KilliK Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 ενταξει, του μειωσανε 2s το roll cooldown 😂 Αναφορά σε κείμενο Σε σημείο που είχα ακούσει πολλούς (από τυχαίους σε παιχνίδια μέχρι pros) να λένε πως το παιχνίδι δεν ήταν έτσι στην αρχή του, και τώρα το ας πούμε περισσότερο moba (abilities, cooldowns, spam κλπ) κομμάτι του παιχνιδιού έχει πατήσει κάτω το fps κομμάτι. η αληθεια ειναι ομως οτι εξαρχης ως moba το διαφημιζανε και οχι ως online shooter.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 ❤️ Jennifer Hale ❤️ Ok, δεν πάω τόσο την φάτσα της, αλλά είναι φωνάρα. 2
KilliK Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 45 ειναι, καλα κρατιεται. και βλεπω εχει κανει voice over στα παντα. θαναι και στο πανελ του OW, ξερουμε;
Sanjuro Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, KilliK είπε η αληθεια ειναι ομως οτι εξαρχης ως moba το διαφημιζανε και οχι ως online shooter. Hero-based first person shooter το έλεγαν, και το παιχνίδι όντως έπαιζε ως hero shooter. Ο junkrat και ο Hanzo ήταν χαρακτήρες για κλάματα, και ο doomfist δεν υπήρχε. Οπότε απο'κει και πέρα απ'τους generalists (δηλαδή όχι specialist τύπου torbjorn, mei κλπ που τους βλέπεις σπάνια και μόνο σε συγκεκριμένες καταστάσεις) απομένουν: Genji, McCree, Pharah, Tracer, Soldier, Widowmaker, Reaper. Πάνω απ'τους μισούς είναι hitscan. Ο McCree μάλιστα αρχικά ήταν έως και σπασμένος, κάθε παιχνίδι mcCree έβλεπες. Ένα άλλο θέμα είναι πως άλλαξε και το time to kill για διάφορους λόγους. 47 λεπτά πριν, KilliK είπε 45 ειναι, καλα κρατιεται. και βλεπω εχει κανει voice over στα παντα. θαναι και στο πανελ του OW, ξερουμε; Πoιο πανελ;; Δεν βλέπω άλλο πανελ στο πρόγραμμα. Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου 2018 από Sanjuro
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 31 λεπτά πριν, KilliK είπε εχει κανει voice over στα παντα. Από FemShep την είχα πιάσει κυρίως, αλλά ναι, αν θες badass woman voice, she's it.
KilliK Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Αναφορά σε κείμενο Πoιο πανελ;; Δεν βλέπω άλλο πανελ στο πρόγραμμα. τελικα το εχει σημερα στις 20.15 https://blizzcon.com/en-us/schedule#sat-nov-3 Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου 2018 από KilliK
Sanjuro Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) ^Τώρα ξαναβλέπω το πρόγραμμα και εμφανίστηκαν για σήμερα overwatch panels (!) Artist at work: Building Ashe In-Game, Voices of overwatch, Artist at work: Crafting Ashe in Reunion, και Overwatch: Building a hero. Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου 2018 από Sanjuro
Sanjuro Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Απ'την συνέντευξη των Devs στους mods του r/overwatch: One of the ideas that we have is separate from a Map Editor, a couple of our engineers - a guy named “Dan” and a guy named “Keith” experimented with (we have a kind of free week, where everyone just kind of works on what they want), and they messed around with the ability to allow players to script their own custom game modes through a very basic set of scripting language within the UI for it. Απ'την συνέντευξη στην twitch streamer Fran: Hero 30 is full-blown playable. Echo is NOT hero 30. Q: Whats up with the recent surge in CC? A: Ash is a good example that we're moving away from that. We recognise that we're annoying people. (...) We'll continue to make sure that we're not pushing that (CCs) too far. Q tl;dr: Y U BUFF MERCY BUT IT TOOK U A MILLION YEARS TO BUFF ANA? A: We're hoping mercy is in a good spot after this valkyrie buff. We think the buff does a lot more than people originally thought that it did. We're not looking for mercy to be the best hero in the game, and we're not looking for mercy to be the best hero in the game. We're looking for mercy to be balanced, and a lot of the feedback that we get is in one way or another. Q: Do you think Overwatch will ever have a system where you can ban heroes? A: tl;dr Χλωμό. Q: What about role-queue? A: We talk about role-queue every single day at work. It's important that people understand that in the Overwatch team there's a lot of people who want to be a role-queue and dont want there to be a role-queue. (...) Our biggest hope is that there's more adoption with LFG. What we really like about LFG is that LFG can really be turned into role-queue, the system is there if you want 2/2/2 you can play 2/2/2. We would love it if people really felt that thats the way people feel is the right way for the game to be played to please adopt LFG, and give it some traction. The nice part about that is that it's not forcing rolequeue on everybody else. The big debate comes in with the game overall for all 40 mill people playing the game would it be better if everybody was forced to choose a role. (...) I'm not confident that a soft role-queue would give people what they want. I believe if we did a role-queue it would have to be a pretty strict thing. Players are not good at flexing. (...) Either we're going to do a role-queue and its going to be a hard-queue and you're going to have to pick you know... damage tank or support, or we shouldnt do a roleuqueue. (...) We're definetely considering it. (...) Its a huge technology overhaul for us to move in that direction. Q: What about a seperate queue for solo and group queue? A: tl;dr Χλωμό, δεν λύνει σχεδόν κανένα πρόβλημα ενώ έχουμε άλλα πράγματα να κάνουμε. Q: What about story mode? A: We have a plan on how we want to do more comics. (...) Archives is going to be very exciting this year. (...) A full Overwatch story like a campaign is like making a new game for us, and this isnt me saying we should do that it sounds soooo awesome for us, we would love to do that but i feel people dont understand the effort that goes into doing that. Q: Tournament system? A: tl;dr Το έχουν συζητήσει στην ομάδα και τους αρέσει πολύ η ιδέα. Q: Skill-rating reset? A: tl;dr Nope, bad idea. Noobs git gud. Q: Guilds/clans? A: tl;dr Το έχουν συζητήσει στην ομάδα πάρα πολύ, και θα ήθελαν πολύ να το κάνουν αλλά θέλει πολύ δουλειά. (...τα links είναι για σχεδόν το σημείο που γίνεται η ερώτηση) Η ερώτηση η δική μου είναι γιατί δεν τα λέγανε όλα αυτά στο Overwatch what's next panel;;; ! ...και γιατί αντ'αυτου απλά μίλαγαν για 1 ώρα για την Ashe για την οποία είχαν και πολλαπλά panels ειδικά αφιερωμένα σε αυτή;; :/ Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2018 από Sanjuro 1
panagiotis54 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) πολυ δουλεια= θελουμε και αλλα λεφτα αλλιως ναι οκ το κανουμε αρα ειτε ow 2 ειτε huge extra dlc Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2018 από panagiotis54
Sanjuro Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Λεφτά καλώς ή κακώς (κακώς) είμαι σίγουρος πως παίρνουν υπερ-αρκετά απ'τους καημένους που το έχουν στο αίμα τους να είναι τζογαδόροι και δεν μπορούν να αντισταθούν στα loot boxes. Αυτό που μου φάνηκε πως εννοεί γενικότερα (αυτή ήταν η εντύπωση που πήρα βλέποντας αυτά που έλεγε σε όλη την συνέντευξη) είναι πως έχουν μια ιεράρχηση των πραγμάτων που φτιάχνουν, και μερικά πράγματα απλά τα έχουν στα περισσότερο μακροχρόνια σχέδια τους. Για το story mode μόνο μου φάνηκε πως εννοούσε πως θα πρέπει να είναι ξεχωριστό game ή dlc. Για τα guilds/clans φάνηκε πως είναι κάτι που το θέλουν πολύ, αλλά μάλλον πρώτα θέλουν να δουν τι θα γίνει με το LFG... και αν θα χρειαστεί να φτιάξουν το role-queue.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Κι εγώ νόμιζα ότι ο Hammond (hamster voice) ήταν generated... Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2018 από GhostRiderLSOV 3
aris1986 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Γιατί στα νορμάλ όλα καλά και όταν παίζω competitive όλο leave γκρίνιες κτλπ. ....και αυτός ο genji μα καλά όλοι τόσο πολύ είναι; Με έχουν τσακίσει όταν παίζουν αυτόν.
sistah Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 E τι ερωτηση ειναι και αυτη, στο comp θες να ανεβεις και στο quick play να χαζολογησεις.
aris1986 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2018 52 λεπτά πριν, sistah είπε E τι ερωτηση ειναι και αυτη, στο comp θες να ανεβεις και στο quick play να χαζολογησεις. Και δικαιολογεί δηλαδή το leave και το rage γενικότερα; Άμα είναι να το κάνω και εγώ..!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα