Edel Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δηλαδή ρε παιχταρά μου που δεν είναι balanced το παιχνίδι? Πλέον για κάθε χαρακτήρα υπάρχει counter ξεκάθαρο. Μια χαρά δουλειά κάνει η blizzard στο κομμάτι αυτό. Έπαιζες πριν ένα χρόνο να δεις πόσο άρρωστο ήταν με το dive το παιχνίδι? Το χει ισορροπήσει σε μεγάλο βαθμό πλέον. H tracer πλέον έχει χειρότερο pickrate από τον jankrat σύμφωνα με το overbuff. Και γκρινιάζετε περί balanced πάλι ? 1
panagiotis54 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 φιλε εγω ειμαι νεος στο παιχνιδι, οποτε δεν με πολυ νοιαζει τι γινοταν 1-2 χρονια πισω... απο αυτα που βλεπω εγω φυσικα γραφω...εσυ σε αλλο elo μπορει να βλεπεις αλλα 1
KilliK Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) καλα, το ιδιο χαλι ειναι και τωρα το παιχνιδι, αντι για tracer εχεις τον doomfist και αντι για dive εχεις το goats. το καλο ειναι οτι εχουν εστιασει στο balancing και το παλευουν σε σχεση με πριν, καποιοι αχρηστοι ηρωες γινανε επιτελους viable και υπαρχει μια υποτυπωδης ποικιλια στο μετα. Επεξ/σία 24 Οκτωβρίου 2018 από KilliK 1
basilis_k6 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 4 ώρες πριν, KilliK είπε καλα, το ιδιο χαλι ειναι και τωρα το παιχνιδι, αντι για tracer εχεις τον doomfist και αντι για dive εχεις το goats. το καλο ειναι οτι εχουν εστιασει στο balancing και το παλευουν σε σχεση με πριν, καποιοι αχρηστοι ηρωες γινανε επιτελους viable και υπαρχει μια υποτυπωδης ποικιλια στο μετα. ναι αλλα το ttk εχει ανέβει στο θεο. πλέον η tracer θεωρειτε χαμηλού ttk... φαντάσου. Δεν υπάρχει κανένας λογος να γίνει καλύτερος ουτε ο ριπερ ουτε ο χογκ απλα το balance (ξαναλεω) γινετε με γνόμωνα την λίγκα. Οτι δεν παιζουν οι προ παιρνει μπαφ. Μόλις κάποιος γλιστρισει εκτός owl παίρνει και αυτος μπαφ και παει λέγοντας. Σε λίγο θα βγει και άλλος ενας χαρακτήρας "τα κάνω όλα και συμφαίρω" σαν το χογκ και την μπριγκ και θα σε κάνει ινστα απο το spawn ενω μοιράζει heal χωρις los. 1
Sanjuro Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το παιχνίδι έχει βελτιωθεί λίγο όσων αφορά τα Bugs στα tanks, και πάρα πολύ όσων αφορά το balance των supports. Το κυρίως πρόβλημα είναι πως έχει θάψει το γεγονός πως η επιπλέον ταχύτητα ήταν πολύ δυνατή (κάτι που οδήγησε στην dive meta) κάτω από ένα κάρο άκρως ενοχλητικά CCs κλπ. Αυτή είναι η διαφορά από παλιότερα. Ο καθένας κρίνει το παιχνίδι απ'την προσωπική του εμπειρία, εγώ π.χ. στην αρχή δεν έπαιζα ποτέ tanks και όταν μου έλεγαν κάποιοι πως είναι γεμάτο bugs δεν καταλάβαινα τι εννοούσαν. Κάπως έτσι κάποιος που δεν έχει ακουμπήσει ποτέ diamond (δηλαδή σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά η συντριπτική πλειοψηφία) προσωπικά μου φαίνεται πολύ περίεργο να διαμαρτύρεται για την κακιά dive meta. H tracer μια χαρά είναι τώρα, μπορεί και πριν (πριν το ultimate nerf) να ήταν μια χαρά. Δεν είναι η tracer μόνη της ή ο genji μόνος του που έφτιαξαν την dive meta αλλά το γεγονός πως το επιπλέον movement γενικότερα ήταν δυνατότερο από περισσότερο αργά comps. Μάλιστα το ιδανικό είναι αυτό που συμβαίνει στις περιπτώσεις της tracer και της Ana hero του οποίου το winrate μοιάζει με σκάλα ανάλογα με το rank... άχρηστες για τους άχρηστους, μέτριες για τους μέτριους αλλά που ανταμείβουν αυτούς που έβαλαν τον χρόνο για να τις μάθουν. Όπως και να'χει το ιδανικότερο σενάριο για'μενα είναι να ανακοινώσουν στην Blizzcon: Τον θάνατο του doomfist (ας τον σκοτώσει η tracer, ευκαιρία να προχωρήσει το lore) και ένα νέο reworked doomfist που δεν έχει ούτε ένα CC να παίρνει την γροθιά. Ας αποδεχτούν το λάθος τους, εδώ έλεγαν πως ο καημένος ο roadhog ήταν unfun και τον έκαναν rework για το hook. Νέο gamemode για competitive και quickplay που να μην είναι koth, 2cp κλπ, με 2-3 χάρτες να σκάνε απευθείας. 3+ tanks, 2 main tank 1 off-tank. Μπορεί αν είναι επαρκώς δημιουργικοί αυτό να οδηγήσει και σε νέα comps και περισσότερα άτομα να παίζουν Tanks. Όμως μάλλον απλά θα πάρουμε νέο ήρωα (μάλλον tank), το social feature που μας χρωστάνε απ'το καλοκαίρι, ένα animated short, και κάποιες υποσχέσεις για το μέλλον (replays, νέα events και κάτι για καλύτερο matchmaking π.χ. rolequeue). Επεξ/σία 24 Οκτωβρίου 2018 από Sanjuro 1
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, Sanjuro είπε Τον θάνατο του doomfist (ας τον σκοτώσει η tracer, ευκαιρία να προχωρήσει το lore) This escalated quickly... 1
aris1986 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Παιδιά symmetra δεν μπορώ να παίξω. Θα αλλάξουν τα utilities της; Παίζετε(αι) γενικά;
Sanjuro Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Μόλις τώρα, aris1986 είπε Παιδιά symmetra δεν μπορώ να παίξω. Θα αλλάξουν τα utilities της; Παίζετε(αι) γενικά; Όχι δεν παίζω, ούτε βλέπω πολλούς τελευταία να παίζουν. Το κυρίως πρόβλημα της είναι πως θέλει αυξημένη επικοινωνία με την ομάδα σου και γενικότερα κάπως καλό teamwork, το οποίο σπάνια βρίσκει κανείς στο competitive mode. Επίσης θέλει να μάθεις που ακριβώς (σε ποιους χάρτες) χρησιμεύει το teleporter της, αμφιβάλλω πως είναι χρήσιμη παντού. Το πιο προφανές (και ευρέως γνωστό) είναι Hanamura attack. Ούτε μια ώρα δεν πέρασε από τότε που έγραψα (ξανά) πως το παιχνίδι θέλει νέο gamemode και... 1
basilis_k6 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 25 λεπτά πριν, Sanjuro είπε Όχι δεν παίζω, ούτε βλέπω πολλούς τελευταία να παίζουν. Το κυρίως πρόβλημα της είναι πως θέλει αυξημένη επικοινωνία με την ομάδα σου και γενικότερα κάπως καλό teamwork, το οποίο σπάνια βρίσκει κανείς στο competitive mode. Επίσης θέλει να μάθεις που ακριβώς (σε ποιους χάρτες) χρησιμεύει το teleporter της, αμφιβάλλω πως είναι χρήσιμη παντού. Το πιο προφανές (και ευρέως γνωστό) είναι Hanamura attack. ειναι πολύ καλη η συμ αν ξερεις να παιζεις και θα γινει ακομη καλυτερη. ο τορμπ απο την αλλη δεν ειναι. Πλέον με την tracer σκοτωνω το turret και μετα τον τορμπ χωρις προβλημα εξαντλωντας τα abilities μου. αυτο δεν γινοτανε με τιποτα πριν το rework. Θα σωθει μονο αν εχει μινι ουλτι που δεν θυμαμαι πως λεγετε.
Sanjuro Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 9 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε ειναι πολύ καλη η συμ αν ξερεις να παιζεις και θα γινει ακομη καλυτερη. ο τορμπ απο την αλλη δεν ειναι. Πλέον με την tracer σκοτωνω το turret και μετα τον τορμπ χωρις προβλημα εξαντλωντας τα abilities μου. αυτο δεν γινοτανε με τιποτα πριν το rework. Θα σωθει μονο αν εχει μινι ουλτι που δεν θυμαμαι πως λεγετε. Νομίζω πως είναι πολύ νωρίς για να μιλάμε για την βιωσιμότητα ή όχι του νέου τόρμπ. Μπορεί σαν tracer πλέον να μην έχεις τόσο θέμα μαζί του, αλλά μπορεί να είναι πολύ καλύτερος ενάντια σε άλλους χαρακτήρες κλπ.
basilis_k6 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 3 λεπτά πριν, Sanjuro είπε Νομίζω πως είναι πολύ νωρίς για να μιλάμε για την βιωσιμότητα ή όχι του νέου τόρμπ. Μπορεί σαν tracer πλέον να μην έχεις τόσο θέμα μαζί του, αλλά μπορεί να είναι πολύ καλύτερος ενάντια σε άλλους χαρακτήρες κλπ. μονο η ουλτι του εχει να δωσει κατι επειδη ειναι καλη απεναντι στο αρμορ αλλα αν προσπαθησεις να παιξεις τορμπ απεναντι σε goats (χωρις παρομοιο σεταπ στην δικη σου ομαδα) θα σε περάσουν απο πανω πριν το 30% ult charge
Sanjuro Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Είναι πολύ διαφορετικός, οπότε λογικά έχει και άλλο τρόπο παιξίματος. Επίσης δεν ξέρω αν πρέπει να υποτιμάμε την mini version του παλιού ult του.
KilliK Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Αναφορά σε κείμενο Νέο gamemode για competitive και quickplay που να μην είναι koth, 2cp κλπ, με 2-3 χάρτες να σκάνε απευθείας. battle royale 😋
Fulgore Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Ας περιμενουμε μεχρι την Blizzcon να δουμε τι εχουν σκοπο να κανουν.
aris1986 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Battle royal με 20 πεντάδες, φαντάζεστε τι θα γινόταν;😁
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα