Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 2 minutes ago, Balantakos said: Proof or didn't happen, που λενε και στο χωριο μου. Νομιζω στην αρχη ειπε οτι δουλεψαν με UE4 και MS και ηταν κατι πολυ δυσκολο να γινει..και εσυ μου λες easy? Μου ερχεται deja vu οταν η AMD προωθουσε το DX12, και ολοι οι nvidia fan boys ελεγαν μα μου σου του...μα εκεινο και το αλλο.. ΑΛΛΑ ΟΧΙ, το raytracing ειναι TOP επειδη ειναι απο την nvidia.. Γελαει ο κοσμος αληθεια.😎 Κλασικό ποστ από red boy..Τα παιχνίδια που θα πάρουν RTX τα είδες ; Ακόμα και το PUBG θα πάρει..Λες να 'ναι δύσκολο λοιπόν ;
michael92 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 2 λεπτά πριν, Balantakos είπε Proof or didn't happen, που λενε και στο χωριο μου. Νομιζω στην αρχη ειπε οτι δουλεψαν με UE4 και MS και ηταν κατι πολυ δυσκολο να γινει..και εσυ μου λες easy? Μου ερχεται deja vu οταν η AMD προωθουσε το DX12, και ολοι οι nvidia fan boys ελεγαν μα μου σου του...μα εκεινο και το αλλο.. ΑΛΛΑ ΟΧΙ, το raytracing ειναι TOP επειδη ειναι απο την nvidia.. Γελαει ο κοσμος αληθεια.😎 https://www.shadertoy.com/results?query=path Μόλις με μερικές γραμμές κώδικα.
pirmen56 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Το RTX γίνεται implement για πλάκα, καθόλου δεν κουράζονται. Οπότε ναι, θα το βάλουν πολλοί. Εύκολα γίνεται implemented στα reflections(επιφάνειες αυτοκινήτων, νερό κτλ.). Εκεί όπου και τα screen space reflections δίνουν ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Το SSR πάσχει στο ότι δεν σου δείχνει τις αντανακλάσεις αντικειμένων που βρίσκονται εκτός της οθόνης. Δεν υπάρχει περίπτωση για τέτοιου είδους ρεαλισμό να πληρώσει πολύς κόσμος 600€ και πλέον(υποθέτωντας ότι οι custom 2070 θα ξεκινούν από εκεί). Εκείνο που λείπει από τα σύγχρονα γραφικά είναι τα light bounces ενός ποιοτικού global illumination. Η ανάμειξη χρωμάτων γειτονικών αντικειμένων που βλέπουμε στην κανονική ζωή είναι αυτή που κάνει τα πάντα ρεαλιστικά. Τέτοια πράγματα δεν θα τα δεις στο BF 5. Γιατί αν τα έβλεπες θα έπρεπε να υπάρχουν δύο μοντέλα φωτισμού. Ένα ψεύτικο για τις κονσόλες και τα low end pc και ένα physics based για την 2080Ti. Σκέψου τώρα ότι σε ατμοσφαιρικά games για κάθε χώρο του παιχνιδιού δημιουργείται ένα ξεχωριστό μοντέλο φωτισμού, για να πλησιάζει το τελικό αποτέλεσμα όσο το δυνατόν περισσότερο τον αληθινό φωτισμό ή το mood που θέλει ο καλλιτέχνης ή κάτι ενδιάμεσο. Φαντάσου τώρα να γίνεται εκ νέου δουλειά για όλους τους χώρους του game, με RTX. Κανένας δεν αναλαμβάνει τέτοια κόστη.
narta Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Και πόσα χρόνια περιμένουμε να το δούμε να τρέχει realtime.. Δεν βλεπεις πραγματικο ray tracing. Ειδες σκιες ray traced και το demo του BF V χωρις πραγματικο real time ineraction απο multiplayer. Οταν και εφοσον γινει αυτο σε 4κ 60fps θα μιλαμε για real time ray tracing. Επεξ/σία 20 Αυγούστου 2018 από narta
aOUaS88 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Ρε συ Psycho εισαι τπτ της NVDIAs? Περνεις τπτ ποσοστα? Επεξ/σία 20 Αυγούστου 2018 από aOUaS88
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Just now, aOUaS88 said: Ρε συ Psycho εισαι τπτ της NVDIAs? Περνεις τπτ ποσοστα? Έκανες την καλή και έβαλες τον Πασχάλη σου αγγελία είδα..
narta Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Μόλις τώρα, aOUaS88 είπε Ρε συ Psycho εισαι τπτ της NVDIAs? Απλα ενθουσιαζεται ευκολα. Δεν τιποτα της ηλικιας ειναι, περναει μετα απο χρονια 😛 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 2 minutes ago, narta said: Δεν βλεπεις πραγματικο ray tracing. Ειδες σκιες ray traced και το demo του BF V χωρις πραγματικο real time ineraction απο multiplayer. Οταν και εφοσον γινει αυτο σε 4κ 60fps θα μιλαμε για real time ray tracing. Εγώ λέω ότι μόλις δούμε 8K/120 θα μιλάμε για realtime ray-tracing..Σοβαρευτείτε.
Fulgore Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε Έκανες την καλή και έβαλες τον Πασχάλη σου αγγελία είδα.. In before σου απαντησει οτι θα ξαναπαρει Πασχαλη(1080ti)
aOUaS88 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 χαχα..Καιρο ηθελα κ λογο αλλαγης μονιτορ σε γ-συνκ 144 χερζ ειπα να την στειλω...
narta Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε Εγώ λέω ότι μόλις δούμε 8K/120 θα μιλάμε για realtime ray-tracing..Σοβαρευτείτε. Ουτε καν σε 1080p/60fps δεν θα γινει αυτο που αναφερω παραπανω.
Spartan117 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Το BFV demo δείχνει το best case scenario για real-time reflections με RTX. Εντυπωσιακό αλλα είναι tech demo και όχι κανονικό gameplay. Το θέμα είναι αν αυτά τα reflections κοστίζουν το μισό render budget για το κάθε frame...
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Άλλο BF V θα βλέπει ο Pascal owner, άλλο ο Turing owner..Το ίδιο ισχύει και για SoTR, Control, Metro Exodus και κάμια 20αριά παιχνίδια ακόμα που θα πάρουν RTX. Αυτή είναι η πραγματικότητα, από 'κει και πέρα γκρινιάξτε για τιμές, για non-RTX επιδόσεις κλπ. Επεξ/σία 20 Αυγούστου 2018 από Psycho_Warhead
Acmilangr2 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2018 Θα συνεχίσω να είμαι γκρινιάρης Μα καλά ρε τύπε με το πέτσινο, δείχνεις την σκηνή με τις φλόγες την αντανάκλαση στο νερό με το RTX ON και καλά κάνεις, και όταν βάζεις στο OFF απλά το δείχνεις χωρίς κανένα εφε; Δεν υπάρχουν δηλαδή αντανακλάσεις με άλλη μέθοδο να έχουμε μια σύγκριση;; δηλαδή πας να μας πουλήσεις ένα εφέ που το συγκρίνεις με το ΤΙΠΟΤΑ; 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις