Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν εδώ υπάρχει το εξής παράδοξο. Αν παίζανε όλοι οι παίχτες μαζί, σε μια κοινή δεξαμενή εκεί θα υπήρχε το απόλυτο χάος. Σκέψου να παίζεις εσύ, εγώ, ο τελευταίος brownse, με τον dafran και τον κάθε dafran. Εκεί δε θα απολάμβανες στο δεκαπλάσιο το παιχνίδι. Θα σιχτιριζες κάθε 10 βήματα. Τώρα τουλάχιστον παίζεις με παίχτες που είναι στα κυβικά σου. Θεωρητικά τουλάχιστον. 

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Tα πιο χαλαρα, cool και αστεια παιχνιδια τα εκανα στο silver-low gold. Δεν υπαρχει γκρινια, ξερουν πολυ καλα οτι δεν το εχουν -και το ακουσα ουκ ολιγες φορες-
αλλα το πιο σημαντικο: ζητανε 2-2-2. Mονο εκει rageαρουν λιγο, αν δεν εχουμε 2-2-2.
Στο Diamond ειναι πιο συχνο το φαινομενο του 4 dps παρα στο silver. 😂
 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Edel είπε

Λοιπόν εδώ υπάρχει το εξής παράδοξο. Αν παίζανε όλοι οι παίχτες μαζί, σε μια κοινή δεξαμενή εκεί θα υπήρχε το απόλυτο χάος. Σκέψου να παίζεις εσύ, εγώ, ο τελευταίος brownse, με τον dafran και τον κάθε dafran. Εκεί δε θα απολάμβανες στο δεκαπλάσιο το παιχνίδι. Θα σιχτιριζες κάθε 10 βήματα. Τώρα τουλάχιστον παίζεις με παίχτες που είναι στα κυβικά σου. Θεωρητικά τουλάχιστον. 

you keep missing the point. δεν εχω θεμα με το ladder αλλα με τον core σχεδιασμο του παιχνιδιου, το οποιο αρχικα σχεδιαστηκε για τον casual, στην πορεια μεταλλαχθηκε σε esports/comp,  με την  ομαδικοτητα να υποσκιαζει την ατομικη ικανοτητα. το γεγονος οτι πρεπει να φτασω σε επιπεδα dafran για να το απολαυσω ειναι  το προβλημα.

Δημοσ.

Ο σχεδιασμος του παιχνιδιου ειναι μια χαρα.

Η κλαψα και ο ελιτισμος που εχει ο καθενας για τον εαυτο του καθε φορα σε καθε esport παιχνιδι ειδικα τετοιου τυπου(οπως και στα moba παιχνιδια)οτι ολοι αξιζουν για Diamond/Master και πανω ειναι που γινεται οτι γινεται.

Επισης το παιχνιδι ειναι 6 v 6,οποιος θελει να αναδειξει τις ατομικες του δυνατοτητες ας παει να παιξει κανενα Fighting παιχνιδι,κανενα card game ή κανενα strategy.Αλλα τα περισσοτερα απο αυτα ολως τυχαιως εχουν πολυ μικροτερο κοινο(ακομα και στο Hearthstone ειναι πεσμενα τα πραγματα).

Η βασικα ας παει να παιξει Fortnite/Pubg(χωρις ομαδα).

Αλλα και στα Fighting παιχνιδια που παιζεις SOlo,ολως τυχαιως την εχουν κανει οι περισσοτεροι επειδη δεν την παλευουν στο Ladder.Ειναι δυσκολα λενε :)

Street Fighter V(απο τα μεγαλυτερα esports fighting παιχνιδια),πανω απο 1 μυριο πωλησεις αυτη την στιγμη In game ειναι μολις 2500 ατομα(αντε μερικοι ακομα και απο κονσολα).

Το εχουμε πει απειρες φορες οτι η Online κοινοτητα(που στην πλειοψηφια τους οι περισσοτεροι ειναι casuals που νομιζουν οτι ειναι για Master)το μονο που κανει ειναι να μετακινειται καθε φορα στο πιο δημοφιλες παιχνιδι.

Το 2016 ηταν το overwatch,το 2017 το pubg,το 2018 το Fortnite και για κατι φεγγαρια και το Call of duty(BR ολως τυχαιως).

Το κακο που εχει το Overwatch ειναι το ιδιο κακο που εχει γενικα σε ολα της τα παιχνιδια η Blizzard τα τελευταια χρονια(δεν ειναι δηλαδη καινουργια κατασταση).Ειναι ισως η πιο αργη στο να αλλαζει πραγματα. 

Δειτε πχ ποσος καιρος περασε για να φυγει η Symmetra απο support.

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, aris1986 είπε

Τουλάχιστον να πλερωσουμε να μας πάει diamond κάποιος ώστε να το ευχαριστηθούμε μετά...! 😁

Είχα δει έναν Έλληνα streamer πριν από ~1 χρόνο που το έκανε στην αρχή τζάμπα και μετά για subs, και τον ρώτησα (όταν το έκανε τζάμπα) "Τι τα κάνεις αυτά;; Αυτοί θα πέσουν πάλι σιλβερ και γκολντ στο πι και φι, και θα κάνουν και throw 30-50 παιχνίδια μέχρι να φτάσουν εκεί" ...και μου απάντησε γελώντας: "Δεν το ξέρω νομίζεις;; Τους βλέπω πως πέφτουν κάθε φορά, τους έχω στο friend list.".

 

2 ώρες πριν, KilliK είπε

you keep missing the point. δεν εχω θεμα με το ladder αλλα με τον core σχεδιασμο του παιχνιδιου, το οποιο αρχικα σχεδιαστηκε για τον casual, στην πορεια μεταλλαχθηκε σε esports/comp,  με την  ομαδικοτητα να υποσκιαζει την ατομικη ικανοτητα. το γεγονος οτι πρεπει να φτασω σε επιπεδα dafran για να το απολαυσω ειναι  το προβλημα.

Στο παιχνίδι πάντα η ομαδικότητα υποσκίαζε την ατομική ικανότητα, αυτός είναι ο τρόπος της Blizzard. Η μόνη διαφορά είναι πως τους πρώτους μήνες οι hitscan ήταν πιο δυνατοί, οπότε το ατομικό aim skill κλπ μέτραγε λίγο παραπάνω ...τα περί αρχικών σχεδιασμών κλπ δεν ξέρω από που τα βγάζεις εσύ. Βέβαια μάλλον γι'αυτό τον λόγο βγήκε η Ashe, και μια χαρά έχει καταφέρει να επαναφέρει το aim skill στο προσκήνιο ως ένα σημείο.

Tο μεγαλύτερο πρόβλημα του παιχνιδιού, όπως έχω γράψει ξανά και ξανά, είναι η αυξημένη τυχαιότητα. Ότι υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να κάνουν ένα παιχνίδι Overwatch να μην είναι ίσο δηλαδή να μην είναι competitive, μάλλον περισσότεροι απ'οτι υπάρχουν σε άλλα competitive παιχνίδια.

Επεξ/σία από Sanjuro
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Στο παιχνίδι πάντα η ομαδικότητα υποσκίαζε την ατομική ικανότητα, αυτός είναι ο τρόπος της Blizzard. 

γιαυτο και εχουν πατωσει ολα τα esports της.

Αναφορά σε κείμενο

τα περί αρχικών σχεδιασμών κλπ δεν ξέρω από που τα βγάζεις εσύ.

δεν δινει kill/death ratio στα ματς. ενα απλο παραδειγμα.

Αναφορά σε κείμενο

Tο μεγαλύτερο πρόβλημα του παιχνιδιού, όπως έχω γράψει ξανά και ξανά, είναι η αυξημένη τυχαιότητα. Ότι υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να κάνουν ένα παιχνίδι Overwatch να μην είναι ίσο δηλαδή να μην είναι competitive, μάλλον περισσότεροι απ'οτι υπάρχουν σε άλλα competitive παιχνίδια.

τι παραγοντες δηλαδη;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, KilliK είπε

γιαυτο και εχουν πατωσει ολα τα esports της.

Το OWL δεν τα πάει και τόσο άσχημα, αλλά σίγουρα θα μπορούσε να τα πηγαίνει πολύ καλύτερα. Όμως το γεγονός πως δεν τα πάει και τόσο καλά όσο θα μπορούσε δεν έχει καμία σχέση με αυτό που συζητάμε περί ομαδικότητας και ατομικότητας. Το Overwatch έχει άλλα θέματα εκ φύσεως π.χ. γίνονται υπερβολικά πολλά στην οθόνη για να το παρακολουθήσει κανείς εύκολα, δεν είναι εμφανές για έναν άσχετο με το παιχνίδι τι συμβαίνει (όπως π.χ. είναι στην περίπτωση του cs που είναι κάτι τύποι με κάτι πιστόλια που σκοτώνουν κάτι άλλους τύπους με πιστόλια) κλπ κλπ.

 

42 λεπτά πριν, KilliK είπε

δεν δινει kill/death ratio στα ματς. ενα απλο παραδειγμα.

Σφάλμα δικό μου λάθος κατάλαβα. Βέβαια το παιχνίδι δεν μεταλλάχθηκε, το παιχνίδι πάντα ήταν live game με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και το competitive δεν άργησε πολύ να μπει. "easy to learn, hard to master" δεν λέει η Blizzard;; Αυτό πάνω-κάτω είναι το παιχνίδι, ένα διαφορετικό παράδειγμα είναι π.χ. το Rainbow six:siege που για τον πρώτο αρκετό καιρό νιώθεις λες και είσαι ο χειρότερος νουμπας του κόσμου.

 

42 λεπτά πριν, KilliK είπε

τι παραγοντες δηλαδη;

Δες εδώ μερικούς. Μάλιστα είχες απαντήσει ακριβώς από κάτω. :/

Επεξ/σία από Sanjuro
Δημοσ.

Αυριο τελειωνει και η season στο ranked(για οσους δεν εκαναν τα placements)και δωρο 5κουτια σε οσους μπουν λογω γιορτων.

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Το OWL δεν τα πάει και τόσο άσχημα, αλλά σίγουρα θα μπορούσε να τα πηγαίνει πολύ καλύτερα. Όμως το γεγονός πως δεν τα πάει και τόσο καλά όσο θα μπορούσε δεν έχει καμία σχέση με αυτό που συζητάμε περί ομαδικότητας και ατομικότητας. Το Overwatch έχει άλλα θέματα εκ φύσεως π.χ. γίνονται υπερβολικά πολλά στην οθόνη για να το παρακολουθήσει κανείς εύκολα, δεν είναι εμφανές για έναν άσχετο με το παιχνίδι τι συμβαίνει (όπως π.χ. είναι στην περίπτωση του cs που είναι κάτι τύποι με κάτι πιστόλια που σκοτώνουν κάτι άλλους τύπους με πιστόλια) κλπ κλπ.

αυτο που περιγραφεις εξηγει γιατι το ΟWL αδυνατει να ελκυσει κοινο που δεν γνωριζει το παιχνιδι. οχι γιατι χανει ενεργους παικτες. και αν ενας παικτης παιζει πλεον Fortinite αντι ΟW, προφανως και θα προτιμιησει να παρακολουθησει το Fortinite Leauge παρα το OWL. δεν ειναι δυσκολο να το κατανοησει κανεις αυτο.

 

Αναφορά σε κείμενο

Σφάλμα δικό μου λάθος κατάλαβα. Βέβαια το παιχνίδι δεν μεταλλάχθηκε, το παιχνίδι πάντα ήταν live game με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και το competitive δεν άργησε πολύ να μπει. "easy to learn, hard to master" δεν λέει η Blizzard;; Αυτό πάνω-κάτω είναι το παιχνίδι, ένα διαφορετικό παράδειγμα είναι π.χ. το Rainbow six:siege που για τον πρώτο αρκετό καιρό νιώθεις λες και είσαι ο χειρότερος νουμπας του κόσμου.

πηγαινε διαβασε τις παλιες συνεντευξεις του Καπλαν πριν βγει το παιχνιδι. ως brawl με τους παικτες να κανουν επικα πραματα το χε περιγραψει. και ετσι παιζοταν στην αρχη,  ριχναμε ασταματητα  ultimates, τα hitbox ηταν στον θεο, αβερτα τα kills και γενικα γινοταν ενας χαμος. Το διασκεδαζες τοτε και ας εχανες.  Μετα αρχισανε να το μαζευουν απο παντου  στο ονομα του balancing και η ταυτοτητα του να αλλαζει σε ενα υβριδιο casual/competitive που μονο ζημια εχει προκαλεσει στο παιχνιδι.

 

Αναφορά σε κείμενο

Δες εδώ μερικούς. Μάλιστα είχες απαντήσει ακριβώς από κάτω. 😕

α ναι, αναφερεσαι στο πως θα σου κατσουν οι ομαδες. οκ συμφωνω. αλλα εφοσων διαφημιζεις το παιχνιδι ως ενα καθαρα team-based competitive game, οπως σωστα λες και εσυ, σπρωξε την ομαδικοτητα και την συνεργασια. ωστε να χανω επειδη η αντιπαλη ομαδα ηταν καλυτερη, και οχι επειδη η δικια μου ηταν ανυπαρκτη.  απο την στιγμη oμως που δεν το κανεις αυτο, αναποφευκτα θα χασεις εμενα ως παικτη, διοτι οπως ειπα και πιο πανω, δεν θα κατσω να βασιστω στον RNG θεο για να να ανεβω, ωστε να αρχισω να εχω fun με το παιχνιδι. δεν το κανω αυτο, οπως και πολλοι αλλοι. και ειναι αυτοι που παρατανε το παιχνιδι στο τελος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...