Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, NT1G είπε

Στα παρακάτω οχήματα θα έβαζες 100 οκτάνια δηλαδή;

Prius 13,5:1

Οι Skyactiv της Mazda, 14:1 στην Ευρώπη, 13:1 στην Αμερική.

Ο 1,2 της Suzuki, 12,5:1

και 2-3ς ακόμα.

Οι κινητήρες αυτοι δεν είναι ευρέως διαδεδομένοι ακόμα και ενσωματώνουν ειδική τεχνολογία για να μπορούν να λειτουργούν με αυτές τις πιέσεις. Αν οι εταιρίες έβαλαν χάρτες για χρήση και με 100 οκτάνια, τότε θα έχουν καλύτερη απόδοση. Δες και τα επίσημα στοιχεία της Mazda για 91 vs 95 Ron kydavzckeonnc6bbvrsc.png

Παλαιότερης γενιάς κινητήρες με υψηλή  συμπίεση (πχ ο δικός μου 1.6 FSI με  12:1 συμπιεση) τα 98 οκτάνια δίνουν την μέγιστη απόδοση, αν πάμε πιο παλιά οπου οι κινητήρες δουλευαν  με 9.5:1,  εκεί τα πάνω απο 95 οκτανια δεν κανουν διαφορα.

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Άλλο το 91 Vs 95 Ron σε συγκεκριμένους κινητήρες που θέλουν το knocking για να λειτουργήσουν. Υπάρχει λόγος που οι skyactive X θέλουν χαμηλά RON και υπάρχει λόγος που δεν βάζει 100 η mazda. Δεν είναι θέμα χαρτογράφησης. Απλά δεν θα λειτουργούσε ο κινητήρας.  Αν ήταν απλά θέμα χαρτογράφησης θα το έκαναν όλοι. Αν αυξήσουν τόσο την συμπίεση για να χρησιμοποιούνται τα 100Ron, τα μισά αυτοκίνητα θα τα τίναζαν στις 50000km. 

Btw, To ογκομετρικό compression ratio καμιά σχέση δεν έχει με την όλη υπόθεση. Έχει το effective.

Εδώ λέτε για χρήση 100 σε κινητήρες που δεν κατασκευάστηκαν για να την χρησιμοποιούν.  100 οκτάνια βενζίνη κανένα απείραχτο αυτοκίνητο δρόμου εκτός από εκδόσεις Nismo, Gtr, κλπ δεν θα αξιοποιήσει σωστά. Είναι πεταμένα λεφτά. Ειδικά στα Turbo που το καύσιμο ψεκάζεται για να κρυώσει ο κύλινδρος.  Στην καλύτερη περίπτωση κατασκευάζονται για 98Ron. To knocking sensor είναι για να μην τα τινάξει όταν βάλεις βενζίνη χαμηλών οκτανίων. Όχι για να αξιοποιεί την 100ρα.

Πάντως τόσο marketing (και χρήση) για την 100ρα μόνο στην Ελλάδα είδα να γίνεται 

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Whargoul είπε

 

Εδώ λέτε για χρήση 100 σε κινητήρες που δεν κατασκευάστηκαν για να την χρησιμοποιούν.  100 οκτάνια βενζίνη κανένα απείραχτο αυτοκίνητο δρόμου εκτός από εκδόσεις Nismo, Gtr, κλπ δεν θα αξιοποιήσει σωστά. Είναι πεταμένα λεφτά. Ειδικά στα Turbo που το καύσιμο ψεκάζεται για να κρυώσει ο κύλινδρος.  Στην καλύτερη περίπτωση κατασκευάζονται για 98Ron. To knocking sensor είναι για να μην τα τινάξει όταν βάλεις βενζίνη χαμηλών οκτανίων. Όχι για να αξιοποιεί την 100ρα.

Πάντως τόσο marketing (και χρήση) για την 100ρα μόνο στην Ελλάδα είδα να γίνεται 

Iσως απο απελπισία,επειδή αν βάλεις 95άρα στην ελλάδα ειναι σαν να ριχνεις νόμισμα αν θα πάρεις νοθευμένη.
Όχι οτι στην 97/100άρα σου εγγυάται κανείς οτι δεν θα εχει νοθευτεί,απλά κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς(αν σε νοιάζει).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...