Προς το περιεχόμενο

Σε σαουδαραβικό fund ελπίζει ο Musk να στηρίξει την έξοδο της Tesla από το χρηματιστήριο


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

 

Π.χ. από τα πρόσφατα σου

- με τα λεφτά ποιων των άλλων χτίζει παλάτια στην άμμο ο κακομαθημένος

- Ποια προβληματα (και οχι μονο οικονομικα) αρχιζουν να πεφτουν βροχή και αν δε βρεθεί κάποιος να χώσει λεφτα, θα αναγκαστει να τη δώσει κοψοχρονια σε big oil

- ποιοι τον διεψευσαν για το περσινο παπατζηλικι και με την boring company που βγηκε και ειπε οτι ειχε governmental ok για υπογειους δρόμους στην αμερική

^^^Τα μαρκετιστικά που λεγαμε ...

-Εχει ένα 20% μετοχές, οι υπολοιπες, δηλαδη χρήμα, ειναι δικα του; Παλάτια στην άμμο; solarcity, ακυρώσεις tesla projects. Μεγαλυτερο παλατι; Το model 3 των 35Κ μειων τα tax credit.

-Προβλήματα στην παραγωγή (χρονοδιαγράμματα, ποιότητα, ποσότητα, διαθεσιμότητα, GATED), στη διανομή (αφου κάθονται τόσα στα υπαίθρια parkings γιατί δεν τα παραδίδει), στο support και πολλά προβλήματα καθημερινότητας που βγαινουν συνεχεια (αυτονομια, μπαταρίες, software, προφυλακτήρες, κλπ)

https://www.zerohedge.com/news/2017-07-20/government-flabbergasted-after-elon-musks-most-bizarre-claim-yet

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Omnigeek είπε

Όποιος κάνει τους ισχυρισμούς οφείλει και να τους στηρίξει.

Ενδεικτικά:

1. Η μετοχή της Tesla ήταν και είναι από τις πιο κερδοφόρες στο NASDAQ, με άνοδο σχεδόν 180% από την IPO. Ακόμα και από τα μέσα του '14 να το πιάσουμε που άρχισε η Apple να κάνει προσλήψεις για το icar η τιμή της μετοχής Tesla ανέβηκε ~65%. Άρα το " Έκτοτε μόνο οι μετοχές της tesla έπεσαν στα τάρταρα, όταν δεν κανεις σωστό σχεδιασμό οτι ιδέες και αν έχεις είσαι επιεικώς παπατζής που εκμεταλλεύεσαι τους γύρο σου και θες να βγεις και από πάνω κατηγορώντας τους." είναι εντελώς λάθος. 

2. Πριν λίγες μέρες μόλις βγήκε το επίσημο Q2 earnings report όπου η Tesla (αντίθετα με το FUD των σορτάκηδων) απέδειξε ότι τα έσοδα αυξήθηκαν 43% YoY, έχει 2.2 δις μετρητά στην άκρη και δεν χρειάζεται άλλα δανεικά, με την παραγωγή και όλους του δείκτες να έχουν γυρίσει και να οδηγούν μαθηματικά στην διατηρήσιμη κερδοφορία (άρα η tesla έχει φράγκο, και δεν χρειάζεται δάνεια για να αναπνέει ακόμα). Με βάση αυτά τα αποτελέσματα οι σοβαροί επενδυτές όχι μόνο δεν "του γύρισαν την πλάτη και ψάχνει χρήμα από αλλού" αλλά αγόρασαν ότι μετοχή υπήρχε με αποτέλεσμα να εκτοξευτεί η χρηματιστηριακή της αξία πάνω από 16%. Αν η Tesla είχε απεγνωσμένη ανάγκη άλλωστε για δάνεια (παρότι διπλασιάζεται YOY, χτίζει τα μεγαλύτερα εργοστάσια και δίκτυα στον πλανήτη, και ανακαλύπτει μόνη την περισσότερη τεχνολογία για ολόκληρη την επανάσταση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων) τότε πολύ χαλαρά θα έπερνε απευθείας τα λεφτά των Σ.Αράβων που την παρακαλούσαν 1 χρόνο (Ny Times) αντί να τους υποχρεώσουν να ψάξουν να βρουν μετοχές στην ανοιχτή αγορά να πάρουν -5%, γιατί οι Άραβες είναι τελείως ανόητοι και πετάνε τα λεφτά τους σε εταιρίες χωρίς προοπτική. 

Το υδρογόνο είναι απάτη, σαν αυτούς που λένε να περιμένουμε για τις μαγικές τεχνολογίες αντί για τις μπαταρίες που είναι εδώ τώρα και αρκούν να αλλάξουν τον κόσμο.

Δες αυτό για να καταλάβεις:

https://www.youtube.com/watch?v=f7MzFfuNOtY

 

1) Εάν το πρώτο bold ήταν αλήθεια κ υπήρχε αρκετό μετρητό τότε δεν θα υπήρχε ανάγκη να πάει ο Elonny την Τεσλα private.

2) Το δεύτερο bold απλά είναι αστείο. Μπορείς να αποδείξεις πως υποστηρίζονται αυτά;

 

edit: δες εδώ μία αληθινή καινοτομία στην αυτοκίνηση ΜΕΣ: "πετυχαίνοντας έτσι μείωση της κατανάλωσης κατά 30%, αλλά και εκπομπές CO2 κάτω από τα 60 g/km" κ μάλιστα σε βενζινοκινητήρα.

https://www.msn.com/el-gr/autos/news/tech-οι-τεχνολογίες-που-αλλάζουν-την-αυτοκίνηση/ar-BBLyszb?li=BBqxCu7

Επεξ/σία από mpompo13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, isay είπε

^^^Τα μαρκετιστικά που λεγαμε ...

-Εχει ένα 20% μετοχές, οι υπολοιπες, δηλαδη χρήμα, ειναι δικα του; Παλάτια στην άμμο; solarcity, ακυρώσεις tesla projects. Μεγαλυτερο παλατι; Το model 3 των 35Κ μειων τα tax credit.

-Προβλήματα στην παραγωγή (χρονοδιαγράμματα, ποιότητα, ποσότητα, διαθεσιμότητα, GATED), στη διανομή (αφου κάθονται τόσα στα υπαίθρια parkings γιατί δεν τα παραδίδει), στο support και πολλά προβλήματα καθημερινότητας που βγαινουν συνεχεια (αυτονομια, μπαταρίες, software, προφυλακτήρες, κλπ)

https://www.zerohedge.com/news/2017-07-20/government-flabbergasted-after-elon-musks-most-bizarre-claim-yet

Σοβαρά επιχειρήματα και στοιχεία μπράβο.

Δες για το link σου π.χ. https://www.dezeen.com/2018/02/20/elon-musk-boring-company-receives-permission-start-digging-washington-dc-new-york-city-dc-hyperloop-tunnel/

Elon Musk's Boring Company receives go-ahead to start DC to NYC Hyperloop tunnel

Entrepreneur Elon Musk has been given written permission to begin digging a transportation tunnel in Washington DC, which could eventually facilitate a 29-minute journey between the capital and New York City.

 

23 λεπτά πριν, mpompo13 είπε

1) Εάν το πρώτο bold ήταν αλήθεια κ υπήρχε αρκετό μετρητό τότε δεν θα υπήρχε ανάγκη να πάει ο Elonny την Τεσλα private.

2) Το δεύτερο bold απλά είναι αστείο. Μπορείς να αποδείξεις πως υποστηρίζονται αυτά;

edit: δες εδώ μία αληθινή καινοτομία στην αυτοκίνηση ΜΕΣ: "πετυχαίνοντας έτσι μείωση της κατανάλωσης κατά 30%, αλλά και εκπομπές CO2 κάτω από τα 60 g/km" κ μάλιστα σε βενζινοκινητήρα.

https://www.msn.com/el-gr/autos/news/tech-οι-τεχνολογίες-που-αλλάζουν-την-αυτοκίνηση/ar-BBLyszb?li=BBqxCu7

1) πως βγάζεις αυτό το συμπέρασμα; ίσα ίσα το ακριβώς αντίθετο ισχύει. Οι private εταιρίες έχουν πολύ πιο περιορισμένη πρόσβαση σε δανεισμό από τις public (για αυτό τον λόγο γίνονται public οι περισσότερες εταιρίες, εύκολο χρήμα). Αν δεν ίσχυε αυτό που λέει η Tesla  (και έδειξε με τα στοιχεία του q2 που εκτόξευσαν την χρημ.αξία της) ότι έχει γυρίσει οικονομικά πλέον προς την σταθερή κερδοφορία χωρίς ανάγκη μεγάλου δανεισμού τότε δεν θα μπορούσε να πάει private.

2) ποιο είναι αστείο δεν κατάλαβα; Τα gigafactory, τα (μοναδικά) παγκόσμια δίκτυα ταχυφορτιστών, τα παγκόσμια δίκτυα πωλήσεων και υποστήριξης, τα τεράστια ενεργειακά project (gigawatt μπαταριών στις ΗΠΑ, στην Αυστραλία, Πουέρτο Ρίκο κτλ) είναι στην φαντασία του Musk;

Ειλικρινά έλεος. 2 λεπτά σε μια μηχανή αναζήτησης χρειάζονται πριν πούμε ότι μας κατεβαίνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nhzt είπε

Γιατί σου το λέει τόσο απλά ο Elon και το αγνοείς... Τον κάνουν πόλεμο κάποιοι άλλοι με άλλα συμφέροντα.

 

Μήν πέφτετε στην παγίδα των "short sellers που πολεμάνε την Tesla".

Αντιγράφω απο το άλλο τοπικ για να μήν ξαναγράφω τα ίδια:

Όλη αυτή η ιστορία με τους σορτάκηδες είναι μια μπαρούφα.

1) Το σορτάρισμα είναι ένα "στοίχημα" που γίνεται στη δευτερογενή αγορά και δέν επηρρεάζει με κανένα τρόπο τη μητρική εταιρία. Ακόμα και αν καταφέρει να κάψει τους σορτάκηδες με short squeeze, που έχει φαγωθεί να κάνει τους τελευταίους μήνες, αυτό δέν θα βελτιώσει με κανένα τρόπο τα οικονομικά της Tesla.

2) Υπάρχει πολύ απλός λόγος που οι σορτάκηδες έχουν μαζευτεί στην Tesla: Τα οικονομικά της είναι ΣΚΑΤΑ εδώ και πάρα πολλά χρόνια, παράγει μόνο χασούρα και ο μόνος λόγος που επιβιώνει είναι οι συνεχείς ενέσεις ρευστότητας απο πώληση μετοχών και ομολόγων. Εκτός αυτού, υπάρχουν σοβαρότατες ενδείξεις οτι τα νούμερα είναι μαγειρεμένα, οπότε και τα πραγματικά είναι ακόμα χειρότερα απο τα ήδη χάλια επίσημα.

Να περιμένεις οτι θα μαζευτούν κι άλλοι σορτάκηδες, καθώς όλες οι κινήσεις των τελευταίων ημερών δείχνουν οτι οι στρόφιγγες χρηματοδότησης έχουν κλείσει οπότε και είναι θέμα χρόνου να φαληρίσει.

3) Είναι αστείο να λές οτι οι σορτάκηδες υποχρεώνουν τις εταιρίες να ασχολούνται με τα κέρδη τριμήνου, όταν στην Tesla ειδικά οι επενδυτές παρά το οτι ποτέ δέν έβγαλε κέρδη, της εχουν δώσει λευκή επιταγή τόσα χρόνια, βασιζόμενοι στις υποσχέσεις για μελλοντική τεχνολογία.

4) Οι σορτάκηδες δέν φταίνε για την κρίση του 2008. Ο απερίσκεπτος δανεισμός και η αισιοδοξία των longs οτι οι τιμές των ακινήτων θα συνεχισουν να ανεβαίνουν για πάντα ήταν ο κυριος λόγος.

5) Ο πραγματικός λόγος που καίγεται ο Elon να κρατηθεί η μετοχή ψηλά είναι οτι έχει δανειστεί χρησιμοποιώντας ώς ενεχυρο τις μετοχές του, και αν πέσει η τιμή κάτω απο 250 αρχίζουν τα margin calls.

2 ώρες πριν, Omnigeek είπε

έχει 2.2 δις μετρητά στην άκρη και δεν χρειάζεται άλλα δανεικά

 

Και 3 δίς accounts payable, δηλαδή απλήρωτους λογαριασμούς που πρέπει να πληρωθούν άμεσα. Αυτή τη στιγμή η Tesla κατα αντιστοιχία είναι σε χειρότερη οικονομική κατάσταση απο την GM το 2008 όταν αναγκαστηκε να κάνει αίτηση χρεωκοπίας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

Σοβαρά επιχειρήματα και στοιχεία μπράβο.

Δες για το link σου π.χ. https://www.dezeen.com/2018/02/20/elon-musk-boring-company-receives-permission-start-digging-washington-dc-new-york-city-dc-hyperloop-tunnel/

Elon Musk's Boring Company receives go-ahead to start DC to NYC Hyperloop tunnel

Entrepreneur Elon Musk has been given written permission to begin digging a transportation tunnel in Washington DC, which could eventually facilitate a 29-minute journey between the capital and New York City.

Και τώρα θα φανεί ΞΕΚΑΘΑΡΑ ο διαφορετικός μας τρόπος απαντησης, δηλαδή ο μαρκετιστικος και αυτός της αποδοχής και κριτικής.

Αφενός εχω τα παντελονια να παραδεχτώ οτι ΔΕΝ ήξερα για "κάποιου ειδους γραπτή συμφωνία".

Αφετέρου όμως δε θα μείνω μονο στον τιτλο της είδησης, οπως θα έκανε ένας μαρκετιστας, αλλα θα δώ και τι γράφει μεσα στο κειμενο. 

Ο supreme leader ειχε ζητοκραυγάσει οτι εχει το OK να φτιάξει τουνελ που να συνδεει Νεα Υορκη Με Ουάσινγκτον, δηλαδή κάπου 400 χλμ αλλά μετά έφαγε διάψευση (αλλά στο μεταξύ η μετοχή πήρε "κατι τις" ). 

Αυτό στο οποίο με παραπέμπεις ειναι μια γραπτή συμφωνία (πήρε και tax credit) να σκάψει σε ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ διαστάσεων οσο ένα υπαίθριο παρκινγ, δηλαδή να φτιάξει δοκιμαστικά ένα δείγμα σταθμου. Με αντίστοιχα ελληνικά δεδομένα αρχικά βροντοφώναξε οτι ειχε το ΟΚ να φτιάξει τουνελ απο Αθήνα για  Σαλονικη, εφαγε άκυρο και εσύ μου αντιπαραβάλεις οτι πήρε γραπτή άδεια να σκάψει ένα σταθμό κάπου στην Αθηνα. 

Δηλαδή αν αποκαλέσω πάλι τον supreme leader παπατζα, θα μου απαντήσεις, οτι οτι δεν ειπε παπατζες και οτι ΟΡΙΣΤΕ εχει συμφωνια να σκάψει το τουνελ; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, isay είπε

Και τώρα θα φανεί ΞΕΚΑΘΑΡΑ ο διαφορετικός μας τρόπος απαντησης, δηλαδή ο μαρκετιστικος και αυτός της αποδοχής και κριτικής.

Αφενός εχω τα παντελονια να παραδεχτώ οτι ΔΕΝ ήξερα για "κάποιου ειδους γραπτή συμφωνία".

Αφετέρου όμως δε θα μείνω μονο στον τιτλο της είδησης, οπως θα έκανε ένας μαρκετιστας, αλλα θα δώ και τι γράφει μεσα στο κειμενο. 

Ο supreme leader ειχε ζητοκραυγάσει οτι εχει το OK να φτιάξει τουνελ που να συνδεει Νεα Υορκη Με Ουάσινγκτον, δηλαδή κάπου 400 χλμ αλλά μετά έφαγε διάψευση (αλλά στο μεταξύ η μετοχή πήρε "κατι τις" ). 

Αυτό στο οποίο με παραπέμπεις ειναι μια γραπτή συμφωνία (πήρε και tax credit) να σκάψει σε ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ διαστάσεων οσο ένα υπαίθριο παρκινγ, δηλαδή να φτιάξει δοκιμαστικά ένα δείγμα σταθμου. Με αντίστοιχα ελληνικά δεδομένα αρχικά βροντοφώναξε οτι ειχε το ΟΚ να φτιάξει τουνελ απο Αθήνα για  Σαλονικη, εφαγε άκυρο και εσύ μου αντιπαραβάλεις οτι πήρε γραπτή άδεια να σκάψει ένα σταθμό κάπου στην Αθηνα. 

Δηλαδή αν αποκαλέσω πάλι τον supreme leader παπατζα, θα μου απαντήσεις, οτι οτι δεν ειπε παπατζες και οτι ΟΡΙΣΤΕ εχει συμφωνια να σκάψει το τουνελ; 

Ποια μετοχή; Τι λες πάλι; Και ποιο άκυρο και ποιο υπαίθριο παρκινγ, αυτό ήταν το αρχικό στάδιο, τώρα ξεκίνησε να σκάβεται το baltimore washington

https://www.inverse.com/article/42722-the-boring-company-baltimore-to-washington-dc

Αυτό το έβαλα για να δεις την αξιοπιστία των πηγών που παπαγαλίζεις άκριτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@isay

Το γνωστό tweet με το "verbal approval" το οποίο στη συνέχεια δέν προχωρησε πουθενά.

verbal.jpeg.7dfbb47e61d0bcf75ea15a41a2b8d549.jpeg

 

Όσο για την άλλη συμφωνία για το O'Hare airport, το project είναι αυτοχρηματοδοτούμενο, θα πρέπει πρώτα η Boring Company να το φτιάξει με δικά της λεφτά και μετά να πληρωθεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

Σοβαρά επιχειρήματα και στοιχεία μπράβο.

Δες για το link σου π.χ. https://www.dezeen.com/2018/02/20/elon-musk-boring-company-receives-permission-start-digging-washington-dc-new-york-city-dc-hyperloop-tunnel/

Elon Musk's Boring Company receives go-ahead to start DC to NYC Hyperloop tunnel

Entrepreneur Elon Musk has been given written permission to begin digging a transportation tunnel in Washington DC, which could eventually facilitate a 29-minute journey between the capital and New York City.

1) πως βγάζεις αυτό το συμπέρασμα; ίσα ίσα το ακριβώς αντίθετο ισχύει. Οι private εταιρίες έχουν πολύ πιο περιορισμένη πρόσβαση σε δανεισμό από τις public (για αυτό τον λόγο γίνονται public οι περισσότερες εταιρίες, εύκολο χρήμα). Αν δεν ίσχυε αυτό που λέει η Tesla  (και έδειξε με τα στοιχεία του q2 που εκτόξευσαν την χρημ.αξία της) ότι έχει γυρίσει οικονομικά πλέον προς την σταθερή κερδοφορία χωρίς ανάγκη μεγάλου δανεισμού τότε δεν θα μπορούσε να πάει private. 

2) ποιο είναι αστείο δεν κατάλαβα; Τα gigafactory, τα (μοναδικά) παγκόσμια δίκτυα ταχυφορτιστών, τα παγκόσμια δίκτυα πωλήσεων και υποστήριξης, τα τεράστια ενεργειακά project (gigawatt μπαταριών στις ΗΠΑ, στην Αυστραλία, Πουέρτο Ρίκο κτλ) είναι στην φαντασία του Musk; 

Ειλικρινά έλεος. 2 λεπτά σε μια μηχανή αναζήτησης χρειάζονται πριν πούμε ότι μας κατεβαίνει.

 

1) Αμφιβάλλω για αυτό. Εάν υπάρχουν λεφτά τότε δεν θα χρειαζόταν να πάει ιδιωτική. Δεν θα είχε φόβο γι επιθέσεις σορτακιδων κλπ κλπ. Αλλά θα σταματήσω εδώ καθώς ότι κ να πω δεν πρόκειται να το δεχθείς.

2) Α) "gigafactory": Έκανε ένα μεγάλο εργοστάσιο. Ε και; Υπάρχουν εταιρίες που έχουν δεκάδες (ή κ εκατοντάδες) εργοστάσια που αθροιστικά είναι μεγαλύτερα. Η εννοείς πως το μέγεθος μετράει; (Συνήθως τα εργοστάσια πρέπει (άλλα όχι πάντα) να είναι κοντά στις πρώτες ύλες. Κ το προιόν μετά μεταφέρεται στο επόμενο εργοστάσιο κλπ. Νόμιζα ότι ήταν για λόγους απόδοσης αυτό αλλά μπορεί κ να κάνω λάθος)

    Β) "τα (μοναδικά) παγκόσμια δίκτυα ταχυφορτιστών" -> και λοιπόν. Ούτε παγκόσμια κάλυψη έχουν κ είναι μάλιστα proprietary. Την "αυτοκίνηση" πως την βοηθάει; Βολεύει μόνο όσους εχουν αυτοκίνητο τεσλα κ μένουν σε περιοχή που έχει τέτοιο φορτιστή. Σαν να λέμε wifi hotspot OTE που μπορέι να συνδεθεί κινητό κοσμοτε. οκ καλώς αλλά δεν με βοηθάει αμα εχω wind.

   Γ) "τα παγκόσμια δίκτυα πωλήσεων και υποστήριξης": αυτά όντως υπάρχουν; Γιατί εάν υπήρχαν νομίζω δεν θα σαπίζαν τα Τεσλα αυτοκίνητα σε παρκινγκ μέχρι να σταλούν. (Εκτός κ εάν είναι απούλητα οπότε όντως το δίκτυο είναι καλό -> απλά δεν έχουν σε ποιον να πουλήσουν.)

  Δ) "τα τεράστια ενεργειακά project": εννοείς τις μπαταρίες που έστειλε σεε 660 σημεία στο Πουέρτο Ρίκο;

Πάντως για την καινοτομία της Μαζντα δεν είπες κάτι. Μία καινοτομία αξιόλογη που θα μειώσει ρύπους κ κατανάλωση. Επίσης σε συνδιασμό με μπαταρία ως υβριδικό θα είναι μία καλή λύση για τις επόμενες δεκαετίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

Ποια μετοχή; Τι λες πάλι; Και ποιο άκυρο και ποιο υπαίθριο παρκινγ, αυτό ήταν το αρχικό στάδιο, τώρα ξεκίνησε να σκάβεται το baltimore washington

https://www.inverse.com/article/42722-the-boring-company-baltimore-to-washington-dc

Αυτό το έβαλα για να δεις την αξιοπιστία των πηγών που παπαγαλίζεις άκριτα.

Της tesla η μετοχή, γιατί ολοι ξέρουν οτι εκεί ειναι ο γενικος συνδετικός κρικος. 

Αν αυριο πχ σκάσει μια απο τις ρουκέτες της spacex, να δει τι θα γινει με τη μετοχη της tesla. Αν αντιθετα τη στειλει στον Άρη και φτάσει, θα φτάσει στο θεο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Μήν πέφτετε στην παγίδα των "short sellers που πολεμάνε την Tesla".

Αντιγράφω απο το άλλο τοπικ για να μήν ξαναγράφω τα ίδια:

Όλη αυτή η ιστορία με τους σορτάκηδες είναι μια μπαρούφα.

1) Το σορτάρισμα είναι ένα "στοίχημα" που γίνεται στη δευτερογενή αγορά και δέν επηρρεάζει με κανένα τρόπο τη μητρική εταιρία. Ακόμα και αν καταφέρει να κάψει τους σορτάκηδες με short squeeze, που έχει φαγωθεί να κάνει τους τελευταίους μήνες, αυτό δέν θα βελτιώσει με κανένα τρόπο τα οικονομικά της Tesla.

2) Υπάρχει πολύ απλός λόγος που οι σορτάκηδες έχουν μαζευτεί στην Tesla: Τα οικονομικά της είναι ΣΚΑΤΑ εδώ και πάρα πολλά χρόνια, παράγει μόνο χασούρα και ο μόνος λόγος που επιβιώνει είναι οι συνεχείς ενέσεις ρευστότητας απο πώληση μετοχών και ομολόγων. Εκτός αυτού, υπάρχουν σοβαρότατες ενδείξεις οτι τα νούμερα είναι μαγειρεμένα, οπότε και τα πραγματικά είναι ακόμα χειρότερα απο τα ήδη χάλια επίσημα.

Να περιμένεις οτι θα μαζευτούν κι άλλοι σορτάκηδες, καθώς όλες οι κινήσεις των τελευταίων ημερών δείχνουν οτι οι στρόφιγγες χρηματοδότησης έχουν κλείσει οπότε και είναι θέμα χρόνου να φαληρίσει.

3) Είναι αστείο να λές οτι οι σορτάκηδες υποχρεώνουν τις εταιρίες να ασχολούνται με τα κέρδη τριμήνου, όταν στην Tesla ειδικά οι επενδυτές παρά το οτι ποτέ δέν έβγαλε κέρδη, της εχουν δώσει λευκή επιταγή τόσα χρόνια, βασιζόμενοι στις υποσχέσεις για μελλοντική τεχνολογία.

4) Οι σορτάκηδες δέν φταίνε για την κρίση του 2008. Ο απερίσκεπτος δανεισμός και η αισιοδοξία των longs οτι οι τιμές των ακινήτων θα συνεχισουν να ανεβαίνουν για πάντα ήταν ο κυριος λόγος.

5) Ο πραγματικός λόγος που καίγεται ο Elon να κρατηθεί η μετοχή ψηλά είναι οτι έχει δανειστεί χρησιμοποιώντας ώς ενεχυρο τις μετοχές του, και αν πέσει η τιμή κάτω απο 250 αρχίζουν τα margin calls.

Και 3 δίς accounts payable, δηλαδή απλήρωτους λογαριασμούς που πρέπει να πληρωθούν άμεσα. Αυτή τη στιγμή η Tesla κατα αντιστοιχία είναι σε χειρότερη οικονομική κατάσταση απο την GM το 2008 όταν αναγκαστηκε να κάνει αίτηση χρεωκοπίας.

Με συγχωρείς αλλά στο post μου δεν μίλησα καθόλου για σορτακηδες, για χρηματιστηρια, για μετοχές κλπ , διότι το θέμα της μετοχής για μένα είναι θέμα ελιγμού του Elon και δεν μ ενδιαφέρει τι θα κάνει. 

Μίλησα για τον πόλεμο που του κάνουν εδώ και λίγα χρόνια οι ανταγωνιστές του. 

54 λεπτά πριν, isay είπε

Της tesla η μετοχή, γιατί ολοι ξέρουν οτι εκεί ειναι ο γενικος συνδετικός κρικος. 

Αν αυριο πχ σκάσει μια απο τις ρουκέτες της spacex, να δει τι θα γινει με τη μετοχη της tesla. Αν αντιθετα τη στειλει στον Άρη και φτάσει, θα φτάσει στο θεο. 

Οτι ναναι... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Δηλαδή?

Φίλε άκουσε με προσεκτικά. Αν εσύ δεν μπορείς να καταλαβεις τι σου λένε από τον Φεβρουάριο δεκάδες insomniacs από "Το thread της Tesla" και μερικοί άλλοι από αυτό το thread, τότε η απάντηση μου στο ερώτημα σου είναι η υπογραφή μου. 

Από την άλλη αν θεωρείς ότι έχεις δίκιο, απάντησε στον ίδιο τον Elon στα twits που κάνει. Και ρώτησε τον αν έχει ανταγωνιστές και ποιοι είναι αυτοί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σε ενα τυχαιο ελληνικο φορουμ εχει τοσους πολεμιους φανταζομαι τι γινεται στα site των σορτακηδων 😀 (που ενταξει αυτοι απο την ενδεχομενη αποτυχια θα βγαλουν και χρηματα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...