Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στις αρχές της χρονιάς, η Nvidia ανακοίνωσε ένα νέο σύνολο χαρακτηριστικών που σύμφωνα με την εταιρεία θα μας οδηγήσει στη νέα εποχή της ανίχνευσης ακτίνας σε πραγματικό χρόνο (real-time ray tracing).

Το σύνολο χαρακτηριστικών ονομάστηκε RTX και είναι συμβατό με το DXR, το νέο API ανίχνευσης ακτίνας της Microsoft. Τι είναι η «ιχνηλάτηση ακτίνας» (ray tracing); Το νέο σύνολο χαρακτηριστικών "RTX" περιλαμβάνει προηγμένα χαρακτηριστικά ιχνηλάτησης ακτίνας, και αναβαθμίζει την «τεχνική γραφικών που προσομοιώνει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το φως στον πραγματικό κόσμο».

Όπως αναφέραμε, η υποστήριξη ιχνηλάτησης ακτίνας αναμένεται να ξεκινήσει μια νέα γενιά υπερρεαλιστικών γραφικών, ωστόσο μέχρι σήμερα υπήρχε ένα μικρό πρόβλημα: καμία εταιρεία δεν είχε κατασκευάσει hardware για να υποστηρίξει τη τεχνολογία, επειδή ήταν απαγορευτικά “resource-intensive» για rendering σε πραγματικό χρόνο.

Όμως στο πρόσφατο συνέδριο/ έκθεση SIGGRAPH, ο CEO της NVIDIA, Jen Hsun Huang, αποκάλυψε νέο, όγδοης γενιάς hardware που θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική Turing, και θα είναι πραγματικά ικανό να επιταχύνει τόσο τη τεχνική ανίχνευση ακτίνας όσο και AI.

Το rendering ιχνηλάτησης ακτίνας με μία “Turing-based GPU” μπορεί να είναι έως και 25 φορές ταχύτερο από ότι σε μία GPU αρχιτεκτονικής “Pascal”, λόγω της ύπαρξης dedicated επεξεργαστών που αναλαμβάνουν να κάνουν όλες τις μαθηματικές πράξεις για το πως το φως και ο ήχος ταξιδεύουν μέσα σε τρισδιάστατα περιβάλλοντα.

DkhHmK7XoAA1cyn.jpg_large.0.jpeg.8d3928baf1e8c914e5f7f3149e45aa3f.jpeg

Οι νέες επίσης Turing-based GPUs που ανακοίνωσε η Nvidia είναι οι πρώτες που χρησιμοποιούν νέα μνήμη GDDR6 από τη Samsung, ώστε τα δεδομένα να κινούνται ταχύτερα από ποτέ και με τη λιγότερη δυνατή κατανάλωση ενέργειας. H Nvidia, και όχι άδικα, χαρακτηρίζει τις νέες κάρτες γραφικών Quadro RTX ως τις “πρώτες ray-tracing GPUs” και ισχυρίζεται ότι αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο τεχνολογικό άλμα της εταιρείας από τότε που λανσάρισε τo CUDA API και τις κάρτες γραφικών του είδους.

Όπως βεβαίως είναι κατανοητό, οι νέες κάρτες γραφικών του είδους προορίζονται για επαγγελματική χρήση και εφαρμογές και όχι για gaming. Η ναυαρχίδα της σειράς με την ονομασία Quadro RTX 8000 θα κοστίζει $10000 όταν κυκλοφορήσει προς το τέλος της χρονιάς. Με το συγκεκριμένο χρηματικό ποσό, ο επαγγελματίας χρήστης θα έχει στην διάθεση του μία GPU με 4608 πυρήνες CUDA και 576 πυρήνες Tensor, με την απόδοση της στο ray tracing να είναι 10 Gigarays per second, ενώ η γενικότερη απόδοση να έχει αξιολογηθεί στα 16 TeraFLOPs.

Την GPU συνοδεύουν 48GB μνήμης GDDR6. Για την χρήση επίσης πολλαπλών καρτών γραφικών μαζί, υποστηρίζεται NVLink καθώς και το πρότυπο VirtualLink για να οδηγήσει headsets εικονικής πραγματικότητας (VR)  μέσω ενός απλού USB-C καλωδίου. Η Nvidia θα κυκλοφορήσει επίσης και τις Quadro RTX 5000 και 6000 που θα κοστίζουν $2300 και $6300 αντίστοιχα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στην έκθεση Gamescom, την επόμενη εβδομάδα, η Nvidia αναμένεται να αποκαλύψει τις επόμενης γενιάς κάρτες γραφικών GeForce που απευθύνονται σε gamers.  

The Verge
Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Οσο καλή και εάν είναι η rtx 2080 έγω θα παραμείνω με την gtx 1080ti μέχρι να λανσάρουν το πραγματικό τέρας του χρόνου... την RTX 2080 Ti

τότε θα παώ να πάρω μία για να αντικαταστήσω την gtx 1080 ti. Ολες οι nvidia xx80 για εμένα ειναι δέυτερο level και μόνο η nvidia xx80 ti ειναι πρώτο level το κανονικό τέρας της σειράς. Η rtx 2080 είναι καλή για όσους ξεκινανε να φτιάχνουν τώρα νεό high end pc την συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

  • Confused 7
  • Sad 3
Δημοσ.

"Για την χρήση επίσης πολλαπλών καρτών γραφικών μαζί, υποστηρίζεται NVLink καθώς και το πρότυπο VirtualLink για να οδηγήσει headsets εικονικής πραγματικότητας (VR) μέσω ενός απλού USB-C καλωδίου." 

Με κούφανε το άρθρο. Τι έχουνε να δούνε τα ματάκια μας... 

 

Δημοσ.

"... αναμένεται να ξεκινήσει μια νέα γενιά υπερρεαλιστικών γραφικών..."

Δηλαδή μιλάμε για γραφικά τύπου Joan Mirο, Max Ernst, Salvador Dali; Βλέπω το νέο Minecraft να χρησιμοποιεί τεχνικές cubism 😛.

Πέρα απο την πλάκα είναι κάτι που και εγώ περίμενα πώς και πώς. Άντε με το καλό σύντομα και σε gaming κάρτες!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Alexaras1991 είπε

Και κλασικά η AMD θα βγάλει δική της Raytracing έκδοση φθηνότερα.

Lol! Aς βγάλει πρώτα η AMD μια rasterizing κάρτα της προκοπής στην ώρα της με ανταγωνίσιμο performance per watt και ας αφήσει το raytracing κατα μέρος.

Επεξ/σία από nekrik
  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Bourdoulas είπε

Ray tracing = ανίχνευση ακτίνας... Γιατί πρέπει να μεταφράζουμε κάθε όρο; 

Ακούγεται γελοίος ο ελληνικός όρος. 

Και δεν είναι "ανίχνευση ακτίνας" η σωστή μετάφραση. Δεν ανιχνεύεις την ακτίνα αλλά ανιχνεύεις με την ακτίνα. Δεν φαίνεται από το "ανίχνευση ακτίνας" ότι αποτελεί  κατηγορια ανίχνευσης αλλά ότι ψάχνεις την ακτίνα. Ακτινωτή ανίχνευση, μήπως; Ίσως καλύτερα να μην το μεταφράσουμε.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Νομίζω - όπως και πολλοί άλλοι επαγγελματίες στα ξένα forum - ότι είναι η πρώτη φορά που οι Quadro δικαιολογούν επιτέλους τον όρο «επαγγελματικές» και τα χρήματα που ζητούν.

Η Chaos Group ( η εταιρία που βγάζει το vray) έδειξε ένα demo βασισμένο στην τεχνολογία της Microsoft DirectX Raytracing (DXR) όπου 300 billion triangles ρεντάρονται με 25fps real time σε ένα σύστημα με μια και μόνο Nvidia Quadro RTX 6000. Μου πέσαν τα σαγόνια.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...