Tantalord Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Αναζητώντας απαντήσεις στο ζήτημα της ισχύουσας εγγύησης σε προιόντα που πωλούνται εντός Ευρωπαικής Ένωσης,καθώς ακόμα και μεγάλες αντιπροσωπέιες δίνουν ένα έτος, θέλω τη γνώμη σας σχετικά. Σύμφωνα με την Ε.Ε επίσης για τα 2 έτη,έιχα δεί ότι αυτό δεν μπορεί να μεταβληθει είς βάρος του καταναλώτή.Άρα το ένα έτος δεν μου κολλάει.🤔 Παραθέτω σχετικούς συνδέσμους: https://europa.eu/youreurope/business/sell-abroad/client-guarantee-redress/index_el.htm "Η νομοθεσία της ΕΕ ορίζει επίσης ότι πρέπει να παρέχεται στον καταναλωτή ελάχιστη διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία. Σε μερικές χώρες, η εθνική νομοθεσία μπορεί να απαιτεί την παροχή πιο μακροπρόθεσμων εγγυήσεων." https://www.newlaw.gr/gr/cms_articles/art_new?id=205 "Έτσι, ο Έλληνας πωλητής ευθύνεται κατ’ αρχήν αντικειμενικά και υποχρεωτικά εκ του νόμου (νόμιμη εγγύηση) έναντι του καταναλωτή για χρονικό διάστημα δύο ετών για οποιοδήποτε ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας είχε το πράγμα κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον καταναλωτή βάσει του Αστικού Κώδικα και του Ν. 3043/2002 που μετέφερε στο ελληνικό δίκαιο το άρθρο 5 της ανωτέρω ευρωπαϊκής οδηγίας." Σε επικοινωνία με μεγάλο κατάστημα πληροφορίκης για προιόντα δικά τους,που είναι και η επίσημή αντιπροσωπέια, μου είπαν ότι υπάρχει ένα παραθυράκι στο Νόμο που δίνουν ένα έτος εγγύηση. Σε επικοινωνία μαζί τους να με ενημερώσουν σχετικά με τα λεγόμενα τους,δεν απάντησαν ποτέ. Ρώτησα το υπουργείο και περιμένω απάντηση να μάθω τι ισχύει βάση νόμου. Επίσης είδα στο you.gr για το νέο ipad 2018 να δίνουν πάλι 1 έτος.Η επίσημη Apple 1 έτος δίνει στα προιόντα της; Αφού υπάρχει Ελληνική Νομοθέσια που είναι εναρμονισμένη με την Ε.Ε δεν μπορώ να κατανοήσω το ένα έτος,εφόσον το προιόν πωλείται στην Ελλάδα. Στα κινεζομάγαζα του Σκρουτζ πάλι,οι παραεισαγωγές,πάλι ένα χρόνο δίνουν αλλά εκει γνωρίζετε τι ισχύει ακριβώς; Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2018 από Tantalord
Salvation81 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, Tantalord είπε Αναζητώντας απαντήσεις στο ζήτημα της ισχύουσας εγγύησης σε προιόντα που πωλούνται εντός Ευρωπαικής Ένωσης,καθώς ακόμα και μεγάλες αντιπροσωπέιες δίνουν ένα έτος, θέλω τη γνώμη σας σχετικά. Σύμφωνα με την Ε.Ε επίσης για τα 2 έτη,έιχα δεί ότι αυτό δεν μπορεί να μεταβληθει είς βάρος του καταναλώτή.Άρα το ένα έτος δεν μου κολλάει.🤔 Παραθέτω σχετικούς συνδέσμους: https://europa.eu/youreurope/business/sell-abroad/client-guarantee-redress/index_el.htm "Η νομοθεσία της ΕΕ ορίζει επίσης ότι πρέπει να παρέχεται στον καταναλωτή ελάχιστη διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία. Σε μερικές χώρες, η εθνική νομοθεσία μπορεί να απαιτεί την παροχή πιο μακροπρόθεσμων εγγυήσεων." https://www.newlaw.gr/gr/cms_articles/art_new?id=205 "Έτσι, ο Έλληνας πωλητής ευθύνεται κατ’ αρχήν αντικειμενικά και υποχρεωτικά εκ του νόμου (νόμιμη εγγύηση) έναντι του καταναλωτή για χρονικό διάστημα δύο ετών για οποιοδήποτε ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας είχε το πράγμα κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον καταναλωτή βάσει του Αστικού Κώδικα και του Ν. 3043/2002 που μετέφερε στο ελληνικό δίκαιο το άρθρο 5 της ανωτέρω ευρωπαϊκής οδηγίας." Σε επικοινωνία με μεγάλο κατάστημα πληροφορίκης για προιόντα δικά τους,που είναι και η επίσημή αντιπροσωπέια, μου είπαν ότι υπάρχει ένα παραθυράκι στο Νόμο που δίνουν ένα έτος εγγύηση. Σε επικοινωνία μαζί τους να με ενημερώσουν σχετικά με τα λεγόμενα τους,δεν απάντησαν ποτέ. Ρώτησα το υπουργείο και περιμένω απάντηση να μάθω τι ισχύει βάση νόμου. Επίσης είδα στο you.gr για το νέο ipad 2018 να δίνουν πάλι 1 έτος.Η επίσημη Apple 1 έτος δίνει στα προιόντα της; Αφού υπάρχει Ελληνική Νομοθέσια που είναι εναρμονισμένη με την Ε.Ε δεν μπορώ να κατανοήσω το ένα έτος,εφόσον το προιόν πωλείται στην Ελλάδα. Στα κινεζομάγαζα του Σκρουτζ πάλι,οι παραεισαγωγές,πάλι ένα χρόνο δίνουν αλλά εκει γνωρίζετε τι ισχύει ακριβώς; Πολλα προιοντα καλυπτονται απο 1 χρονο αλλα αν απειλησεις με καταγγελια στην προστασια καταναλωτη θυμουνται τα 2 ετη (εχω παραδειγμα με Ιντερσετ που ειχε παει φιλος φωτογραφικη μηχανη, του ειχαν πει 1 χρονο και μολις ειπε οτι θα κανει καταγγελια τον καλυψαν στους 14 μηνες). Απο εκει και περα αν θυμαμαι καλα η Apple ειχε φαει προστιμο απο την Ε.Ε για τον 1 χρονο που ειχε στα προιοντα της; 2
Tantalord Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Βέβαια είναι παράλογο αυτό.Εντω μετάξυ διάβασα και αυτό εδώ: "Τα νόμιμα δικαιώματά σας που απορρέουν από την ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης -εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες- το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση -εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα- λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης), του άρθρ. 5 του ν. 2251/1994 (όπως το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες), καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την εμπορική εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής του εκάστοτε προϊόντος. Το www.you.gr έχει την πλήρη ευθύνη και αναλαμβάνει όλες τις δεσμεύσεις που προβλέπονται από νόμο και τις διατάξεις του σχετικά με τα δικαιώματα σας σαν καταναλωτής." Θεώρώ ότι υπάρχει συγκεκριμένο πλαίσιο βάση νόμου που κινούνται όλοι,και δεν νομίζω ότι κάποιος πωλητής μπορεί να ορίζει Όρους Χρήσης κατά το δοκούν,γιατί βλέπω και πολλά κουλά. Π.χ εδώ Ευθύνη Χρήστη (Tech-Support) Κάθε χρήστης της ιστοσελίδας συμφωνεί με τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων (Privacy) και, υποχρεούται να μη χρησιμοποιεί αυτή ή οποιοδήποτε στοιχείο, πληροφορία ή άλλο τι εκτίθεται ή πηγάζει ή συνθέτει αυτή, εμπιστευτικού ή μη, κεκρυμμένου ή φανερού χαρακτήρα, με κανένα τρόπο –ενδεικτικά με δημοσίευση, επέμβαση, (ανά)μετάδοση, αντιγραφή, μεταφορά δεδομένων, στοιχείων, μηνυμάτων, ιών, λογισμικού, υλικού, αρχείου κ.λ.π.- για την τέλεση πράξεων, οι οποίες θα μπορούσαν να προκαλέσουν ή θα προκαλούσαν προσβολή, ζημία ή βλάβη περιουσιακών ή άλλων αγαθών ή δικαιωμάτων της Εταιρείας. Και από κάτω: "Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων και ανταλλακτικών όπου το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% της αξίας τιμολόγησης, εκτός και αν αφορά αγορά που πραγματοποιήσατε έπειτα από δική μας πρόταση." Αυτά δεν υπάρχουν πουθενά στον Νόμο.Υπαναχωρείς εντός 14 ημερών χωρίς λόγο κιόλας έτσι αν το έχεις αγοράσει διαδικτυακά στο 100%. Δηλάδή παρανομείς και απαγορεύεις σε κάποιον να διεκδικήσει τα νόμιμα με άλλο παράνομο όρο που θέτεις. Διατάσω και εκτελώ;😦 Καταπάτηση δικαιωμάτων;😶 Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2018 από Tantalord
BlueBlood7 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2018 Κάνεις χρήση της νόμιμης εγγύησης και ας λέει ότι θέλει το οποιοδήποτε κατάστημα ότι δίνει 1 χρόνο 1 μήνα. Το αν δικαιωθείς βέβαια είναι άλλη ιστορία και έχει να κάνει με το παρακράτος.
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) ------------------------------ Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2018 από Επισκέπτης
blitzNikos Δημοσ. 18 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2018 Επειδή διαχρονικά υπάρχει κάποια σύγχυση σχετικά με την «εγγύηση», πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι υπάρχουν δύο εντελώς διαφορετικά είδη εγγύησης, με ανεξάρτητα νομικά πλάισια και διαφορετικά πεδία εφαρμογής: 1) Υπάρχει η νόμιμη εγγύηση του πωλητή απέναντι στον καταναλωτή για χρονικό διάστημα δύο ετών για οποιοδήποτε ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας είχε το πράγμα κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον καταναλωτή και προβλέπεται από τον Αστικό Κώδικα-ευρωπαικές οδηγίες. Όταν αυτό το ελάττωμα/έλλειψη εμφανίζεται μέσα σε έξι μήνες από την πώληση τεκμαίρεται ότι υπήρχε ήδη κατά τον χρόνο της πώλησης. Αντίθετα το ελάττώμα/έλλειψη που εμφανίζεται από τον 7ο μήνα και μετά τεκμαίρεται ότι δημιουργήθηκε μετά την αγορά και για να υφίσταται νόμιμη εγγύηση ο καταναλωτής-αγοραστής οφείλει να αποδείξει το αντίθετο, ότι δηλαδή το αγόρασε ελαττωματικό. 2) Παράλληλα και ανεξάρτητα από την νόμιμη εγγύηση, ο προμηθευτής-πωλητής-κατασκευαστής-εισαγωγέας παρέχει στον καταναλωτή, επιπλέον, εμπορική εγγύηση καλής λειτουργία του καινούριου προϊόντος. Η εμπορική εγγύηση είναι υποχρεωτική για τα καινούρια καταναλωτικά προϊόντα με βάση ειδικό νομικό πλαίσιο-άλλες ευρωπαικές οδηγίες, μόνον εφόσον αυτά είναι μακράς διάρκειας, προορίζονται δηλαδή να χρησιμοποιηθούν επανειλημμένα. Η εμπορική εγγύηση δίνεται γραπτά με τη μορφή κάποιου κειμένου στην απόδειξη-τιμολόγιο ή με μία κάρτας εγγύησης όπου οποία προσδιορίζεται το είδος και η διάρκεια της εγγύησης. Η διάρκεια αυτής της εγγύησης δεν είναι προκαθορισμένη από κάποια διάταξη νόμου αλλά απλά προσδιορίζεται σαν «εύλογη» σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Η μόνη υποχρέωση του προμηθευτή είναι να παρέχει εγγύηση που να είναι «εύλογη» σε σχέση με το είδος του εμπορεύματος, το είδος της χρήσης του και την αξία του... Σχεδόν πάντα οι προμηθευτές παρέχουν (νομιμότατα) εμπορική εγγύηση ενός έτους. Μάλιστα για μερικά πολύ ευαίσθητα ηλεκτονικά είδη παρέχουν 6μηνη εγγύηση (π.χ. μπαταρίες-φορτιστές-ακουστικά). Η εγγύηση που ενδιαφέρει πρωταρχικά τον καταναλωτή, που ρωτάει τι εγγύηση έχει «από την αντιπροσωπεία» ένας υπολογιστης, όταν πάει να τον αγοράσει και η οποία εγγύηση καλύπτει οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί και οποτεδήποτε παρουσιαστεί, όσο διαρκεί, είναι η «εύλογη», συνήθως ετήσια, εμπορική εγγύηση. Η διετής εγγύηση για την οποία συχνά γίνεται πολύς λόγος δεν είναι η εμπορική, «από την αντιπροσωπεία» αλλά η νόμιμη και αφορά, όπως προαναφέρθηκε, μόνο τις περιπτώσεις που το ελάττωμα-πρόβλημα προυπήρχε κατά τη στιγμή που αγοράστηκε το προιόν και, ακόμα χειρότερα, αυτό πρέπει να το αποδείξει ο αγοραστής-καταναλωτής... Για να το πούμε (γράψουμε) και διαφορετικά και να γίνει κατανοητό: 1) Αγοράζω ένα pcάκι και σε 5 μήνες ... πάπαλα! Ο πωλητής-προμηθευτής πρέπει να μου το επισκευάσει-αντικαταστήσει χωρίς δεύτερη κουβέντα (νόμιμη+εμπορική εγγύηση). 2) Αγοράζω ένα pcάκι και σε 11 μήνες ... πάπαλα! Ο πωλητής-προμηθευτής πρέπει να μου το επισκευάσει-αντικαταστήσει χωρίς δεύτερη κουβέντα (εμπορική εγγύηση) ή/και οφείλει να μου το επισκευάσει-αντικαταστήσει μόνον εφόσον αποδείξω ότι αυτό σταμάτησε να λειτουργεί γιατί ήταν ελαττωματικό από την αρχή, όταν το αγόρασα (νόμιμη εγγύηση).... 3) Αγοράζω ένα pcάκι και σε 13 μήνες... πάπαλα! Ο πωλητής-προμηθευτής οφείλει να μου το επισκευάσει-αντικαταστήσει μόνον εφόσον αποδείξω ότι αυτό σταμάτησε να λειτουργεί γιατί ήταν ελαττωματικό από την αρχή, όταν το αγόρασα (νόμιμη εγγύηση)... Άρα, σε περίπτωση προβλήματος μετά τη λήξη της εμπορικής (εύλογης, συνήθως ετήσια) εγγύησης, μοναδικός τρόπος να καταφέρει να επικαλεστεί κάποιος την 24μηνη νόμιμη εγγύηση του Αστικού Κώδικά-ευρωπαικών οδηγιών, είναι να μπορεί να αποδείξει ότι η ζημιά που εμφανίστηκε κατά τη διάρκεια του δεύτερου χρόνου οφειλόταν σε πρόβλημα που προυπήρχε κατά το χρόνο που αγόρασε το εμπόρευμα οπότε θα βρεθεί και στη δύσκολη θέση να αιτιολογήσει για ποιους συγκεκριμένους τεχνικούς λόγους δεν παρουσιάστηκε κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας-χρήσης του εμπορεύματος... Από εκεί και πέρα, στα πλαίσια του ανταγωνισμού, μπορεί να παρασχεθεί μεγαλύτερη σε διάρκεια εμπορική εγγύηση (βλ. χαρακτηριστικά σε μνήμες lifetime εγγύηση). Επίσης ένα κατάστημα μπορεί να θεωρήσει, για λόγους καλής φήμης και ανάλογα με το είδος και το μέγεθος του προβλήματος, με ή και χωρίς προσυνεννόηση με τον εισαγωγέα-κατασκευαστή, ότι είναι προτιμότερο να καλύψει το πρόβλημα που εμφανίστηκε τον 13ο μήνα, στο pc ενός καλού ή ενός επίμονου πελάτη... Ελπίζω να μην σας ζάλισα και να βοήθησα... φιλικά Νίκος 1 2
pavramedes Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Πολύ καλά τα λες Νίκο ! Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα. Έλα μου τώρα, που πρόκειται να μπω στην διαδικασία καταγγελίας αφού βαρέθηκα να βλέπω τον κάθε τυχάρπαστο να διαφημίζει μονοετείς (εμπορικές φυσικά) εγγυήσεις στα προϊόντα που πουλάει και νομότυπα να αναφέρει τα περί νόμιμης 24άμηνης εγγύησης συνήθως ή σε κάποιο άλλο σύνδεσμο στο e-shop του ή και σε κάποιες περιπτώσεις και καθόλου. Το ζήτημα της σύγχυσης που αναφέρεις εννοώ, έγκειται ακριβώς στο ότι, αυτή η κατάπτυστη πρακτική (υπερτονισμού της μειωμένης σε διάρκεια εμπορικής εγγύησης) επί της ουσίας λειτουργεί για το περισσότερο κόσμο, που δεν γνωρίζει, αποτρεπτικά. Για να μην πω ότι κάνει την (επίσης κατάπτυστη) έννοια της "επέκτασης εγγύησης", φυσικά με το αζημείωτο, πιο ελκυστική σε κάποιους καταναλωτές. Εν ολίγοις παρατηρώ ότι ο Νομοθέτης, έχει αφήσει μία "γκρίζα" ζώνη σχετικά με το ποια από τις δύο (εμπορική ή νόμιμη) μπορεί να "διαφημίζει" ο κάθε έμπορος στην σελίδα του προϊόντος που πουλάει και εξ εμπειρίας γνωρίζω, ότι οι περισσότεροι έμποροι, πάνε να καθιερώσουν στο καταναλωτικό συνειδιασιακό ότι οι εγγυήσεις είναι μονοετείς για όλα τα προϊόντα ! Μάλιστα έχω πετύχει αρκετούς τελευταία που αναφέρουν ότι τα προϊόντα "δεν έχουν εγγύηση" (τι άλλο θα δουν τα μάτια μας δεν ξέρω !!!!!). Καμία ανοχή λοιπόν θα πρότεινα στους καταναλωτές απέναντι στο συγκεκριμένο ζήτημα ιδιότυπης παραπλάνησης και να τηρούν τις διαδικασίες καταγγελιών. Επεξ/σία 18 Απριλίου 2022 από pavramedes 2
dsi44 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 οπου βλεπετε καταστημα να λεει ενα χρονο μακρυα. δεν υπαρχει λογος μετα αν τυχει η στραβη να τσακωνεστε ..μακρυα. 1
filip123go Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 Δημοσ. 18 Απριλίου 2022 2 λεπτά πριν, dsi44 είπε οπου βλεπετε καταστημα να λεει ενα χρονο μακρυα. δεν υπαρχει λογος μετα αν τυχει η στραβη να τσακωνεστε ..μακρυα. Αυτό ακριβώς. Πλέον ούτε απ'έξω από τέτοια καταστήματα. Αν και όλοι με μια ωραία καταγγελία (εννοείται όταν έχεις δίκιο) να δεις τι ωραία που στρώνουν. Εξαρτάται πόσο θέλεις να μπλέξεις και να μαλώσεις. 2
nikoskdx Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2022 Καλησπέρα σας, εργαλείο επεξεργασίας ξύλου μάρκας Triton tools αξίας 500 ευρώ και αγορασμενο απο ελληνικό κατάστημα μετά απο 8 μήνες χρήσης το εργαλείο δεν δουλεύει σωστά. Μετά από επικοινωνία μου είπαν οτι η εγγύηση ειναι 30 μέρες χωρίς εγγραφή και 3 χρόνια με έγγραφη προϊόντος στον κατασκευαστή. Πράγμα που απο την αρχή μου ακούστηκε τελείως παράλογο. Σε επικοινωνία με τον κατασκευαστή επιβεβαιώθηκε η παραπάνω αμφιβολία, χωρίς εγγραφή η εγγύηση είναι 30 μέρες. Το θέμα ειναι τι ισχύει για την εγγύηση προϊόντων με διαφορετική εγγύηση σε χωρα Ευρωπαϊκής Χώρας. Τι να κάνω? Ευχαριστώ
BlueBlood7 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2022 1 ώρα πριν, nikoskdx είπε Το θέμα ειναι τι ισχύει για την εγγύηση προϊόντων με διαφορετική εγγύηση σε χωρα Ευρωπαϊκής Χώρας. Τι εννοείς?
nikoskdx Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, BlueBlood7 είπε Τι εννοείς? Εννοώ οτι παρόλο που ο κατασκευαστής που ειναι εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης(Αμερική) δίνει εγγύηση 1 μήνα χωρίς εγγραφή προϊόντος(στο δικο μου δεν εχει γινει εγγραφή),απο την στιγμή που το πουλάει κάποιος προμηθευτής στην Ελλάδα δεν ειναι υποχρεωμένος να σου παρέχει 2 χρόνια εγγύηση? Μήνυμα από τον κατασκευαστή: "If your tool is not registered with our website for our extended guarantee and it is outside of the 30 days of purchase, we cannot process the issue as a guarantee claim." Έχετε αγοράσει ποτέ προϊόν και να μην ισχύει η εγγύηση με την απόδειξη αγοράς μετά απο 30 μέρες απο την αγορά? Αδιανόητο. Επεξ/σία 2 Οκτωβρίου 2022 από nikoskdx
BlueBlood7 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, nikoskdx είπε Εννοώ οτι παρόλο που ο κατασκευαστής που ειναι εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης(Αμερική) δίνει εγγύηση 1 μήνα χωρίς εγγραφή προϊόντος(στο δικο μου δεν εχει γινει εγγραφή),απο την στιγμή που το πουλάει κάποιος προμηθευτής στην Ελλάδα δεν ειναι υποχρεωμένος να σου παρέχει 2 χρόνια εγγύηση? Προφανώς. ν. 2251/1994 Άρθρο 5β Οδηγίες χρήσης και τεχνική υποστήριξη μετά την πώληση Όπως προστέθηκε με την Παρ.4 Άρθρο 103 ΝΟΜΟΣ 4512/2018 με ισχύ την 17/1/2018 Δες την εξέλιξη του άρθρου 1. Ο παραγωγός οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή σαφείς και πλήρεις οδηγίες για τη χρήση, τη διατήρηση, τη συντήρηση και την πλήρη αξιοποίηση του αγαθού κατά τη χρήση και τη διατήρησή του. Οι οδηγίες αυτές πρέπει να παρέχονται στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα εγγράφως ή πάνω σε σταθερό μέσο αποτύπωσης, που είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Από την εφαρμογή των προηγούμενων εδαφίων εξαιρούνται τα προϊόντα που είναι απλά στην κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρησή τους, εφόσον για τα προϊόντα αυτά δεν παρέχονται από τον κατασκευαστή οδηγίες σε οποιαδήποτε γλώσσα. Όπως προστέθηκε με την Παρ.4 Άρθρο 103 ΝΟΜΟΣ 4512/2018 με ισχύ την 17/1/2018 Δες την εξέλιξη της παραγράφου 2. Οι παραγωγοί και οι πωλητές καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών εξασφαλίζουν στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και την επισκευή τους, καθώς και την ευχερή προμήθεια ανταλλακτικών και άλλων αγαθών που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) ετών από την παράδοση του αγαθού. Επεξ/σία 2 Οκτωβρίου 2022 από BlueBlood7
nikoskdx Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2022 1 λεπτό πριν, BlueBlood7 είπε Προφανώς. ν. 2251/1994 Άρθρο 5β Οδηγίες χρήσης και τεχνική υποστήριξη μετά την πώληση Όπως προστέθηκε με την Παρ.4 Άρθρο 103 ΝΟΜΟΣ 4512/2018 με ισχύ την 17/1/2018 Δες την εξέλιξη του άρθρου 1. Ο παραγωγός οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή σαφείς και πλήρεις οδηγίες για τη χρήση, τη διατήρηση, τη συντήρηση και την πλήρη αξιοποίηση του αγαθού κατά τη χρήση και τη διατήρησή του. Οι οδηγίες αυτές πρέπει να παρέχονται στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα εγγράφως ή πάνω σε σταθερό μέσο αποτύπωσης, που είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Από την εφαρμογή των προηγούμενων εδαφίων εξαιρούνται τα προϊόντα που είναι απλά στην κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρησή τους, εφόσον για τα προϊόντα αυτά δεν παρέχονται από τον κατασκευαστή οδηγίες σε οποιαδήποτε γλώσσα. Όπως προστέθηκε με την Παρ.4 Άρθρο 103 ΝΟΜΟΣ 4512/2018 με ισχύ την 17/1/2018 Δες την εξέλιξη της παραγράφου 2. Οι παραγωγοί και οι πωλητές καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών εξασφαλίζουν στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και την επισκευή τους, καθώς και την ευχερή προμήθεια ανταλλακτικών και άλλων αγαθών που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) ετών από την παράδοση του αγαθού. Ευχαριστώ πολύ BlueBlood7 για την ανάρτηση της νομοθεσίας. Πιστεύεις οτι θα βγάλω άκρη με τον συνήγορο του καταναλωτή? Τι θα ήταν καλύτερο να κανω?
BlueBlood7 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2022 Μόλις τώρα, nikoskdx είπε Ευχαριστώ πολύ BlueBlood7 για την ανάρτηση της νομοθεσίας. Πιστεύεις οτι θα βγάλω άκρη με τον συνήγορο του καταναλωτή? Τι θα ήταν καλύτερο να κανω? Αλλά... Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι η νόμιμη εγγύηση όπως τα γράφει ο πιο πάνω φίλος... Με λίγα λόγια πιάσε το αυγό και κούρευτο. Τέτοια μπανανία που είμαστε δεν ξέρεις πια τι ισχύει. Δεν ξέρω πραγματικά αν θα βγάλεις άκρη. Επικοινωνείς με τον συνήγορο του καταναλωτή και βλέπεις. Και φυσικά ενημερώνεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα