Fulgore Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Η Blizzard εχει διαφορα projects να κοιταξει περαν του overwatch,δεν ειναι οπως η Activision που εχει τα call of duty ή η ΕΑ με τα battlefield. Αν μιλαμε για χαμενο κοσμο του overwatch,τι να πει δηλαδη και το Pubg που εχει πλεον φτασει στο 1/4 και χαμηλοτερα απο οσο κοσμο ειχε πιο παλια. https://steamdb.info/app/578080/graphs/ Και το Pubg ειναι και πιο καινουργιο παιχνιδι απο το Overwatch. Και απο την στιγμη που δεν ειναι και mmo με συνδρομη,δεν τους πολυ πειραζει γιαυτο και ειναι πιο χαλαροι με το OW.
KilliK Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) ποια διαφορα projects? το τελευταιο της παιχνιδι βγηκε πριν τρια χρονια. στο ιδιο διαστημα η Activision εχει βγαλει τουλαχιστον 12 τιτλους. η καθυστερηση αυτη σε νεες κυκλοφοριες ειναι ενας ακομης λογος που η μαμα εταιρεια ειναι δυσαρεστημενη με την Blizzard. κατι λογικο αλλωστε, οταν πχ ενα brand oπως το OW εχει σταθερα μειωμενο revenue χωρις την αμεση προοπτικη για πραγματικα καινουργιο περιεχομενο που θα τονωσει το ενδιαφερον του κοινου και θα φερει νεα εσοδα, μονο χαλαροι δεν θα πρεπε ναναι τα αφεντικα της θυγατερας. και το τοπικ μας ειναι το OW, οχι το PUBG. Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2018 από KilliK 2
Fulgore Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Το topic μας ειναι το Overwatch και για αυτο μιλαμε. Το pubg αναφερθηκε(οπως και το Fortnite)γιατι ειναι απο τα σημαντικοτερα παιχνιδια που πηραν κοσμο απο το Overwatch. Το ενδιαφερον του κοινου για να τονωθει σε τετοιες περιπτωσεις θελει κυριολεκτικα ριζικες αλλαγες,πολυ περισσοτερες απο ενα νεο event. Γιατι ο στοχος δεν ειναι να επιστρεψει ο κοσμος,αλλα και να μεινει. Και για να μεινει ο κοσμος πρεπει να αντιμετωπιζεις τετοια παιχνιδια οπως γινεται στα moba με συχνες αλλαγες και προσθηκη περιεχομενου. Δυστηχως η Blizzard ετσι λειτουργει εδω και χρονια και στα υπολοιπα παιχνιδια της,και αυτο μεταφερεται και στο OW. Καλως ή κακως πλεον το Overwatch δεν πουλαει οπως πουλαγε πιο παλια. Πιο πολυ υπαρχει για να βγαζουν νεα κουκλακια και merchandise για αγορα,παρα γιατι περιμενει τις μεγαλες πωλησεις/εσοδα απο αυτο.
sistah Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Μια μικρη διορθωση: η Activision ειναι publisher ενω η Blizzard ειναι game developing studio και publisher οποτε δεν λεει κατι οτι η Activision εβγαλε 12 games, αν θελει μπορει να βγαλει και 50 μιας και συνεργαζεται με παρα πολλα studios.
KilliK Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, Fulgore είπε Το topic μας ειναι το Overwatch και για αυτο μιλαμε. Το pubg αναφερθηκε(οπως και το Fortnite)γιατι ειναι απο τα σημαντικοτερα παιχνιδια που πηραν κοσμο απο το Overwatch. Το ενδιαφερον του κοινου για να τονωθει σε τετοιες περιπτωσεις θελει κυριολεκτικα ριζικες αλλαγες,πολυ περισσοτερες απο ενα νεο event. Γιατι ο στοχος δεν ειναι να επιστρεψει ο κοσμος,αλλα και να μεινει. Και για να μεινει ο κοσμος πρεπει να αντιμετωπιζεις τετοια παιχνιδια οπως γινεται στα moba με συχνες αλλαγες και προσθηκη περιεχομενου. Δυστηχως η Blizzard ετσι λειτουργει εδω και χρονια και στα υπολοιπα παιχνιδια της,και αυτο μεταφερεται και στο OW. Καλως ή κακως πλεον το Overwatch δεν πουλαει οπως πουλαγε πιο παλια. Πιο πολυ υπαρχει για να βγαζουν νεα κουκλακια και merchandise για αγορα,παρα γιατι περιμενει τις μεγαλες πωλησεις/εσοδα απο αυτο. δεν το ανεφερες το PUBG ως λογο για το υπο εξαφανιση playerbase του OW, αλλα ως παραδειγμα οτι ειναι φυσιολογικο και αναμενομενο να χανει την δημοτικοτητα του ενας ΑΑΑ τιτλος τοσο γρηγορα. μονο που το PUBG ειχε αυτη την καταληξη, επειδη αφεθηκε στην μοιρα του απο τους developers του. κατι παρομοιο συμβαινει και με το OW, σε λιγοτερο βαθμο βεβαια. αυτο εξηγω εδω, και αυτο ειναι που ενοχλει την μαμα Activision. και δεν το λεω καν εγω αυτο, το λενε ατομα που δουλευουν στην εταιρεια. και επειδη πολυ σωστα λες οτι λειτουργει η Blizzard με αυτον τον τροπο εδω και χρονια, ερχεται τωρα η Activision να αλλαξει αυτη την νοοτροπια. και ειναι σχεδον σιγουρο οτι ενας λογος που κατεβηκε απο CEO o Μοnheim ειναι αυτος. τωρα αν αυτο ειναι καλο η κακο για το OW και τα υπολοιπα παιχνιδια της Blizzard, θα δειξει στο μελλον.
Vasivouzoukos Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Σε 5-6 χρόνια θα έχουν πεθάνει όλα τα games και θα παίζουμε όλοι fortnite 🙂
Fulgore Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Best esports game of the year το Overwatch απο τα game awards. Μπορει να εχει φαει αρκετο κραξιμο,αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν θυμαμαι ποσα χρονια εχουν περασει απο τοτε που η Blizzard ειχε παιχνιδι να κερδιζει συνεχομενα τοσα βραβεια.
Silverage Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Φυσικά πάλι το ίδιο ξαναζεσταμένο φαγητό σε αυτό το event. Ήθελα να ήξερα αν ασχολούνται με τίποτα ή απλά το έχουν βάλει στον αυτόματο και απλά κοιτάνε πόσο θα αντέξει όπως κάνουν π.χ. με το diablo. Εγώ πάντως έχω σταματήσει να παίζω γιατί βαρέθηκα. Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2018 από Silverage 2
Sethiros Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Για casual qp και διάφορα modes μια χαρά είναι. Το παιχνίδι δεν πέθανε επειδή δεν έχει νέο περιεχόμενο αλλά επειδή το γεγονός ότι εξαρτάσαι από τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας το κάνει σχεδόν unplayable στο competitive αν δεν είσαι με δικούς σου που έχουν μια άλφα ικανότητα. Εγώ πάνω από diamond δεν μπορώ να πάω μόνος μου, οπότε έμεινα εκεί και το εγκατέλειψα. Συνεχίζω όμως να παίζω κατά περιόδους για αρκετές ώρες mainάροντας διαφορετικό char κάθε φορά.
aris1986 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Εγώ το έχω παρατήσει πάντως. Βαρετό. Μόνο battlefield για μάχες fps....!
basilis_k6 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2018 Το ow ειναι απίστευτα καλό παιχνιδι με πολύ κακο policy και ανυπαρκτο συστημα ομαδων. Η λογική του έπρεπε νωρις νωρις να φύγει απο το casual και να πάει στο esports αλλα κάπου το χάσανε άσχημα. Το παιχνιδι ειναι φτιαγμένο για να δοκιμάζεις τις ικανοτητες σου σε όλα τα επίπεδα με απώτερο σκοπο να φτάσεις σε ενα ρανκ π.χ απο plat και πανω που θα έχει ενδιαφέρον ενα 6v6 με ομαδες. Όλα αυτα ομως έμειναν στη φαντασια μιας και το παιχνιδι δεν σου δινει κανένα κίνητρο να γινεις καλύτερος και τα 6v6 μέσω in game tournaments δεν ήρθαν ποτε. Ακόμα δεν καταλάβαμε τι κάνουν τα endorcements. Για να παιρνεις ενα κουτακι καθε κυριακη? αυτο ήταν ολο? ενας άλλος λογος που έχασε και θα χάσει κοσμο έιναι το balance. Το mercy meta πονεσε πολύ το παιχνιδι και τους παιχτες... μετα ήρθε η brig και το αποτελείωσε. Πρέπει να ξαναχτίσουν την εμπιστοσύνη με τους παιχτες που θέλουν κατι παραπάνω απο πιου πιου και battle royale. Δυστυχως αντι να δίωξουν αυτους τους χ παιχτες που καταστρέφουν το game καθημερινα, άφησαν 10χ παιχτες να φύγουν απογοητευμένοι. 1
Sanjuro Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) ^Τα endorcements ήταν εκεί για να παρακινήσουν τους παίκτες να είναι πιο ευγενικοί. Για μια περίοδο έπιασε αυτό σίγουρα. Θυμάμαι τον πρώτο 1 1/2 μήνα ήταν αισθητή η διαφορά προς το καλύτερο. Τώρα πλέον όμως βλέπω αρκετούς throwers, leavers κλπ πάλι, όμως ο λόγος γι'αυτό το γεγονός υποψιάζομαι πως είναι όχι επειδή απέτυχε το endorsement system αλλά κυρίως επειδή δεν τους νοιάζει αν χάσουν 50 sr ή αν γίνουν ban κλπ γιατί δεν τους ενδιαφέρει και τόσο το παιχνίδι το ίδιο. Επίσης επειδή δεν τους νοιάζει το παιχνίδι το ίδιο δεν παίζουν και τόσο πολύ που σημαίνει πως δεν παίζουν και τόσο καλά, πράγμα που δύσκολο να το καταλάβουν και πιθανότερο να νομίζουν πως επειδή έχουν gold damage ως moira σημαίνει πως τα dps δεν κάνουν τίποτα όχι πως οι ίδιοι έχουν ξεχάσει τι σημαίνει heal. Κατά την γνώμη μου θα ήταν πολύ πιο αποτελεσματικό το endorsement system αν έδινε κάποια ειδικά rewards και όχι απλά loot boxes, loot boxes εγώ π.χ. να τα βράσω που έχω δεκάδες χιλιάδες credits στην άκρη. Βέβαια επειδή ελπίζω να πιάσει το σύστημα και θέλω να μοιράζω θετική ενέργεια σχεδόν πάντα κάνω endorse 3 άτομα, και αν το team μου ήταν για τα μπάζα κάνω αντίπαλους. Επεξ/σία 9 Δεκεμβρίου 2018 από Sanjuro
panagiotis54 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2018 ναι και μετα βλεπουμε ατομα με lvl 4 endorsment και δεν εχουν καν μικροφωνο....
Sanjuro Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2018 Αναφορά σε κείμενο hey… sorry! we don’t like being silent… that’s not our intention. we’ve been trying to show up more on various streams (we have our creator’s residency now here at Blizzard where streamers hang out with us) plus we did a bunch of streams at Blizzcon. maybe you missed those? we’re also in a bit of a “head’s down” mode trying to get a lot of work done. we also had a few people traveling over the thanksgiving holiday (we’re based in the US) and took advantage of the slow week to allow developers to work on whatever they wanted. the end result was pretty cool. we explored new game modes, new features and new engine tech. it was all really rough but some of the prototypes will actually turn into features someday. i guess, mostly, we don’t have a big newsworthy thing to announce or talk about right now so we’re more focused on “getting stuff done” rather than anything else. roughly, this is a sample of some of what we’re working on: Top secret stuff i’m not allowed to talk about Hero balance (i actually think we’re in a better spot than these forums will have you believe) Quality of life features (UI updates etc) New hero prototyping and development New game mode prototyping (don’t expect to see these soon) Feature development Ongoing event support (skins etc.) More top secret stuff i’m not allowed to talk about Top secret stuff i’m not supposed to talk about Jeff Kaplan
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα