definitio Δημοσ. 28 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 10 minutes ago, dtk-386 said: τόσα χρόνια δεν έχω θέμα οπότε μιλάς θεωρητικά... η πράξη μετράει. Δεν μίλησα θεωρητικά....παρέθεσα τί ισχύει για Νέα/Κεντρική Οδό (και για Αιγαίου ομοίως), ότι δηλαδή ζητείται χωριστός πομποδέκτης για κάθε όχημα και υπάρχει νόμος για σχετικές παραβιάσεις... ...δεν είπα ότι θα φας προστιμο οπωσδήποτε αν χρησιμοποιείς τον ίδιο πομποδέκτη για διαφορα οχήματα... Παρομοίως τα όρια ταχύτητας είναι κατοχυρωμένα... ...το αν επιτηρείται επαρκώς η τήρησή τους κι αν επιβάλλονται πρόστιμα είναι άλλο θέμα... Κανένα από τα δύο δεν αφορά θεωρία... Επεξ/σία 28 Μαρτίου 2024 από definitio
Joshua21 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2024 21 minutes ago, definitio said: αν χρησιμοποιείται με αυτοκίνητο άλλης κατηγορίας, μπορεί να θεωρηθεί και απάτη, εφόσον η χρέωση είναι διαφορετική Μα η χρέωση δεν εξαρτάται από τον πομποδέκτη, οι σταθμοί διοδίων έχουν ηλεκτρονικά συστήματα που αναγνωρίζουν τις κατηγορίες και χρεώνουν τον πομποδέκτη ανάλογα άσχετα με το όχημα/οχήματα που είναι καταχωρημένα. Πχ στη Γέφυρα μετράνε το ύψος και αν είναι κάτω από 2m σε χρεώνουν κατηγορία 2 (14,70€) ενώ αν είναι πάνω από 2m χρεώνουν κατηγορία 3 (22κάτι), ομοίως και στην Ολυμπία μόνο που εκεί η κατηγορία αλλάζει στα 2,20m, οι κατηγορίες δεν είναι κοινές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους. 9 minutes ago, definitio said: ...δεν είπα ότι θα φας προστιμο οπωσδήποτε αν χρησιμοποιείς τον ίδιο πομποδέκτη για διαφορα οχήματα... Ούτως ή άλλως δεν πρόκειται να φας πρόστιμο γιατί δεν υπάρχει πρόστιμο για αυτή την "παράβαση", άντε το πολύ πολύ να σου ακυρώσουν τον πομποδέκτη, κάτι που δεν έχω ακούσει ποτέ, σε αντίθεση με την υπερβολική ταχύτητα όπου βεβαιώνονται καθημερινά παραβάσεις.
definitio Δημοσ. 28 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2024 28 minutes ago, Joshua21 said: Μα η χρέωση δεν εξαρτάται από τον πομποδέκτη, οι σταθμοί διοδίων έχουν ηλεκτρονικά συστήματα που αναγνωρίζουν τις κατηγορίες και χρεώνουν τον πομποδέκτη ανάλογα άσχετα με το όχημα/οχήματα που είναι καταχωρημένα. Πχ στη Γέφυρα μετράνε το ύψος και αν είναι κάτω από 2m σε χρεώνουν κατηγορία 2 (14,70€) ενώ αν είναι πάνω από 2m χρεώνουν κατηγορία 3 (22κάτι), ομοίως και στην Ολυμπία μόνο που εκεί η κατηγορία αλλάζει στα 2,20m, οι κατηγορίες δεν είναι κοινές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους. Ούτως ή άλλως δεν πρόκειται να φας πρόστιμο γιατί δεν υπάρχει πρόστιμο για αυτή την "παράβαση", άντε το πολύ πολύ να σου ακυρώσουν τον πομποδέκτη, κάτι που δεν έχω ακούσει ποτέ, σε αντίθεση με την υπερβολική ταχύτητα όπου βεβαιώνονται καθημερινά παραβάσεις. Σωστό για το παράδειγμά σου, δεν έχω οχήματα διαφορετικών κατηγοριών, δεν ξέρω...απάτη ίσως θα μπορουσε να θεωρηθεί η χρήση πομποδέκτη για όχημα που εντάσσεται σε κάποιο πρόγραμμα βάσει διελεύσεων-εντοπιότητας, από έτερο όχημα ή κι άλλου ιδιοκτήτη... το ζήτημα ωστόσο δεν είναι θεωρητικό...σε κάποιους αυτοκινητοδρόμους ζητούν/παρέχουν χωριστό πομποδέκτη για κάθε όχημα (κατηγορία, πινακίδα κοκ) με την επίκληση τη διασφάλιση της ορθής λειτουργίας και προβλέπεται κάποια ποινή... Το "δεν μου έχει συμβεί" δεν καθιστά το ζήτημα θεωρητικό και δεν είναι απόλυτο κριτήριο... Κι εγώ δεν έχω λάβει ποτέ ποινή για υπέρβαση ορίου ταχύτητας ...σε τί ποσοστό παραβάσεων, σε κάθε περίπτωση, αντιστοιχεί εφαρμογή της προβλεπόμενης ποινής, δεν το γνωρίζω.
Joshua21 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 1 hour ago, definitio said: το ζήτημα ωστόσο δεν είναι θεωρητικό...σε κάποιους αυτοκινητοδρόμους ζητούν/παρέχουν χωριστό πομποδέκτη για κάθε όχημα (κατηγορία, πινακίδα κοκ) με την επίκληση τη διασφάλιση της ορθής λειτουργίας και προβλέπεται κάποια ποινή... Όπως το βλέπει ο καθένας, με τη δική μου οπτική όταν κάτι ισχύει μόνο στη θεωρία και όχι στην πράξη είναι ο ορισμός του θεωρητικού. Όσο για την πράξη ξέρω περίπτωση που έναν πομποδέκτη e-pass από Γέφυρα τον χρησιμοποιούν πολλά άτομα με διαφορετικά αυτοκίνητα (κυρίως επιβατικά αλλά και κάποια φορτηγάκια κατηγορίας 3), έτσι όλοι μαζί καταφέρνουν να κάνουν αρκετές διελεύσεις κάθε μήνα ώστε παίρνουν πάνω από 50% έκπτωση που δεν θα την έπαιρναν ο καθένας μόνος του. Εδώ και χρόνια κανένα πρόβλημα, όχι μόνο που τον χρησιμοποιούν "αδήλωτα" αυτοκίνητα (μια χαρά το επιτρέπει η Γέφυρα), αλλά ούτε που το χρησιμοποιούν αυτοκίνητα διαφορετικής κατηγορίας (το απαγορεύει μόνο στη θεωρία). Άλλαξα αυτοκίνητο. Συνεχίζει να ισχύει ο πομποδέκτης “Γέφυρα e-pass” του παλιού μου αυτοκινήτου; Ο συνδρομητικός λογαριασμός είναι συνδεδεμένος με τον χρήστη και όχι με το όχημα, συνεπώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κανονικά τον πομποδέκτη σας, αρκεί το νέο όχημα να είναι της ίδιας κατηγορίας με το προηγούμενο. Σε περίπτωση που είναι διαφορετικής κατηγορίας, θα πρέπει να ενημερώσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. https://www.gefyraepass.gr/faq
polaki Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 For fucks sake μιλάμε για ποστ του 2018, δηλαδή 6 ρημαδιασμενα χρόνια πριν. ΘΑΨΤΕ ΤΟ ΝΕΚΡΟ επιτέλους. ΝΙΩΣΤΕ λίγο που απαντάτε. 2
phanispal Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Τι εννοείς, ρώτησε κάποιος κάτι σχετικό με το νήμα μετά από ένα χρόνο, και γίνεται συζήτηση, πού έγκειται το πρόβλημα;
Greg1234 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Παιδιά ποιο e-pass προτείνεται να πάρω? Μιας και πλέον ολα δουλεύουν με ολα..
paiktaras69 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Greg1234 είπε Παιδιά ποιο e-pass προτείνεται να πάρω? Μιας και πλέον ολα δουλεύουν με ολα.. οποιο σου είναι πιο κοντά και χωρίς να ταλαιωρηθείς Επεξ/σία 29 Μαρτίου 2024 από paiktaras69
definitio Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 9 hours ago, Joshua21 said: Όπως το βλέπει ο καθένας, με τη δική μου οπτική όταν κάτι ισχύει μόνο στη θεωρία και όχι στην πράξη είναι ο ορισμός του θεωρητικού. Όσο για την πράξη ξέρω περίπτωση που έναν πομποδέκτη e-pass από Γέφυρα τον χρησιμοποιούν πολλά άτομα με διαφορετικά αυτοκίνητα (κυρίως επιβατικά αλλά και κάποια φορτηγάκια κατηγορίας 3), έτσι όλοι μαζί καταφέρνουν να κάνουν αρκετές διελεύσεις κάθε μήνα ώστε παίρνουν πάνω από 50% έκπτωση που δεν θα την έπαιρναν ο καθένας μόνος του. Εδώ και χρόνια κανένα πρόβλημα, όχι μόνο που τον χρησιμοποιούν "αδήλωτα" αυτοκίνητα (μια χαρά το επιτρέπει η Γέφυρα), αλλά ούτε που το χρησιμοποιούν αυτοκίνητα διαφορετικής κατηγορίας (το απαγορεύει μόνο στη θεωρία). Άλλαξα αυτοκίνητο. Συνεχίζει να ισχύει ο πομποδέκτης “Γέφυρα e-pass” του παλιού μου αυτοκινήτου; Ο συνδρομητικός λογαριασμός είναι συνδεδεμένος με τον χρήστη και όχι με το όχημα, συνεπώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κανονικά τον πομποδέκτη σας, αρκεί το νέο όχημα να είναι της ίδιας κατηγορίας με το προηγούμενο. Σε περίπτωση που είναι διαφορετικής κατηγορίας, θα πρέπει να ενημερώσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. https://www.gefyraepass.gr/faq Μπορεί να μην έχεις ασχοληθεί πολύ με τους ορισμούς και τη θεωρία, αλλά δεν είναι το κατάλληλο νήμα γι αυτό. Στη περίπτωση που αναφέρεις τώρα πρέπει να διακρίνουμε - τη προβλεπόμενη χρήση ενός πομποδέκτη από τον ίδιο χρήστη σε διαφορετικά οχήματα (δεν διευκρινίζει αν ο χρήστης πρέπει να είναι και κάτοχος/ιδιοκτήτης κάθε οχήματος ή ο χρήστης μπορεί να είναι εκπρόσωπος νομικού προσώπου ή νομικό πρόσωπο, δεν το έχω ψάξει) - τη συγκεκριμένη χρήση από διαφορετικά άτομα, σε διαφορετικά οχήματα κ διαφορετικών κατηγοριών ώστε να ικανοποιείται ένα κριτήριο διελεύσεων για παροχή έκπτωσης - το δικό σου συμπέρασμα ότι ακριβώς η συγκεκριμένη χρήση είναι συμβατή με τη προβλεπόμενη, επειδή δεν έχει επιβληθεί καποια ποινή ή δεν έχει ζητηθεί η χρήση κι άλλων πομποδεκτών μέχρι στιγμής ή η παυση της πρακτικής. ...αυτά είναι διακριτά... ...μπορεί το μέτρο να ήταν και προσπάθεια περιορισμού της όποιας δαπάνης εκ μέρους της εταιρείας στη παροχή πομποδεκτών / διατήρηση αρχείων γενικά ή απάντηση σε μια περίοδο έλλειψης. ...δεν ξέρω κι αν υπάρχει και σε τί βαθμό όφελος από κάθε εταιρεία να χρησιμοποιούνται οι δικοί της πομποδέκτες για διέλευση σε όλο το εθνικό οδικό δίκτυο κι αυτό να γίνεται κίνητρο για χαλαρή εφαρμογή της όποιας πρόβλεψης... ...εξάλλου τα εκπτωτικά προγράμματα παρέχονται στους συνδρομητές φαινομενικά χωρίς διάκριση, η τόπος διαμονής δεν φαίνεται να παίζει ρόλο ως κριτήριο (δεν είναι κ διαγωνισμός του ΑΣΕΠ / προκήρυξη θέσης με κριτήριο εντοπιότητας) Ωστόσο είναι σαφές και γεγονός ότι σε - Εγνατία (Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό οχημάτων. Το μόνο που χρειάζεται είναι να δηλώσετε κατά την εγγραφή σας, ή οποτεδήποτε επιθυμείτε, τους αριθμούς κυκλοφορίας των οχημάτων που διαθέτετε, και θα σας δοθεί ο ανάλογος αριθμός ηλεκτρονικών πομποδεκτών – ένας για κάθε όχημα. - Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου - Νεα-Κεντρική Οδό προβλέπεται χρήση ενός πομποδέκτη για κάθε όχημα ...μπορώ να υποθέσω αυτό ζητείται για να μην υπάρχει κατάχρηση των προβλέψεων για εκπτώσεις βάσει διελεύσεων ή/και για ενδεχομένως άλλους νομικούς λόγους, που μπορεί να μην αφορούν τόσο την ίδια την εταιρεία Σε τί βαθμό εφαρμόζεται η πρόβλεψη δεν το γνωρίζω, αλλά κριτήριο δεν είναι αν σε "μένα" δεν έχει προκύψει πρόβλημα από μη προβλεπόμενες πρακτικές.
Joshua21 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2024 @definitio Aκριβώς επειδή δεν διευκρινίζει αν ο χρήστης του πομποδέκτη πρέπει πρώτον να είναι ιδιοκτήτης του οχήματος και δεύτερον να είναι το ίδιο πρόσωπο που έκανε την εγγραφή ισχύει η κλασσική διατύπωση της φιλελεύθερης αρχής, δλδ ότι δεν απαγορεύεται επιτρέπεται. Η χρήση από αυτοκίνητα διαφορετικής κατηγορίας - όπως ξαναέγραψα - θεωρητικά δεν επιτρέπεται, στην πράξη όμως δεν τρέχει τπτ. Δεν υπάρχει κάτι άλλο να δούμε εδώ. Όσο για το υπόλοιπο σεντόνι σου: 17 minutes ago, definitio said: ...μπορεί 17 minutes ago, definitio said: ...δεν ξέρω 17 minutes ago, definitio said: ...μπορώ να υποθέσω Η άγνοια και οι υποθέσεις καμία σημασία δεν έχουν, αντιθέτως αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι αυτό που ισχύει στην πράξη. Αυτό δεν αλλάζει όσα σεντόνια και να γράψεις σε "ξύλινη" γλώσσα.
georgexx Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Καλησπέρα στο site(Εγνατία pass) γράφει κάτι για μηνιαίο τέλος αποστολής αναλυτικού λογαριασμού που ανέρχεται στο 1€/μήνα. Μπορεί κάποιος να δώσει πληροφορίες;
definitio Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 On 29/03/2024 at 11:01, Joshua21 said: @definitio Aκριβώς επειδή δεν διευκρινίζει αν ο χρήστης του πομποδέκτη πρέπει πρώτον να είναι ιδιοκτήτης του οχήματος και δεύτερον να είναι το ίδιο πρόσωπο που έκανε την εγγραφή ισχύει η κλασσική διατύπωση της φιλελεύθερης αρχής, δλδ ότι δεν απαγορεύεται επιτρέπεται. Η χρήση από αυτοκίνητα διαφορετικής κατηγορίας - όπως ξαναέγραψα - θεωρητικά δεν επιτρέπεται, στην πράξη όμως δεν τρέχει τπτ. Δεν υπάρχει κάτι άλλο να δούμε εδώ. Όσο για το υπόλοιπο σεντόνι σου: Η άγνοια και οι υποθέσεις καμία σημασία δεν έχουν, αντιθέτως αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι αυτό που ισχύει στην πράξη. Αυτό δεν αλλάζει όσα σεντόνια και να γράψεις σε "ξύλινη" γλώσσα. Σε επικοινωνία με την υποστήριξη κάποιοι αυτοκινητόδρομοι είπαν ότι μπορεί να υποστεί κυρώσεις ο οδηγός, να μην του επιτραπεί η διάβαση κτλ. Είχα αρχίσει να συντάσσω ένα κείμενο, προσαρμοσμένο ανά περίπτωση, για να το στείλω σε όλες τους διαχειριστές αυτοκινητοδρόμων σχετικά με την ύπαρξη στατιστικών για την επιβολή σχετικών κυρώσεων (όπως έκανα πχ για την εξακρίβωση του τί ισχύει με τη μεταφορά καυσίμων από σύνορα εντός/εκτός ΕΕ), γιατί η τηλεφωνική υποστήριξη έχει όρια ως προς την ακρίβεια των πληροφοριών και την επίγνωση της εφαρμογής των κανόνων κάθε αυτοκινητοδρόμου, ώστε μετά να το παραθέσω εδώ, αλλά βαρέθηκα. Σε κάθε περίπτωση το "δεν μου έχει τύχει > δεν ισχύει" ως προς την επιχειρηματολογική ισχύ, έχει όρια επίσης.
Πέτρος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2024 12 ώρες πριν, georgexx είπε Καλησπέρα στο site(Εγνατία pass) γράφει κάτι για μηνιαίο τέλος αποστολής αναλυτικού λογαριασμού που ανέρχεται στο 1€/μήνα. Μπορεί κάποιος να δώσει πληροφορίες; Το ίδιο και η αντίστοιχη Αττική οδός. Αν είσαι ιδιώτης, έχεις την επιλογή είτε για αποστολή αναλυτικού (έντυπου) λογαριασμού δωρεάν μία φορά το χρόνο, ή κάθε μήνα με σχετική χρέωση. Στους επαγγελματικους λογαριασμούς, η Αττική προσφέρει τη μηνιαία αποστολή δωρεάν. Το ζήτημα είναι ότι μέσα από την εφαρμογή της Αττικής στο τηλέφωνο, έχω πλήρη ενημέρωση για όλες τις κινήσεις/διαδρομές το ίδιο λεπτό, δωρεάν. Υποθέτω κάτι αντίστοιχο ισχύει για όλους. Χρειάζεσαι πραγματικά έντυπη μηνιαία ενημέρωση? 1
georgexx Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Στις 8/7/2024 στις 1:39 ΜΜ, Πέτρος είπε Το ίδιο και η αντίστοιχη Αττική οδός. Αν είσαι ιδιώτης, έχεις την επιλογή είτε για αποστολή αναλυτικού (έντυπου) λογαριασμού δωρεάν μία φορά το χρόνο, ή κάθε μήνα με σχετική χρέωση. Στους επαγγελματικους λογαριασμούς, η Αττική προσφέρει τη μηνιαία αποστολή δωρεάν. Το ζήτημα είναι ότι μέσα από την εφαρμογή της Αττικής στο τηλέφωνο, έχω πλήρη ενημέρωση για όλες τις κινήσεις/διαδρομές το ίδιο λεπτό, δωρεάν. Υποθέτω κάτι αντίστοιχο ισχύει για όλους. Χρειάζεσαι πραγματικά έντυπη μηνιαία ενημέρωση? Εννοείται πως όχι!Σε ερώτηση μου προς την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι είναι παλιά χρέωση και ότι δεν ισχύει πια.Σε κάθε περίπτωση αν είναι έτσι και στην Εγνατία, φυσικά και δεν χρειάζομαι αναλυτικό λογαριασμό 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα