chat του παιχνιδιου ποσο τραγικα μπορουν να μιλησουν. συνηθως ειναι 10χρονα παιδακια που λενε die ,fck u , cancer to ur mom  κτλ η κανένας καθυστερημενος ενήλικας που  άπλα επειδη τον χωρισε η γκομενα  και βαραει αμαμιες  θελει να τρολαρει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Sanjuro είπε

 Η πραγματικότητα είναι το άκρως αντίθετο, πως η αρνητική κριτική είναι αυτό που πάει το παιχνίδι μπροστά. 

Θα συμφωνουσα αν οντως ισχυε αυτο το πραγμα στο θεμα του Overwatch με βαση αυτα που εχουν γραφτει απο τοτε που ανοιξε το θεμα.

Αρνητικη κριτικη δεν ειναι να κραζεις καθε 3 και λιγο τα περι Activision,δεν προκειται να βοηθησει το παιχνιδι να παει μπροστα.

Αρνητικη κριτικη δεν ειναι να εχεις γραψει στο θεμα του Overwatch 2φορες(οχι εσυ,αυτοι που τα γραφουν)οτι το σιχαθηκες το παιχνιδι και το παρατας αλλα ολως τυχαιως παλι να παιζεις.

Αρνητικη κριτικη δεν ειναι να κραζεις το παιχνιδι οταν ταυτοχρονα τρως ποινες για τοξικα σχολια/συμπεριφορα.

Εχεις χασει πολλα επεισοδια και βιαζεσαι να σχολιασεις καποια πραγματα οντας με νεο account. Εχουν γραφτει παρα πολλα πραγματα που ξεφευγουν του παραπανω που γραφεις απο το 2016 που ανοιξε το θεμα του overwatch.

Εχεις χασει και την ''αρνητικη κριτικη''ενος που μονιμα κατηγορουσε την ομαδα για τα picks που επαιρναν και μετα σου πεταγε το κορυφαιο''μονο Widow παιζω''.

Γιαυτο σου λεω αστο γιατι εχουμε δει πολλες''εξυπναδες'' να γραφονται στο θεμα αυτο,που ξεφευγουν κατα πολυ της αρνητικης κριτικης που αναφερεις. Τελειως ουτοπικο το σχολιο σε σχεση με την πραγματικοτητα.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

51 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Αρνητικη κριτικη δεν ειναι να εχεις γραψει στο θεμα του Overwatch 2φορες(οχι εσυ,αυτοι που τα γραφουν)οτι το σιχαθηκες το παιχνιδι και το παρατας αλλα ολως τυχαιως παλι να παιζεις.

 Αρνητικη κριτικη δεν ειναι να κραζεις το παιχνιδι οταν ταυτοχρονα τρως ποινες για τοξικα σχολια.

Μπορεί να μην είναι αρνητική κριτική, μπορεί στην αρχή να είναι σκέτη αρνητιλα, αλλά σχεδόν πάντα είναι love/hate relationship. Στην αρχή, πριν πιθανώς εξελιχθεί σε αρνητική κριτική, συνήθως είναι κράξιμο που του έτυχαν κάποιοι μπιπ. Μετά πολλές φορές θέλω να ελπίζω πως έρχεται η ωριμότητα (συνειδητοποιεί κανείς πως τα μετάλια* δεν σημαίνουν τίποτα κλπ) και καταλαβαίνει πως είναι στο χέρι της Blizzard το που οδεύει το παιχνίδι όχι στο χέρι του τυχαίου μπιπ που πέτυχε σήμερα ή χθες. 

Όσων αφορά το Paris map... έπαιξα 4 φορές είναι δύσκολο να το κρίνω. Η πρώτη μου αντίδραση ήταν "Αυτός ο χάρτης είναι ο χειρότερος πιο βαρετός χάρτης του Overwatch", αλλά όσο έπαιζα τόσο ανακάλυπτα πράγματα. Δεν ξέρω. Θα πρέπει πρώτα να δούμε τα choke, highground κλπ στα οποία θα στήνονται τυπικά οι άμυνες ποια θα είναι, μετά να δούμε ποια comps και ήρωες ευνοεί ο χάρτης, οι flanker τι χώρο έχουν κλπ κλπ πριν κρίνουμε οτιδήποτε. Το πρώτο point μοιάζει θωρηκτό ενώ το δεύτερο τρύπιο από όλες τις πλευρές.

 

*Μεγάλη ηλιθιότητα ήταν αυτή η feel-good ιδέα που δίνει σε όλους σχεδόν από ένα μεταλιάκι, και μια καρτούλα και 1+ potg σε σχεδόν κάθε game session κλπ κλπ. Αυτό (αφού τους κάνουν όλους να νιώθουν μεγάλοι γαμάουα) οδηγεί στο λογικό συμπέρασμα πως οι συμπαίκτες τους τους κρατάνε πίσω!

Επεξ/σία από Sanjuro
  • Like 1
Δημοσ.

εχω μια θεωρια γενικα. ο καθενας παιρνει οτι του αξιζει. αν ειναι να φτασεις καπου, απλα θα φτασεις.  τωρα γρηγορα αργα ευκολα η δυσκολα ειναι απλα τα γυρω γυρω.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Το πρώτο point μοιάζει θωρηκτό ενώ το δεύτερο τρύπιο από όλες τις πλευρές.

giphy.gif

παντως δεν νομιζω οτι ειναι κατι που τους ξεφυγε, απλως εσκεμμένα τον σχεδιασανε ετσι, ισως για να δημιουργησoυν πιο θεαματικες μαχες για το OWL.

αν δεν κανω λαθος ο Τζεφ δεν ειναι φαν αυτου του τυπου χαρτων.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Δημοσ.

Η λογική μπορεί να είναι πως οι επιτιθέμενοι έχουν spawn (distance) advantage στο πρώτο point γι'αυτό τους το κάνουν δυσκολότερο ενώ στο δεύτερο κάνουν το αντίθετο γιατί ισχύει το αντίθετο. Το πρώτο point μου θυμίζει κάπως το πρώτο point Anubis που έχει και αυτό ένα high ground ευθεία, αλλά μάλλον σε αυτό για να αλώσει κανείς το high ground θα πηγαίνει δεξιά;; (Όχι αριστερά όπως πάμε στο Anubis όταν δεν έχουν οι αντίπαλοι junkrat)  Αριστερά μοιάζει αυτοκτονία, είναι πολύ ανοιχτό. Δεν ξέρω, δεν το έχω μελετήσει αρκετά το μέρος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

UCQ71166AB041550714816972.jpg

Here’s the translation:

TO: F. MCMANAWAY

FROM: T. NGUYEN

DATE: FEBRUARY 21, ____

 

SUBJECT: CUERVA STRIKE TEAM - LOG RECOVERED

 

Commander,

New information has surfaced about Captain Cuerva’s missing strike team. My agents have recovered Cuerva’s personal log. The last entry is dated 27 August, at 0430 hours, from Ti Ôtel Lanbi in Port-de-Paix. Transcript below.

SENIOR ANALYST

TRUNG LE NGUYEN

27 August, 0430 hours

Ti Ôtel Lanbi, Port-de-Paix, Haiti

 

We landed at 2000 hours on 26 August. Tortuga lies across the canal, a dark, rocky shape against the sky. My team bunked down in the hotel, and we planned to cross to the island in the morning. Our orders: to retrieve Jean-Baptiste Augustin, or, failing that, to eliminate him. I still hold out hope to talking sense into him. No one leaves Talon. The organization needs him, now more than ever. All it will take, I’m sure, is the right kind of pressure to make him regret his decision.

At 0200 hours, Pacanowsky left the hotel to purchase supplies and failed to return. Mazzei and Doubleday were dispatched to locate him, and an hour later, there was a knock at my door. The hotel staff delivered a box with my name on it. Inside was a folded letter and Pacanowsky, Mazzei, and Doubleday’s emblems, which looked like they had been torn from their jackets.

Come find me, Cuerva.

I know better than to underestimate Baptiste. I helped train him myself, and he was one of our best. I’ve never known a medic to be such a good shot, and his adaptability to new situations is a rare talent. All of us have seen our fair share of conflict, but Baptiste was built to survive. I swear he has the Devil’s own luck.

I am preparing the rest of the team to move out. Baptiste could be gone by dawn. I don’t know if Pacanowsky, Mazzei, and Doubleday are still alive. All three of them were part of Baptiste's unit before his desertion, and given their personal inclinations, the odds aren’t in their favor.

If all goes well, everything will be settled and we’ll be on our way home by tonight. Hopefully Baptiste will be among us, playing cards and drinking rum, instead of lying in a shallow island grave.

But either way, I will not fail. It will be done.

D. Cuerva


https://www.facebook.com/OverwatchEU/videos/306803660031041/?__xts__[0]=68.ARAT_-rvMvPwmzkVtfT4vl3RNj-rRFy97IaIRn-K--gAudzuiKxGkcr-sAgBSswOl5BBLBYSh2LMTy4xpN55ol1wg1y72sv1Go88tUsuUb59y7baN1gWdBBK1GNEt7axAk4t2LIMGI7vlVIAZvySOPxg7_31EslGbm2UsHLOtAGvBjaSsIXdBXSyOPvcD2lxb0V55HUMu_5vFFRJzCkobDAw4NzIgUmekRntwsi0-7bGhPWR-jl141865UaJ3JlyW2BCQr5XjEwDWgThcnbBhzUX3rsz-qJZHGnAYIJU8D7aOa8b0eQ1BLbq5WMdJVfqy3KFLh5K9XVhZR-mEI-pAjUfNr43Ul1qWSqFcpArD8KJw4pr3qwfzb_ja-pZb3ZFDg&__tn__=-R

 

Επεξ/σία από panagiotis54
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...