Lanike71 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2018 Για σκότωμα χρόνου: Έχω υλοποιήσει ένα απλό solver για το εξής παιχνίδι https://play.google.com/store/apps/details?id=pixibots.games.cryptica.lite&hl=en_US Είναι στην αρχική του μορφή, που βρίσκει τη λύση μόνο με απλά σταθερά εμπόδια και όχι με τις κινούμενες πέτρες. Η λύση χρησιμοποιεί Bfs αλλά όταν η λύση ξεπερνά τις 17-18 κινήσεις ο αλγόριθμος αργεί πολύ. Σκέφτηκα για τον Α* αλλά διαισθητικά θεωρώ ότι η F(n) δε μπορεί να είναι κατάλληλη για να του δείξει το δρόμο, καθώς θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν κατάλληλα τα εμπόδια για να οδηγηθούν στους στόχους. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα, ούτε στο χαρτί. Αν έχει κανείς καμία ιδέα, ας την πει.
mikebol Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2018 Για εξοικονομηση χρονου, γενικα προτεινεται ο hill climbing. Ισως μπορει να σε βοηθησει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα