Προς το περιεχόμενο

E-pass διοδίων


lek88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε εισπράκτορα στην αττική οδό μπορείς να φορτίσεις με μετρητά το e-pass όπως φαίνεται και στην σελίδα της αττικής οδού , το θέμα είναι χρειάζεται τους δείξω το e-pass η απλά αναφέροντας το κωδικό πελάτη κάνουν την φόρτιση ;

Επεξ/σία από Dark_Nightfall
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 393
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Σε εισπράκτορα στην αττική οδό μπορείς να φορτίσεις με μετρητά το e-pass όπως φαίνεται και στην σελίδα της αττικής οδού , το θέμα είναι χρειάζεται τους δείξω το e-pass η απλά αναφέροντας το κωδικό πελάτη κάνουν την φόρτιση ;

Δίνετε το μηχανάκι. Όχι μόνο μετρητά, μπορείτε και με κάρτα (έχουν POS). 

Μια επισήμανση για τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, σε συνδυασμό με περιστατικό που είχαμε φέτος : κινούμενοι από Αθήνα προς Αντίρριο τις προάλλες, δεν είχαμε κανένα πρόβλημα στα διόδια της Ολυμπίας Οδού, καθόλο το μήκος αυτής και μέχρι το Ρίο, έχοντας ένα suv με μπαγκαζιέρα οροφής και πομποδέκτη Αττικής οδού. Διασχίζοντας όμως τη γέφυρα, υποχρεωθήκαμε να περάσουμε από τη μοναδική λωρίδα epass που υπήρχε και η οποία έδειχνε "φορτηγό/αυτοκίνητο". Εκεί, ο λογαριασμός χρεώθηκε με 21,0€, αντί των 13 και κάτι ευρώ που θα έπρεπε για ΙΧ αυτοκίνητα. Κατόπιν εορτής ενημερωθήκαμε τηλεφωνικά από την εξυπηρέτηση της Αττικής Οδού ότι έπρεπε να περάσουμε από εισπράκτορα (οπότε, να φάμε και όλη την ουρά αναμονής και έχοντας πομποδέκτη!). Εν πάση περιπτώσει, δώσαμε τα στοιχεία και την περιγραφή, θα το δουν από τις κάμερες των διοδίων της γέφυρας και θα γίνει επιστροφή ποσού. 

Οπότε, προσοχή σε όσους επιχειρήσουν να περάσουν από εκεί, με αντίστοιχο setup. 

 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Δίνετε το μηχανάκι. Όχι μόνο μετρητά, μπορείτε και με κάρτα (έχουν POS). 

Μια επισήμανση για τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, σε συνδυασμό με περιστατικό που είχαμε φέτος : κινούμενοι από Αθήνα προς Αντίρριο τις προάλλες, δεν είχαμε κανένα πρόβλημα στα διόδια της Ολυμπίας Οδού, καθόλο το μήκος αυτής και μέχρι το Ρίο, έχοντας ένα suv με μπαγκαζιέρα οροφής και πομποδέκτη Αττικής οδού. Διασχίζοντας όμως τη γέφυρα, υποχρεωθήκαμε να περάσουμε από τη μοναδική λωρίδα epass που υπήρχε και η οποία έδειχνε "φορτηγό/αυτοκίνητο". Εκεί, ο λογαριασμός χρεώθηκε με 21,0€, αντί των 13 και κάτι ευρώ που θα έπρεπε για ΙΧ αυτοκίνητα. Κατόπιν εορτής ενημερωθήκαμε τηλεφωνικά από την εξυπηρέτηση της Αττικής Οδού ότι έπρεπε να περάσουμε από εισπράκτορα (οπότε, να φάμε και όλη την ουρά αναμονής και έχοντας πομποδέκτη!). Εν πάση περιπτώσει, δώσαμε τα στοιχεία και την περιγραφή, θα το δουν από τις κάμερες των διοδίων της γέφυρας και θα γίνει επιστροφή ποσού. 

Οπότε, προσοχή σε όσους επιχειρήσουν να περάσουν από εκεί, με αντίστοιχο setup. 

 

Με κατάθεση (web banking) στους αντίστοιχους λογαριασμούς της αττικής οδού γράφουν ότι θέλουν την επόμενη εργάσιμη να περαστεί ποσό , ισχύει ; έχει φορτίσει κανείς πληρώνοντας με web banking ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Με κατάθεση (web banking) στους αντίστοιχους λογαριασμούς της αττικής οδού γράφουν ότι θέλουν την επόμενη εργάσιμη να περαστεί ποσό , ισχύει ; έχει φορτίσει κανείς πληρώνοντας με web banking ;

Εγώ, από το 2012 έως το 2017. Μια χαρά γίνεται, απλά θα σας πρότεινα να μην το ρισκάρετε τώρα με τον Δεκαπενταύγουστο, που είναι επίσημη αργία (αν βιάζεστε να ταξιδέψετε στο μεσοδιάστημα). 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Με κατάθεση (web banking) στους αντίστοιχους λογαριασμούς της αττικής οδού γράφουν ότι θέλουν την επόμενη εργάσιμη να περαστεί ποσό , ισχύει ; έχει φορτίσει κανείς πληρώνοντας με web banking ;

Δεν μπορείς να φορτίσεις το πομποδέκτη με κάρτα, μέσω του λογαριασμού σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως στο fastpass γίνετε άμεσα μέσα από τον λογαριασμό στο fastpass.gr 
Για τα υπόλοιπα αν και τα έχω όλα δεν τα έχω χρησιμοποιήσει εδώ και μερικά χρόνια είχα βρει παλιότερα το fastpass σαν το ποιο βολικό για επαναφόρτιση και από όταν άρχισαν όλα να τα δέχονται παντού  χρησιμοποιώ μόνο αυτό με τα υπόλοιπα δεν ξέρω τι παίζει και αν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με μερικά χρόνια πριν.

Επίσης τελευταία φορά που φόρτισα είχε μέσα -1.75ευ προφανώς στην τελευταία διέλευση δεν επαρκούσε το ποσό αλλά η μπάρα άνοιξε. Όταν έβαλα πάλι χρήματα τα αφαίρεσε από το υπόλοιπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, definitio είπε

Δεν μπορείς να φορτίσεις το πομποδέκτη με κάρτα, μέσω του λογαριασμού σου;

Δεν θέλω να χρησιμοποιώ στοιχεία καρτών κατά την πληρωμή , προτιμώ με τραπεζικό έμβασμα.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρεμπιπτόντως, εδώ κάνα δίμηνο περίπου, τέθηκε σε λειτουργία και η εφαρμογή της Ολυμπίας Οδού για ios και android. 

Σήμερα που το πήρα είδηση, είπα να την εγκαταστήσω και να δω τι προσφέρει (η διαμόρφωση πρόσβασης μέσω browser από κινητά android, ήταν μάλλον καιρό παρατημένη, προσφέροντας ένα αρκετά κακής ποιότητας αποτέλεσμα). Εκ πρώτης όψεως δείχνει αρκετά πλήρης. Περισσότερα εδώ, για όσους ενδιαφέρονται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Δίνετε το μηχανάκι. Όχι μόνο μετρητά, μπορείτε και με κάρτα (έχουν POS). 

Μια επισήμανση για τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, σε συνδυασμό με περιστατικό που είχαμε φέτος : κινούμενοι από Αθήνα προς Αντίρριο τις προάλλες, δεν είχαμε κανένα πρόβλημα στα διόδια της Ολυμπίας Οδού, καθόλο το μήκος αυτής και μέχρι το Ρίο, έχοντας ένα suv με μπαγκαζιέρα οροφής και πομποδέκτη Αττικής οδού. Διασχίζοντας όμως τη γέφυρα, υποχρεωθήκαμε να περάσουμε από τη μοναδική λωρίδα epass που υπήρχε και η οποία έδειχνε "φορτηγό/αυτοκίνητο". Εκεί, ο λογαριασμός χρεώθηκε με 21,0€, αντί των 13 και κάτι ευρώ που θα έπρεπε για ΙΧ αυτοκίνητα. Κατόπιν εορτής ενημερωθήκαμε τηλεφωνικά από την εξυπηρέτηση της Αττικής Οδού ότι έπρεπε να περάσουμε από εισπράκτορα (οπότε, να φάμε και όλη την ουρά αναμονής και έχοντας πομποδέκτη!). Εν πάση περιπτώσει, δώσαμε τα στοιχεία και την περιγραφή, θα το δουν από τις κάμερες των διοδίων της γέφυρας και θα γίνει επιστροφή ποσού. 

Οπότε, προσοχή σε όσους επιχειρήσουν να περάσουν από εκεί, με αντίστοιχο setup. 

 

Και από λωρίδα με εισπράκτορα να περνούσατε την ίδια ακριβώς χρέωση θα είχατε, η Γέφυρα έχει διαφορετικό τρόπο τιμολόγησης από ότι η Αττική οδός (και γενικότερα τα υπόλοιπα διόδια), λαμβάνει υπόψιν το ύψος αντί για το μήκος. Επιβατικά και φορτηγά με 2 άξονες τα ίδια ακριβώς πληρώνουν, 13,70€ όταν έχουν ύψος κάτω από 2 μέτρα και 21,00€ όταν έχουν ύψος κάτω από 2 μέτρα και πάνω.

Μάλλον ο υπάλληλος στην εξ. πελατών της ΑΟ δεν γνώριζε το πως τιμολογεί η Γέφυρα, το βρίσκω εντελώς απίθανο να σας επιστραφούν χρήματα.

image.png.924cb62c3845aa14da8ccc848f98b310.png

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ για την απάντηση. Κρίνοντας από τη αυστηρή διατύπωση των όρων, η προσωπική μου άποψη είναι ότι αναφέρεται στο ύψος του Ι. Χ. και μόνο (και όχι στα μέρη που έχουν προσδεθεί πάνω του, όπως επί παραδείγματι η μπαγκαζιερα οροφής). Επίσης, γίνεται μνεία σε ρυμουλκούμενο (ήτοι από το πίσω μέρος, με την έννοια της έλξης, όπως αυτή ορίζεται και στον Κ.Ο.Κ.) που μπορεί να είναι είτε τροχόσπιτο είτε μπαγκαζιερα ψηλή (πχ μεταφοράς αλόγων, μηχανών ή ό, τι άλλο) είτε τρέιλερ (σκάφους). 

Σε κάθε περίπτωση το αυτοκίνητο είναι εταιρικό (όχι pool), ο πομποδέκτης ανήκει στην εταιρεία (δεν πληρώνεται από εμάς), οπότε δεν μας επηρεάζει άμεσα. 

Θα ενημερώσω πάντως, όταν και εφόσον λάβω ενημέρωση, για να γνωρίζουν και όσοι μας διαβάζουν πώς κατέληξε η υπόθεση. 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε

Δεν θέλω να χρησιμοποιώ στοιχεία καρτών κατά την πληρωμή , προτιμώ με τραπεζικό έμβασμα.

Βγάλε μια virtual χρεωστική από τη τράπεζά σου και χρησιμοποίησε αυτην για φορτίσεις 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση. Κρίνοντας από τη αυστηρή διατύπωση των όρων, η προσωπική μου άποψη είναι ότι αναφέρεται στο ύψος του Ι. Χ. και μόνο (και όχι στα μέρη που έχουν προσδεθεί πάνω του, όπως επί παραδείγματι η μπαγκαζιερα οροφής). Επίσης, γίνεται μνεία σε ρυμουλκούμενο (ήτοι από το πίσω μέρος, με την έννοια της έλξης, όπως αυτή ορίζεται και στον Κ.Ο.Κ.) που μπορεί να είναι είτε τροχόσπιτο είτε μπαγκαζιερα ψηλή (πχ μεταφοράς αλόγων, μηχανών ή ό, τι άλλο) είτε τρέιλερ (σκάφους). 

Σε κάθε περίπτωση το αυτοκίνητο είναι εταιρικό (όχι pool), ο πομποδέκτης ανήκει στην εταιρεία (δεν πληρώνεται από εμάς), οπότε δεν μας επηρεάζει άμεσα. 

Θα ενημερώσω πάντως, όταν και εφόσον λάβω ενημέρωση, για να γνωρίζουν και όσοι μας διαβάζουν πώς κατέληξε η υπόθεση. 

Εγώ πάλι βρίσκω εντελώς αυθαίρετη την ερμηνεία που δίνεις, δλδ ότι δεν αναφέρεται στο πραγματικό ύψος που έχει το αυτοκίνητο τη στιγμή της διέλευσης αλλά στο υποθετικό ύψος που θα είχε χωρίς τις όποιες προσθήκες. Επίσης στην πράξη η τιμολόγηση ακόμα και σε λωρίδα με εισπράκτορα γίνεται αυτόματα από ηλεκτρονικά συστήματα και το αντίτιμο το βλέπεις στην οθόνη πριν καν φτάσεις στο "γκισέ", δεν βγαίνει έξω ο εισπράκτορας με τη μετροταινία προσπαθώντας να μαντέψει πόσο θα ήταν το ύψος χωρίς μπάρες/μπαγκαζιέρες/μπόγους ή ότι άλλο υπάρχει πάνω στην οροφή.

Πάντως τέτοιες γκρίνιες υπάρχουν καθημερινά λόγω της άγνοιας των διερχομένων για τον τρόπο τιμολόγησης, οι οποίοι πολλές φορές καλούν την αστυνομία η οποία απαντά ότι η Γέφυρα έχει το δικαίωμα να τιμολογεί όπως θέλει, κάποιες φορές πηγαίνουν και στα κανάλια, υπάρχουν πολλά σχετικά βίντεο στο youtube.

Γνωρίζω ακόμα και ακραία περίπτωση κάποιου με κλούβα που πέρασε φορτωμένος (κάτω από 2 μέτρα) πληρώνοντας aller retour, και στον γυρισμό που ήρθε εγκαίρως αλλά άδειος (πάνω από 2 μέτρα) του είπαν πως το πληρωμένο aller retour δεν ισχύει επειδή το όχημα που οδηγεί δεν είναι ίδιας κατηγορίας. Τελικά πλήρωσε ξανά, και μάλιστα για διέλευση οχήματος άνω των 2 μέτρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Εγώ πάλι βρίσκω εντελώς αυθαίρετη την ερμηνεία που δίνεις, δλδ ότι δεν αναφέρεται στο πραγματικό ύψος που έχει το αυτοκίνητο τη στιγμή της διέλευσης αλλά στο υποθετικό ύψος που θα είχε χωρίς τις όποιες προσθήκες.

Σύμφωνοι, δικαίωμά σας είναι να βρίσκετε όπως εσείς θεωρείτε, την άποψη ή/και την ερμηνεία του καθενός. 

Αφήνω και αυτό εδώ, για όσους ενδιαφέρονται. Αντιγράφω και το απόσπασμα από την επίσημη ιστοσελίδα της διαχειρίστριας εταιρείας της Γέφυρας :

Ποιες λωρίδες διοδίων μπορώ να χρησιμοποιήσω για την διέλευση μου από τη Γέφυρα αν διαθέτω ηλεκτρονικό πομποδέκτη “Γέφυρα e-pass”;

[...]

ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν η οροφή του επιβατικού σας οχήματος φέρει ευμέγεθες φορτίο, ενδέχεται να αναγνωριστεί ως όχημα άλλης κατηγορίας. Σε αυτή την περίπτωση θα ήταν σκόπιμο να επιλέξετε λωρίδα με εισπράκτορα ώστε να γίνει σωστή κατηγοριοποίηση και χρέωση της διέλευσής σας.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/8/2022 στις 10:15 ΠΜ, MauroPaltoudias είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση. Κρίνοντας από τη αυστηρή διατύπωση των όρων, η προσωπική μου άποψη είναι ότι αναφέρεται στο ύψος του Ι. Χ. και μόνο (και όχι στα μέρη που έχουν προσδεθεί πάνω του, όπως επί παραδείγματι η μπαγκαζιερα οροφής). Επίσης, γίνεται μνεία σε ρυμουλκούμενο (ήτοι από το πίσω μέρος, με την έννοια της έλξης, όπως αυτή ορίζεται και στον Κ.Ο.Κ.) που μπορεί να είναι είτε τροχόσπιτο είτε μπαγκαζιερα ψηλή (πχ μεταφοράς αλόγων, μηχανών ή ό, τι άλλο) είτε τρέιλερ (σκάφους). 

Σε κάθε περίπτωση το αυτοκίνητο είναι εταιρικό (όχι pool), ο πομποδέκτης ανήκει στην εταιρεία (δεν πληρώνεται από εμάς), οπότε δεν μας επηρεάζει άμεσα. 

Θα ενημερώσω πάντως, όταν και εφόσον λάβω ενημέρωση, για να γνωρίζουν και όσοι μας διαβάζουν πώς κατέληξε η υπόθεση. 

Από τότε που έγινε η ενοποίηση περνάω από την γέφυρα με το epass. Έχω περάσει από το κουβούκλιο για τα φορτηγά άπειρες φορές κ κάποιες λίγες από τα υπόλοιπα (που το τελευταίο διάστημα πάντα έχουν πρόβλημα κ με στέλνουν από τα φορτηγά). Ποτέ δεν πλήρωσα πάνω από το κανονικό αντίτιμο 13,7. Ισχύει αυτό που είπε ο @Joshua21 για το ύψος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, vampira είπε

Από τότε που έγινε η ενοποίηση περνάω από την γέφυρα με το epass. Έχω περάσει από το κουβούκλιο για τα φορτηγά άπειρες φορές κ κάποιες λίγες από τα υπόλοιπα (που το τελευταίο διάστημα πάντα έχουν πρόβλημα κ με στέλνουν από τα φορτηγά). Ποτέ δεν πλήρωσα πάνω από το κανονικό αντίτιμο 13,7. Ισχύει αυτό που είπε ο @Joshua21 για το ύψος.

 

Αυτό δηλαδή, που γράφει στην επίσημη ιστοσελίδα και έχω επισυνάψει, δεν ισχύει κατά τη γνώμη σας; (βλ. και παραπάνω)

Γιατί από τα όσα διατυπώνονται εκεί, εγώ διαπιστώνω (ξανά αυθαίρετα) ότι η ίδια η διαχειρίστρια εταιρεία αποδέχεται εμμέσως το λάθος της, καλώντας τους οδηγούς των διερχόμενων οχημάτων να περάσουν από τις λωρίδες με εισπράκτορα (χρησιμοποιώντας μάλιστα, φράσεις/λέξεις όπως "ενδέχεται", "είναι σκόπιμο" κ.λπ. / βλ. και σύνδεσμο). 

Βέβαια, μπορεί το συμπέρασμα μου να είναι και πάλι αυθαίρετο (έστω και αν αναγράφεται ξεκάθαρα στην ιστοσελίδα) και εδώ στο insomnia να ξέρουμε - ως είθισται - καλύτερα από τον καθένα. 

 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...