Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, luis_rambo84 είπε

Οσο καλή και εάν είναι η rtx 2080 έγω θα παραμείνω με την gtx 1080ti μέχρι να λανσάρουν το πραγματικό τέρας του χρόνου... την RTX 2080 Ti

τότε θα παώ να πάρω μία για να αντικαταστήσω την gtx 1080 ti. Ολες οι nvidia xx80 για εμένα ειναι δέυτερο level και μόνο η nvidia xx80 ti ειναι πρώτο level το κανονικό τέρας της σειράς. Η rtx 2080 είναι καλή για όσους ξεκινανε να φτιάχνουν τώρα νεό high end pc την συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Μόνο που το άρθρο μιλάει για workstations και εσύ για gaming μαν..

Επεξ/σία από Human Soul
  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, fasttam είπε

Νομίζω - όπως και πολλοί άλλοι επαγγελματίες στα ξένα forum - ότι είναι η πρώτη φορά που οι Quadro δικαιολογούν επιτέλους τον όρο «επαγγελματικές» και τα χρήματα που ζητούν.

Η Chaos Group ( η εταιρία που βγάζει το vray) έδειξε ένα demo βασισμένο στην τεχνολογία της Microsoft DirectX Raytracing (DXR) όπου 300 billion triangles ρεντάρονται με 25fps real time σε ένα σύστημα με μια και μόνο Nvidia Quadro RTX 6000. Μου πέσαν τα σαγόνια.

ειχα την εντυπωση οτι θεωρουνται επαγγελματικες λογω της ECC μνημης τους..

λινκ του ντεμο υπαρχει;

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, KilliK είπε

ειχα την εντυπωση οτι θεωρουνται επαγγελματικες λογω της ECC μνημης τους..

λινκ του ντεμο υπαρχει;

Έχουν και άλλα χαρακτηριστικά. Πχ σε double precision performance (fp64) οι consumer σέρνονται, 8-12 φορές πιο αργές από τις Quadro. Αυτό γιατί οι Quadro έχουν (και) double precision units.

Επεξ/σία από Retromaniac
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Alexaras1991 είπε

Και κλασικά η AMD θα βγάλει δική της Raytracing έκδοση φθηνότερα.

H AMD υποστηρίζει ray tracing (RadeonRays) στις επαγγελματικές κάρτες από την εποχή των Hawaii GPU (R9 290) το 2013!!!!! 

Το ίδιο υσχήει και για το RadeonRays 2,0 που ανακοίνωσε στις αρχές του έτους και υποστηρίζεται από Hawaii και μετά. 

Μάλιστα υποστηρίζει και ray sound tracing από το 2013 επίσης!!!!! 

Εξ ού και ειδικά οι  AMD επαγγελματικές κάρτες , έχουν μεγάλη διάδοση στον χώρο της διασκέδασης (Hollywood) 

Δεν είναι κάποιο νέο tech που ανακάλυψε η Nvidia. Απλά προσπαθεί να διεισδύσει στην αγορά. 

 

  • Like 1
Δημοσ.

ωραια τα video,εαν αυτη η τεχνολογια περασει στο cinema θα δουμε απιστευτα εφε στις ταινιες.Φανταζομαι αυτη η τεχνολογια με τον καιρο θα περασει και στα pc

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Bourdoulas είπε

Ray tracing = ανίχνευση ακτίνας... Γιατί πρέπει να μεταφράζουμε κάθε όρο; 

Ακούγεται γελοίος ο ελληνικός όρος. 

Ιχνηλάτηση ακτίνας (για αυτό :P) 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Predatorkill είπε

Η μπιζνα του μελλοντος, αγοραζεις 50 απο δαυτες, χτιζεις μια φαρμα οπου εχει φτηνο ρευμα και πουλας leased rendering.

εσένα περίμενε η nvidia να το σκεφτείς ήδη το κάνουν μερικά χρόνια τώρα :P  

 

https://www.nvidia.com/en-us/design-visualization/solutions/virtualization/ (nvidia grid)

 

και 

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/products/geforce-now/ (GeForce now) 

Για τους gamers.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ray tracing=ανιχνευση ακτινας (το ιχνος που αφηνει η ακτινα φωτος δηλ πως αυτο αντανακλαει στα αντικειμενα)

Επεξ/σία από Istros
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

ωραια τα video,εαν αυτη η τεχνολογια περασει στο cinema θα δουμε απιστευτα εφε στις ταινιες.Φανταζομαι αυτη η τεχνολογια με τον καιρο θα περασει και στα pc

χρησιμοποιουν ray tracing στο σινεμα απο εποχης Cars...

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, Istros είπε

ray tracing=ανιχνευση ακτινας (το ιχνος που αφηνει η ακτινα φωτος δηλ πως αυτο αντανακλαει στα αντικειμενα)

Η τεχνολογία δουλεύει ιχνηλατώντας την διαδρομή της ακτίνας του φωτός απο την κάμερα στις διάφορες επιφάνειες που αντανακλάται μέχρι την πηγή του... (πχ αν κοιτάξω απο το χyz σημείο τον βράχο η ακτίνα που πέφτει πάνω στην κάμερα ήρθε απο το βράχο και πριν χτυπήσει στον βράχο ήρθε απο το δέντρο και πριν χτυπήσει στο δέντρο  ήρθε απο το νερό και πριν χτυπήσει στο νερό ήρθε απο την φωτιά δίπλα και σε κάθε "χτύπημα" οι τιμές αλλάζουν χρώμα ανάλογα με την επιφάνεια προέλευσης) 

 

Και η λέξη αυτή καθ'αυτή "tracing" σημαίνει ιχνηλασία.. 

 

2 σε 1 αποδείξεις. :P 

Επεξ/σία από TopicStrarter
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, luis_rambo84 είπε

Οσο καλή και εάν είναι η rtx 2080 έγω θα παραμείνω με την gtx 1080ti μέχρι να λανσάρουν το πραγματικό τέρας του χρόνου... την RTX 2080 Ti

τότε θα παώ να πάρω μία για να αντικαταστήσω την gtx 1080 ti. Ολες οι nvidia xx80 για εμένα ειναι δέυτερο level και μόνο η nvidia xx80 ti ειναι πρώτο level το κανονικό τέρας της σειράς. Η rtx 2080 είναι καλή για όσους ξεκινανε να φτιάχνουν τώρα νεό high end pc την συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Θα σου λέγα να περιμένεις λίγο ακόμα για να βγει η ti αλλά αυτή η κάρτα είναι διαφορετική από αυτές που ξέρεις και καμιά σχέση δεν έχει με 1080ti η την 2080 που περιμένεις.Την αναφορά στην 2080 που την είδες?

1 ώρα πριν, TopicStrarter είπε

Η τεχνολογία δουλεύει ιχνηλατώντας την διαδρομή της ακτίνας του φωτός απο την κάμερα στις διάφορες επιφάνειες που αντανακλάται μέχρι την πηγή του... (πχ αν κοιτάξω απο το χyz σημείο τον βράχο η ακτίνα που πέφτει πάνω στην κάμερα ήρθε απο το βράχο και πριν χτυπήσει στον βράχο ήρθε απο το δέντρο και πριν χτυπήσει στο δέντρο  ήρθε απο το νερό και πριν χτυπήσει στο νερό ήρθε απο την φωτιά δίπλα και σε κάθε "χτύπημα" οι τιμές αλλάζουν χρώμα ανάλογα με την επιφάνεια προέλευσης) 

Και η λέξη αυτή καθ'αυτή "tracing" σημαίνει ιχνηλασία.. 

2 σε 1 αποδείξεις. :P 

Την αντανάκλαση και τη σκια που αφήνει η πηγή φωτός στα αντικείμενα είτε είναι απεθειας από την πηγή φωτός είτε παρεμβάλλεται κάποιο άλλο αντικείμενο σαν αντανάκλαση.Στην δεύτερη περίπτωση προσπαθει να προσδιορίσει τον τρόπο που αντανακλά η ακτινα στα διάφορα αντικείμενα αναλογα με τη θεση τους στο χωρο ωστε να καταφέρει να αποτυπωθεί σωστα στο τελικό αντικείμενο.Δηλ στη δευτερη περιπτωση η αντανακλαση δεν θα ειναι στην ευθεια φορα της πηγης φωτος αλλα σε διαφορετικη γωνια αναλλογα με τις αντανακλασεις που εχουν προηγηθει και αυτο  ακριβώς προσπαθει να εντοπισει να βρει σε ποιες επιφανειες θα αντανακλαστει το φως και υπο ποια γωνια  ωστε να αποτυπωθει η  αντανάκλαση και η σκια στα αντικειμενα.Στην ουσία προσομοιάζει ένα αληθινό περιβάλλον όπου υπάρχει πηγή φωτος και τις αντανακλάσεις του φωτός στις επιφανειες.

Επεξ/σία από Istros

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...