Fulgore Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 6 λεπτά πριν, aris1986 είπε Ακριβως ειπες το πιο σωστο! Το καλυτερο του 2019 μεχρι στιγμης! Μα δεν εγραψα και τιποτα το καινουργιο. Εμας το μονο που μας ενδιαφερει αν το παιχνιδι χασει κοσμο(αλλα πολυ ομως)ειναι μην τυχον και κανουμε 40λεπτα πχ για να βρουμε ενα παιχνιδι στο Quick match. Ουτως ή αλλως τα events ειναι πανω κατω τα ιδια δεν αλλαξε κατι.
Mhlogiatros Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Για μένα ότι γράφει activision - blizzard είναι extra τοξικό και πρέπει να επισημαινεται . (σα τα τσιγάρα )
Edel Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Καλά τα λέει. Δε πρόκεται να ικανοποιηθούν ποτέ όλοι. Νόμος. Απλά από τη μεριά τους μπορούν να πειραματιστούν καλύτερα και να βελτιώσουν το match making. Το χω ξαναγράψει, το μόνο που προσάπτω σε αυτό το παίγνιο είναι το ότι οι αλγόριθμοί τους είναι γτπ. Θεωρώ απαράδεκτο να παίζεις, σε όποιο elo, και να βάζει στη μια ομάδα 3 σαπορτς μείν ας πούμε. Ειδικά κάποτε με τη Μέρσι ήταν ανέκδοτο. 2
aris1986 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Τιμωρειστε τους οπως εδω, βεβαια αυτο βγηκε τωρα αλλα ας παρουμε και μια ιδεα!
Sanjuro Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) @panagiotis54 Δεν είναι κακή ιδέα, εγώ θα έπαιρνα και τα last hits και θα τα έβαζα στην θέση των elims και τα elims θα τα πήγαινα κάπου αλλού. Επίσης ένα last hit / death ratio δεν θα ήταν κακό. @aris1986 Κράτα σε παρακαλώ το official anti-sjw thread μακριά απ'αυτό το thread. Τζεφ Καπλαν στον Emongg... Το τελευταίο social feature που δεν πήραμε το καλοκαίρι έπεσε πάνω σε τεχνικά προβλήματα και θα αργήσει. Θα μπορούσαν κατά κάποιο τρόπο να λυθούν τα περισσότερα προβλήματα απλά επιβάλλοντας σε όλους να παίξουν σε 6-man ομάδα στο competitive, αλλά υπάρχουν πολλοί που δεν θα ήθελαν κάτι τέτοιο. Βλέπουν τι συμβαίνει σε άλλα παιχνίδια, όχι μόνο της Blizzard, για να δουν ποιες οι επιλογές τους για το Overwatch. Αν βάζαμε solo-queue ρισκάρουμε να σκοτώσουμε όλες τις ομάδες. Η ιδέα του να κάνουν role-queue όπου ο καθένας έχει διαφορετικό SR αναλόγως με το role που θα παίξει του φαίνεται πολύ καλή για διάφορους λόγους. Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου 2019 από Sanjuro
panagiotis54 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 γενικα τα gold metals ειναι ***..... κοινως λιγο ακομα τιποτα πανω στο μπολικο τιποτα που εχουμε παρει εως τωρα 2
Sanjuro Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Πρόσφατος Seagull λέει αυτά που έγραφα εγώ εδώ πριν μερικούς μήνες, δηλαδή πως η Blizzard αντί για να ξεμπλέξει το κουβάρι της dive διάλεξε να το μπλέξει ακόμα περισσότερο ως "λύση"...
KilliK Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) δεν το ελεγες μονο εσυ, ολοι το γραφαμε οτι το hypermobility ειναι η καταρα του παιχνιδιου, και αντι να το νερφαρουν, πανε και βγαζουν την Brigitte για να κανει counter την Tracer/Genji. Tωρα πηγανε και νερφαρανε ολα τα τανκς και την Brigitte για να σκοτωσουν το GOATS, βαλανε και την Ashe, και θα καταληξουμε να εχουμε ενα ατελειωτο snipefest/dive meta απο δω και περα. το καταλαβαινω βεβαια, η Tracer ειναι η μασκοτ του OW/OWL και μαζι με τον Genji ειναι τα πιο δυνατα dps που προσφερουν το πιο cool θεαμα. Γιαυτο και δεν τους εχουν αγγιξει σχεδον ποτε. και εφοσων δεν τους αγγιζουν, οριστε το αποτελεσμα. Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου 2019 από KilliK
Tetrabitos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Τι κάνουμε για την Άννα; bastet? Που μπαίνουμε; Τώρα άνοιξα overwatch. Μετά από μήνα και βάλε
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Moderators Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Καιρό είχα να δω τέτοιο: 1
KilliK Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Edel είπε Καλά τα λέει. Δε πρόκεται να ικανοποιηθούν ποτέ όλοι. Νόμος. Απλά από τη μεριά τους μπορούν να πειραματιστούν καλύτερα και να βελτιώσουν το match making. Το χω ξαναγράψει, το μόνο που προσάπτω σε αυτό το παίγνιο είναι το ότι οι αλγόριθμοί τους είναι γτπ. Θεωρώ απαράδεκτο να παίζεις, σε όποιο elo, και να βάζει στη μια ομάδα 3 σαπορτς μείν ας πούμε. Ειδικά κάποτε με τη Μέρσι ήταν ανέκδοτο. βλακειες λεει. δεν εχει να κανει με το τι θελει ο κοσμος, αλλα οτι το balancing τους ακολουθει την στανταρ Blizzard λογικη: ποναει κεφαλι, βαρα το με βαριοπουλα να περασει. δεν θα ειχαμε GOATS, αν ειχανε νερφαρει το dive meta, αντι να κανουν counter εναν σπασμενο ηρωα με εναν αλλο σπασμενο. και τωρα τι κανανε; νερφαρανε ολα τα τανκς για να σκοτωσουν το GOATS. θα φταινε τωρα τα τανκς που θα παραπονιουνται οτι πεφτουν βορα των dps? μονοι τους δημιουργουν το προβλημα και δικαιως ο κοσμος γκρινιαζει. εντωμεταξυ, μαλλον ξεχασε τις δηλωσεις του οταν πρωτοβγηκε το παιχνιδι οτι το in-match hero switch και η ποικιλια abilities/ultimates προιδεαζουν για απειρες στρατηγικες. yeah right. ηδη φαγαμε 3 χρονια με mirror matches, ας φαμε και τα επομενα 3 το ιδιο. δεν πειραζει, ο κοσμος γιαυτο παραταει το παιχνιδι, επειδη "δεν ξερει τι θελει" 3 λεπτά πριν, Tetrabitos είπε Τι κάνουμε για την Άννα; bastet? Που μπαίνουμε; Τώρα άνοιξα overwatch. Μετά από μήνα και βάλε κανε τα 9 dailies για τα 3 loot boxes στο arcade στα δινει αυτοματα. Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου 2019 από KilliK 1
Sanjuro Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) ^Δύο φαινομενικά άκρως αντίθετα πράγματα μπορεί να ισχύουν ταυτόχρονα. Μπορεί και να έχει δίκιο ο Τζεφ όταν λέει πως δεν γίνεται να ικανοποιηθούν όλοι και υπονοεί πως πάντα θα υπάρχει κάποιο meta που κάποιοι θα μισούν για κάποιους λόγους και οι περισσότεροι θα βαρεθούν αφού περάσει ένα χρονικό διάστημα ....και να έχεις δίκιο και εσύ όταν λες πως η dive meta θα μπορούσε να απομακρυνθεί με κάποιο άλλο καλύτερο τρόπο που δεν θα μας οδηγούσε στην εκνευριστική cc meta αρχικά και αργότερα στο goats meta. Όπως και να'χει, η meta πρέπει να αλλάζει συχνά για να μην βαρεθούμε σε ένα τέτοιου είδους παιχνίδι. Το θέμα είναι να είναι όσο λιγότερο τοξικό γίνεται το συγκεκριμένο meta που θα βγει στην επιφάνεια. Το goats meta ουσιαστικά εξαφάνιζε το skill και ανάγκαζε τους dps players (δηλαδή την πλειοψηφία) να παίζουν ήρωες που δεν ήθελαν να παίξουν. Στα θετικά είναι πως το σκότωσαν σχετικά γρήγορα το meta αυτό, δεν τους πήρε 10 χρόνια όπως το τρομαχτικό δίδυμο της σπασμένης mercy και της υπερ-νερφαρισμένης ana. Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου 2019 από Sanjuro
KilliK Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 προφανως και το μετα πρεπει να αλλαζει για να διατηρειται το ενδιαφερον, αλλα το πιο σημαντικο ειναι η τελικη εμπειρια του παιχνιδιου να ειναι ευχαριστη. και σπασμενοι ηρωες οπως οι Mercy και Brigitte που τους πηρε μηνες για να τους εξισορροπησουν, μονο καλο δεν κανανε για την εμπειρια. Καπου διαβασα οτι ο κοσμος αρχισε να φευγει απο το παιχνιδι, oταν βγηκε η reworked Mercy. δεν ειναι τυχαιο αυτο. αυτο ειναι που δεν καταλαβαινει ο Jeff, οτι ο τροπος που χειριζονται το balancing του παιχνιδιου και εκβιαζουν την αλλαγη του μετα, ειναι απλα τραγικος. και αυτο το χαλι συνεβαινε απο εποχης WOW (παθων Warlock). Οσο αφορα οτι το σκοτωσανε γρηγορα, μαλλον εχει να κανει με το ξεκινημα του OWL. προφανως θελουν το focus του show να ειναι τα dps τους και οχι τα support. μενει να δουμε ομως πως θα εξελιχθει το επομενο μετα, τι επιπτωσεις θα εχει για την εμπειρια του παιχνιδιου και πως θα αντιδρασει σε αυτο η Blizzard.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα