Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από SPANK
Ημέρα : Δευτέρα 20 Αυγούστου 2018
Ώρα :      7:00μ.μ ('Ωρα Ελλάδος)
 

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Fulgore είπε

Αν σε καλύπτει η 1070 προφανώς.

Εγώ δεν μπορώ να κοιτάξω σε κάτι χειρότερο λόγω οθόνης όπως εν μέρη και ο psycho πχ.

Και την 2070 την βγάζω απέξω γιατί φαίνεται να κοστίζει όσο και η 1080ti της evga.

Gsync 144hz, 1440p δεν έχετε?

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Η παρουσίαση ήταν μόνο για την τεχνολογία RTX στα παιχνίδια. Δεν είδαμε επιδόσεις γιατί δεν υπάρχουν τελικές κάρτες, είναι όλα engineering samples και alpha versions παιχνιδιών. Για επιδόσεις λογικά θα πρέπει να περιμένουμε ως 20/9.

Οι τιμές είναι στα πλαίσια του μη ανταγωνισμού, δεν είχε κανένα λόγο η nvidia να βάλει τιμές που θα έριχναν εκ των πραγμάτων τις τιμές των pascal.

Για μένα που με ενδιαφέρει GPGPU και NVENC, η παρουσίαση δεν είχε τίποτα. Υπομονή λοιπόν για 20/9.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ROG-X είπε

Το ολα με το τιποτα, τελικα ποσο γαματο ειναι το ΟΛΑ. Aυτο ειδαμε χτες....

4 dynamic vol lights + screen space materials/reflections + global illum + Pcss shadows τα εκανε RTX. Απλα πραγματα...Εξυπνο ? Σατανικο! 

Εχουμε ξεφύγει. Μεγάλε οτι να ναι γράφεις και μπερδεύεις τον κόσμο. Δεν έχουν καμία σχέση τα Ray traced world space accurate reflections με τα Screen Space cached reflections που γραφεις και cube maps κια ιστορίες. Δεν εχει καμία σχεση το Global illumnation με volumetric lights η τα PCSS με πραγματικά physics based Ray traced Shadows οπως πχ απο τα 2 point lighs και το area light στο Tomb Raider. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, nekrik είπε

Εχουμε ξεφύγει. Μεγάλε οτι να ναι γράφεις και μπερδεύεις τον κόσμο. Δεν έχουν καμία σχέση τα Ray traced world space accurate reflections με τα Screen Space cached reflections που γραφεις και cube maps κια ιστορίες. Δεν εχει καμία σχεση το Global illumnation με volumetric lights η τα PCSS με πραγματικά physics based Ray traced Shadows οπως πχ απο τα 2 point lighs και το area light στο Tomb Raider. 

Γιατι απλα δεν πιστευω σε FRT περιβαλλον απο τοσο αδυναμες καρτες σαν και σενα...

Παντρεμα τεχνικων εχει κανει...

Οτι εχει το Hunt και το QB σε πακετο RTX για ολα τα games....οι επιδοσεις του RTX θα ειναι στο επιπεδο αυτων των games. 

Επεξ/σία από ROG-X
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Για τους ανιδεους το Quantum Break ειναι το πρωτο που εκανε χρηση MultiScale Global illumination. 

Επειδή φαινεσαι σχετικός, το GI του Quantum break ειναι μια υβριδική (pre pass ουσιαστικά) προσσεγιστική real time GI λυση με dynamic color blending αλλά και precached materials που φαινεται κάπως στις gloss ανακλαστικές επιφάνειες (οπως το machine στην αρχή) και εμετικά στις diffuse επιφανειες (ξυλο, χώμα, χωρις ουσταστικά GI). Ουσιαστικά  Δεν κανει path tracing ενώ ειναι πολύ βαρύ ακομα και σε 1080p για αυτό που προσφερει. Στην ουσια κανει precaching ολα τα πιθανα σενάρια  σε static και καποια dynamic lights, με ενα light bounce και τα αποθηκεύει σε HLSL. Δεν ειναι πραγματικά real time. Μια Voxel-Based GI λυση ειναι πολύ πιο accurate αλλά και πιο βαριά!   

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Γιατι απλα δεν πιστευω σε FRT περιβαλλον απο τοσο αδυναμες καρτες σαν και σενα...

Παντρεμα τεχνικων εχει κανει...

Οτι εχει το Hunt και το QB σε πακετο RTX για ολα τα games....οι επιδοσεις του RTX θα ειναι στο επιπεδο αυτων των games. 

Είπε κανένας οτι ειναι αρκετά δυνατή η 2080ti για καθαρό full scene raytracing? LOL. Είπαμε οτι ειναι μια πρώτη πραγματική κίνηση για raytracing σε real time gaming περιβαλλον. Προφανως ειναι μια hybrid μεθοδος rasterization με βοηθεια απο real time raytracing με συγκεκριμενες εφαρμογές και οχι όλες μαζί ! Αυτό δεν αντικαθιστά το γεγονός οτι το RTX ειναι raytracing και οχι cheating μέσο Pixel shaders, baking-caching και έξυπνο art design. Σε 4 με 5 χρονια θα εχεις full scene raytracing με (GI+RT shadows+ Reflections-Refractions) σε ικανοποιητικά FPS και ανάλυση και δεν θα εχεις καν rasterizer στην καρτα με αποτελεσμα πολυ μικρότερα development times με τρελό image quality χωρις να χρειαζεται 30GB Vram για (Texture normal maps / cube maps) χωρίς να πρεπει ο Dev να γεμιζει τη σκηνή με 10 area light και spot lghts για νομίzεις εσυ οτι εχεις Indirect Lighting.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, SPANK είπε

Καλή αγορά έκανες αν και είναι ρίσκο γιατί μετά τα πρώτα συγκριτικά μπορεί να πέσει ο πασχάλης λίγο ακόμα αλλά μπορεί και να μείνει στα ίδια αν το performance / τιμή της καινούργιας γενιά εν δικαιολογεί την κοστολόγηση.

Καλορίζικη πάντως και το τροφοδοτικό αν δεν το χρειάζεσαι βάλε το για πούλημα , εχει και καλά τροφοδοτικά η evga

Φοβόμουν μη τελειώσει η προσφορά φίλε μου.Εψαχνα τροφοδοτικό οπότε ένα κατοσταρικο θα το έδινα εκεί.Αν βάλεις ότι έσπρωξα και την παλιά μου κάρτα ένα 150αρι μου ήρθε λουκούμι η προσφορά.Μια 1080 μέχρι τα 7nm θα με βγάλει μια χαρά.

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Θέλω να δώ τι ψάρια θα πιάνει με το RTC ON σε 4K ανάλυση

Καμια σαρδελα το πολυ. Για τσιπουρες και σφυρίδες περιμενε το 2020 🤣 

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Psycho_Warhead said:

Θα πας για το μεγάλο ;

Αφού μας κάναν την τιμή να το βγάλουν ταυτόχρονα, ναι! To θέμα είναι ότι εφ' όσον δεν υπάρχει κάπου επίσημος τρόπος να πάρω τη FE, ποια άλλη θα αποκτήσει full cover waterblock... Μήπως να περιμένω κι άλλο? 😖

Επεξ/σία από GeorgeMan
Δημοσ.

Και τα νέα της ημέρας είναι ότι με μια κίνηση ματ ,ο πετσινακιας θα ξεπουλήσει ολους τους πασχαληδες ..

 

  • Like 1
Δημοσ.
13 minutes ago, GeorgeMan said:

Αφού μας κάναν την τιμή να το βγάλουν ταυτόχρονα, ναι! To θέμα είναι ότι εφ' όσον δεν υπάρχει κάπου επίσημος τρόπος να πάρω τη FE, ποια άλλη θα αποκτήσει full cover waterblock... Μήπως να περιμένω κι άλλο? 😖

Θα βγάλουν FE όλες οι εταιρείες, κάνε υπομονή. Και 'γω για τέτοια ψήνομαι, αν είναι κομπλέ τα temps.

  • Moderators
Δημοσ.

Shipping 20-25/9 η Nvidia, 4-6 weeks η EVGA (αρχές Οκτώβρη). Το θέμα είναι μην πάμε σε 1 μηνα να αγοράσουμε και δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα. Αν και με τέτοιες τιμές...

Δημοσ.
30 minutes ago, nekrik said:

Είπε κανένας οτι ειναι αρκετά δυνατή η 2080ti για καθαρό full scene raytracing? LOL. Είπαμε οτι ειναι μια πρώτη πραγματική κίνηση για raytracing σε real time gaming περιβαλλον. Προφανως ειναι μια hybrid μεθοδος rasterization με βοηθεια απο real time raytracing με συγκεκριμενες εφαρμογές και οχι όλες μαζί ! Αυτό δεν αντικαθιστά το γεγονός οτι το RTX ειναι raytracing και οχι cheating μέσο Pixel shaders, baking-caching και έξυπνο art design. Σε 4 με 5 χρονια θα εχεις full scene raytracing με (GI+RT shadows+ Reflections-Refractions) σε ικανοποιητικά FPS και ανάλυση και δεν θα εχεις καν rasterizer στην καρτα με αποτελεσμα πολυ μικρότερα development times με τρελό image quality χωρις να χρειαζεται 30GB Vram για (Texture normal maps / cube maps) χωρίς να πρεπει ο Dev να γεμιζει τη σκηνή με 10 area light και spot lghts για νομίzεις εσυ οτι εχεις Indirect Lighting.

Όπως είπα, οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα τι εστί RT και γράφουν ό,τι να 'ναι. Κάναμε 30 χρόνια να δούμε έστω αυτό που είδαμε χτες σε realtime και αντί να εντυπωσιαστούν, δεν τους άρεσε κιόλας..Είχαν στο χωριό τους καλύτερα visuals :P

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...