Προς το περιεχόμενο

Σε σαουδαραβικό fund ελπίζει ο Musk να στηρίξει την έξοδο της Tesla από το χρηματιστήριο


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανταγωνιστές πάντα θα υπάρχουν, τώρα τους θυμήθηκε?! Το να επιρρίπτει τις ευθύνες στους ανταγωνιστές, μάλλον δεν είναι ανταγωνιστικός!

Αλλά τι να πεις για αυτόν τον άνθρωπο που έβριζε τους ίδιους τους επενδυτές του.

Επεξ/σία από Hapatingo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλά. Εσείς συνεχίστε να φαντασιώνεστε τα περί private λες και μιλάτε για private lap-dance, η μετοχή της πάντως όχι απλά έπεσε σε επίπεδα pro-private, αλλά άρχισε να χάσει και εκείνα που κέρδισε με τα συγνώμη συγνώμη και τις υποσχέσεις κατά τα οικονομικά του Q2. Στο τέλος αντί να καταφέρει να κάψει τους shorts όπως φαντασιώνεται, θα βγουν και κερδισμένοι στο τέλος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαίνεται οτι το 420 είναι το αγαπημένο νούμερο του Elon Musk: 420 (cannabis culture)

Εδώ το τελευταίο tweet σχετικά με την τιμή της μετοχής:

420_2.JPG.fe5d6383ebeb73bb222a52ea0e25c652.JPG

Και εδώ ένα παλιότερο:

420.JPG.294a81974d2f84213dfb1d2ae2b73195.JPG

 

Αλλά και τα υποτιθέμενα reservations για το Model 3 (που κάποιοι αναλυτές πιστεύουν οτι είναι ψευτικα) παραμένουν στις 420 χιλιάδες, σύμφωνα με τα επίσημα έγγραφα:

420_3.JPG.0e345738c1c1a59f64be898cef4f2812.JPG

 

Άραγε όλη αυτή η ιστορία να ξεκίνησε απο ένα αστείο για το χασίς?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας ξαναδούμε άλλη μια φορά ψύχραιμα το ζήτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων το οποίο άνοιξε η Tesla καθώς όλοι οι άλλοι κατασκευαστές είχαν βολευτεί στα ορυκτά καύσιμα.

1. Είναι αγορά υψηλού κόστους και υψηλού ρίσκου. Ισχύει για όλα τα ηλεκτρικά. Το μέλλον δείχνει ότι θα είναι ηλεκτρικό,  αλλά εσύ αγοράζεις τώρα ενώ όλοι ξέρουμε πόσο γρήγορα τρέχει η τεχνολογία. Ποια η αξία μεταπώλησης σε 5 χρόνια από σήμερα ενός ας πούμε Leaf?
2. Σήμερα, όλες οι κυβερνήσεις παίρνουν μέσα από την φορολογία πετρελαίου - βενζίνης τεράστια ποσά. Δεν θα απεμπολήσουν εύκολα τέτοια δικαιώματα. Θα το πουν μάλλον τέλος «καθαρής ενέργειας» ώστε είτε θα αγοράζεις ακριβά (από παραγωγούς ''καθαρής'' ηλεκτρικής ενέργειας) είτε θα το πληρώνεις σε τέλη. Είναι δις € και με κάποιο τρόπο θα το περάσουν σύντομα και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μην ξεχνάτε ότι πετρέλαιο - βενζίνη χωρίς φόρους είναι πολύ φθηνά.
3. Οι σημερινές τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας ΔΕΝ είναι τόσο φθηνές όσο διαδίδουν. Δείτε τις τιμές στους σταθμούς φόρτισης της Tesla στην Ευρώπη και στο δίκτυο ''Φορτίζω''. Όσο θα μεγαλώνει η πίτα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τόσο θα αυξάνουν τις τιμές. Εξάλλου οι τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας θα αυξηθεί σε όλη την Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.
4. Κύκλος ζωής. Δεν υπάρχει καμία αναφορά για τον κύκλο ζωής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Θάβουν το πιο σημαντικό θέμα αν θες να το εξετάσεις ολιστικά και οικολογικά.
5. Κόστος επισκευής σε ατύχημα.Ποιος ξέρει πόσο θα κοστίσει η ζημιά αν ''στραβώσουν'' οι μπαταρίες σε ένα ατύχημα. Δεν εννοώ μεγάλο, δεν σε απασχολούν αυτά τότε.
6. Επικινδυνότητα. Η πρόσφατη εμπειρία με τις μπαταρίες κινητών ( Samsung mobiles) έδειξε ότι οι κίνδυνοι παραμονεύουν. Επίσης,  η πυροπροστασία, η ζημιά από  καταιγίδες κλπ και η προστασία από εισροή νερού είναι άγνωστα θέματα ακόμα στα ηλεκτρικά.
7. Απόρριψη μπαταριών. Το οικολογικό αποτύπωμα των μπαταριών και ο τρόπος διαχείρισης τους ειδικά σε συστήματα οικονομικά όπου το κέρδος καθορίζει τα πάντα είναι τεράστιο ζήτημα.
8. Αυτονομία &  χρόνοι φόρτισης τα προφανή σημερινά προβλήματα, δεν χρειάζεται ανάλυση.
9. Στο Spritmonitor ο Μ.Ο. των Tesla είναι 20 kwh/100km. Κάντε λίγο τις πράξεις να δείτε ότι όταν το δουλεύεις όπως τα κλασικά αυτοκίνητα ΔΕΝ είναι τόσο οικονομικό όσο παρουσιάζουν και σίγουρα στην πράξη ΔΕΝ έχει τις αυτονομίες που υπόσχονται. Αν θες βέβαια μέσα στον Αύγουστο να κινείσαι χωρίς κλιματιστικό και μέχρι 100km/h θα το πετύχεις...
Όλα τα παραπάνω δείχνουν ότι η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων άρα και της Tesla δεν είναι στρωμένη με ροδοπέταλα. Δεν αναφέρω καν ζητήματα προμήθειας υλικών κατασκευής μπαταριών και λοιπούς ανταγωνισμούς μεταξύ των εταιρειών. Η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου σήμερα σπρώχνεται μέχρι εκεί που δεν πάει από το αντίστοιχο λόμπι της Αμερικής. Η Ευρώπη και η Ασία ακολουθεί γιατί βλέπει ότι υπάρχει αγορά αλλά τα πράγματα είναι στρεβλά. 
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, mpompo13 είπε

1) Αμφιβάλλω για αυτό. Εάν υπάρχουν λεφτά τότε δεν θα χρειαζόταν να πάει ιδιωτική. Δεν θα είχε φόβο γι επιθέσεις σορτακιδων κλπ κλπ. Αλλά θα σταματήσω εδώ καθώς ότι κ να πω δεν πρόκειται να το δεχθείς.

ΟΚ διαφωνούμε.

7 ώρες πριν, mpompo13 είπε

2) Α) "gigafactory": Έκανε ένα μεγάλο εργοστάσιο. Ε και; Υπάρχουν εταιρίες που έχουν δεκάδες (ή κ εκατοντάδες) εργοστάσια που αθροιστικά είναι μεγαλύτερα. Η εννοείς πως το μέγεθος μετράει; (Συνήθως τα εργοστάσια πρέπει (άλλα όχι πάντα) να είναι κοντά στις πρώτες ύλες. Κ το προιόν μετά μεταφέρεται στο επόμενο εργοστάσιο κλπ. Νόμιζα ότι ήταν για λόγους απόδοσης αυτό αλλά μπορεί κ να κάνω λάθος)

Δεν καταλαβαίνω τι λες. Εγώ είπα " χτίζει τα μεγαλύτερα εργοστάσια και δίκτυα στον πλανήτη, και ανακαλύπτει μόνη την περισσότερη τεχνολογία για ολόκληρη την επανάσταση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων" , εσύ είπες ότι αυτό "απλά είναι αστείο" και ζήτησες "αποδείξεις πως υποστηρίζονται αυτά". Σου έφερα αποδείξεις για τα gigafactory (2 και τώρα ξεκινάει το 3 στην Κίνα με Κινέζικα κεφάλαια) και εσύ απαντάς οι άλλοι έχουν περισσότερα.

7 ώρες πριν, mpompo13 είπε

    Β) "τα (μοναδικά) παγκόσμια δίκτυα ταχυφορτιστών" -> και λοιπόν. Ούτε παγκόσμια κάλυψη έχουν κ είναι μάλιστα proprietary. Την "αυτοκίνηση" πως την βοηθάει; Βολεύει μόνο όσους εχουν αυτοκίνητο τεσλα κ μένουν σε περιοχή που έχει τέτοιο φορτιστή. Σαν να λέμε wifi hotspot OTE που μπορέι να συνδεθεί κινητό κοσμοτε. οκ καλώς αλλά δεν με βοηθάει αμα εχω wind.

Mοναδικά είναι γιατί είναι τα μόνα αυτής της κλίμακας που υπάρχουν σήμερα. Που διαφωνείς;

Παγκόσμια είναι γιατί είναι απλωμένα σχεδόν σε όλο τον κόσμο (εκτός αν χρειάζεται το καθε κατσικοχώρι να έχει και από ένα για να θεωρηθεί ένα δίκτυο παγκόσμιας εμβέλειας)

https://www.tesla.com/findus?v=2&search=North America&bounds=72.84559923641417%2C160.17578125%2C-39.42682384939374%2C-135.13671875&filters=supercharger%2Cstore%2Cservice%2Cdestination charger&zoom=3 

https://supercharge.info/map

To proprietary που κολλάει; Αν είναι propriatery δεν είναι δίκτυο ή δεν έχει κόστος;

Και πως δεν βοηθάει την ηλεκτροκίνηση να χτίζει κάποιος από την τσέπη του τεράστια δίκτυα φόρτισης που έχει ήδη δεσμευτεί ότι σύντομα θα κάνει διαθέσιμα στους πάντες δεν καταλαβαίνω. Αυτή την στιγμή 99% των Αμερικάνων απέχει λιγότερο από 150 μίλια από ένα supercharger (και πολύ λιγότερο από απλούς destination chargers), αυτό δεν τους βοηθάει στην επιλογή τους για ένα ηλεκτροκίνητο;

 

7 ώρες πριν, mpompo13 είπε

   Γ) "τα παγκόσμια δίκτυα πωλήσεων και υποστήριξης": αυτά όντως υπάρχουν; Γιατί εάν υπήρχαν νομίζω δεν θα σαπίζαν τα Τεσλα αυτοκίνητα σε παρκινγκ μέχρι να σταλούν. (Εκτός κ εάν είναι απούλητα οπότε όντως το δίκτυο είναι καλό -> απλά δεν έχουν σε ποιον να πουλήσουν.)

Ότι να'ναι. Ειλικρινά έκανες ελάχιστο κόπο να τα ψάξεις αυτά πριν τα επαναλάβεις; 

7 ώρες πριν, mpompo13 είπε

  Δ) "τα τεράστια ενεργειακά project": εννοείς τις μπαταρίες που έστειλε σεε 660 σημεία στο Πουέρτο Ρίκο;

Όχι. 

Tesla Is Revving Up to Build the World's Largest Battery Farm in California

Tesla strikes another mammoth energy storage deal in California

Έως 1.1GWh

 

7 ώρες πριν, mpompo13 είπε

Πάντως για την καινοτομία της Μαζντα δεν είπες κάτι. Μία καινοτομία αξιόλογη που θα μειώσει ρύπους κ κατανάλωση. Επίσης σε συνδιασμό με μπαταρία ως υβριδικό θα είναι μία καλή λύση για τις επόμενες δεκαετίες.

Στα εργαστήρια όλοι έχουν καμιά 10αριά τέτοιες μαγικές τεχνολογίες που στην πράξη συνεχώς αποδεικνύονται παραμύθια. Οι μπαταρίες είναι πολλές φορές καλύτερες καλύτερες ακόμα και από αυτές τις μαγικές τεχνολογίες και είναι διαθέσιμες στον πραγματικό κόσμο εδώ και τώρα.

1 ώρα πριν, alejsalonica είπε

Ας ξαναδούμε άλλη μια φορά ψύχραιμα το ζήτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων το οποίο άνοιξε η Tesla καθώς όλοι οι άλλοι κατασκευαστές είχαν βολευτεί στα ορυκτά καύσιμα.

1. Είναι αγορά υψηλού κόστους και υψηλού ρίσκου. Ισχύει για όλα τα ηλεκτρικά. Το μέλλον δείχνει ότι θα είναι ηλεκτρικό,  αλλά εσύ αγοράζεις τώρα ενώ όλοι ξέρουμε πόσο γρήγορα τρέχει η τεχνολογία. Ποια η αξία μεταπώλησης σε 5 χρόνια από σήμερα ενός ας πούμε Leaf?
2. Σήμερα, όλες οι κυβερνήσεις παίρνουν μέσα από την φορολογία πετρελαίου - βενζίνης τεράστια ποσά. Δεν θα απεμπολήσουν εύκολα τέτοια δικαιώματα. Θα το πουν μάλλον τέλος «καθαρής ενέργειας» ώστε είτε θα αγοράζεις ακριβά (από παραγωγούς ''καθαρής'' ηλεκτρικής ενέργειας) είτε θα το πληρώνεις σε τέλη. Είναι δις € και με κάποιο τρόπο θα το περάσουν σύντομα και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μην ξεχνάτε ότι πετρέλαιο - βενζίνη χωρίς φόρους είναι πολύ φθηνά.
3. Οι σημερινές τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας ΔΕΝ είναι τόσο φθηνές όσο διαδίδουν. Δείτε τις τιμές στους σταθμούς φόρτισης της Tesla στην Ευρώπη και στο δίκτυο ''Φορτίζω''. Όσο θα μεγαλώνει η πίτα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τόσο θα αυξάνουν τις τιμές. Εξάλλου οι τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας θα αυξηθεί σε όλη την Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.
4. Κύκλος ζωής. Δεν υπάρχει καμία αναφορά για τον κύκλο ζωής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Θάβουν το πιο σημαντικό θέμα αν θες να το εξετάσεις ολιστικά και οικολογικά.
5. Κόστος επισκευής σε ατύχημα.Ποιος ξέρει πόσο θα κοστίσει η ζημιά αν ''στραβώσουν'' οι μπαταρίες σε ένα ατύχημα. Δεν εννοώ μεγάλο, δεν σε απασχολούν αυτά τότε.
6. Επικινδυνότητα. Η πρόσφατη εμπειρία με τις μπαταρίες κινητών ( Samsung mobiles) έδειξε ότι οι κίνδυνοι παραμονεύουν. Επίσης,  η πυροπροστασία, η ζημιά από  καταιγίδες κλπ και η προστασία από εισροή νερού είναι άγνωστα θέματα ακόμα στα ηλεκτρικά.
7. Απόρριψη μπαταριών. Το οικολογικό αποτύπωμα των μπαταριών και ο τρόπος διαχείρισης τους ειδικά σε συστήματα οικονομικά όπου το κέρδος καθορίζει τα πάντα είναι τεράστιο ζήτημα.
8. Αυτονομία &  χρόνοι φόρτισης τα προφανή σημερινά προβλήματα, δεν χρειάζεται ανάλυση.
9. Στο Spritmonitor ο Μ.Ο. των Tesla είναι 20 kwh/100km. Κάντε λίγο τις πράξεις να δείτε ότι όταν το δουλεύεις όπως τα κλασικά αυτοκίνητα ΔΕΝ είναι τόσο οικονομικό όσο παρουσιάζουν και σίγουρα στην πράξη ΔΕΝ έχει τις αυτονομίες που υπόσχονται. Αν θες βέβαια μέσα στον Αύγουστο να κινείσαι χωρίς κλιματιστικό και μέχρι 100km/h θα το πετύχεις...
 
Όλα τα παραπάνω δείχνουν ότι η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων άρα και της Tesla δεν είναι στρωμένη με ροδοπέταλα. Δεν αναφέρω καν ζητήματα προμήθειας υλικών κατασκευής μπαταριών και λοιπούς ανταγωνισμούς μεταξύ των εταιρειών. Η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου σήμερα σπρώχνεται μέχρι εκεί που δεν πάει από το αντίστοιχο λόμπι της Αμερικής. Η Ευρώπη και η Ασία ακολουθεί γιατί βλέπει ότι υπάρχει αγορά αλλά τα πράγματα είναι στρεβλά. 
 

Είναι μια συνωμοσία του big battery να ξεγελάσουν τον κόσμο. Αντισταθείτε αδέρφια και διαδώστε την αλήθεια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, alejsalonica είπε

Ας ξαναδούμε άλλη μια φορά ψύχραιμα το ζήτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων το οποίο άνοιξε η Tesla καθώς όλοι οι άλλοι κατασκευαστές είχαν βολευτεί στα ορυκτά καύσιμα.

Τα BEV προωθεί η Tesla. Μια πολύ συγκεκριμένη κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων. Όχι τα ηλεκτρικά γενικά. Η εταιρεία που άνοιξε το θέμα των ηλεκτρικών στους καταναλωτές, είναι η Toyota ουσιαστικά. Αρχικά με τα υβριδικά, ποιο μετά με μπαταρίες (RAV4 EV) και τώρα με τα ηλεκτρικά fuel cell υδρογόνου και τη συνεργασία με την Panasonic σε solid state μπαταρίες. Το ότι μόνο η Tesla ασχολείται με τα "ηλεκτρικά" και όλοι οι άλλοι είναι βολεμένοι, είναι η πιο μεγάλη παπαριά που διαδόθηκε ποτέ. Απλός οι υπόλοιποι είναι σοβαροί και ακολουθούν το μοτο: "Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις". 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Omnigeek

Εσύ από όλα όσα έγραψα κατάλαβες ότι υποστηρίζω ότι ''Είναι μια συνωμοσία του big battery να ξεγελάσουν τον κόσμο. ...'' 

Μάλλον δεν μπορείς να καταλάβεις απλές έννοιες ή προτάσεις, ή έχεις σκαλώσει με κάτι και δεν μπορείς να δεις πέρα και τίποτα άλλο. Anyway να το κοιτάξεις.

@Whargoul Σοβαρά τώρα, ποιος είχε ασχοληθεί με τα υβριδικά άθλια αυτοκίνητα της Toyota? Είχε τις πωλήσεις της, δεν ενοχλούσε κανένα κι όλα καλά. Τι ποσοστό του συνολικού της τζίρου ήταν τα υβριδικά; Τι ποσοστά είχαν τα υβριδικά παγκόσμια πριν το σκάνδαλο της VW? 

Όλα ξεκίνησαν με  το VW SCANDAL με τους ρύπους που είχε ως αποτέλεσμα τον αναγκαστικό εξηλεκτρισμό της αυτοκινητοβιομηχανίας και την Tesla να είναι βήματα μπροστά. Η USA το ξεκίνησαν, οι Γερμανοί θέλουν να προλάβουν κι οι Ιάπωνες θα πάρουν ικανοποιητικό κομμάτι της αγοράς.

Τα πιο πάνω που ανέφερα τα έγραψα για να τονίσω ότι όλα αυτά είναι κινήσεις βιομηχανιών που μόνο στόχο έχουν το κέρδος. Με κάθε τίμημα (δικό μας). Όποιος νομίζει ότι ανάμεσα σε αυτούς υπάρχουν οραματιστές ή οικολόγοι είναι το λιγότερο αφελής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, alejsalonica είπε

 

@Whargoul Σοβαρά τώρα, ποιος είχε ασχοληθεί με τα υβριδικά άθλια αυτοκίνητα της Toyota? Είχε τις πωλήσεις της, δεν ενοχλούσε κανένα κι όλα καλά. Τι ποσοστό του συνολικού της τζίρου ήταν τα υβριδικά; Τι ποσοστά είχαν τα υβριδικά παγκόσμια πριν το σκάνδαλο της VW? 

Όλα ξεκίνησαν με  το VW SCANDAL με τους ρύπους που είχε ως αποτέλεσμα τον αναγκαστικό εξηλεκτρισμό της αυτοκινητοβιομηχανίας και την Tesla να είναι βήματα μπροστά. Η USA το ξεκίνησαν, οι Γερμανοί θέλουν να προλάβουν κι οι Ιάπωνες θα πάρουν ικανοποιητικό κομμάτι της αγοράς.

????? H Toyota έχει ήδη πωλήσει 10 εκατομμύρια υβριδικά!! Επειδή δεν ασχολείσε εσύ, δεν σημαίνει πως δεν ασχολείται κανείς άλλος

Τα υβριδικά έχουν ήδη και θα έχουν μέχρι το 2050 το σημαντικότερο κομμάτι της αγοράς. Η Volvo από το 2020 θα προσφέρει μόνο υβριδικά/ηλεκτρικά. ''Οπως και άλλες ετερείες. Αλλά anw, το point είναι ότι την ηλεκτροκίνηση, και ειδικά το κομμάτι των μπαταριών, δεν την έβαλε η Tesla στην αγορά αλλά η Toyota σιγα σιγά με τα υβριδικά της. Και τα υβριδικά θεωρούνται ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ. Δεν είναι μόνο τα BEV. 

BTW, οι Ιάπωνες έχουν επενδύσει σε άλλη κατηγορία ηλεκτρικών, τα fuel cell υδρογόνου έτσι προς πληροφόρηση (2020 hydrogen olympics), όχι στα BEV, και οι Γερμανοί έχουν τον μεγαλύτερο ρυθμό κατασκευής σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου ανά το παγκόσμιο.  

Οι ΗΠΑ το ξεκίνησαν καθαρά και μόνο λόγω marketing. Όχι επειδή είχαν έτοιμη ανώτερη τεχνολογίας. Ακόμα και οι μπαταρίες των ηλεκτρικών τους είναι Γιαπωνέζικες

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/8/2018 στις 4:15 ΜΜ, techon1 είπε

Μάλιστα, η εταιρεία ανέκδοτο τώρα και με επενδυτές ανέκδοτο. Σαουδάραβες (δηλαδή βασιλιάδες του πετρελαίου) υποστηρικτές του εξηλεκτρισμού, σαν να λέμε κομμουνιστές με βίλες στην Εκάλη ένα πράγμα.

Κατα πάσα πιθανότητα έχεις δίκιο για την ''υποκρισία'' της φάσης. Υπάρχει και η άλλη οπτική όμως που λέει ότι το πετρέλαιο εξαντλείται ή γίνεται όλο και δυσκολότερο (άρα και ακριβότερο) στην εξώρυξή του. Που σημαίνει ότι οι άραβες κροίσοι και ολόκληρες χώρες και οικονομίες που εξαρτώνται από αυτό θα πρέπει να στραφούν σε εναλλακτικές για να μην το κλείσουν το μαγαζί εντελώς. Μιας και ξέρουν μόνο το παιχνίδι της ενέργειας δεν θα μου φανεί καθόλου παράξενο αν δεις σε 30-50 χρόνια όλη η έρημος να είναι γεμάτη πάνελ και να σου πουλάνε ρεύμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Omnigeek είπε

ΟΚ διαφωνούμε.

Δεν καταλαβαίνω τι λες. Εγώ είπα " χτίζει τα μεγαλύτερα εργοστάσια και δίκτυα στον πλανήτη, και ανακαλύπτει μόνη την περισσότερη τεχνολογία για ολόκληρη την επανάσταση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων" , εσύ είπες ότι αυτό "απλά είναι αστείο" και ζήτησες "αποδείξεις πως υποστηρίζονται αυτά". Σου έφερα αποδείξεις για τα gigafactory (2 και τώρα ξεκινάει το 3 στην Κίνα με Κινέζικα κεφάλαια) και εσύ απαντάς οι άλλοι έχουν περισσότερα. 

Mοναδικά είναι γιατί είναι τα μόνα αυτής της κλίμακας που υπάρχουν σήμερα. Που διαφωνείς;

Παγκόσμια είναι γιατί είναι απλωμένα σχεδόν σε όλο τον κόσμο (εκτός αν χρειάζεται το καθε κατσικοχώρι να έχει και από ένα για να θεωρηθεί ένα δίκτυο παγκόσμιας εμβέλειας)

https://www.tesla.com/findus?v=2&search=North America&bounds=72.84559923641417%2C160.17578125%2C-39.42682384939374%2C-135.13671875&filters=supercharger%2Cstore%2Cservice%2Cdestination charger&zoom=3 

https://supercharge.info/map

To proprietary που κολλάει; Αν είναι propriatery δεν είναι δίκτυο ή δεν έχει κόστος;

Και πως δεν βοηθάει την ηλεκτροκίνηση να χτίζει κάποιος από την τσέπη του τεράστια δίκτυα φόρτισης που έχει ήδη δεσμευτεί ότι σύντομα θα κάνει διαθέσιμα στους πάντες δεν καταλαβαίνω. Αυτή την στιγμή 99% των Αμερικάνων απέχει λιγότερο από 150 μίλια από ένα supercharger (και πολύ λιγότερο από απλούς destination chargers), αυτό δεν τους βοηθάει στην επιλογή τους για ένα ηλεκτροκίνητο; 

Ότι να'ναι. Ειλικρινά έκανες ελάχιστο κόπο να τα ψάξεις αυτά πριν τα επαναλάβεις;  

Όχι. 

Tesla Is Revving Up to Build the World's Largest Battery Farm in California

Tesla strikes another mammoth energy storage deal in California

Έως 1.1GWh

Στα εργαστήρια όλοι έχουν καμιά 10αριά τέτοιες μαγικές τεχνολογίες που στην πράξη συνεχώς αποδεικνύονται παραμύθια. Οι μπαταρίες είναι πολλές φορές καλύτερες καλύτερες ακόμα και από αυτές τις μαγικές τεχνολογίες και είναι διαθέσιμες στον πραγματικό κόσμο εδώ και τώρα.

Είναι μια συνωμοσία του big battery να ξεγελάσουν τον κόσμο. Αντισταθείτε αδέρφια και διαδώστε την αλήθεια!

Οκ αποχωρώ. Απλά είσαι πωρωμένος όσο δε πάει. Αυτη η πρόταση το αποδεικνύει: "ανακαλύπτει μόνη την περισσότερη τεχνολογία για ολόκληρη την επανάσταση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων". Την βρήκα αστεία καθώς δεν ισχύει αλλά εσύ το υποστήριξες λέγοντας ότι: έκανε εργοστάσια, σταθμούς φόρτισης, υποτίθεται "παγκόσμια δίκτυα πωλήσεων και υποστήριξης"  κ κάτι μεγάλα πρότζεκτ. Αυτά όλα είναι υποδομές κ όχι τεχνολογία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν ισχύει ότι η tesla έχει εξελίξει όσο κανείς άλλος την τεχνολογία των μπαταριών, τότε γιατί δεν υπάρχει άλλο ηλεκτρικό με περισσότερα από 100.000 μίλια και φθορά της μπαταρίας λιγότερο από 15%? Οεο;

Επίσης τα λεφτά των αράβων δεν έχουν καμία σχέση με την υποτιθέμενη έλλειψη ρευστότητας της τεσλα. Τα λεφτά των αράβων θα πάνε για να εξαγοραστουν οι μετοχές αυτών που δεν θα ακολουθήσουν την ιδιωτικοποίηση της τεσλα, όχι στην ίδια την τεσλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Αν δεν ισχύει ότι η tesla έχει εξελίξει όσο κανείς άλλος την τεχνολογία των μπαταριών, τότε γιατί δεν υπάρχει άλλο ηλεκτρικό με περισσότερα από 100.000 μίλια και φθορά της μπαταρίας λιγότερο από 15%? Οεο;

Επίσης τα λεφτά των αράβων δεν έχουν καμία σχέση με την υποτιθέμενη έλλειψη ρευστότητας της τεσλα. Τα λεφτά των αράβων θα πάνε για να εξαγοραστουν οι μετοχές αυτών που δεν θα ακολουθήσουν την ιδιωτικοποίηση της τεσλα, όχι στην ίδια την τεσλα.

Διαβασε τα πάλι και ρώτα τον εαυτό σου αν βγαίνει νόημα ...

Εχει η tesla δικό της RND για εξέλιξη και παραγωγή μπαταριών; ΟΧΙ. Αγοράζει τις μπαταρίες απο την panasonic και τις τοποθετεί σε (χοντρικά) θήκη Είναι σαν να αγοράζω μπαταρίες ΑΑΑ απο το σουπερ μάρκετ και να τις βάζω σε θηκη. Για ποια εξέλιξη μιλάς;

Αμα είχε μπολικο ρευστό θα αγοραζε απευθείας τις μετοχές απο την ανοιχτή αγορά και θα το γυριζε πολύ πιο ευκολα σε private (λιγοτερη διαδικασία απο οτι χρειαζεται τώρα). Επισης αν ειχε μπολικο ρευστο θα ειχε να αγοράσει ανταλλακτικά για τα συνεργεία της και ουτε θα την ένοιαζε αν το Φεβρουάριο/Μάρτιο η μετοχή ειναι κάτω 360 δολλαρια που λήγει το ομολογο του 2019. Επισης αν εχεις ρευστό, άνετα παιρνεις χαμηλοτοκα δάνεια, αν δεν θες να αδειάζεις τα ταμεία σου απο ρευστό. Αν θες το συνεχίζω. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι έχω διαβάσει οι μπαταρίες που χρησιμοποιεί η τεσλα είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της με την πανασονικ και δεν είναι αποκλειστικά προϊόν της τελευταίας. Δεν μπορεί να της χρησιμοποιήσει κανείς άλλος από την τεσλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τι σχέση εχει η αποκλειστικότητα διάθεσης με την πραγματική εξέλιξη της τεχνολογίας μπαταριών; 

Να έγραφες οτι η panasonic με αφορμή τη συνεργασία με τον Lonny, ανεπτυξε νεες τεχνικές/μοντελα/δυνατοτητες θα ήταν σωστό ΑΛΛΑ να λες οτι "η tesla έχει εξελίξει όσο κανείς άλλος την τεχνολογία των μπαταριών" δείχνει είτε αγνοια το τι γινεται ή μαρκετιστικη διαφήμιση ή και τα δυο.

Και εγω αυριο, μπορώ να πάω σε ένα εργοστάσιο και να παραγγειλω συσκευή combo TV-Radio-Φουρνο Μικροκυμμάτων και να υπογραφει συμβαση αποκλειστικής διάθεσης για τόσα κομμάτια ή για τοσο διάστημα. ΠΟΙΟΣ έξελιξε το προϊόν τηλεόραση, εγω ή το εργοστάσιο; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...