Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/8/2018 στις 6:51 ΜΜ, mphxths είπε

dell..ξερεις τι σημαινει dell?

Σημαινει του αλλαζεις τα παντα εσωτερικα..του καις την μητρικη και τους λες θελω αλλο..και σου φερνουν αλλο , χωρις ερωτησεις..για τετοιο support μιλαμε :)

κι εγώ Dell πήρα πρόσφατα, αλλά από Ελλάδα, you.gr. Στο τηλέφωνο τους είχα ζαλίσει και μια χαρά ευγενικοί για κανα 2ωρο με βοηθούσαν. Οπότε θα συμφωνήσω έχουν καλή υποστήριξη

Επεξ/σία από Mivas (myphone)
Δημοσ.

Ουφ, δυσκολο το θεμα ρε μαγκες. Οπως και να χει, αυριο ερχετε το γκαρνταση, ο οποιος εχει prime λογαριασμο στο amazon, και θα παραγγειλω απ την στιγμη που δεν μου βγαλει τιποτα επιπλεον στην παραγγελια. Το αστειο ειναι οτι ειδα αυτο https://www.amazon.com/MSI-GV62-8RD-200-Performance-Steelseries/dp/B07D4ZML7M/ref=mp_s_a_1_2?ie=UTF8&qid=1535086375&sr=1-2&refinements=p_n_condition-type%3A2224371011&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65&keywords=gaming+laptop, και ειναι απο τις λιγες φορες που οι σχεδον ολοι οσοι το αγορασαν γραφουν φοβερα θετικα σχολια. Η τιμη του φοβερη. Αραγες αξιζει optane memory; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε laptop LENOVO που άλλαξα τον κλασσικό SATA με SSD κάηκε το κύκλωμα τροφοδοσίας λίγες μέρες μετά.
Για να κάνω την  αλλαγή είχε αναγκασθεί μάλιστα να το ανοίξω ολόκληρο.
Το μηχάνημα ήταν εντός εγύησης, αγορασμένο από τα Public και έγινε κανονικά η επισκευή από την αντιπροσωπεία χωρίς χρεώσεις.

Η Lenovo, που μίλησα με το τμήμα service πριν κάνω οτιδήποτε δέχεται την αλλαγή του δίσκου με ssd χωρίς πρόβλημα και δεν επηρεάζει την εγγύηση πάντως.

Επεξ/σία από dpolal
Δημοσ.

Αυτο εννοω ρε dpolal. Δηλαδη, δεν μπορει να σου λενε οτι δεν χανεις την εγγυηση αν αλλαξεις η προσθεσεις σκληρο η μνημη, απ την στιγμη που δεν κανεις καποια ζημια, και οταν το κανεις να σου πουν εχασες την εγγυηση. Προφανος αν σου πουν κατι τετοιο θα υπαρχει λογος, και οχι ολα καλα αλλα το ανοιξες παπαπα η εγγυηση. Αυτο θα το περιμενα απο κανα μαγαζακι, που σου δινει την δικη του εγγυηση, οχι απο τις ιδιες της εταιριες που σου το ξεκαθαριζουν. Αλλωστε αν ισχυε το αντιθετο θα χε γινει βουκινο στο διαδυκτιο, "μην αλλαζετε τον σκληρο και μην προσθετετε μνημη". 

Δημοσ.

Βλέπω υπάρχει μια σύγχυση σε ότι αφορά τις εγγυήσεις. Τα πράγματα είναι πιο απλά απ' ότι φαίνονται. Αν το λάπτοπ έχει καπάκι από κάτω για να αλλάξεις ραμ, σκληρό, κλπ, τότε δεν βγαίνεις εκτός εγγύησης. Αν ανοίξεις το μηχάνημα για οποιαδήποτε λόγο, σπασηματα, καψηματα, υγρα, αλλοιώση σειριακού η οποιαδήποτε υπόνοια μη ορθής χρήση του λάπτοπ τότε η εταιρεία έχει δικαίωμα να σε βγάλει εκτός. Αυτή είναι η νομοθεσία. ΤΕΛΟΣ. Από εκεί και πέρα,  πολλά επισκευαστικά Κέντρα είναι πιο ελαστικά. Τώρα στην ερώτηση του , αν δεν έχει καπάκι , πώς κάνω αναβάθμιση χωρίς να χάσω την εγγύηση, η απάντηση ποικίλει. Το καλύτερο είναι να επικοινωνήσεις με την ίδια την εταιρεία και να την ρωτήσεις. Πολλές σε αφήνουν άτυπα να ανοίξεις το λάπτοπ. Αλλά να έχεις το επιβεβαιωτικο email γιατί αν σου τύχει καμία στραβή ο μεταπωλητής δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει το έχεις συνεννοηθεί εσύ με την εταιρεία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...