Προς το περιεχόμενο

Mirrorless μηχανη..ποια?


pantheo4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας, είμαι ερασιτέχνης και  θέλω να αγοράσω μια mirrorless μηχανή με budget ως 400€

Θέλω να βγάζω φωτογραφίες για το blog μου και ίσως κάποια στιγμή και video.

Η καψούρα μου είναι η Sony α6000 αλλά ξεφεύγει σε τιμή  : 550€

Λοιπόν έχω καταλήξει να παρόν  ή την canon m10 (269€)  ή την Nikon 1 j5 (299€) μου αρέσει και η Lumix dmc GF 7 (350€) αλλά με χαλαει που έχει μόνο 16mp

Εάν θέλω αργότερα καλύτερους φακούς από το κιτ ποια μηχανή πρέπει να πάρω χωρίς να έχω τεράστιο κόστος;

Είναι και οι άλλες δυο canon που μου αρέσουν M3 και m100 και οι δυο στα 399€ Μιας και με ενδειαφερει η φωτογραφια βασικα να παω στις canon;

Έχω μπερδευτεί όποιος μπορεί να βοηθήσει, welcome J

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Πάντως γνώμη μου είναι , μιάς και βλέπω οτι το  budget σου φτάνει μέχρι 400 ευρώ βάλε άλλα 50 και πάρε την α6000 απο εδω με τον κιτ φακό . η το σώμα μόνο εάν θέλεις να πάς κατευθείαν σε άλλον φακό αν και ο κιτ είναι μια χαρά για να ξεκινήσεις , τουλάχιστον απο δείγματα που έγω δει στο νετ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 16mp στις m4/3 να μην σε προβληματίζουν..Είναι υπέρ-αρκετά..ειδικά για αρχάριο..Θα εκτυπώσεις σε καμβά;

Δες και την Olympus E-m10 mark II - προσφέρει αρκετά ενσωματωμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες όπως timelapse,hdr,κ.α.  ενώ βρίσκεις και οικονομικούς, καλούς φακούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, al3xis είπε

Τα 16mp στις m4/3 να μην σε προβληματίζουν..Είναι υπέρ-αρκετά..ειδικά για αρχάριο..Θα εκτυπώσεις σε καμβά;

Δες και την Olympus E-m10 mark II - προσφέρει αρκετά ενσωματωμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες όπως timelapse,hdr,κ.α.  ενώ βρίσκεις και οικονομικούς, καλούς φακούς.