lary7 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, NT1G είπε Στα παρακάτω οχήματα θα έβαζες 100 οκτάνια δηλαδή; Prius 13,5:1 Οι Skyactiv της Mazda, 14:1 στην Ευρώπη, 13:1 στην Αμερική. Ο 1,2 της Suzuki, 12,5:1 και 2-3ς ακόμα. Οι κινητήρες αυτοι δεν είναι ευρέως διαδεδομένοι ακόμα και ενσωματώνουν ειδική τεχνολογία για να μπορούν να λειτουργούν με αυτές τις πιέσεις. Αν οι εταιρίες έβαλαν χάρτες για χρήση και με 100 οκτάνια, τότε θα έχουν καλύτερη απόδοση. Δες και τα επίσημα στοιχεία της Mazda για 91 vs 95 Ron Παλαιότερης γενιάς κινητήρες με υψηλή συμπίεση (πχ ο δικός μου 1.6 FSI με 12:1 συμπιεση) τα 98 οκτάνια δίνουν την μέγιστη απόδοση, αν πάμε πιο παλιά οπου οι κινητήρες δουλευαν με 9.5:1, εκεί τα πάνω απο 95 οκτανια δεν κανουν διαφορα.
Whargoul Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Άλλο το 91 Vs 95 Ron σε συγκεκριμένους κινητήρες που θέλουν το knocking για να λειτουργήσουν. Υπάρχει λόγος που οι skyactive X θέλουν χαμηλά RON και υπάρχει λόγος που δεν βάζει 100 η mazda. Δεν είναι θέμα χαρτογράφησης. Απλά δεν θα λειτουργούσε ο κινητήρας. Αν ήταν απλά θέμα χαρτογράφησης θα το έκαναν όλοι. Αν αυξήσουν τόσο την συμπίεση για να χρησιμοποιούνται τα 100Ron, τα μισά αυτοκίνητα θα τα τίναζαν στις 50000km. Btw, To ογκομετρικό compression ratio καμιά σχέση δεν έχει με την όλη υπόθεση. Έχει το effective. Εδώ λέτε για χρήση 100 σε κινητήρες που δεν κατασκευάστηκαν για να την χρησιμοποιούν. 100 οκτάνια βενζίνη κανένα απείραχτο αυτοκίνητο δρόμου εκτός από εκδόσεις Nismo, Gtr, κλπ δεν θα αξιοποιήσει σωστά. Είναι πεταμένα λεφτά. Ειδικά στα Turbo που το καύσιμο ψεκάζεται για να κρυώσει ο κύλινδρος. Στην καλύτερη περίπτωση κατασκευάζονται για 98Ron. To knocking sensor είναι για να μην τα τινάξει όταν βάλεις βενζίνη χαμηλών οκτανίων. Όχι για να αξιοποιεί την 100ρα. Πάντως τόσο marketing (και χρήση) για την 100ρα μόνο στην Ελλάδα είδα να γίνεται 2
suffocater Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, Whargoul είπε Εδώ λέτε για χρήση 100 σε κινητήρες που δεν κατασκευάστηκαν για να την χρησιμοποιούν. 100 οκτάνια βενζίνη κανένα απείραχτο αυτοκίνητο δρόμου εκτός από εκδόσεις Nismo, Gtr, κλπ δεν θα αξιοποιήσει σωστά. Είναι πεταμένα λεφτά. Ειδικά στα Turbo που το καύσιμο ψεκάζεται για να κρυώσει ο κύλινδρος. Στην καλύτερη περίπτωση κατασκευάζονται για 98Ron. To knocking sensor είναι για να μην τα τινάξει όταν βάλεις βενζίνη χαμηλών οκτανίων. Όχι για να αξιοποιεί την 100ρα. Πάντως τόσο marketing (και χρήση) για την 100ρα μόνο στην Ελλάδα είδα να γίνεται Iσως απο απελπισία,επειδή αν βάλεις 95άρα στην ελλάδα ειναι σαν να ριχνεις νόμισμα αν θα πάρεις νοθευμένη. Όχι οτι στην 97/100άρα σου εγγυάται κανείς οτι δεν θα εχει νοθευτεί,απλά κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς(αν σε νοιάζει).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα