Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα σας, θελω να μοιραστω μαζι σας την εμπειρεια μου και αν καποιος γνωριζει να βοηθησει εχω ενα fiesta του 2010 , στην αρχη ειχα καποιο τρεμουλο στο τιμονι οταν πατουσα φρενο οπως και κατι σαν λοξιγκα να το πουμε οταν φρεναρα ητε αποτομα ητε χαλαρα και σιγα σιγα. Απο forum και ψαξιμο και οπως μου ειπαν εκει που το πηγα οτι εχουν στραβωσει δισκοπλακες οποτε συμφωνισαμε να αλαχτουν με τις γνησιες οποτε αλαξα δισκους και καινουργια τακακια.

Μετα απο καιρο διοτι στην αρχη μεχρι να στρωσουν δεν το ζοριζα εμφανιστικε παλι αυτος ο λοξιγκας χωρις τρεμουλο στο τιμονι να τονισω οτι δεν το κανει παντα ακομα και στην Ford το εβαλα για ελεγχο και για αλλαγη υγρα φρενων.(να τονισω οτι με την αλλαγη υγρων φρενων το πεταλ ηταν πιο σκληρο και ειχε καπως φυγει αυτος ο λοξιγκας οποτε οπως ειπε η Ford δεν βλεπει καποιο προβλημα) πλεον το πεταλ ειναι φισιολογικο μαλακο σχετικα αλλα ο λοξιγκας παραμενει , πλεον δε ξερω τι αλλο να σκεφτω ή που να το παω για να βρεθει μια λυση. ( το αμαξι φρεναρι κανονικα αλλα ολο αυτο το κουνημα σαν να μην φρεναρουν σωστα και οι 4 τροχοι ειναι καπως σπαστικο)

Οποτε η ερωτηση μου ειναι αν καποιος ειχε καποιο παρομοιο προβλημα και αν βρεθηκε λυση σε κατι τετοιο.

Ελπιζω να μην κουρασα με την εκθεση και ευχαριστω εκ των προτερων!

Επεξ/σία από Nikos_Tntt
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το τρεμουλο στο φρεναρισμα οντως ειναι αποτελεσμα στραβωμενων δισκοπλακων. Οσον αφορα το "λοξυγκα" επειδη λες οτι εμφανιζεται συνηθως οταν το πιεζεις, κι επειδη απο τη ford σου ειπαν οτι ειναι οκ, δεν ξερω μηπως εννοεις ABS...

Αν δεν μιλας για το ABS τοτε μπορει να εχουν αρχισει να ξαναστραβωνουν οι δισκοπλακες, δεν ξερω...Περνας συχνα απο λιμναζοντα νερα; Με αμορτισερ, αναρτησεις κλπ εισαι κομπλε, εχεις κανει την απαραιτητη συντηρηση; Απο χλμ που βρισκεσαι;

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

απο τοτε που αλλαξα δισκους προσεχα και τα νερα στους δρομου για να μην εχω εκ νεου τετοιο προβλημα οποτε θεωρω απιθανο να ξανα στραβωσα καινουργιες δισκοπλακες.

εχω περιπου 65.000χλμ οσο αφορα τα αμορτισερ φαινονται σχετικα οκ οσο θα μπορουν να ειναι σε αυτα τα χλμ και με τους δρομους που εχουμε στην Ελλαδα.
Οχι δεν ανοιγει ABS θα μπορουσα να πω οτι μοιαζει αυτο που κανει σαν να παει να ανοιξει το ABS αλλα τελικα δεν ανοιγει.

Βεβαια αποκλειω αυτο το ενδεχομενο γιατι και σε καλο δρομο που το φρεναρω και απλα "γατζωνει" κατω παραμενει αυτος ο λοξιγκας ( απο αποψη οτι τα λαστιχα θελουν αλλαγμα και παει να ενεργοποιηθει το ABS )

 

Υ.Γ και με λιγα χλμ να πηγαινω και πατησω απαλα το φρενω για να σταματησω σε φαναρι παλι θα γινει αυτο οπως επησεις το εβαλα Ford για ελεγχο γενικοτερα αν εβλεπαν κατι θεωρω οτι θα το ελεγαν αλλωστε λεφτα θελουν να παρουν :P

 

σκεφτομαι την εκδοχη φρενομετρου μπας και καποιες ροδες δεν φρεναρουν τοσο καλα 

Επεξ/σία από Nikos_Tntt
Δημοσ.

Δε φταίνε τα νερά στο δρόμο. Αλλοίμονο τότε όλα τα αμάξια θα είχαν στραβές δισκόπλακες αφού όλα κυκλοφορούν και σε βρεγμένο δρόμο.... Μην δέχεστε ότι βλακεία σερβίρουν τα συνεργεία. ,Μερικές φορές το πρόβλημα ειναι στα μουαγιέ πάνω στα οποία βιδώνουν οι δισκόπλακες. Κορυφαίο συνεργείο είναι ο Μοράρης κοντά στο σταθμό Πλακεντίας, και δεν κάνω διαφήμιση ούτε τον έχω ξάδελφο. Είναι ο μοναδικός φρενάςΙίσως υπάρχουν και δυο τρεις ακόμη αλλά δεν τους ξέρω) που κάνει επιμελημένη, προσεκτική δουλειά και φεύγεις με πραγματικά φρένα και όχι να σκοτωθείς.

  • Like 2
Δημοσ.

τι εννοεις να μην εχουν βιδωθει σωστα?
ουσιαστικα εγω θα τα εριχνα στην αντιλια φρενων σαν να κανει καποιες διακοπες η να μην εχει την δυναμη.

αν δεν επιτρεπεται να γραψεις εδω διευθυνση κλπ θα το ηθελα σε inbox ευχαριστω

Δημοσ.

Και εγω στο δικο μου αμαξι (αλλης μαρκας) εχω το ιδιο θεμα με την μπροστα δεξια δισκοπλακα

μου χει στραβωσει 3 φορες

τελικα το προβλημα απ οτι φαινεται ειναι αλλου, αναρτηση η μουαγιε φανταζομαι, γι αυτο στραβωνει συνεχεια

Δημοσ.

τα μουαγιε αν δεν κανω λαθος ειναι τα ρουλεμαν του τροχου?
Αν ναι δεν θα συνοδευοταν με θορυβο κατα την κυλιση του αυτοκινητου αν ειχαν προβλημα?

Δημοσ.

To μουαγιέ είναι αυτό στο οποίο κουμπώνει η δισκόπλακα και κομπλάρει στο ρουλμάν. Γι αυτό η αλλαγή μουαγιέ συνεπάγεται υποχρεωτικά αλλαγή ροολμάν..

 

Δημοσ.

οκ!

Σε ευχαριστω και για το λινκ θα τον επισκευθω συντομα και ελπιζω εκει να βρεθει μια λυση.

απο τιμες γνωριζεις τιποτα?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, tedkald said:

Δε φταίνε τα νερά στο δρόμο. Αλλοίμονο τότε όλα τα αμάξια θα είχαν στραβές δισκόπλακες αφού όλα κυκλοφορούν και σε βρεγμένο δρόμο.... Μην δέχεστε ότι βλακεία σερβίρουν τα συνεργεία.

Says who? Εσυ με την εμπειρια σου απο το τι σου ειπε ο Μπαμπης ο φρενάς στο στενο μετα το δευτερο φαναρι δεξιά;

Αν η δισκοπλακα εχει ζεσταθει πολυ μετα απο εντονη πιεση και πεσει πανω της κρυο νερο, σαφεστατα στραβωνει.

Αν δεν σε πειθει η γνωμη μου μπορεις να το δοκιμασεις. Βγαλε ενα λαστιχο εξω απο το σπιτι σου, παρε το αμαξι σου γυρνα μια 10λεπτη βολτα με συνεχομενα γερα φρεναρισματα και πηγαινε απευθειας πριν πεσει η θερμοκρασια τους στο σπιτι και ριξτους νερο με το λαστιχο. Μετα, τραβα δειξτες στον φρενά σου (ή οποιου αλλου σου ειπε οτι δεν στραβωνουν ποτε με νερο) και πες του να αλλαξει επαγγελμα.

Σημειωση: Δεν ειμαι υπευθυνος για τα αποτελεσματα του παραπανω τεστ. Το κανεις με δικη σου ευθυνη ειτε εσυ, ειτε οποιος αλλος "γνωστης" αποφασισει να το κανει. Tουλαχιστον ομως πληροφορω, και δεν παραπληροφορω οπως το παραπανω ποστ που μπορει καποιος να το διαβασει να μην ειναι προσεκτικος με τα φρεναρισματα του μια βροχερη μερα, να ζεστανει αρκετα τις δισκοπλακες και να τις παρει στο χερι και να ψαχνει στο ινσομνια τον τυπο με τον καλο φρενά που μας ελεγε με απολυτη βεβαιοτητα οτι δισκοπλακα+νερο = ολα καλα.

Και φυσικα το νερο πανω σε πολυ ζεσταμενη δισκοπλακα ειναι ΕΝΑΣ απο τους λογους που μπορει να την στραβωσει. Δεν ειναι παντα ο ιδιος λογος ομως.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ.

Κι εμένα στο μουαγιέ πήγε το μυαλό μου μετά τις στραβωμένες δισκόπλακες. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να υπάρχει και η ανάλογη αίσθηση στο τιμόνι αλλά αν είναι ελάχιστα στραβό μια χαρά μπορεί να επηρεάσει το δισκόφρενο. Τα σινεμπλόκ έχουν ελεγχθεί; Αν το πιέσεις πάνω από 120-130 νιώθεις τίποτα στο τιμόνι;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

επειδη εχει περασει καιρος απο τοτε που το εχω δοκιμασει εχω την εντυπωση οτι δεν ειχα τρεμουλο στο τιμονι ή γυρο στα 140 ηταν ελαχιστο

θα το ξανα δοκιμασω καποια στιγμη μιας και οι δρομοι πλεον ειναι αδειοι και θα ενημερωσω

οποτε ουσιαστικα παιζει να εβαλα καινουργιες δισκοπλακες σε στραβα μουαγιε και στραβωσαν εκ νεου και οι νεες ε? (ουτε να το σκεφτομαι δεν θελω )

Επεξ/σία από Nikos_Tntt
Δημοσ.
Στις ‎13‎/‎8‎/‎2018 στις 9:06 ΠΜ, Nikos_Tntt είπε

οποτε ουσιαστικα παιζει να εβαλα καινουργιες δισκοπλακες σε στραβα μουαγιε και στραβωσαν εκ νεου και οι νεες ε? (ουτε να το σκεφτομαι δεν θελω )

Καλα όταν ελεγξαν τις δισκοπλακες και τις βρηκαν στραβες στο συνεργειο δεν θα κοιταζαν και τα μουαγιε?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν εχω ιδεα φανταζομαι πως οχι τουλαχιστον δεν με ενημερωσε καποιος για κατι τετοιο.

Το θεμα ειναι οτι δεν το κανει παντα αυτο με εχει σκαλωσει και δεν ξερω που θα μπορουσε να ειναι το προβλημα.

Τρεμουλο στο τιμονι με απαλο φρενο δεν εχω γυρο στα 120 μονο αν θελει 130+ για να φανει

 

αφου σκεφτομαι να αγορασω κατι τετοιο ( https://www.vardakas-tools.gr/ergaleia-metrhshs/roloi-grafti-Vtools-VT1983 ) να τα τσεκαρω μονος μου

Επεξ/σία από Nikos_Tntt
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/8/2018 στις 9:38 ΜΜ, YourTrueLegend είπε

Says who? Εσυ με την εμπειρια σου απο το τι σου ειπε ο Μπαμπης ο φρενάς στο στενο μετα το δευτερο φαναρι δεξιά;

Αν η δισκοπλακα εχει ζεσταθει πολυ μετα απο εντονη πιεση και πεσει πανω της κρυο νερο, σαφεστατα στραβωνει.

Αν δεν σε πειθει η γνωμη μου μπορεις να το δοκιμασεις. Βγαλε ενα λαστιχο εξω απο το σπιτι σου, παρε το αμαξι σου γυρνα μια 10λεπτη βολτα με συνεχομενα γερα φρεναρισματα και πηγαινε απευθειας πριν πεσει η θερμοκρασια τους στο σπιτι και ριξτους νερο με το λαστιχο. Μετα, τραβα δειξτες στον φρενά σου (ή οποιου αλλου σου ειπε οτι δεν στραβωνουν ποτε με νερο) και πες του να αλλαξει επαγγελμα.

Σημειωση: Δεν ειμαι υπευθυνος για τα αποτελεσματα του παραπανω τεστ. Το κανεις με δικη σου ευθυνη ειτε εσυ, ειτε οποιος αλλος "γνωστης" αποφασισει να το κανει. Tουλαχιστον ομως πληροφορω, και δεν παραπληροφορω οπως το παραπανω ποστ που μπορει καποιος να το διαβασει να μην ειναι προσεκτικος με τα φρεναρισματα του μια βροχερη μερα, να ζεστανει αρκετα τις δισκοπλακες και να τις παρει στο χερι και να ψαχνει στο ινσομνια τον τυπο με τον καλο φρενά που μας ελεγε με απολυτη βεβαιοτητα οτι δισκοπλακα+νερο = ολα καλα.

Και φυσικα το νερο πανω σε πολυ ζεσταμενη δισκοπλακα ειναι ΕΝΑΣ απο τους λογους που μπορει να την στραβωσει. Δεν ειναι παντα ο ιδιος λογος ομως.

Ίσως στραβώσει αν κάνεις κατάβαση ένα βουνό και έχεις πυρωμένες δισκόπλακες και αναμμένα τακάκια. Όχι σε νορμάλ χρήση και όχι με σοβαρή μάρκα σε δισκόπλακες. Ο καθένας ας έχει τη γνώμη του, όσο αφορά δε την ειρωνεία, μάλλον δεν χρειάζεται.

Επεξ/σία από tedkald

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...