bazzil Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Αφου αράδιασε ενα σωρό φανφάρες τώρα κοιτά προς τους πετρελαιάδες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orck Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Και τι ακριβως πιεση του ασκουν οι μετοχοι που εχουν ουσιαστικα δανεισει τα χρηματα τους στην εταιρια; Υπονοει οτι γερμανικα συμφεροντα εχουν παρει μετοχες και προσπαθουν να σαμποταρουν την προσπαθεια εκ των εσω δημιουργωντας προβληματα στην εταιρια; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madtheo Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, liberostelios είπε Επειδή δεν έχουμε φορτιστές Tesla και λεφτά για να τα αγοράσουμε στην Ελλαδα, είναι σημαντικό να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα! Το ότι η Tesla έχει γίνει η Apple της αυτοκινητοβιομηχανίας ( και δεν μιλάω σε ποιότητα και σχεδιασμό, μακάρι να ήταν έτσι) δεν παίζει ρόλο ας πούμε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 7 λεπτά πριν, madtheo είπε Το ότι η Tesla έχει γίνει η Apple της αυτοκινητοβιομηχανίας ( και δεν μιλάω σε ποιότητα και σχεδιασμό, μακάρι να ήταν έτσι) δεν παίζει ρόλο ας πούμε; θα ηθελες να το εξηγησεις αυτο γιατι ουδεμια ομοιοτητα δεν παρατηρω 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Skylined Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Για οποιαδήποτε πληροφορία έχει να κάνει με το θέμα της Tesla θα ειμουν πολύ επιφυλακτικός. Πρώτον υπάρχουν πολλά δισεκατομμύρια σε στοιχήματα εναντίον της, και αμφιβάλλω αυτοί που επένδυσαν τόσα πολλά χρήματα στην καταστροφή της εταιρίας θα κάθονται με σταυρωμένα χέρια αφήνοντας την επένδυσή τους στα χέρια της τύχης ή της απόδοσης της Tesla. Μετά υπάρχουν πολλοί haters που επιδεικνύουν πραγματική αντι-Elon λύσσα, το γιατί είναι θέμα προς ανάλυση. Και από την άλλη υπάρχουν fanboys. Όλοι αυτοί δημιουργούν ένα μπάχαλο παραπληφορίας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madtheo Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε θα ηθελες να το εξηγησεις αυτο γιατι ουδεμια ομοιοτητα δεν παρατηρω Το πρόβλημα με τον Elon που έχω προσωπικά είναι ότι παρουσιάστηκε σαν αυτός που θα φέρει την ηλεκτροκίνηση στις μάζες...Για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά σε repair shops παντού και η αγορά να είναι ελεύθερη. Αντίθετα αυτό που γίνεται είναι αν κάποιο Tesla χαλάσει να πρέπει να αποσταλεί χλμ μακρυά για επισκευές και η αναμονή μπορεί να ξεπεράσει και τον μήνα, η Tesla Δεν αφήνει σε κανέναν third party να βάλει χέρι Ούτε καν να δώσει κάποιο authorization (υποτίθεται ότι ο Elon βέβαια δεν έχει θέμα αφού οι πατέντες είναι ανοιχτές), το χειρότερο είναι ότι μεταχειρισμένα Tesla παύουν να έχουν εγγύηση, χάνουν το connectivity-support από τα κεντρικά και αποκλείονται από το δίκτυο με τα superchargers καθιστώντας τα άχρηστα ουσιαστικά αν θέλει κάποιος να κάνει πάνω από 300χλμ. Όσο για την ποιότητα κατασκευής με στραβά πάνελ, χαλασμένα χερούλια και ραφές στο εσωτερικό που είναι χάλια σε 100κ αμάξι δεν θα αναφερθώ, δικαιολογούνται εν μέρει από την απειρία της εταιρίας στην παραγωγή. Όσο για το model 3 που θα ήταν το αμάξι του λαού και θα ξεκινούσε από 30κ, κάποιος πρέπει να δώσει τουλάχιστον 50 για μια έκδοση ικανοποιητική ενώ αν διαλέξει την άλλη έκδοση η αναμονή ξεπερνάει τον 1 μισή χρόνο αφού έχουν προτεραιότητα όσοι έχουν εκδόσεις με 55κ και πάνω. Προσωπικά θεωρώ την προσέγγιση αυτή εντελώς υποκριτική, δεν λέω δικαίωμα του να κάνει ότι θέλει με την εταιρία του αλλά όχι να τον παρουσιάζουμε και σαν σωτήρα. Επεξ/σία 14 Αυγούστου 2018 από madtheo 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nhzt Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 2 ώρες πριν, isay είπε Ενω αυτός ειναι ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ πολέμιος του αθέμιτου ανταγωνισμου! Λες τα tweets να τα στέλνουν ανταγωνιστες που του εκλεψαν το λογαριασμο; (σσσσ, μην το μάθει και του δινω ιδεες) βρε καλώς τον πάλι... Δεν απαντάς όμως, αντιμετωπίζει αθέμιτο ανταγωνισμό απο άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες και από άλλους επενδυτές ή όχι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 @madtheo Δεν κτλβ ομως ακομα γιατι μοιαζει με την Apple... Χωρις να εχω αγορασει ποτε προιον της Apple και ουσιαστικα να μην μου αρεσει οπως λειτουργει σαν εταιρια,πρεπει να παραδεχτω οτι αυτο που ειπε και παρουσιασε ο Jobs το μακρινο 2007 το εφερε εις περας απο τα πρωτα χρονια κιολας...Καμια σχεση με τον Musk δηλαδη. Επισης αυτο που λες για τα service το θεωρω απολυτως φυσικο...Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει ο Μαστρογιωργος να ανοιγει το αμαξι σου...Το οποιο θα ειναι κατι το διαφορετικο απο τι εχει κυκλοφορησει απο οταν βγηκαν οι ΜΕΚ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
forgotten Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 11 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε @madtheo Δεν κτλβ ομως ακομα γιατι μοιαζει με την Apple... Χωρις να εχω αγορασει ποτε προιον της Apple και ουσιαστικα να μην μου αρεσει οπως λειτουργει σαν εταιρια,πρεπει να παραδεχτω οτι αυτο που ειπε και παρουσιασε ο Jobs το μακρινο 2007 το εφερε εις περας απο τα πρωτα χρονια κιολας...Καμια σχεση με τον Musk δηλαδη. Επισης αυτο που λες για τα service το θεωρω απολυτως φυσικο...Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει ο Μαστρογιωργος να ανοιγει το αμαξι σου...Το οποιο θα ειναι κατι το διαφορετικο απο τι εχει κυκλοφορησει απο οταν βγηκαν οι ΜΕΚ και ναι εχουμε την εξισωση ενος υπολογιστη με ενα αυτοκινητο στο πρωτο σκελος δεν υπαρχει καμια σχεση μεταξυ musk και jobs ιδιαιτερα οταν αντιληφθεις τι σημαινει να χεις παραγωγη επιμερους μερων πρωτοποριακου αυτοκινητου ενω η apple απλα αλλαξε την παραγωγη σε μια ηδη δοκιμασμενη τεχνολογια.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thessalonik Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Εγω λεω να χρησιμοποιησουν τα εναπομειναντα διαθεσιμα αποθεματα πετρελαιου για να φτιαχνουν πλαστικα και εξαρτηματα και οχι πλεον για καυσιμα(αργα η γρηγορα θα τελειωσουν τα αποθεματα ουτως η αλλως). Να προσανατολιστουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες προς τις ΑΠΕ, οπως ενεργεια κινησας απο τον ηλιο ή καυση υδρογονου . Ετσι οι Σαουδαραβες παλι θα μπορουν να πωλουν τα πετρελαια της χωρας παγκοσμιως, αλλα οχι ως καυσιμο κινησης....αλλες χρησεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 4 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Επισης αυτο που λες για τα service το θεωρω απολυτως φυσικο...Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει ο Μαστρογιωργος να ανοιγει το αμαξι σου...Το οποιο θα ειναι κατι το διαφορετικο απο τι εχει κυκλοφορησει απο οταν βγηκαν οι ΜΕΚ Επειδή απευθείας χάνει ο καταναλωτής οποιοδήποτε πλεονέκτημα λόγω ανταγωνισμού. Σκέφτου πόσο υπερχρεώνουν τα εργοστασιακά συνεργεία και πόσο χρεώνουν τα "OEM" εξαρτήματα, και όλο αυτό καθώς υπάρχει τεράστιο κιόλας ανταγωνισμός. + δεν θα μπορείς να πάρεις ούτε και δεύτερη γνώμη. Απευθείας κλειδώνεσαι εκεί. Δες τι γίνεται στη Νορβηγία, που θέλουν πάνω από χρόνο απλά για να κλείσουν ραντεβού στην τέσλα για βασικές επιδιορθώσεις και service. + το όλο σύστημα οικοσυστήματος. Tesla PV, με Tesla Powerwall, με Tesla φορτιστές, και Tesla αυτοκίνητα δείχνει Apple μεριά, όπως και τα superchargers της που δεν μπορεί κάποιος άλλος να φορτίσει. Ταυτόχρονα τα Tesla φορτίζουν παντού (Κάπως οξύμωρο για εταιρεία που υποτίθεται διαθέτει free τις πατέντες τις για το καλό της ηλεκτροκίνησης) . Κάτι σαν τους κοινούς φορτιστές USB που όλοι χρησιμοποιούν και το ξεχωριστό πρότυπο της Apple. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madtheo Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε @madtheo Δεν κτλβ ομως ακομα γιατι μοιαζει με την Apple... Χωρις να εχω αγορασει ποτε προιον της Apple και ουσιαστικα να μην μου αρεσει οπως λειτουργει σαν εταιρια,πρεπει να παραδεχτω οτι αυτο που ειπε και παρουσιασε ο Jobs το μακρινο 2007 το εφερε εις περας απο τα πρωτα χρονια κιολας...Καμια σχεση με τον Musk δηλαδη. Επισης αυτο που λες για τα service το θεωρω απολυτως φυσικο...Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει ο Μαστρογιωργος να ανοιγει το αμαξι σου...Το οποιο θα ειναι κατι το διαφορετικο απο τι εχει κυκλοφορησει απο οταν βγηκαν οι ΜΕΚ Μοιάζει με την apple από την άποψη ότι δεν αφήνει κανέναν να αγγίξει τπτ και τα θέλει όλα δικά της...Δεν μίλησα για μαστόρους, στο εξωτερικό αυτοί είναι λίγοι ακόμα και για τα συμβατικά αυτοκίνητα... Το θέμα είναι ότι δεν δίνει εξουσιοδότηση σε τρίτους και δεν προτίθεται και να τους εκπαιδεύσει από την στιγμή που δεν μπορεί να καλύψει το κοινό... Δλδ εσύ είναι λογικό να αγοράσεις ένα αμάξι μεταχειρισμένο και να μην μπορείς να το πας στην αντιπροσωπεία Ή να μην μπορείς να κάνεις ένα ταξίδι επειδή θα σου λένε στα βενζινάδικα δεν σου δίνω καύσιμα επειδή το πήρες μεταχειρα; Αν έχεις ένα μικροτρακαρισμα είναι λογικό να περιμένεις μήνες για έναν προφυλακτήρα; Ή είναι λογικό να λες οτι θα φέρεις την ηλεκτροκίνηση και αχρηστευεις ουσιαστικά τα ίδια σου τα αυτοκίνητα που ειναι ήδη στην αγορά; Επεξ/σία 14 Αυγούστου 2018 από madtheo 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pcos Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 οι πετρελαιαδες φαινεται πως ειναι οι μονοι που εχουν καταλαβει οτι το λαδακι τους καποτε θα τελειωσει. 😛 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hapatingo Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 8 minutes ago, forgotten said: και ναι εχουμε την εξισωση ενος υπολογιστη με ενα αυτοκινητο στο πρωτο σκελος δεν υπαρχει καμια σχεση μεταξυ musk και jobs ιδιαιτερα οταν αντιληφθεις τι σημαινει να χεις παραγωγη επιμερους μερων πρωτοποριακου αυτοκινητου ενω η apple απλα αλλαξε την παραγωγη σε μια ηδη δοκιμασμενη τεχνολογια.... Όταν η apple προσλάμβανε άτομα που είχαν απολυθεί από την Tesla, o Elon έλεγε ''εμείς απολύουμε τους άχρηστους και αυτοί τους προσλαμβάνουν''. Τότε με το περιβόητο iCar και ταυτόχρονα με την google που και αυτή ήθελε να γίνει αυτοκινητοβιομηχανία. Ακολούθησαν οι δηλώσεις του Elon ''εμείς κατασκευάζουμε αυτοκίνητα δικά μας και δεν τα φορτώνουμε σε κινέζους για να μας τα φτιάξουν'' Μετά έγινε ξεκάθαρο ότι για να μπεις στην αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να ξέρεις πολλά περισσότερα από το marketing. Την ίδια περίοδο και η apple και η google είπαν οτι θα κινηθούν προς το παρών μόνο στο χώρο του λογισμικού που θα μπορούσε να μπει στα αυτοκίνητα. Έκτοτε μόνο οι μετοχές της tesla έπεσαν στα τάρταρα, όταν δεν κανεις σωστό σχεδιασμό οτι ιδέες και αν έχεις είσαι επιεικώς παπατζής που εκμεταλλεύεσαι τους γύρο σου και θες να βγεις και από πάνω κατηγορώντας τους. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2018 Τα προβληματα με τα Service στην Νορβηγια υπαρχουν τωρα...Που ολη η φαση ειναι στα γεννοφασκια της...οταν ωριμασει νομιζω θα λυθουν αυτοματα...(Αν ωριμασει ποτε...) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα