KilliK Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 γιατι εχει διαφορα αν παιρνουν τα προσωπικα σου δεδομενα απο το κινητο η το PC? 😁 Αναφορά σε κείμενο Στο θέμα μας. Ο "πέτσινος" εξηγεί τι είναι το DLSS. Είναι πολυπλοκότερο απ'ότι πίστευα. Το νευρωνικό δίκτυο εκπαιδεύεται πάνω σε images από το ίδιο το game απομνημονεύοντας τις ποιοτικές διαφορές ανάμεσα σε low res και high res εικόνες. Δεν είναι κάτι που το κολλάς οπουδήποτε. 52:00 και μετά. αν καταλαβα καλα, οι devs του παιχνιδιου θα πρεπει να "εκπαιδευσουν" απο πριν το ΑΙ imaging που τους παρεχει η Nvidia, ωστε οταν τρεχει στην 2080 καρτα ενω ο παικτης παιζει το παιχνιδι, θα ξερει ηδη απο μονο του να συμπληρωνει τα απαραιτητα pixels για να εξομαλυνονται τα jaggies, δηλαδη να εχουμε anti-aliasing. ενω με τις παραδοσιακες τεχνικες AA, αυτο που εκανε η game engine ηταν να κανει upscale την εικονα σε μεγαλυτερη αναλυση και μετα στην αναλυση που παιζει ο παικτης το παιχνιδι, και απο την διαφορα να βρει ποια pixels χρειαζεται να βαλει στα jaggies. με το deep learning ομως δεν χρειαζεται να γινεται upscale/downscale (η τουλαχιστον οχι τοσο εντονα), αφου το AI θα ειναι "εκπαιδευμενο" να ξερει απο μονο ποια στο περιπου ειναι η διαφορα και να κανει το απαραιτητο ΑΑ. εξου και η μεγαλη αυξηση στην αποδοση στα frames. αυτο που θελω να μαθω ειναι πως θα γινεται η εκπαιδευση και πανω σε ποιο hardware. θα τρεχουν δηλαδη το παιχνιδι πανω στις 2080 τους σε διαφορες αναλυσεις με το κλασικο AA on/off, μεχρι να μαθει το AI τις διαφορες στα jaggies, η θα πρεπει να χρησιμοποιησουν αυτα τα deep learning μεγαθηρια DGX2 που εδειξε ο πετσινος; διοτι νομιζω απο εκει ξεκιναει πρωτα η ολη διαδικασια . εντυπωσιακοτατη τεχνολογια. νομιζω αυτη θα πιασει πιο γρηγορα απο οτι το RT, αν η διαφορα στην ποιοτητα ειναι αμειλητεα σε συγκριση με τις κλασικες μεθοδους. well done N. 1
Acmilangr2 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Το DLSS δεν θα είναι μόνο είδος AA. Θα αλλαζει και όλη την εικόνα. Δεν γίνεται ένα είδος ΑΑ να σου δίνει έξτρα fps (και μάλιστα πολλά) από το να έχεις το AA στο off.. 😉
narta Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 27 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε Δεν γίνεται ένα είδος ΑΑ να σου δίνει έξτρα fps (και μάλιστα πολλά) από το να έχεις το AA στο off.. Αφου θα ελευθερωνει cuda cores φυσικα και μπορει να σου δινει περισσοτερα fps
james rod Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 20 ώρες πριν, Arkin είπε Το metro οπως το ειδες περα απο το rtx σου αρεσαν τα γραφικα? Γιατι μου φανηκαν 5ετιας και βαλε εμενα? Μηπως θελουμε περισσοτερο νεες μηχανες γραφικων απο rtx πανω απο 5ετιας μηχανες? αν οι game devs εκμεταλευτουν ολες τις δυνατοτητες των μηχανων γραφικων, οχι 2080ti δε θα σου φτανει αλλα ουτε η gti.
Acmilangr2 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, narta είπε Αφου θα ελευθερωνει cuda cores φυσικα και μπορει να σου δινει περισσοτερα fps Μα πως θα δώσει παραπάνω fps από ότι αν το έχεις το antialising στο off;;; Δηλαδή σου είναι φυσιολογικό αυτό το παράδειγμα; AA:MSAA 50fps AA:OFF 60fps DDLS :80fps Αν ισχύει το παραπάνω υπάρχει περίπτωση το DDLS να είναι απλά ενα είδος antialing; Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2018 από Acmilangr2
Arkin Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, james rod είπε αν οι game devs εκμεταλευτουν ολες τις δυνατοτητες των μηχανων γραφικων, οχι 2080ti δε θα σου φτανει αλλα ουτε η gti. Απλα βλεπω κατι god of war 4 και horizon zero dawn στο ps4 με τα 1.8tflops και λεω μια καρτα με 10000 γιατι δεν μπορουν να στρωθουν να βγαλουν 5 φορες καλυτερα γραφικα. Βαριουνται η ειναι τοσο δυσκολο?
Acmilangr2 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 2 λεπτά πριν, Arkin είπε Απλα βλεπω κατι god of war 4 και horizon zero dawn στο ps4 με τα 1.8tflops και λεω μια καρτα με 10000 γιατι δεν μπορουν να στρωθουν να βγαλουν 5 φορες καλυτερα γραφικα. Βαριουνται η ειναι τοσο δυσκολο? Optimization λέγεται. Αλλιώς ειναι να κάτσει ο προγραμματιστης να ξεζουμισει ένα συγκεκριμένο hardware και αλλιώς να το αφήσει ελεύθερο για 100δες συνδιααμους. Αλλά ακόμα και έτσι, μιλάμε για κονσόλα 1080p/60fps και 4k (upscaled) /30fps
Arkin Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, Acmilangr2 είπε Μα πως θα δώσει παραπάνω fps από ότι αν το έχεις το antialising στο off;;; Δηλαδή σου είναι φυσιολογικό αυτό το παράδειγμα; AA:MSAA 50fps AA:OFF 60fps DDLS :80fps Αν ισχύει το παραπάνω υπάρχει περίπτωση το DDLS να είναι απλά ενα είδος antialing; To DLSS δουλευει τους tensors μεσω deep learning. Αν δεν υποβαθμιζει την ποιοτητα θα εχουμε να κανουμε με επαναστατικη τεχνολογια. 1
Acmilangr2 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 2 λεπτά πριν, Arkin είπε To DLSS δουλευει τους tensors μεσω deep learning. Αν δεν υποβαθμιζει την ποιοτητα θα εχουμε να κανουμε με επαναστατικη τεχνολογια. Σίγουρα θα την υποβαθμίζει. Το ποσό είναι άγνωστο. Και σαφώς δεν μιλάμε για antialising μόνο.
Arkin Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 2 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε Optimization λέγεται. Αλλιώς ειναι να κάτσει ο προγραμματιστης να ξεζουμισει ένα συγκεκριμένο hardware και αλλιώς να το αφήσει ελεύθερο για 100δες συνδιααμους. Αλλά ακόμα και έτσι, μιλάμε για κονσόλα 1080p/60fps και 4k (upscaled) /30fps Βρε ξερω πως λεγεται το εβλεπα χρονια στο ps3 τι γραφικα εβγαζε με 200gflops και εναν cell. Θα μπορουσαν να μην κανουν απλα ports σε πολλα παιχνιδια αφου το φτιαχνεις φτιαξτο σωστα. Τα ιδια χρηματα δινουν οι κονσολαδες με αυτους που εχουν υπολογιστη. Στον υπολογιστη εχεις παντα τα καλυτερα fps την καλυτερη αναλυση reshades mods UW και τα gsync/freesync. Σαν ποιοτητα γραφικων θα επρεπε να βλεπαμε μεγαλυτερες διαφορες. Μόλις τώρα, Acmilangr2 είπε Σίγουρα θα την υποβαθμίζει. Το ποσό είναι άγνωστο. Και σαφώς δεν μιλάμε για antialising μόνο. AA δεν ειναι το Dlss με την κλασικη εννοια. AA μπαινει πανω την εικονα και εξομαλυνει τις γωνιες και κανει πιο smooth ολη την εικονα. Πρωτη φορα βλεπω να μπαινει ΑΑ και να ανεβαζει τις επιδοσεις κατακορυφα. 20 μερες εμειναν πιο ενδιαφερον ειναι αυτο απο το rtx αυτη τη στιγμη.
Acmilangr2 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Αυτό λέω και εγώ. Είναι ΚΑΙ antialising.
Arkin Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Μόλις τώρα, Acmilangr2 είπε Αυτό λέω και εγώ. Είναι ΚΑΙ antialising. Υπαρχει αλλο ΑΑ να ανεβαζει επιδοσεις? Αν υποστηριχτει απο πολλα παιχνιδια χωρις μεγαλη υποβαθμιση εικονας θα ειναι το μελλον.
Acmilangr2 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 2 λεπτά πριν, Arkin είπε Υπαρχει αλλο ΑΑ να ανεβαζει επιδοσεις? Αν υποστηριχτει απο πολλα παιχνιδια χωρις μεγαλη υποβαθμιση εικονας θα ειναι το μελλον. Όχι και δεν κολάει πουθενά να ανεβάζει επιδόσεις. powered by Turing’s Tensor Cores, which perform lightning-fast deep neural network processing, GeForce RTX GPUs also support Deep Learning Super-Sampling (DLSS), a technology that applies deep learning and AI to rendering techniques, resulting in crisp, smooth edges on rendered objects in games.
Psycho_Warhead Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 11 minutes ago, Arkin said: Βρε ξερω πως λεγεται το εβλεπα χρονια στο ps3 τι γραφικα εβγαζε με 200gflops και εναν cell. Θα μπορουσαν να μην κανουν απλα ports σε πολλα παιχνιδια αφου το φτιαχνεις φτιαξτο σωστα. Τα ιδια χρηματα δινουν οι κονσολαδες με αυτους που εχουν υπολογιστη. Στον υπολογιστη εχεις παντα τα καλυτερα fps την καλυτερη αναλυση reshades mods UW και τα gsync/freesync. Σαν ποιοτητα γραφικων θα επρεπε να βλεπαμε μεγαλυτερες διαφορες. Χαίρω πολύ..Τα παιχνίδια όμως φτιάχνονται με βάση τον ''ελάχιστο κοινό παρανομαστή'' που είναι το Xbox One OG(Κονσόλα με 1.3TFLOPS). To δυνατό PC δουλεύει ως brute-force για έξτρα frames, μεγαλύτερη ανάλυση κλπ. Η μεγάλη διαφορά οπτικά που θα σπάσει το console parity έρχεται τώρα με το RTX/DXR, απλά για την ώρα είναι πολύ βαρύ. 5 minutes ago, Arkin said: Υπαρχει αλλο ΑΑ να ανεβαζει επιδοσεις? Αν υποστηριχτει απο πολλα παιχνιδια χωρις μεγαλη υποβαθμιση εικονας θα ειναι το μελλον. Δεν ανεβάζει τις επιδόσεις το DLSS. Βάζεις 1080P και απλά κάνει upscale σε 4K μέσω του AI, αποδίδοντας πολύ καλύτερα από το native 4K. 1
Arkin Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 4 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε Όχι και δεν κολάει πουθενά να ανεβάζει επιδόσεις. powered by Turing’s Tensor Cores, which perform lightning-fast deep neural network processing, GeForce RTX GPUs also support Deep Learning Super-Sampling (DLSS), a technology that applies deep learning and AI to rendering techniques, resulting in crisp, smooth edges on rendered objects in games. Ναι βρε σαν τεχνολογια που χρησιμοποιει τους tensors cores λογικο να δινει επιδοσεις. Απλα τα AA παντα ανεβαζαν την ποιοτητα εικονας αν εχουμε να κανουμε με υποβαθμιση ειναι κατι διαφορετικο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις