Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

^Ποτέ δεν έγραψα πως το dive ήταν άγιο ή πως το γεγονός πως τα movement abilities είχαν υπερβολική αξία ήταν κάτι θετικό, δεν ξέρω γιατί γράφεις τα ίδια και τα ίδια περί dive αφού απάντηση πήρες είδη μία φορά. Μάλιστα έγραψα το άκρως αντίθετο...

14 ώρες πριν, Sanjuro είπε

Δεν χρειαζόταν τίποτα ο νάνος. Άσε που μπορεί να καταλήξει να μας δώσει άλλον έναν reworked σπασμένο χαρακτήρα. Μια χαρά ήταν situationally καλός. Ακόμα και αν το θεωρήσουμε πρόβλημα τότε το παιχνίδι έχει πολύ χειρότερα προβλήματα  όπως το γεγονός πως η Blizzard μας γέμισε το παιχνίδι με υπερ-σπαστικά cc κλπ για να σταματήσει την Dive meta επειδή το επιπλέον movement ήταν υπερβολικά χρήσιμο παλιότερα. Εγώ θα προτιμούσα rework του doomfist, θέλω να ξέρω ποιος στην Blizzard σκέφτηκε πως χαρακτήρας του οποίου όλα τα abilities  επηρεάζουν το movement των αντιπάλων είναι καλή ιδέα ενώ ήξεραν πως το nickname της Mei για την Overwatch κοινότητα είναι "ο διάολος".

 

13 ώρες πριν, Sanjuro είπε

Δημιούργησαν ένα νέο πρόβλημα για να θάψουν(όχι να φτιάξουν) το παλιό, και αυτό είναι άνετα το μεγαλύτερο πρόβλημα του παιχνιδιού  ...όχι ο situational torbjorn επειδή δεν αντέχουμε να βλέπουμε ένα one-trick να τον παίζει σε koth ενάντια σε Pharah μια φορά στους δύο μήνες. :/

Έχω να δω κόσμο να διαμαρτύρεται για τον Torbjorn (ή τα one-tricks) πολύ πολύ καιρό αλλά κάθε τρεις και λίγο θα δεις και από κάποιον να γράφει κάτι για τα cc κλπ στο reddit ή κάποιον pro να λέει πως κάτι πρέπει να κάνουν για το θέμα αυτό γιατί είναι το νο.1 πρόβλημα. Επίσης, με οποιονδήποτε έχω μιλήσει για το παιχνίδι στους τελευταίους αρκετούς μήνες για τα cc μιλάει όχι για τον torbjorn ή τα one-tricks. Οπότε δεν το βλέπω πως αυτό που γράφεις ότι χαλάει 2-3 μέλη του insomnia (που γράφεις) ισχύει ιδιαιτέρως, μάλλον απλά δεν έχεις ιδιαίτερη επαφή με το community του Overwatch και το φορτώνεις σε άλλους.

 

4 ώρες πριν, najinblue3 είπε

Δε μπορω να καταλαβω το σκεπτικο, δεν το χρειαζεται ο νανος. Ενας ηρωας ειναι τερμα χαμηλα σε  pick rate, εντελως situational, χωρις escape μηχανισμους. Ενας να σε κολησει απο πισω δε κανει τπτ. Τωρα εχει το deny με την λαβα. 

Έλα, το γράφω μια ακόμα φορά... Το design ορισμένων χαρακτήρων (torb, bastion, symmetra κλπ) τους κάνει επίτηδες situational, τους κάνει όπως γράφω specialists. Αυτή είναι η θέση τους στο παιχνίδι, να είναι μόνο υπό ειδικές συνθήκες χρήσιμοι. Οπότε το pickrate τους έχει μόνο κάποιο νόημα να το συζητάμε αν τους συγκρίνει κανείς μεταξύ τους όχι με τους generalists (soldier, hanzo, mcCree, Pharah κλπ), και αυτή ακόμα η σύγκριση έχει νόημα με αρκετούς αστερίσκους π.χ. η symmetra έγινε λίγο trendy μετά το πρόσφατο rework και θέλει λίγο καιρό για να κατασταλάξει το pickrate της. Όσων αφορά τους escape μηχανισμούς ποιος σου είπε εσένα πως κάθε χαρακτήρας πρέπει να έχει escape μηχανισμούς;;  :/ Το ενδιαφέρον για'μενα είναι πως διάλεξες, μάλλον γιατί δεν ταίριαζε με το αφήγημα σου περί κατακαημένου torbjorn που δεν είχε στον ήλιο μοίρα, να μην αναφέρεις το winrate του.

Η όλη ιστορία με τον torbjorn έχω την εντύπωση πως έχει να κάνει απλά με το toxicity, το toxicity θέλει να πατάξει η Blizzard γιατί όσο πιστεύει ο κόσμος πως υπάρχει λιγότερο toxicity τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα υπάρχει αυτοί που σκέφτονται να αρχίσουν να παίζουν το παιχνίδι να ψηθούν όντως. Αυτός είναι ο λόγος που έχει πιάσει όλους τους specialists και τους πηγαίνει πιο κοντά σε generalists. Όμως ταυτόχρονα κάνοντας αυτό το πράγμα χαλάει πολύτιμο development time που θα μπορούσε να αφιερώσει αλλού, και αυτό που κάνει έχει ελάχιστη σημασία γι'αυτούς που παίζουν το παιχνίδι μπροστά σε σημαντικότερα προβλήματα που υπάρχουν.

Επεξ/σία από Sanjuro
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

^Έχει αρκετό pickrate σχετικά με τους υπόλοιπους specialists. (0,77% symmetra, 0,45% torbjorn, 0,43% bastion, 0,96% sombra, 1,02% Mei)

Έχω φίλο που την παίζει και υποστηρίζει πως είναι σπασμένη ενώ έχει πέσει παίζοντας την ~300 sr. :P Εγώ στα παιχνίδια που παίζω είτε την βλέπω να παίζει σε defence με chokes (μέσες άκρες όπως πριν) ή σοφεράντζα τρομερά εκνευριστικό cheese strat με bastion ή σε attack σε κάποια σημεία που έχουν δει κάποιοι κάποιους streamer να κάνουν backdoor push, δηλαδή κυρίως Hanamura ή Volskaya point a.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Sanjuro Επειδη δε θελεις να καταλαβεις τι λεω, θα το γραψω μια τελευταια φορα. Το παιχνιδι σταματησα να το παιζω, οχι μονο εγω, γτ ειναι κολλημενο σε ενα συγκεκριμενο meta, κολλημενο σε συγκεκριμενους ηρωες και comps. Οσα λεω δεν αφορουν μονο τον νανο, αλλα οποιοδηποτε χαρακτηρα.

Δε γινεται να παιζουμε 2 χρονια τα ιδια. Απλα ειναι λογικη. Το παιχνιδι θα συνεχισει να χανει κοσμο οσο αυτο το πραγμα δεν αλλαζει. Δε γινεται να παιζουμε μονο genji-tracer, και ολοι οι αλλοι να ειναι 3ες επιλογες. Σε competitive παιχνιδια δεν εχει γινει ξανα αυτο το πραγμα. Τα προβληματα που πρεπει να επικεντρωθει η blitz ειναι αυτο. Να παρουσιασει ενα παιχνιδι με αλλαγες στο meta, σε καθε season, ωστε να μην κατανταει βαρετο. 

Δες το πιο επιτυχημενο league of legends. Μου μπαφαραν εναν ξεχασμενο ηρωα ξαφνικα(Aatrox) και αλλαξε ολο το meta γυρω απο αυτον. Ακομα και στο lcs, δεν ξερανε πως να τον αντιμετωπισουν. Και μιλαμε για ηρωα που 2 χρονια απλα δεν υπηρχε στον χαρτη. Εκανε το παιχνιδι τοσο φρεσκο, πηρε αλλη τροπη το top lane εντελως διαφορετικη απο το tank/bruiser meta

Δεν ειναι μονο ο νανος το προβλημα. Οτι λεω ειναι γενικοτερο. Εχουμε τοσους λιγους ηρωες, και οι περισσοτεροι ειναι situational. Αυτο με λιγα λογια ειναι το προβλημα μου. Τελος απο μενα αυτη η συζητηση

Επεξ/σία από najinblue3
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, KilliK είπε

το οτι οι pro genji/tracer κλαιγονται για το cc του παιχνιδιου, μονο καλα νεα ειναι.

O xQc είναι pro genji ή pro tracer;; ...για να καταλάβω δηλαδή. Εγώ που είμαι flex player (δηλαδή κυρίως tanks παίζω τελευταία) γιατί έχω θέμα;;

Ας κάνουν nerf/rework και τα movement abilities γενικότερα, ας αρχίσουν απ'τον lucio που είναι η βάση όλων αυτών. Σίγουρα θα υπάρχει κάποιο σημείο όπου η αξία του επιπλέον movement στους χαρακτήρες του παιχνιδιού θα είναι balanced. Δεν χρειάζεται να θάψουν το πρόβλημα δημιουργώντας ένα νέο πρόβλημα.

 

49 λεπτά πριν, najinblue3 είπε

@Sanjuro Επειδη δε θελεις να καταλαβεις τι λεω, θα το γραψω μια τελευταια φορα. Το παιχνιδι σταματησα να το παιζω, οχι μονο εγω, γτ ειναι κολλημενο σε ενα συγκεκριμενο meta, κολλημενο σε συγκεκριμενους ηρωες και comps. Οσα λεω δεν αφορουν μονο τον νανο, αλλα οποιοδηποτε χαρακτηρα.

Δε γινεται να παιζουμε 2 χρονια τα ιδια. Απλα ειναι λογικη. Το παιχνιδι θα συνεχισει να χανει κοσμο οσο αυτο το πραγμα δεν αλλαζει. Δε γινεται να παιζουμε μονο genji-tracer, και ολοι οι αλλοι να ειναι 3ες επιλογες. Σε competitive παιχνιδια δεν εχει γινει ξανα αυτο το πραγμα. Τα προβληματα που πρεπει να επικεντρωθει η blitz ειναι αυτο. Να παρουσιασει ενα παιχνιδι με αλλαγες στο meta, σε καθε season, ωστε να μην κατανταει βαρετο. 

 Δες το πιο επιτυχημενο league of legends. Μου μπαφαραν εναν ξεχασμενο ηρωα ξαφνικα(Aatrox) και αλλαξε ολο το meta γυρω απο αυτον. Ακομα και στο lcs, δεν ξερανε πως να τον αντιμετωπισουν. Και μιλαμε για ηρωα που 2 χρονια απλα δεν υπηρχε στον χαρτη. Εκανε το παιχνιδι τοσο φρεσκο, πηρε αλλη τροπη το top lane εντελως διαφορετικη απο το tank/bruiser meta

 Δεν ειναι μονο ο νανος το προβλημα. Οτι λεω ειναι γενικοτερο. Εχουμε τοσους λιγους ηρωες, και οι περισσοτεροι ειναι situational. Αυτο με λιγα λογια ειναι το προβλημα μου. Τελος απο μενα αυτη η συζητηση

Εσύ απλά μοιάζεις να λες τα δικά σου που τελικά σχεδόν καμία σχέση δεν έχουν με αυτά που έγραψα εγώ αλλά για κάποιο λόγο τα έγραφες ως απάντηση προς εμένα.

Όπως και να'χει ας απαντήσω στα δικά σου... Σίγουρα τα reworks όταν ένα παιχνίδι βγάζει μόνο 3 χαρακτήρες και 3 χάρτες τον χρόνο βοηθάνε για να κρατηθεί λίγο περισσότερο φρέσκο. Το παιχνίδι δεν είναι league of legends όμως, δεν χρειάζεται να κάνει τους situational χαρακτήρες generalists (ή έστω αρκετά λιγότερο situational) για να γίνει ξανά φρέσκο. Μάλιστα εγώ θα έλεγα πως το γεγονός πως αυτοί οι χαρακτήρες είναι situational είναι κάτι που τους κάνει διαφορετικούς, δίνουν κάτι διαφορετικό στο παιχνίδι γιατί καταλαμβάνουν ένα design space που δεν καταλαμβάνουν οι generalists (pharah, soldier, mcCree κλπ). Όσο περισσότερο θα απομακρύνονται απ'αυτό το design space τόσο λιγότερα θα προσφέρουν γιατί τόσο περισσότερο θα μοιάζουν σαν μια άλλη ελαφρά διαφορετική εκδοχή των geleralists. Αυτό που χρειάζεται το παιχνίδι είναι πραγματικά νέο περιεχόμενο. Το Overwatch αυτό που θέλει σε αυτή την φάση για να γίνει φρέσκο είναι ένα μεγάλο content drop που να μοιάζει σαν expansion αλλά να μην είναι expansion. π.χ. θέλει να σκάσουν ταυτόχρονα 4 νέα maps με ένα νέο εντελώς game mode (όχι koth ή 2cp ή payload ή Hybrid) π.χ. double payload. Δεν ξέρω, αυτό που ξέρω είναι πως δεν έχουν όλα να κάνουν με την meta όπως μοιάζεις να υποστηρίζεις εσύ.

Επεξ/σία από Sanjuro
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

για ποιον XQC λες; αυτον εδω; ειμαι σιγουρος o λογος του εχει βαρυτητα. :rolleyes:

 

Επεξ/σία από KilliK
  • Confused 2
Δημοσ.

Νομιζω πως αναφερει τους genji και tracer γιατι εχουμε σιχαθει σχεδον 2μιση χρονια να τους βλεπουμε σε καθε map..
Το προβλημα που εχεις εσυ ως tank και ειδικα αν παιζεις main, ειναι οτι σε κανουν μπαλακι του ping pong με τα stuns, boops, sleeps, knockups,  rinse and repeat.
 Γι'αυτο και μου αρεσει το rework του torb, διοτι δινει λιγο AoΕ και κοβει το cc και το brawling. Ειδικα σε 2cp, εχει πολυ potential.
Χθες δοκιμασαμε στο second point Hanamura να πεταξουμε ενα ενα σε spread τα globules απο το high ground και επιασε ολο το point. Ο τροπος που το δειχνει στο video δεν ειναι αντιπροσωπευτικος στο τι μπορει να κανει το magma. Στα 2 quickplays φανηκε να αργει πολυ να βγαλει ulti αλλα ειναι πολυ νωρις να κρινουμε.

  • Like 1
Δημοσ.

Γραφεις οτι πρεπει να εχουμε νεο expansion με 4 new maps, αλλα δε γραφεις οτι σε αυτα τα maps παλι θα εχουμε τα ΙΔΙΑ COMPS ακριβως οπως εχουμε και τωρα. Τι θα αλλαξουν 4 χαρτες? Και απανταω τιποτα απολυτως. Σε 1 βδομαδα θα τα βαρεθουμε

Τι θα αλλαξει ο torb και ο καθε torb? To συνεχομενο μεχρι αηδιας ΙΔΙΟ meta-comp

Αλλα τζαμπα γραφω, απαντας επιλεκτικα σε κομματια. Τεσπα, προχωραμε ομως γτ δε βγαζω ακρη και εγω με αυτα που λες

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, sistah είπε

Νομιζω πως αναφερει τους genji και tracer γιατι εχουμε σιχαθει σχεδον 2μιση χρονια να τους βλεπουμε σε καθε map..
Το προβλημα που εχεις εσυ ως tank και ειδικα αν παιζεις main, ειναι οτι σε κανουν μπαλακι του ping pong με τα stuns, boops, sleeps, knockups,  rinse and repeat.

Το γράφει ως απάντηση σε εμένα που γράφω εδώ και δύο σελίδες πως το νο.1 ένα πρόβλημα στο παιχνίδι είναι ότι μας (όπως γράφεις) κανουν μπαλακι του ping pong με τα stuns, boops, sleeps, knockups,  rinse and repeat. Απλά ήθελε να υπονοήσει πως πειράζει μόνο αυτούς που γούσταραν dive, ιδιαιτέρως τους genji και tracer για να βγει με παιδιάστικο τρόπο από πάνω. Όλοι οι άλλοι δηλαδή γουστάρουν να μην έχουν τον έλεγχο του χαρακτήρα τους. Τι να λέμε βέβαια τώρα, εδώ το παλικάρι αυτό νομίζει πως επειδή ο xQc τα παίρνει στο κρανίο μερικές φορές και γίνεται αντιπαθητικός πως δεν μπορεί να έχει άποψη για το παιχνίδι ή δεν είναι επιπέδου pro. Θα έψαχνα για λίγες ώρες το r/competitiveoverwatch να βρω π.χ. τον Muma που θυμάμαι χαρακτηριστικά πως έλεγε ακριβώς τα ίδια αλλά δεν υπάρχει λόγος πραγματικά. Κάτι θα βρει να πει και γι'αυτόν, μπορεί να πει πως είναι SJW επειδή είναι γκεϊ ξέρω'γω και τι να μας πουν οι SJWs για τα cc κλπ;;

36 λεπτά πριν, najinblue3 είπε

Γραφεις οτι πρεπει να εχουμε νεο expansion με 4 new maps, αλλα δε γραφεις οτι σε αυτα τα maps παλι θα εχουμε τα ΙΔΙΑ COMPS ακριβως οπως εχουμε και τωρα. Τι θα αλλαξουν 4 χαρτες? Και απανταω τιποτα απολυτως. Σε 1 βδομαδα θα τα βαρεθουμε

Τι θα αλλαξει ο torb και ο καθε torb? To συνεχομενο μεχρι αηδιας ΙΔΙΟ meta-comp.

Δεν γράφω πως το meta δεν έχει σημασία αλλά εσύ μοιάζεις να νομίζεις πως μόνο το meta έχει σημασία. Τίποτα άλλο. Πως να το κάνουμε όμως, το Overwatch έχει και fps στοιχεία... και οι χάρτες (και τα διαφορετικά gamemodes, γιατί εγώ έγραψα για νέο gamemode) στα fps παιχνίδια έχουν τεράστια σημασία και επηρεάζουν πολύ τον τρόπο παιχνιδιού. Εκτός αν νομίζεις πως τα ίδια ακριβώς comp παίζουμε π.χ. στο koth και στα 2cp ...λες και μιλάμε για τους τυπικούς χάρτες με τα τρία lanes των moba.

Επεξ/σία από Sanjuro
Δημοσ.
16 ώρες πριν, KilliK είπε

γιαυτο η Fareeha που παρακολουθω τωρα στο στρημ της να παιζει την νεα Pharah, ειναι μεσα στην καλη χαρα; 😁

αλλα οπως σωστα λεε η ιδια, θα ειναι νερφ μονο για οσους βασιζοντουσαν στο splash damage της. στην ουσια την εχουν μπαφαρει.

όλες οι φαρες ετσι παιζουν. βασικα δεν υπαρχει περιπτωση αυτη η φαρα να παιξει χωρις μερσυ ουτε δευτερολεπτο. σε ρανκ απο 3κ και πανω θα κατεβαινει ινστα. το μεγαλυτερο νερφ ειναι οτι δεν εχει τοσο μεγαλο νοκμπακ πλεον. λογικα γρηγορα θα της δωσουν μπαφ αλλιως ξεχαστε τη.

 

 

o torb εχει πολύ χαμηλο pick γιατι ειναι για 5 χαρτες μονο αμυνα. Σε αυτο ομως ηταν καλος. Τωρα που δεν εχει αρμορ ξερετε ποσο γρηγορα πεθαινει? μιλάμε οτι με ζεν τον κατεβαζεις απο αποσταση σε 1sec. Παρτε generic torb τωρα που δεν θα ειναι χρησιμος πουθενα. 

αυτο με το dive δεν το καταλαβαινω. ποτε ηταν δυνατο το dive κατω απο το high masters? ποτέ. η tracer ειχε 49% winrate στο diamond. ξεκολληστε, απλα μας αρεσε να το παιζουμε. με ορισα χογκ στην άμυνα δεν πηγαινε το payload ουτε ενα μετρο. με ζαρυα ρειν τζανκ τους εκανες πλακα στις μισες πιστες. οταν η dva ηταν op και ητανε ενα dive μονη της δεν εφταιγε το μετα, η dva εφταιγε. άλλωστε ακομα και τωρα ολα τα παιχνιδια που δεν εχουν doom εχουν genji. εδω και 2 χρονια αυτος ο χαρακτηρας καθοριζει τα team fights. τωρα με τα νανο... καθε δευτερη μαχη απλα περιμένεις να σας σφαξει ολους.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Με την ex symmetra,ειχα 2 σεζον ακριβως πριν την αλλαγη,με πολλες ωρες playtime,την μια φορα γυρω στο 70% wr,και την αλλη γυρω στο 65%.
Just saying.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ και παιξιμο μονο σε συγκεκριμενα maps και μονο σε def.
Για εκεί,ήταν ΤΕΛΕΙΑ.
Τώρα μου φαινεται ***  παντου :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, suffocater είπε

Τώρα μου φαινεται ***  παντου :P

Έχω την εντύπωση πως είναι κάπως σαν την παλιά Sombra πλέον, θέλει πολύ επικοινωνία και ομάδα που να σε ακούει και να ακολουθεί. Αυτό δεν το πετυχαίνεις εύκολα στο ladder.

Παρεμπιπτόντως, μπήκε το Busan map στο competitive. Δεν το έχω παίξει ακόμα γιατί ένας Ινδός φίλος με τον οποίο παίζω συνήθως έχει θέμα να συνδεθεί στο παιχνίδι γιατί έχουν πρόβλημα οι Ασιάτικοι servers που τον κάνουν redirect στους EU servers ...και δεν μπορεί να κάνει log in. Γαμώ την Blizzard μου μέσα.

Επίσης, μιας και έπιασα το θέμα των servers κλπ τι έχει γίνει και έχει ανέβει το σταθερό ping +10-20 τον τελευταίο μήνα;; Πήγε από 70 - 80 (ανάλογα την μέρα) σε μόνιμο 90. :/

 

Επεξ/σία από Sanjuro

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...