Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

 

Θα ήθελα τις γνώσεις και τις συμβουλές σας καθαρά για ενημερωτικό σκοπό..

Αγοράσαμε ένα παπάκι για μέσα στην πόλη, 50κυβικων, αλλά ήταν γενικά ψιλό παρατημένο, αν και προχωρούσε κανονικά. Ο ιδιοκτήτης μόνο λάδια του έβαζε και είχε να κάνει σέρβις και οποιοδήποτε έλεγχο χρόνια.

Χωρίς να το δουλέψουμε πάνω από 10 μέρες, οπότε δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες αν πριν το έκανε η όχι, βάλαμε κύλινδροπιστονο για να γίνει 72cc και εξάτμιση.

Το μηχανάκι παίρνει κανονικά μπροστά, κρατάει κανονικά ρελαντί..

Έχει όμως δύο θέματα μια και θα ήθελα τις γνώμες σας

1. Σε όλες τις ταχύτητες, αν το πάμε το γκάζι από τη μέση και ως το τέρμα, βαράει κάτι στο μπροστινό μέρος του μοτέρ.. πέφτει φυσικά και η δύναμη του, και δεν τραβάει.. αν χαλαρώσουμε το γκάζι, ελαττώνεται ώσπου εξαφανίζεται ο θόρυβος και φυσικά το μηχανάκι Τσουλαει σωστα. Είναι σαν να χτυπάει κάτι αρκετά δυνατό.

2. Ενώ το ρελαντί οταν το βάζουμε μπροστά ειναι οκ, όταν είμαστε από ταχύτητα και σταματήσουμε σε ένα φανάρι, δηλαδή απότομη μείωση ταχύτητας, δεν κρατάει ρελαντί και σβήνει. Αν δεν αφήσουμε τελείως το γκάζι, και συνέχεια ψιλό μαρσαρουμε δε σβήνει.

Οποιαδήποτε βοήθεια καλοδεχούμενη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 δεν εχω γνωσεις ... αλλα μαλλον μπιελα κ' ελατηρια-πιστονι - στροφαλος ? αν ναι ειναι φτηνα να τα αγορασεις και να πας σε μαστορα να στα περασει <κανουν και ιμιτασιον απο honda...>

Επεξ/σία από bilios40
Δημοσ.

Ξέχασα να γράψω μαζί με το κύλινδροπιστονο φυσικά άλλαξε και τις φλάντζες. Έπρεπε να αλλαχτουν και αυτα τα ελατήρια; Δεν ξέρω από αυτά ρωτούσα τότε και τα αγόρασα ότι μου ελεγαν.

Δημοσ.

Τα ελατήρια πάνε σετ με το πιστόνι.

Κάτι μου λέει ότι κάτι δεν κάνατε καλά με τον χρονισμό της μηχανής ή οι βαλβίδες είναι έτοιμες

4χρονο δεν είναι αν κατάλαβα καλά;

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι τετράχρονο παπί.

Ευτυχώς ο μηχανικός είναι φιλικό προσωπο, θα το ξαναπάω τότε..

Όταν λες οι βαλβίδες, ποιες εννοείς;

Δημοσ.

Η πιο σωστη εκτιμηση θα γινει απο μηχανικο που θα το δει με τα ματια του ωστοσο 2 υποθεσεις : 
1. Λογικα δεν ειναι οι βαλβιδες αλλιως θα κροταλιζε και στο ρελαντι. Ο χρονισμος εγινε σωστα σιγουρα; 

2. Οταν αφηνετε το γκαζι και κατεβαινει το "σλαιντ" στο καρμπυρατερ, ατροφιαζει και σβηνει απο ελλειψη μιγματος. Αν μαρσαρετε και ανοιγει εστω και μερικως το σλαιντ και στελνει βενζινη δεν σβηνει. Ρυθμιστε το καρμπυρατερ σας.

ΥΓ : και τα 2 παραπανω ειναι υποθεσεις

  • Like 2
Δημοσ.

Ευχαριστώ για την απάντηση.

1. Δεν ξέρω αν έγινε σωστά ο χρόνισμος. Θα έπρεπε αλλά επειδή του αφήσαμε μικρό χρονικό περιθώριο ίσως κάτι δεν πρόσεξε.

2. Θα του το αναφέρω και αυτό απλά για να το τσεκαρει να μαστε σίγουροι ότι δε φταίει.

Θα επανέλθω σε περίπου μια βδομάδα που θα του το έχω πάει και θα έχει χρόνο να το δει, έτσι εγκυκλοπαιδικά να γνωρίζετε.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

 

 

Στις 12/8/2018 στις 2:16 ΜΜ, linaki_ath είπε

Οποιαδήποτε βοήθεια καλοδεχούμενη.

Οι βαλβιδες χτυπανε στο πιστονι,πιθανον να μην κανατε σωστα χρονισμο.Επισης ενδεχεται να εχετε κανει σωστο χρονισμο να ειναι το  πιστονι  "πομπε"  ακαι  να βρισκει ετσι και αλλιως,οποτε εκει θελετε ή αλλο πιστονι ή να το "κατεβασετε" λιγο σε μηχανουργειο.

Για το  ρελαντι μπορει ειτε να θελει απλα ρυθμισμα,ειτε να θελει φλατζα επειδη παιρνει αερα.

Πανε καποια χρονια που ελυσα μοτερ σε παπακι,οποτε δε μπορω να βοηθησω και πολυ,ειδικα απο εδω μεσα.

Ποιος το εδεσε το μοτερ σου;

 

  • Like 1
  • 11 μήνες μετά...
Δημοσ.
11 ώρες πριν, lefterispod7 είπε

 Τελικα τι ηταν γιατι μου το κανει και εμενα τωρα που του εβαλα το 72 cc κύλινδροπιστονο σετ?? 

δε ξέρω, έβαλα καινουριο μοτερ και το παλιό το άφησα στην άκρη

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...