Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από SPANK
Ημέρα : Δευτέρα 20 Αυγούστου 2018
Ώρα :      7:00μ.μ ('Ωρα Ελλάδος)
 

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, malakudi είπε

Από τους αναγνώστες που έχουν ασχοληθεί με ray tracing, μπορεί κάποιος να εξηγήσει (ή να υποθέσει) τι ακριβώς κάνει accelerate το RT core; Τι είναι τα RTX-OPS; Είναι FP16, FP32, FP64, άλλο; Έχει άποψη κανείς;

RTX 2080 Ti: 78T RTX-Ops, 10 Gigarays/s

RTX 2080: 60T RTX-Ops, 8 Gigarays/s

RTX 2070: 45T RTX-Ops, 6 Gigarays/s

Αναλογικά, κάθε ray/sec χρειάζεται 7500 RTX-Ops.

Το μόνο μη μαρκετίστικο νούμερο είναι το Gigarays. Σημαίνει σε 4K/60 ανάλυση 2 samples/frame/pixel το οποίο είναι αρκετά χαμηλό χωρίς denoising.

Το παρακάτω ξεκινάει από 1 sample/pixel και σε κάθε στάδιο διπλασιάζεται (1,2,4,8,16,32,64,128 κλπ)

800px-Path_tracing_sampling_values.png

Το raytracing της nvidia δεν είναι full-scene και χρησιμοποιεί denoising όμως, οπότε θα έχει αρκετά καλύτερο αποτέλεσμα. 

  • Like 6
  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, narta είπε

Δεν πάει έτσι. Θα πέσει σφάξιμο για marktshare όπερ μεθερμηνευομενο οι τιμές θα πέφτουν συνεχόμενα

Please, elaborate.

Γιατί δε φαίνεται κάτι τέτοιο στον ορίζοντα.

Δημοσ.
10 minutes ago, phanispal said:

Please, elaborate.

Γιατί δε φαίνεται κάτι τέτοιο στον ορίζοντα.

Εσύ θα χτυπήσεις κάμια μεταχείρω 1070/1080 όπως σε κόβω. Εκτός και αν κάνεις υπομονή μέχρι τα 7nm, αλλά πόσο ν' αντέξει η έρημη GTX 970..

Δημοσ.

Μία σημείωση. Αν δείτε την παρακάτω φωτογραφία και να αναφέρουν ότι οι RTX θα πιάνουν 2150 είναι ψέμα

Η φωτογραφία είναι mockup σύμφωνα με την EVGA. 

tZCdXyR.png

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Εσύ θα χτυπήσεις κάμια μεταχείρω 1070/1080 όπως σε κόβω. Εκτός και αν κάνεις υπομονή μέχρι τα 7nm, αλλά πόσο ν' αντέξει η έρημη GTX 970..

Μα δεν υπάρχει 970, αφού κάηκε εδώ και κάτι μήνες. Με την integrated είμαι τόσο καιρό.

Για καινούργια 1080 με βλέπω, ή μετάχειρη 1080 Ti αν υποθέσουμε ότι θα πέσουν.

Αλλά έχω αρχίσει να ξενερώνω σε τέτοιο βαθμό, που μπέσα σκέφτομαι να το γυρίσω σε κονσόλα, παρόλο που δεν τρελαίνομαι.

Το κερασάκι στην τούρτα θα έμπαινε αν μου καιγόταν η U2711, εκεί χωρίς σκέψη δε θα ασχολούμουν ξανά.

Επεξ/σία από phanispal
  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, michael92 είπε

Το μόνο μη μαρκετίστικο νούμερο είναι το Gigarays. Σημαίνει σε 4K/60 ανάλυση 2 samples/frame/pixel το οποίο είναι αρκετά χαμηλό χωρίς denoising.

Το παρακάτω ξεκινάει από 1 sample/pixel και σε κάθε στάδιο διπλασιάζεται (1,2,4,8,16,32,64,128 κλπ)

800px-Path_tracing_sampling_values.png

Το raytracing της nvidia δεν είναι full-scene και χρησιμοποιεί denoising όμως, οπότε θα έχει αρκετά καλύτερο αποτέλεσμα. 

Άρα αν το κατάλαβα καλά, η RTX2080 Ti με τα 10 Grays/sec μπορεί να αποδώσει 64 samples/frame/pixel σε 1080p με 75 fps; 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, michael92 είπε

Το μόνο μη μαρκετίστικο νούμερο είναι το Gigarays. Σημαίνει σε 4K/60 ανάλυση 2 samples/frame/pixel το οποίο είναι αρκετά χαμηλό χωρίς denoising.

Το παρακάτω ξεκινάει από 1 sample/pixel και σε κάθε στάδιο διπλασιάζεται (1,2,4,8,16,32,64,128 κλπ)

800px-Path_tracing_sampling_values.png

Το raytracing της nvidia δεν είναι full-scene και χρησιμοποιεί denoising όμως, οπότε θα έχει αρκετά καλύτερο αποτέλεσμα. 

 

Αυτή η εικόνα δείχνει render από path tracer, όχι ray tracer :)
 

Από τη μικρή περιγραφή περι RTX που έχει δώσει στη δημοσιότητα η nvidia μέχρι τώρα, το RTX πρόκεται  για hybrid ray tracer (με 1 spp) + denoising + deep learning. Το global illumination είναι πάλι Ambient occlusion όπως  είπαν εχθές, άρα το μόνο πράγμα που κερδίζεις σε σχέση με το rasterazation (δηλαδή DirectX/OpenGL) είναι τα reflections και shadows, που ναι μεν είναι ωραίες προσθήκες αλλά δεν κάνουν τη νύχτα μέρα για το μέσο gamer που απλά θέλει να βλέπει FPS.

Είναι μια καλή αρχή για το realtime ray tracing που κάποια στιγμή έπρεπε να γίνει.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

NVIDIA GeForce RTX 2080Ti unable to run Shadow of the Tomb Raider with 60fps at 1080p with RTX On [UPDATE: Developers respond]

UPDATE:

The developers of Shadow of the Tomb Raider have responded to the lower than expected performance of the game on the GeForce RTX 2080Ti when using RTX. According to them, the current build of the game features an early work in progress version of NVIDIA’s tech, and the final version will run better.

Ε πόσο better..Αν υποθέσουμε ότι η 2080Ti είναι αρκετή να τρέξει το παιχνίδι σε 4K/60 χωρίς RTX, θα περίμενα με RTX να έχει 1440P/60 έστω..Αλλιώς τι κουβεντιάζουμε..Άστο για τα 7nm και βάλε..1300 ευρώ για 1080P sub-60FPS δεν θα δώσει κανένας λογικός όσο κι αν έχει ενθουσιαστεί με το RTX(Όπως εγώ π.χ.).

οπως το βλεπω η 2080ti δυσκολο να πιασει 1440p/60....

Οσο για την 2080rtx δυσκολο για 1080p/60...

Καλη η rtx τεχνολογια,αλλα σε αυτην την γενια δεν υπαρχει το καταλληλο hardware..

Aπο την μια χαλιεμαι που δεν θα εχω την δυνατοτητα να δω rtx effects,απο την αλλη θα γλιτωσω ενα σκασμο λεφτα...

Τα λεμε στα 7nm nvidia...

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, ChRis6 είπε

Αυτή η εικόνα δείχνει render από path tracer, όχι ray tracer :)
 

Από τη μικρή περιγραφή περι RTX που έχει δώσει στη δημοσιότητα η nvidia μέχρι τώρα, το RTX πρόκεται  για hybrid ray tracer (με 1 spp) + denoising + deep learning. Το global illumination είναι πάλι Ambient occlusion όπως  είπαν εχθές, άρα το μόνο πράγμα που κερδίζεις σε σχέση με το rasterazation (δηλαδή DirectX/OpenGL) είναι τα reflections και shadows, που ναι μεν είναι ωραίες προσθήκες αλλά δεν κάνουν τη νύχτα μέρα για το μέσο gamer που απλά θέλει να βλέπει FPS.

Είναι μια καλή αρχή για το realtime ray tracing που κάποια στιγμή έπρεπε να γίνει.

Το RTX είναι path-tracing, απλά το λένε raytracing για λόγους marketing. Αν ήταν πραγματικό raytracing δεν θε έπιανε ούτε 0.1fps καθώς στο raytracing το 99.9% των rays δεν φτάνουν στην κάμερα.

18 λεπτά πριν, malakudi είπε

Άρα αν το κατάλαβα καλά, η RTX2080 Ti με τα 10 Grays/sec μπορεί να αποδώσει 64 samples/frame/pixel σε 1080p με 75 fps; 

Το 4K είναι 4x 1080p οπότε 8 samples.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, michael92 είπε

Το RTX είναι path-tracing, απλά το λένε raytracing για λόγους marketing. Αν ήταν πραγματικό raytracing δεν θε έπιανε ούτε 0.1fps καθώς στο raytracing το 99.9% των rays δεν φτάνουν στην κάμερα.

Το 4K είναι 4x 1080p οπότε 8 samples.

Μα έτσι κι αλλιώς στο ray tracing κάνεις trace μονο τα rays που φτάνουν στην κάμερα (αλγοριθμικά). Αν όμως ήταν όντως path tracer, τότε γιατί έβαλαν Ambient occlusion για GI ? Λόγω performance θα μου πεις αλλά και πάλι κάτι δεν μου κάθεται καλα.

Έχεις κάποιο link που να αναφέρει ότι το RTX κάνει path tracing ? Σε ρωτάω γιατί δεν το διάβασα πουθενά.

Επεξ/σία από ChRis6
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Αναμονή για τα reviews..Εάν η 2080Ti είναι πράγματι 20-25% μόνο πάνω από την 1080Ti, θα πάω σε μια 2080 απλή και αναμονή για 7nm.

Η Nvidia έπρεπε να είχε αφήσει το RTX για τα 7nm όπου θα είχε παραπάνω περιθώρια στο die. 

Επίσης θα έπρεπε να μπορείς να τρέξεις το raster σε 4K και το RTX σε χαμηλότερη ανάλυση. Ούτως ή άλλως το ίδιο συμβαίνει με τα texture/cube/shadow maps. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κλειδώνει την ανάλυση.

2 λεπτά πριν, ChRis6 είπε

Μα έτσι κι αλλιώς στο ray tracing κάνεις trace μονο τα rays που φτάνουν στην κάμερα (αλγοριθμικά). Αν όμως ήταν όντως path tracer, τότε γιατί έβαλαν Ambient occlusion για GI ? Λόγω performance θα μου πεις αλλά και πάλι κάτι δεν μου κάθεται καλα.

Έχεις κάποιο link που να αναφέρει ότι το RTX κάνει path tracing ? Σε ρωτάω γιατί δεν το διάβασα πουθενά.

Το κλασσικό raytracing ξεκινάει από την πηγή φωτός και όχι από την κάμερα. Απλά πολλές φορές μπερδεύονται οι όροι. Το global illumination πρακτικα είναι ένα βήμα πριν να κάνεις full-scene raytracing.

  • Like 2
Δημοσ.

Βγάλανε specs  και σύγκριση me 1080 Τι στο site της nvidia

GeForce RTX 2080 Ti
Founders Edition
GeForce RTX 2080 Ti GeForce GTX 1080 Ti
GPU Architecture Turing Turing Pascal
Boost Clock 1635 MHz (OC) 1545 MHz 1582 MHz
Frame Buffer 11GB GDDR6 11GB GDDR6 11 GB GDDR5X
Memory Speed 14 Gbps 14 Gbps 11 Gbps
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, michael92 είπε

Το κλασσικό raytracing ξεκινάει από την πηγή φωτός και όχι από την κάμερα. Απλά πολλές φορές μπερδεύονται οι όροι. Το global illumination πρακτικα είναι ένα βήμα πριν να κάνεις full-scene raytracing.

Αυτό που περιγράφεις είναι το bidirectional path tracing.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...