Προς το περιεχόμενο

E-pass διοδίων


lek88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, dtk-386 said:

τόσα χρόνια δεν έχω θέμα οπότε μιλάς θεωρητικά...

η πράξη μετράει.

Δεν μίλησα θεωρητικά....παρέθεσα τί ισχύει για Νέα/Κεντρική Οδό (και για Αιγαίου ομοίως), ότι δηλαδή ζητείται χωριστός πομποδέκτης για κάθε όχημα και υπάρχει νόμος για σχετικές παραβιάσεις...

...δεν είπα ότι θα φας προστιμο οπωσδήποτε αν χρησιμοποιείς τον ίδιο πομποδέκτη για διαφορα οχήματα...

Παρομοίως τα όρια ταχύτητας είναι κατοχυρωμένα...
...το αν επιτηρείται επαρκώς η τήρησή τους κι αν επιβάλλονται πρόστιμα είναι άλλο θέμα...

Κανένα από τα δύο δεν αφορά θεωρία...

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 393
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

21 minutes ago, definitio said:

αν χρησιμοποιείται με αυτοκίνητο άλλης κατηγορίας, μπορεί να θεωρηθεί και απάτη, εφόσον η χρέωση είναι διαφορετική

Μα η χρέωση δεν εξαρτάται από τον πομποδέκτη, οι σταθμοί διοδίων έχουν ηλεκτρονικά συστήματα που αναγνωρίζουν τις κατηγορίες και χρεώνουν τον πομποδέκτη ανάλογα άσχετα με το όχημα/οχήματα που είναι καταχωρημένα. Πχ στη Γέφυρα μετράνε το ύψος και αν είναι κάτω από 2m σε χρεώνουν κατηγορία 2 (14,70€) ενώ αν είναι πάνω από 2m χρεώνουν κατηγορία 3 (22κάτι), ομοίως και στην Ολυμπία μόνο που εκεί η κατηγορία αλλάζει στα 2,20m, οι κατηγορίες δεν είναι κοινές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους.

9 minutes ago, definitio said:

...δεν είπα ότι θα φας προστιμο οπωσδήποτε αν χρησιμοποιείς τον ίδιο πομποδέκτη για διαφορα οχήματα...

Ούτως ή άλλως δεν πρόκειται να φας πρόστιμο γιατί δεν υπάρχει πρόστιμο για αυτή την "παράβαση", άντε το πολύ πολύ να σου ακυρώσουν τον πομποδέκτη, κάτι που δεν έχω ακούσει ποτέ, σε αντίθεση με την υπερβολική ταχύτητα όπου βεβαιώνονται καθημερινά παραβάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 minutes ago, Joshua21 said:

Μα η χρέωση δεν εξαρτάται από τον πομποδέκτη, οι σταθμοί διοδίων έχουν ηλεκτρονικά συστήματα που αναγνωρίζουν τις κατηγορίες και χρεώνουν τον πομποδέκτη ανάλογα άσχετα με το όχημα/οχήματα που είναι καταχωρημένα. Πχ στη Γέφυρα μετράνε το ύψος και αν είναι κάτω από 2m σε χρεώνουν κατηγορία 2 (14,70€) ενώ αν είναι πάνω από 2m χρεώνουν κατηγορία 3 (22κάτι), ομοίως και στην Ολυμπία μόνο που εκεί η κατηγορία αλλάζει στα 2,20m, οι κατηγορίες δεν είναι κοινές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους.

Ούτως ή άλλως δεν πρόκειται να φας πρόστιμο γιατί δεν υπάρχει πρόστιμο για αυτή την "παράβαση", άντε το πολύ πολύ να σου ακυρώσουν τον πομποδέκτη, κάτι που δεν έχω ακούσει ποτέ, σε αντίθεση με την υπερβολική ταχύτητα όπου βεβαιώνονται καθημερινά παραβάσεις.

Σωστό για το παράδειγμά σου, δεν έχω οχήματα διαφορετικών κατηγοριών, δεν ξέρω...απάτη ίσως θα μπορουσε να θεωρηθεί η χρήση πομποδέκτη για όχημα που εντάσσεται σε κάποιο πρόγραμμα βάσει διελεύσεων-εντοπιότητας, από έτερο όχημα ή κι άλλου ιδιοκτήτη...
το ζήτημα ωστόσο δεν είναι θεωρητικό...σε κάποιους αυτοκινητοδρόμους ζητούν/παρέχουν χωριστό πομποδέκτη για κάθε όχημα (κατηγορία, πινακίδα κοκ) με την επίκληση τη διασφάλιση της ορθής λειτουργίας και προβλέπεται κάποια ποινή...

Το "δεν μου έχει συμβεί" δεν καθιστά το ζήτημα θεωρητικό και δεν είναι απόλυτο κριτήριο...

Κι εγώ δεν έχω λάβει ποτέ ποινή για υπέρβαση ορίου ταχύτητας

...σε τί ποσοστό παραβάσεων, σε κάθε περίπτωση, αντιστοιχεί εφαρμογή της προβλεπόμενης ποινής, δεν το γνωρίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, definitio said:

το ζήτημα ωστόσο δεν είναι θεωρητικό...σε κάποιους αυτοκινητοδρόμους ζητούν/παρέχουν χωριστό πομποδέκτη για κάθε όχημα (κατηγορία, πινακίδα κοκ) με την επίκληση τη διασφάλιση της ορθής λειτουργίας και προβλέπεται κάποια ποινή...

Όπως το βλέπει ο καθένας, με τη δική μου οπτική όταν κάτι ισχύει μόνο στη θεωρία και όχι στην πράξη είναι ο ορισμός του θεωρητικού.

Όσο για την πράξη ξέρω περίπτωση που έναν πομποδέκτη e-pass από Γέφυρα τον χρησιμοποιούν πολλά άτομα με διαφορετικά αυτοκίνητα (κυρίως επιβατικά αλλά και κάποια φορτηγάκια κατηγορίας 3), έτσι όλοι μαζί καταφέρνουν να κάνουν αρκετές διελεύσεις κάθε μήνα ώστε παίρνουν πάνω από 50% έκπτωση που δεν θα την έπαιρναν ο καθένας μόνος του. Εδώ και χρόνια κανένα πρόβλημα, όχι μόνο που τον χρησιμοποιούν "αδήλωτα" αυτοκίνητα (μια χαρά το επιτρέπει η Γέφυρα), αλλά ούτε που το χρησιμοποιούν αυτοκίνητα διαφορετικής κατηγορίας (το απαγορεύει μόνο στη θεωρία).

Άλλαξα αυτοκίνητο. Συνεχίζει να ισχύει ο πομποδέκτης “Γέφυρα e-pass” του παλιού μου αυτοκινήτου;
Ο συνδρομητικός λογαριασμός είναι συνδεδεμένος με τον χρήστη και όχι με το όχημα, συνεπώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κανονικά τον πομποδέκτη σας, αρκεί το νέο όχημα να είναι της ίδιας κατηγορίας με το προηγούμενο. Σε περίπτωση που είναι διαφορετικής κατηγορίας, θα πρέπει να ενημερώσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

https://www.gefyraepass.gr/faq

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

For fucks sake μιλάμε για ποστ του 2018, δηλαδή 6 ρημαδιασμενα χρόνια πριν.

ΘΑΨΤΕ ΤΟ ΝΕΚΡΟ επιτέλους. ΝΙΩΣΤΕ λίγο που απαντάτε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Greg1234 είπε

Παιδιά ποιο e-pass προτείνεται να πάρω? Μιας και πλέον ολα δουλεύουν με ολα..

οποιο σου είναι πιο κοντά  και χωρίς να ταλαιωρηθείς 

Επεξ/σία από paiktaras69
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, Joshua21 said:

Όπως το βλέπει ο καθένας, με τη δική μου οπτική όταν κάτι ισχύει μόνο στη θεωρία και όχι στην πράξη είναι ο ορισμός του θεωρητικού.

Όσο για την πράξη ξέρω περίπτωση που έναν πομποδέκτη e-pass από Γέφυρα τον χρησιμοποιούν πολλά άτομα με διαφορετικά αυτοκίνητα (κυρίως επιβατικά αλλά και κάποια φορτηγάκια κατηγορίας 3), έτσι όλοι μαζί καταφέρνουν να κάνουν αρκετές διελεύσεις κάθε μήνα ώστε παίρνουν πάνω από 50% έκπτωση που δεν θα την έπαιρναν ο καθένας μόνος του. Εδώ και χρόνια κανένα πρόβλημα, όχι μόνο που τον χρησιμοποιούν "αδήλωτα" αυτοκίνητα (μια χαρά το επιτρέπει η Γέφυρα), αλλά ούτε που το χρησιμοποιούν αυτοκίνητα διαφορετικής κατηγορίας (το απαγορεύει μόνο στη θεωρία).

Άλλαξα αυτοκίνητο. Συνεχίζει να ισχύει ο πομποδέκτης “Γέφυρα e-pass” του παλιού μου αυτοκινήτου;
Ο συνδρομητικός λογαριασμός είναι συνδεδεμένος με τον χρήστη και όχι με το όχημα, συνεπώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κανονικά τον πομποδέκτη σας, αρκεί το νέο όχημα να είναι της ίδιας κατηγορίας με το προηγούμενο. Σε περίπτωση που είναι διαφορετικής κατηγορίας, θα πρέπει να ενημερώσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

https://www.gefyraepass.gr/faq

 

Μπορεί να μην έχεις ασχοληθεί πολύ με τους ορισμούς και τη θεωρία, αλλά δεν είναι το κατάλληλο νήμα γι αυτό.

Στη περίπτωση που αναφέρεις τώρα πρέπει να διακρίνουμε

- τη προβλεπόμενη χρήση ενός πομποδέκτη από τον ίδιο χρήστη σε διαφορετικά οχήματα (δεν διευκρινίζει αν ο χρήστης πρέπει να είναι και κάτοχος/ιδιοκτήτης κάθε οχήματος ή ο χρήστης μπορεί να είναι εκπρόσωπος νομικού προσώπου ή νομικό πρόσωπο, δεν το έχω ψάξει)

- τη συγκεκριμένη χρήση από διαφορετικά άτομα, σε διαφορετικά οχήματα κ διαφορετικών κατηγοριών ώστε να ικανοποιείται ένα κριτήριο διελεύσεων για παροχή έκπτωσης 

- το δικό σου συμπέρασμα ότι ακριβώς η συγκεκριμένη χρήση είναι συμβατή με τη προβλεπόμενη, επειδή δεν έχει επιβληθεί καποια ποινή ή δεν έχει ζητηθεί η χρήση κι άλλων πομποδεκτών μέχρι στιγμής ή η παυση της πρακτικής.

...αυτά είναι διακριτά...

...μπορεί το μέτρο να ήταν και προσπάθεια περιορισμού της όποιας δαπάνης εκ μέρους της εταιρείας στη παροχή πομποδεκτών / διατήρηση αρχείων γενικά ή απάντηση σε μια περίοδο έλλειψης.

...δεν ξέρω κι αν υπάρχει και σε τί βαθμό όφελος από κάθε εταιρεία να χρησιμοποιούνται οι δικοί της πομποδέκτες για διέλευση σε όλο το εθνικό οδικό δίκτυο κι αυτό να γίνεται κίνητρο για χαλαρή εφαρμογή της όποιας πρόβλεψης...

...εξάλλου τα εκπτωτικά προγράμματα παρέχονται στους συνδρομητές φαινομενικά χωρίς διάκριση, η τόπος διαμονής δεν φαίνεται να παίζει ρόλο ως κριτήριο (δεν είναι κ διαγωνισμός του ΑΣΕΠ / προκήρυξη θέσης με κριτήριο εντοπιότητας)

Ωστόσο είναι σαφές και γεγονός ότι σε
- Εγνατία
(Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό οχημάτων. Το μόνο που χρειάζεται είναι να δηλώσετε κατά την εγγραφή σας, ή οποτεδήποτε επιθυμείτε, τους αριθμούς κυκλοφορίας των οχημάτων που διαθέτετε, και θα σας δοθεί ο ανάλογος αριθμός ηλεκτρονικών πομποδεκτών – ένας για κάθε όχημα.
- Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου
- Νεα-Κεντρική Οδό

προβλέπεται χρήση ενός πομποδέκτη για κάθε όχημα

...μπορώ να υποθέσω αυτό ζητείται για να μην υπάρχει κατάχρηση των προβλέψεων για εκπτώσεις βάσει διελεύσεων ή/και για ενδεχομένως άλλους νομικούς λόγους, που μπορεί να μην αφορούν τόσο την ίδια την εταιρεία

Σε τί βαθμό εφαρμόζεται η πρόβλεψη δεν το γνωρίζω, αλλά κριτήριο δεν είναι αν σε "μένα" δεν έχει προκύψει πρόβλημα από μη προβλεπόμενες πρακτικές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@definitio

Aκριβώς επειδή δεν διευκρινίζει αν ο χρήστης του πομποδέκτη πρέπει πρώτον να είναι ιδιοκτήτης του οχήματος και δεύτερον να είναι το ίδιο πρόσωπο που έκανε την εγγραφή ισχύει η κλασσική διατύπωση της φιλελεύθερης αρχής, δλδ ότι δεν απαγορεύεται επιτρέπεται. Η χρήση από αυτοκίνητα διαφορετικής κατηγορίας - όπως ξαναέγραψα - θεωρητικά δεν επιτρέπεται, στην πράξη όμως δεν τρέχει τπτ. Δεν υπάρχει κάτι άλλο να δούμε εδώ.

Όσο για το υπόλοιπο σεντόνι σου:

17 minutes ago, definitio said:

...μπορεί

 

17 minutes ago, definitio said:

...δεν ξέρω

 

17 minutes ago, definitio said:

...μπορώ να υποθέσω

Η άγνοια και οι υποθέσεις καμία σημασία δεν έχουν, αντιθέτως αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι αυτό που ισχύει στην πράξη. Αυτό δεν αλλάζει όσα σεντόνια και να γράψεις σε "ξύλινη" γλώσσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Καλησπέρα στο site(Εγνατία pass) γράφει κάτι για μηνιαίο τέλος αποστολής αναλυτικού λογαριασμού που ανέρχεται στο 1€/μήνα. Μπορεί κάποιος να δώσει πληροφορίες; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 29/03/2024 at 11:01, Joshua21 said:

@definitio

Aκριβώς επειδή δεν διευκρινίζει αν ο χρήστης του πομποδέκτη πρέπει πρώτον να είναι ιδιοκτήτης του οχήματος και δεύτερον να είναι το ίδιο πρόσωπο που έκανε την εγγραφή ισχύει η κλασσική διατύπωση της φιλελεύθερης αρχής, δλδ ότι δεν απαγορεύεται επιτρέπεται. Η χρήση από αυτοκίνητα διαφορετικής κατηγορίας - όπως ξαναέγραψα - θεωρητικά δεν επιτρέπεται, στην πράξη όμως δεν τρέχει τπτ. Δεν υπάρχει κάτι άλλο να δούμε εδώ.

Όσο για το υπόλοιπο σεντόνι σου:

 

 

Η άγνοια και οι υποθέσεις καμία σημασία δεν έχουν, αντιθέτως αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι αυτό που ισχύει στην πράξη. Αυτό δεν αλλάζει όσα σεντόνια και να γράψεις σε "ξύλινη" γλώσσα.

Σε επικοινωνία με την υποστήριξη κάποιοι αυτοκινητόδρομοι είπαν ότι μπορεί να υποστεί κυρώσεις ο οδηγός, να μην του επιτραπεί η διάβαση κτλ.

Είχα αρχίσει να συντάσσω ένα κείμενο, προσαρμοσμένο ανά περίπτωση, για να το στείλω σε όλες τους διαχειριστές αυτοκινητοδρόμων σχετικά με την ύπαρξη στατιστικών για την επιβολή σχετικών κυρώσεων (όπως έκανα πχ για την εξακρίβωση του τί ισχύει με τη μεταφορά καυσίμων από σύνορα εντός/εκτός ΕΕ), γιατί η τηλεφωνική υποστήριξη έχει όρια ως προς την ακρίβεια των πληροφοριών και την επίγνωση της εφαρμογής των κανόνων κάθε αυτοκινητοδρόμου, ώστε μετά να το παραθέσω εδώ, αλλά βαρέθηκα.

Σε κάθε περίπτωση το "δεν μου έχει τύχει > δεν ισχύει" ως προς την επιχειρηματολογική ισχύ, έχει όρια επίσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, georgexx είπε

Καλησπέρα στο site(Εγνατία pass) γράφει κάτι για μηνιαίο τέλος αποστολής αναλυτικού λογαριασμού που ανέρχεται στο 1€/μήνα. Μπορεί κάποιος να δώσει πληροφορίες; 

Το ίδιο και η αντίστοιχη Αττική οδός.

Αν είσαι ιδιώτης, έχεις την επιλογή είτε για αποστολή αναλυτικού (έντυπου) λογαριασμού δωρεάν μία φορά το χρόνο, ή κάθε μήνα με σχετική χρέωση. Στους επαγγελματικους λογαριασμούς, η Αττική προσφέρει τη μηνιαία αποστολή δωρεάν.

Το ζήτημα είναι ότι μέσα από την εφαρμογή της Αττικής στο τηλέφωνο, έχω πλήρη ενημέρωση για όλες τις κινήσεις/διαδρομές το ίδιο λεπτό, δωρεάν. Υποθέτω κάτι αντίστοιχο ισχύει για όλους.

Χρειάζεσαι πραγματικά έντυπη μηνιαία ενημέρωση?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/7/2024 στις 1:39 ΜΜ, Πέτρος είπε

Το ίδιο και η αντίστοιχη Αττική οδός.

Αν είσαι ιδιώτης, έχεις την επιλογή είτε για αποστολή αναλυτικού (έντυπου) λογαριασμού δωρεάν μία φορά το χρόνο, ή κάθε μήνα με σχετική χρέωση. Στους επαγγελματικους λογαριασμούς, η Αττική προσφέρει τη μηνιαία αποστολή δωρεάν.

Το ζήτημα είναι ότι μέσα από την εφαρμογή της Αττικής στο τηλέφωνο, έχω πλήρη ενημέρωση για όλες τις κινήσεις/διαδρομές το ίδιο λεπτό, δωρεάν. Υποθέτω κάτι αντίστοιχο ισχύει για όλους.

Χρειάζεσαι πραγματικά έντυπη μηνιαία ενημέρωση?

Εννοείται πως όχι!Σε ερώτηση μου προς την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν ότι είναι παλιά χρέωση και ότι δεν ισχύει πια.Σε κάθε περίπτωση αν είναι έτσι και στην Εγνατία, φυσικά και δεν χρειάζομαι αναλυτικό λογαριασμό 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...