Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, panagiotis54 είπε

τι ειναι αυτο?

οσο περισσοτερο νικας, τοσο αυξανει η πιθανοτητα να σε βαλει το MM με χειροτερους παικτες. γιαυτο και εχεις φαινομενα, οπως το παραπανω που περιγραφει ο Edel, να υπαρχει μεγαλο skill gap αναμεσα στους παικτες της καθε ομαδας ενω το μεσο SR και στις δυο ομαδες να ειναι ιδιο. διοτι αυτος που εχει περισσοτερες ηττες, θα εχει και το χαμηλοτερο skill rate.

Επεξ/σία από KilliK
  • Confused 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Silverage είπε

Περάσανε πόσα χρόνια για να βάλουνε στο battlenet το appear offline. Να μην θέλουν τα διπλάσια για τα guilds;

Μπορεί το appear offline να μην το έβαζαν τόσο καιρό όχι γιατί τους ήταν δύσκολο ή είχαν άλλες προτεραιότητες αλλά γιατί κατά κάποιο τρόπο εμποδίζει την δικτύωση των παικτών τους, και ένας απ'τους κύριους λόγους που κάποιοι προτιμούν το battlenet είναι επειδή έχουν όλους τους φίλους τους εκεί.

Όσων αφορά τα guilds εμένα μου έκανε εντύπωση πως στη συνέντευξη ο Τζεφ φάνηκε να το έχει συζητήσει πολύ το θέμα με το team του, και να έχει συγκεκριμένο σχέδιο στο μυαλό του γι'αυτό. Απλά επίσης φάνηκε πως είναι στα μακρινά σχέδια, μετά το role-queue, δηλαδή όχι αύριο αλλά σε 1 1/2 - 2 χρόνια.

1 λεπτό πριν, KilliK είπε

οσο περισσοτερο νικας, τοσο αυξανει η πιθανοτητας να σε βαλει το MM με χειροτερους παικτες. γιαυτο και εχεις φαινομενα, οπως το παραπανω που περιγραφει ο Edel, να υπαρχει μεγαλο skill gap αναμεσα στους παικτες της καθε ομαδας ενω το μεσο SR και στις δυο ομαδες να ειναι ιδιο. 

Το μεγάλο φαινομενικά skill gap ανάμεσα στους παίκτες της κάθε ομάδας μπορεί να συμβαίνει για χίλιους διαφορετικούς λόγους και έχει να κάνει με την τυχαιότητα του matchmaking. Μπορεί ένας να κάνει throw στην μια ομάδα, μπορεί μια ομάδα να έχει 4 mercy mains και η άλλη 2 tank /2 dps /2 healers, μπορεί ένας να είναι ημι-afk επειδή τον κράζει η μάνα του ενώ παίζει, μπορεί να είναι booster κάποιος, μπορεί να είναι boosted κάποιος, μπορεί κάποιου να του την βάρεσε να παίξει dps ενώ είναι mercy main κλπ κλπ κλπ. Δεν βλέπω κανένα λόγο να πιστέψουμε τον μύθο που περιγράφεις.

Δημοσ.

σιγα την τυχαιοτητα. αν το ΜΜ γινοταν με βαση το skill rate, δεν θα υπηρχαν αυτες οι χαοτικες διαφορες στο skill level των παικτων, διοτι ειναι πολυ ευκολο για τον αλγοριθμο να κραταει τις τιμες σε συγκεκριμενα ευρη και οι παρεκκλίσεις γυρω απο αυτα να ειναι μικρες. η μηπως δεν εβρισκε αλλους masters και ειπε να βαλει απο diamond? 

Δημοσ.

με τα clans δεν χρειαζόμαστε πλεον role que Και Lfg. Μπαινεις, βρισκεις την παρέα σου και ξέρουν όλοι τι παιζεις οποτε φτιάχνεις ενα 3-4-5-6stack και παιζεις.

Δημοσ.

^Μπορεί να χρειάζεται και role-queue ή LFG για αυτούς που δεν θέλουν να είναι σε clan/guild.

Η τυχαιότητα είναι δεδομένη, δεν καταλαβαίνω με τι λογική την αμφισβητείς Killik. Πολλά πράγματα μπορεί να είναι εύκολα αυτό δεν σημαίνει πως συμβαίνουν. Όσων αφορά το συγκεκριμένο παράδειγμα που αναφέρεις υπάρχει κάτι σαν mmr κάτω απ'το sr π.χ. οι pros που κράζουν επειδή βλέπουν diamonds στα match τους απλά τους βλέπουν είτε επειδή αυτοί έχουν mmr που είναι για master/gm (απλά έχουν πέσει λόγο inactivity) ή/και έπαιξαν πρώτοι πρώτοι αφού ανέβηκε ο server (π.χ. αμέσως μετά από patch) ή/και 5 η ώρα την νύχτα που δεν παίζει σχεδόν κανένας όπως έκαναν κάτι τύποι στην Βραζιλία μέχρι πρόσφατα. Πολύ σπάνια υπάρχει άλλος λόγος.

Δημοσ.

γιατι ενας ..αλγοριθμος κανει τις συνθεσεις των ομαδων; και θα ηταν αντιπαραγωγικο να χρησιμοποιει generate and test τεχνικες για να φτιαξει δυο ομαδες με το ιδιο μεσο SR;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, KilliK είπε

γιατι ενας ..αλγοριθμος κανει τις συνθεσεις των ομαδων; και θα ηταν αντιπαραγωγικο να χρησιμοποιει generate and test τεχνικες για να φτιαξει δυο ομαδες με το ιδιο μεσο SR;

Τι θέλεις να πεις εδώ;; Το μέσο SR που κολλάει;; Το πρόβλημα ΔΕΝ είναι πως ΔΕΝ βγάζει ομάδες με ίδιο πάνω-κάτω μέσο SR / MMR. Μια χαρά το καταφέρνει αυτό. Το πρόβλημα είναι η αναπόφευκτη ως ένα σημείο τυχαιότητα η οποία πρέπει όσο γίνεται να περιοριστεί, που παραμορφώνει το πόσο ίσες είναι οι ομάδες.

Επεξ/σία από Sanjuro
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Sanjuro είπε

Τι θέλεις να πεις εδώ;; Το μέσο SR που κολλάει;; Το πρόβλημα ΔΕΝ είναι πως ΔΕΝ βγάζει ομάδες με ίδιο πάνω-κάτω μέσο SR / MMR. Μια χαρά το καταφέρνει αυτό. Το πρόβλημα είναι η αναπόφευκτη ως ένα σημείο τυχαιότητα η οποία πρέπει όσο γίνεται να περιοριστεί, που παραμορφώνει το πόσο ίσες είναι οι ομάδες.

μα δεν ειπα πουθενα οτι το προβλημα ειναι στο μεσο SR των ομαδων. αλλα στο πως γινεται η κατανομη του SR μεσα στην ομαδα για να βγει ο τελικος μεσος ορος. εσυ λες οτι ειναι τυχαια. εγω σου λεω οτι δεν ειναι, οτι ο αλγοριθμος την κανει πρωτιστως με βαση το 50% winrate.

επειδη ανεφερες το παιχνιδι στις 5 η ωρα το πρωι. κυριως επαιζα τετοια ωρα. και επειδη ο κοσμος ηταν λιγοτερος, αρκετα παιχνιδια γινοντουσαν σχεδον παντα με την ιδια 11αδα. και προσεξα το εξης συχνο pattern: μετα απο 2-3 συνεχομενες νικες, το MM αλλαζε 1-2 παικτες μεταξυ των δυο ομαδων ακριβως πριν εμφανιστει το hero select menu. και αρκετες φορες επαιρνε τον αχρηστο παικτη απο την δικια τους ομαδα και τον εφερνε στην δικια μου οταν νικαγαμε, και το αντιστροφο οταν χαναμε. και αν παρα αυτες τις ανταλλαγες παικτων, το σερι νικων συνεχιζοταν για την μια ομαδα, ξαφνικα το συστημα θα τις διελυε και θα επαιζα με ολοκαινουργιες ομαδες.

αυτο που λενε να σταματας να παιζεις μετα απο σερι νικων, δεν ειναι τυχαιο. υπαρχει μια βαση σε αυτο. και υποψιν οτι ο Jeff εχει μιλησει στο παρελθον οτι επιθυμουν να υπαρχει 50% winrate στο παιχνιδι, γιατι δεν ειναι "fun" να χανει συνεχεια ο παικτης. απλως δεν εχει παραδεχτει οτι ειναι forced.

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ.

Aρα στην ομάδα μου πρέπει να έχω πάντα αλλους 5 γύρω στο 45% wr?
https://www.overbuff.com/players/pc/Suffocater-1934?mode=competitive
-μετα απο 3-4 σεζον είπα να το ξαναπιάσω λιγο πιο ζεστά.
Ομολογώ οτι απολαμβάνω τα games πάνω απο diamond,αρκετά.
ΚΑΙ απο αποπειρα για balanced ρόλους,και απο community.Πολύ χαβαλέ και τρολάρισμα(λεκτικο,οχι throw),ακόμα και σε game που χάνουμε.
Πραγματικα,οταν βγαινει γελιο,ΟΥΤΕ ΛΙΓΟ με νοιάζει αν θα χασουμε.
Μερικα game τελειώνουν και στεναχωριέμαι που θα "χασω" τετοιους χαβαλετζηδες teammates. (ναι,βαριεμαι να κανω requests :P )

  • Like 1
Δημοσ.

ποσο κουραστικη δουλεια μπορει να ειναι να πατησεις δεξι κλικ και μετα send frnd req?? τεσπα....

χθες επαιξα καμια 10αρια παιχνιδια....και νικησα τα 7 εχασα τα 3-4...και πραγματι ανεβηκα ενα 100αρι sr και ξαναπεσα ενα 100αρι sr....δηλ εκει που αρχιζεις να νικας ερχονται πιο δυνατοι αντιπαλοι και χανεις και πας μια η αλλη....στο τελος αισθανθηκα πως εχασα την μερα μου χωρις λογο...πηγα στο destiny...*** και αυτη...μουφα εντελως

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Aρα στην ομάδα μου πρέπει να έχω πάντα αλλους 5 γύρω στο 45% wr?

oχι γενικα, αλλα στα τελευταια παιχνιδια που παιξανε πριν ερθουν στην δικια σου ομαδα. αυτο δεν συμβαινει μονο στο OW, αλλα και στο HOTS απο οτι εχω διαβασει.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, panagiotis54 είπε

ποσο κουραστικη δουλεια μπορει να ειναι να πατησεις δεξι κλικ και μετα send frnd req?? τεσπα....

χθες επαιξα καμια 10αρια παιχνιδια....και νικησα τα 7 εχασα τα 3-4...και πραγματι ανεβηκα ενα 100αρι sr και ξαναπεσα ενα 100αρι sr....δηλ εκει που αρχιζεις να νικας ερχονται πιο δυνατοι αντιπαλοι και χανεις και πας μια η αλλη....στο τελος αισθανθηκα πως εχασα την μερα μου χωρις λογο...πηγα στο destiny.

Δεν ειναι το κλικ του request,ειναι τα  "γεια,ειμαι ο ταδε,παμε games μαζι κλπ" που βαριέμαι.
Το έκανα παλιότερα,κ γεμιζα με ατομα που τωρα ουτε θυμαμαι ποιοι είναι,ούτε μιλάμε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...